تعداد بازدید: 5334

توصیه به دیگران 2

يکشنبه 30 تير 1392-14:54

فاطمی:مجمع عالی نخبگان،پیاده نظام جریان های سیاسی نیست

مدیر مجمع عالی نخبگان مازندران گفت:مجمع عالی نخبگان، بنیاد کاریابی نیست/مجمع عالی نخبگان مازندران، سیاسی نیست/حدود 30 هزار دانشجو در شهرستان بابل و 11 هزار تحصیل کرده بیکار داریم+عکس


مازندنومه،فریبرز سیفی:دکتر "احمد فاطمی" شب گذشته در نشست مشترک اعضای شورای مرکزی مجمع عالی نخبگان مازندران با منتخبان چهارمین دوره شورای اسلامی شهر بابل در این شهرستان افزود: این مجمع بدون تردید پیاده نظام جریان های سیاسی نیست.
 
 وی گفت: تاکنون تعداد  شش هزار نفر از نخبگان علمی،فرهنگی، پژوهشی، اقتصادی و ورزشی در این استان عضو  مجمع عالی نخبگان شدند.
 
فاطمی با بیان اینکه برای همه اعضای این مجمع کارت شناسایی نخبه صادر خواهد شد،گفت:  جذب 60 هزار نخبه در مازندران جزو برنامه میان مدت مجمع عالی نخبگان در سطح استان است.
 
 وی در این ضیافت افطاری  با بیان اینکه جذب نخبگان با تاسیس بانک اطلاعاتی تسهیل بخشیده خواهد شد،گفت:تاسیس بانک اطلاعاتی نخبگان با هدف شناسایی ظرفیت ها و پردازش اطلاعات نخبگان استان، در راستای ساماندهی و حل مشکلات آنان از جمله بیکاری و تجاری سازی ایده ها در دستور کار قرار دارد.


 مدیر مجمع عالی نخبگان مازندران همچنین با اشاره به این مطلب که مجمع عالی نخبگان، بنیاد کاریابی نیست، اظهارداشت: این مجمع با جذب نخبگان می تواند زمینه ساز اشتغال نخبگان از همه اقشار جامعه باشد، به عنوان نمونه  طی تفاهم نامه ای، مجمع عالی نخبگان مازندران می تواند سالانه، یک دانشجوی مقطع دکتری را با امتیاز بورسیه برای ادامه تحصیل به دانشگاه علوم کشاورزی ساری معرفی کند.
 
 او در ادامه از ضعف مدیریت در جذب و سازماندهی نخبگان در مازندران انتقاد کرد و افزود:حدود 30 هزار دانشجو در شهرستان بابل و 11 هزار تحصیل کرده بیکار داریم که باید برای تامین اشتغال و به کارگیری این افراد اقدامات لازم در عرصه های مختلف انجام گیرد.

فاطمی درباره چشم انداز فعالیت های مجمع عالی نخبگان گفت: سازماندهی منابع انسانی و سرمایه های اجتماعی در راستای افزایش تولید ملی، فراهم کردن محیط مناست برای رشد فکری نخبگان و ایجاد بسترهای مناسب برای فعالیت آنها در داخل کشوراز جمله اهداف تاسیس مجمع عالی نخبگان است.


 

مدیر مجمع عالی نخبگان تصریح کرد: پشتیبانی از نخبگان در جهت کاربردی کردن ایده های آنان در حوزه های صنعتی، اجتماعی، اقتصادی و دیگر موارد، مشارکت بخشیدن به شرکت های دانش بنیان در حوزه صادرات، تولید علم و فناوری و توسعه روزافزون کشور وحمایت از طرح های کار آفرینی در جهت کاهش اتکا به درآمد نفتی کشور از دیگر برنامه ها و اهداف تاسیس این مجمع است.


  • چهارشنبه 2 مرداد 1392-0:0

    چقدر خوب میشد چند تا دیگه از این مجمع ها تاسیس میکردن تا مشکل بیکاری ما جوونا به کل ریشه کن شه هه با خودش چی فکر کرده



    هنوز سه سال مونده دکتر جون

    • سه شنبه 1 مرداد 1392-0:0

      ببخشيد اگر پياده نظام نيست.حتما سواره نظامه ديگه .بله؟

      • دوشنبه 31 تير 1392-0:0

        بیایید برای یک بار هم که شده این حرف ها را کنار بگزارید تا آنجا که من میدانم مجمع عالی نخبگان زیر نظر دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام است و چیزی من در آوردی نیست و چرا فکر میکنید فاطمی برای انتخابات رییس شده او از قبل در مجمع به عنوان مشاور حقوقی بوده و اکنون رییس مازندران شده است ، باید نشست و تماشا کرد این مجمع در مازندران چه میکنند و آیا برنامه ایی دارند یا نه میشوند مثل بنیاد عالی نخبگان مکانی برای غرض ورزی ها و زندانی برای نخبگان .

        چرا ما 60000 نخبه نداریم ؟ داریم خوب بنگرید هر کدام از ما اگر فرصت سازی برای ما شود نخبه هستیم و به خود ایمان و باور داشته باشید و غرض ورزی ممنوع مخصوصا در این ماه

        • دوشنبه 31 تير 1392-0:0

          هر کسی مفید باشد نخبه است و لا غیر

          • برنجستانكيپاسخ به این دیدگاه 1 0
            دوشنبه 31 تير 1392-0:0

            چطوري ميشه عضو اين مجمع نخبگان شد تا اونجايي كه ما ميدونيد در سحط كشور چهار هزار تا نخبه بيشتر وجود نداره چطوري تو استان مازندران تا حالا 6 هزار نفر جذب شده اند و قرار تا 60 هزار نفر هم برسه نكنه دانشجوي رشته دفتر داري مركز علمي كاربردي هم جزء نخبه گان محسوب ميشه يا عضو تيم فوتبال دسته سوم فلان شهر نخبه ورزشي به شمار مي آيد لطفا نخبگان رو تفسير بفرماييد تا اين واژه لوث نگردد

            • دوشنبه 31 تير 1392-0:0

              آقای فاطمی 3 سال تا انتخابات مجلس مونده زود شروع کردی... انشاالله در مجمع عالی نخبگان که خودت تاسیس کردی و خودت شدی مدیر موفق باشی...

              • سه شنبه 25 فروردين 1394-15:41

                سلام
                دیدگاه مجمع عالی نخبگان وسیع تر از دیگران است از نگاه این مجع هر کس در هر موقعیتی که توان فکری و اجرایی برتری داشته باشد در زمینه فعالیت خد میتواند نخبه باشد مضافا بر اینکه با کشف استعدادها میتوان برای بابرنامه ریزی و مدیریت صحیح بیش از نخبه یانی نخبه پروری کرد

              • يکشنبه 30 تير 1392-0:0

                مجمع عالی نخبگان، قبل از انتخابات 24 خرداد در راستای اقدامات سیاسی خود، دست به راه اندازی مجمع نخبگان در شهرستان ها کرد. در نهایت عنصر این مجمع بنا به دلایلی که خودشان می دانند از انتخابات شوراها انصراف داد.

                آقای دکتر، سیاست ما عین دیانت ماست و برعکس.


                ©2013 APG.ir