تعداد بازدید: 2747

توصیه به دیگران 4

پنجشنبه 31 مرداد 1392-16:20

عکس و خبر

 عکس های خبری مازندنومه/3 عکس از جلسه شورای آموزش و پرورش مازندران+7 عکس از جلسه هم اندیشی استاندار و معاونان او با خبرنگاران غرب مازندران


*عکس هایی از جلسه شورای آموزش و پرورش مازندران

در بخشی از جلسه که مربوط به معوقات و بدهی مدارس استان به ادارات آب و برق و گاز بود،بین روسای این ادارات و امیری-مدیرکل آموزش و پرورش مازندران-بحث بالا گرفت.

دلایل متعدد هر دو نهاد در رد و توجیه عدم پرداخت قابل توجه بود.امیری می گفت: بخش نامه ای به ما ابلاغ شده است که در حال حاضر پرداخت بدهی های آب و برق و گاز صورت نگیرد اما در مقابل روسای ادارات نیز با اشاره به بخش نامه های ابلاغی بحث از پرداخت معوقات داشتند!

 این بحث تا دقایقی بین سه رئیس اداره و مدیرکل آموزش و پرورش و معاونان او ادامه یافت تا این که در نهایت طاهایی حرف آخر را زد و گفت:دوستان حق قطع کردن آب و برق و گاز مدارس را ندارند،چرا که به لحاظ فرهنگی کار درستی نیست،علاوه بر اینکه تمام کسانی که در مدارس حضور دارند بچه های من و شما و دوستان ما هستند،البته مدیران آموزش و پرورش هم حق ندارند با ادبیاتی سخن بگویند که توهین آمیز باشد .

استاندار مازندران ادامه داد:مدیران آموزش و پرورش نباید بگویند که ما معوقات این ادارات را پرداخت نمی کنیم بلکه باید با تعامل از این مقطع زمانی گذشت.

عکس از:کلثوم فلاحی

*عکس هایی از جلسه هم اندیشی استاندار و معاونان او با خبرنگاران غرب مازندران

عکس از:محمد حسین ملایی کندلوسی


  • جمعه 1 شهريور 1392-0:0

    ساسان شیخی برای این مراسم خیلی زحمت کشید و برای خبرنگاران غرب مازندران امکانات خوبی دریافت کرد


    ©2013 APG.ir