تعداد بازدید: 3445

توصیه به دیگران 25

شنبه 23 شهريور 1392-21:27

آمل فرماندار شایسته می خواهد، نه سفارشی!

 از نماینده محترم آمل در مجلس نیز انتظار می رود در چارچوب اختیارات قانونی خویش صرفا به انجام وظایف مربوطه خود پرداخته و در معرفی و حمایت از نامزد مطلوب خود برای فرمانداری شهرستان آمل به گونه ای اقدام ننمایند که شائبه ی اقدامات فراقانونی و ترجیح منافع شخصی و باندی بر شایسته سالاری و مصالح و منافع عمومی رابه دنبال داشته باشد.


مازندنومه:پی موضع گیری نماینده مردم آمل در مجلس و معرفی زودهنگام معاون فرمانداری این شهرستان، به عنوان فرماندار آینده آمل، بیانیه ای از سوی کانون جوانان اعتدالگرای مازندران، خطاب به استاندار مازندران صادر که یک نسخه از آن برای ما ارسال شده است. در متن این بیانیه چنین آمده:

جناب آقای دکتر ربیع فلاح

 استاندار محترم و محبوب دولت تدبیر و امید مازندران

با سلام

ضمن عرض تبریک انتصاب شایسته حضرتعالی در مسند استانداری مازندران و حمایت کامل از شما که حضورتان نوید بخش عقلانیت و تدبیر و اعتدال در مدیریت اجرایی استان مازندران است، به استحضار عالی می رساند: همان گونه که مستحضرید گفتمان دولت تدبیر و امید از ضرورت صیانت و دفاع از شایسته سالاری خبر می دهد.

دیگر زمان غوغا سالاری ها و دخالت های  غیر قانونی و فراقانونی و اعمال نفوذهای سهم خواهانه و قدرت نمایی های غیر مسوولانه در عزل و نصب های مدیریتی که مغایر با سیاست های دولت تدبیر و امید و شانیت و جایگاه و استقلال قانونی استاندار محترم است، سپری شده  است.

 در برخی رسانه های حامی نماینده محترم آمل در مجلس به نقل از ایشان  تلاش هایی برای سپردن مسوولیت خطیر فرمانداری شهرستان آمل به آقای سید جعفر رسولی -معاون کنونی فرمانداری آمل- به کار گرفته شده است که موجب تشویش افکار عمومی در آمل گردیده است.

 خاطرنشان می کند با توجه به جایگاه  مهم تاریخی ، تمدنی ، فرهنگی ، علمی ،اقتصادی و سیاسی آمل در مازندران و کشور، نمی توان و نباید مسوولیت خطیر فرمانداری این شهرستان را بر اساس سلیقه و منافع شخصی و باندی این و آن بر عهده افراد ناکارآمد قرار داده و مصالح و منافع عمومی شهرستان و مردم شریف آن را نادیده گرفت.

 لذا ضمن تاکید بر استقلال و صلاحدید قانونی حضرتعالی به عنوان مقام عالی مدیریت اجرایی استان، از جنابعابی انتظار و استدعا می شود با تکیه بر اصل شایسته سالاری نسبت به انتخاب و انتصاب فرمانداری کارآمد و متناسب با شانیت و جایگاه شهرستان آمل اقدام فرمایید.

 از نماینده محترم آمل در مجلس نیز انتظار می رود در چارچوب اختیارات قانونی خویش صرفا به انجام وظایف مربوطه خود پرداخته و در معرفی و حمایت از نامزد مطلوب خود برای فرمانداری شهرستان آمل به گونه ای اقدام ننمایند که شائبه ی اقدامات فراقانونی و ترجیح منافع شخصی و باندی بر  شایسته سالاری و مصالح و منافع عمومی رابه دنبال داشته باشد. در دولت تدبیر و امید نیز جایی برای قدرت طلبی و قدرت نمایی و سهم خواهی های نامشروع نیست.

با احترام

رییس کانون جوانان اعتدالگرای مازندران

عرفان علیزاده
 


  • پنجشنبه 18 مهر 1392-0:0

    ماشالله به تحلیل عباس نیازی. آفرین به شناخت راه صحیحتون

    • مریم محمدزاده دلارستاقیپاسخ به این دیدگاه 1 0
      دوشنبه 25 شهريور 1392-0:0

      دکتر یوسفیان حقوقدان هست خودش می داند طبق قانون حق دخالت ندارد ..شاید از باب تعامل وارد شده است.

      • عباس نیازی از بهشهرپاسخ به این دیدگاه 4 0
        يکشنبه 24 شهريور 1392-0:0

        ماشالله به جسارت و شجاعت جوونا،ما هم با تمام وجود از شما حمایت میکنیم،

        عرفان علیزاده رو نمیشناسم اما هجمه هایی که علیه ایشون تو رسانه های اصولگرا می بینم،نشون از راه صحیحیه که داره میره و باعث ترس تمامیت خواهان از کسب قدرت و جایگاه توسط ایشون و. نهادینه شدن این تفکر در بین جوونای استانه،عرفان جان موفق باشید

        • فریدونکنارپاسخ به این دیدگاه 6 0
          يکشنبه 24 شهريور 1392-0:0

          سلام

          از جسارت و شجاعات جوانان امروز خوش حال و به آینده امیوارتر شدم که هنوز روحیه جهادگرانه هنوز زنده است

          • يکشنبه 24 شهريور 1392-0:0

            دوم خرداد افتخار ایران زمین در عبور از ایدئولوژی بود و مرحله بعد اش قدم به سوی عقلانیت و بشریت بود و در این مسیر مسیرکسب تجربه بود ولی متخریم آن دوران دوران مدیریت اصلاحات درخشان ترین دوران بعد از انقلاب در باب رفاه زندگی بود. مشکلات ایران فرهنگی است و تا فهم از دین عقلانی نشود عقل جمع در مسیر احساس و زوال خواهد رفت . درک شرایط فکری فرهنگی کشور حداقل انتظار جوانان از یوسفیان است که به فکر های کهنه و دهه شصت برگشت نکند و امیداریم گوش اصولگراها به احادث ائمه در باب درک زمان و شرایط شنوا گردد و اینقدر در عشق به ماکتی از گذشته نباشند

            • يکشنبه 24 شهريور 1392-0:0

              خود يوسفيان ملـــا هم ميداند كه نميتواند اين كار ا بكند و اگر هم از روي اجبار بكند ، مردم آمل كلي از امكانات را ازدست مي دهند .

              • يکشنبه 24 شهريور 1392-0:0

                بابا دوم خردادبرای شما درس عبرت نبود مردم اگر رای به روحانی دادند بخاطر مشکلات اقتصادی نبود نه به خاطر چندتا الف بچه که دهانتان بوی شیر می دهد ومگر همین مردم نبودند که به خاتمی رای دادند وبعد به احمدی نژاد وسپس به آقای روحانی حرمت ها را حفظ کنید ونماینده وفرماندار باید درکنار هم سیاست های دولت را اجرائی کنند ومگر شما نمی خواهید که دولت روحانی پیروز شود .اگر نماینده وفرماندار وامام جمعه دریک مسیر نباشند قطعا تمام اهداف دولت برزمین می ماند .شمائی که تا دیروز سنگ قالیباف رابر سینه می زدید امروز دیدید که ترازوبه نفع روحانی است به این طرف آمدید وکاسه داغ تراز آش شدید.تهمت زدن برای شما جوانان خوب نیست یک قدری فکر کنید وبعد تصمیم بگیرید

                • مهرداد نیاکیپاسخ به این دیدگاه 9 1
                  يکشنبه 24 شهريور 1392-0:0

                  آقای یوسفیان و مقداد حق دارن نگران باشن چون دیگه این مردم تفکر اونها رو قبول ندارن. حالا برای بالا رفتن از نردبان قدرت باید به این کارها متوسل بشن،آقای یوسفیان یادتون رفته که. حمایت تمام قد شما از قالیباف فقط ۲۹هزار نفر رو در آمل همراه کرد؟در مقابل ۱۳۹هزار نفری که به روحانی رای دادن شما و تفکرتون محلی از اعراب نداره،،،،

                  • يکشنبه 24 شهريور 1392-0:0

                    آفرین به جوانان هوشیار مازندران،،

                    تا این جوانان رو داریم غم نداریم،،،

                    • شنبه 23 شهريور 1392-0:0

                      نماینده آمل به جای دخالت در قوه مجریه بره وطایف خودش در امور مقننه رو پیگیری کنه و وعده های عمل نشده خودش به مردم رو انجام بده

                      • جانباز 40%پاسخ به این دیدگاه 6 1
                        شنبه 23 شهريور 1392-0:0

                        عرفان علیزاده این حمایت هایی که از طرف نماینده ی آمل و دوستانش جهت حمایت از جعفر رسولی انجام می شود,اینها ... قانون معرفی فرماندار از طریق استاندار است صرفا آزاده بودن شایسته ی مدیر بودن نیست.

                        • شنبه 23 شهريور 1392-0:0

                          به چه حقی نماینده باید تصمیم بگیره؟ مگه دولت مرده؟

                          • شنبه 23 شهريور 1392-0:0

                            این مازند نومه دیگه مارو از خودش زده کرد.... اههههههههههههههه


                            ©2013 APG.ir