تعداد بازدید: 3446

توصیه به دیگران 9

دوشنبه 25 شهريور 1392-20:5

اما و اگرهای یک مراسم

نقدی بر اظهارات دبیر مجمع نمایندگان/همدلی و وفاق به زور که نمی شود، همین امروز در مراسم معارفه، بعد از صحبت های شما، آقای دامادی نسبت به برخی اظهارات تان اعتراض کرد. نیامدن آقای مقیمی(هم آن روز و هم امروز) نیز توجیهی غیرقابل قبول است. یعنی شما می فرمایید ما این چیزها را ببینیم و بنویسیم همدلی در حد کمال است؟


مازندنومه، کلثوم فلاحی: قاسم احمدی لاشکی از نمایندگان خوش‌رو و پاسخگو است. او را فردی اهل تعامل با رسانه‌ می‌دانیم و از انتخاب احمدی به عنوان دبیر مجمع نمایندگان، خوشحال شدیم.

او فردی میانه‌رو و اعتدال‌گراست که از نخستین شب اعلام نتایج انتخابات مجلس هشتم، پاسخگو بوده و تلاش کرده نماینده ای کاملا ساده و مردمی باشد.

 یادم می‌آید همان شب انتخاب شدنش، هر بار که با او تماس گرفتم، در فضایی بود که قادر به پاسخگویی نبود، ولی تلفن خود را جواب ‌داد و پاسخگویی را به ساعتی بعد موکول ‌کرد. ساعت از نیمه‌های شب گذشته بود که بالاخره سر او خلوت شد و به مازندنومه پاسخ داد.

محسنات و ويژگی های اخلاقی و کارکردی دکتر قاسم احمدی لاشکی متعدد است و خوشا به حال مردم حوزه انتخابیه اش! امروز اما او در مراسم معارفه و تودیع استانداران مازندران مطالبی گفت که پسندش نکردیم.

در حالی که سالن شماره یک استانداری مازندران مملو از جمعیت بود و بسیاری سر پا ایستاده بودند، او تنها نسبت به این مسئله اعتراض کرد که «بسیاری از افرادی که سر پا ایستاده‌اند، مسئول هستند».

این صحبت‌ها در حالی از سوی قاسم احمدی عنوان شد که اغلب خبرنگاران و سایر مهمانان غیرمسئول بیش از 2 ساعت در مراسم ایستادند و نوشتند، در صورتی که اغلب و شاید همه مسئولان نشسته بودند و شیرینی و میوه میل می‌کردند!

برخی همکاران خبرنگار ما که من می شناسم، به دردهایی از جمله سیاتیک و دیسک کمر مبتلا هستند که حتما آقای احمدی می‌دانند ایستادن طولانی مدت برای این افراد، سم است؛ لیکن این گروه از خبرنگاران هم ایستادند و درد وارد شده بر پا و کمر خود را تحمل کردند و دم نزدند تا به وظیفه خود عمل کنند.

سالن استانداری کوچک و شلوغ بود و همه از جمله وزیر کشور و برخی دیگر از جمله آقای احمدی اعتراض کردند، اما چه لزومی داشت راننده فلان نماینده مجلس، راننده فلان عضو شورا، فرد دست چندم اما نزدیک به مسئول فلان سایت، فرزند فلان مسئول و ... در این مراسم حضور یابند و صندلی اشغال کنند؟

 شخص آقای احمدی آیا تنها به این مراسم آمدند و همراهی نداشتند؟ برای کسی سفارش برای ورود به سالن جلسه نکردند؟ آیا مسئولان برگزاری مراسم، اجازه داشتند به آقای نماینده بگویند لزومی ندارد راننده و مسئول دفتر شما در سالن مراسم حضور یابند؟ آیا فرزند یک فرد معمولی از شهروندان این استان، می‌توانست بدون دلیل در سالن حضور یابد؟

 اینها ایراداتی است که البته باید برطرف شود.اشکال هایی که دیده نشد و تنها معدود مسئولان رده پایینی که شاید سرپا هم نبودند، از سوی این نماینده محترم دیده شدند.

 اما بخش دیگر صحبت‌های قاسم احمدی مربوط به خبر مازندنومه درباره نشست ربیع فلاح با مجمع نمایندگان بود.

او به تیتر مازندنومه ایراد گرفت و از رسانه‌ها درخواست کرد این گونه تیتر نزنند.(نگاه کنید به: 12 منهای 2 http://www.mazandnume.com/?PNID=V16093)

خبر مربوط به جلسه ای بود که 10 نفر از اعضای مجمع نمایندگان با استاندار جدید تشکیل داده بودند و دو نفر غایب بودند.

متوجه نشدیم کجای این تیتر مشکل داشت؟ آیا خبر ما دروغ بود؟ مگر غیر از این است که از 12 نماینده مازندران، 10 نماینده در دیدار با ربیع فلاح حضور داشتند و 2 نفر به هر دلیلی نیامدند؟ 

ما هم در نوشته خود، عنوان کردیم علت عدم حضور ناصری در آن نشست را نمی‌دانیم و پیش‌بینی می‌شود مقیمی هم به دلیل اظهاراتی که علیه فلاح داشت( و البته بعد تکذیب کرد،) در آن نشست حضور نیافته است.

برادر نماینده! همدلی و وفاق به زور که نمی شود، همین امروز در مراسم معارفه، بعد از صحبت های شما، آقای دامادی نسبت به برخی اظهارات تان اعتراض کرد. نیامدن آقای مقیمی(هم آن روز و هم امروز) نیز توجیهی غیرقابل قبول است. یعنی شما می فرمایید ما این چیزها را ببینیم و الکی بنویسیم وفاق و همدلی در حد کمال است!؟

در ضمن نشست مجمع با ربیع فلاح به صورت خصوصی برگزار شد و خبر هم به صورت واسطه‌ای به رسانه رسید.وقتی جایی رسانه دعوت نباشد، سئوال و ابهام هم ایجاد خواهد شد.

 اگر رسانه در آن نشست حاضر بود، حتما علت حضور نیافتن 2 نماینده را از شخص شما جویا می‌شد. آن شب هم با شما تماس گرفتیم تا از چند و چون نشست، باخبر شویم، اما موفق به برقراری تماس نشدیم.

 سخن آخر اینکه، مجمع نمایندگان مازندران نشان داده، در موضع گیری های سیاسی، به درستی تصمیم گیری نمی‌کند.

شاهد ادعای ما، تصمیم‌گیری تعداد زیادی از نمایندگان در انتخابات اخیر ریاست جمهوری به نفع رقیب دکتر روحانی بود.

 البته ایرادی به آرای اشخاص نیست و قصد تحمیل عقیده خود را به دیگران نداریم، اما همین مجمع نمایندگان بعد از انتخابات، به سرعت تغییر قبله داد.

 بعد در انتخاب استاندار مازندران هم مجمع، همین اشتباه را مرتکب شد، ابتدا برای گزینه دیگری به اجماع رسیدند، اما بعد اتفاقات دیگری رخ داد.

وقتی همه این مسائل را در کنار هم قرار می‌دهیم، متوجه می شویم که در مجمع نمایندگان مازندران، بلوغ سیاسی وجود ندارد.

 ای کاش آقای احمدی در سخنان امروز خود، تدبیر بیشتری لحاظ می‌کردند و ما هم با وجود فشار کاری و خستگی ناشی از 2 ساعت و 20 دقیقه ایستادن و حدود 2 ساعت نشستن در پای کامپیوتر و تنظیم خبر امروز، مجبور به نگارش این سطور نمی‌شدیم.

آقای احمدی را دوست داریم، ولی وظیفه رسانه، اطلاع‌رسانی و شفافیت است و در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم.


  • پنجشنبه 28 شهريور 1392-0:0

    سلام به مردمی که با رای شان به وکلای شان بلوغ سیاسی میدهند اما باید نمایندگان در طی انتخابات به نظر مردم در حمایت شان از کاندیدای که مشخص بود به چه کسی گرایش دارندارج می نهادند ودر مقابل مردمشان قرار نمیکرفتن(توجه شود به امار 75%رای دکتر روحانی در زادگا ه نمایندگانی که به صورت کتبی وبدونه مشوره با نخبگانشان حامی ...شدن)خوب به گفته بعض از دوستان این طبیعی است که هر کسی ازاد است که از نامزدی کاندیدای حمایت کند در ست.... اما بعد که متوجه شدن باز اسرار به کاندیدا کردن فردی وابسته به رقیب دکتر روحانی باحداکثر ارا مجمع نمایندگان برای تصدی استانداری مینمایند باز هم دچار اشتباه می شوند چرا که با فشارهای مردم بخصوص کانون تدبیروامید با پشتیبانی 1107000 رای مردم مازندران مجبور به گزینه مورد نظر در لیست پشنهادی به وزیر محترم کشور میشوند اما به محضی که متوجه به انصراف کاندید مورد با امدن رقیب اصلی ازجنس ستادی اشتباه دیگری را مرتکب میشوند وشان نمایندگی را در حد استانداری پایین می اورند ویک نماینده را بعنوان نفر اصلی استانداری معرفی می کنند ایا این بلوغ سیاسی واعتبارنامه نمایندگان را زیر سوال نمیبرد به راستی دوستان نماینده دنبال چه چیزی هستند ایا شان نماینده گی باید این همه نزول کند تعصب فردی به نماینده گان را کنار بگذارید منطقی باشید اقای صادقی و همکارانش اصول حرفه ای شان را انجام دادن و هیچ وقت قصد تخریب کسی را ندارند در ضمن انصافایه مسله مهم است که نمایندگان به خود بیایند به مردم نزدیکتر شوند وقبول کنند اشتباهاتی داشتن ... مردم ما با گذشت ومهربان اند ودارای هوشی سیاسی قوی وتحلیل درست از مسایل منطق دارند مدعیان هم چیز فهم بیاید تصمیم بگریید به شعور مردم توهین نکنید

    • همکار خانم فلاحیپاسخ به این دیدگاه 0 0
      پنجشنبه 28 شهريور 1392-0:0

      خواهر خانم فلاح راست و حسینی به نظرت که خبرنگاری حضور این تعداد خبرنگار اونجا لزومی داشت؟ پرسیدم راست و حسینی؛ بنظرت جز چند خبرنگار خبرگزاری ها و روزنامه های محلی جای اون همه خبرنگار اغلب بی سواد اونجا بود؟ خودت یه بررسی کن ببین چند نفرشون خبرو با حاشیه و تحلیل کار کردند؟ موفق باشی

      • پنجشنبه 28 شهريور 1392-0:0

        آقایان رنجبر چه کاره استان هستند که به نماینده مردم نوشهر و چالوس توهین می کنند؟

        • چهارشنبه 27 شهريور 1392-0:0

          این عمو شریعت نژاد تازه اومده داغه هنوز، افشاگری کجا بود

          • غرب استانیپاسخ به این دیدگاه 1 2
            چهارشنبه 27 شهريور 1392-0:0

            آقای احمدی میبینی ؟ اونقدر از مواضعت درباره غرب مازندران عقب نشینی کردی که حتی دیگه کوچکترین حرفت درباره غرب مازندران رو هم قبول نمیکنند. شجاعت رو از شریعت نژاد یاد بگیر : (قابل توجه نزدیکان آقای احمدی) :

            انتقاد تند نماینده تنکابن،رامسر و عباس آباد از مسئولان استانی:

            علیه مسئولان استانی افشاگری می کنم!



            نماینده مردم تنکابن،رامسر و عباس آباد گفت: بنده آمار و اسناد مستندی از عملکرد مسئولان استان دارم که قصد دارند تبعیض و محرومیت را به ما تحمیل کنند و اگر پاسخگو نباشند،موضوع را رسانه ای خواهم کرد.

            شمس اله شریعت نژاد در جلسه شورای اداری عباس آباد با اشاره به اختصاص بودجه ۱۴درصدی استانی به منطقه و تاکید بر اینکه به علت تحولات در دولت تا امروز ریالی دریافت نکرده ایم ،یادآورشد:منطقه ما دارای محرومیت های تصادفی و ذاتی است و زمانی هم یک جریان باعث محرومیت می شود.

            وی ادامه داد:گمان مردم غرب استان این است که این محرومیت ها برنامه ریزی شده است که بنده به عنوان نماینده مردم حتما این موضوع را درصحن علنی مجلس مطرح خواهم نمود.

            شریعت نژاد با اشاره به اینکه تمام تلاش ما برای تقویت نظامی که یک نظام مردمی و برای مردم است ،عنوان کرد: مردمی که بخش بزرگی از آن راجوانان تشکیل می دهند، متاسفانه محروم واقع شده اند.

            وی تصریح کرد: فعالیت ما به عنوان مسئول در هر پست و مقامی بی عیب و ایراد نیست اما چگونه است که توانایی یک استاد دانشگاه در پایان ترم با نظرسنجی دانشجویان سنجیده می شود، امافعالیت مسئولین مورد ارزیابی قرارنمی گیرد و هیچ مسئولی در پایان مسئولیت خود پاسخگو نیست؟!

            نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: بنده آمار و اسناد مستندی از عملکرد مسئولین در سطح استان دارم که قصد دارند تبعیض و محرومیت را به ما تحمیل کنند و اگر پاسخگو نباشند، موضوع را رسانه ای خواهم کرد.

            • غلامعلی رنجبرپاسخ به این دیدگاه 2 3
              چهارشنبه 27 شهريور 1392-0:0

              مشکل اصلی در استان ما استفاده از امور غیر واقعی برای رسیدن به مقاصد نامعلوم است. ما هم هدف را نمی دانیم و گم کرده ایم و هم از ابزار و راههای نادرستی برای رسیدن به این هدف نامعلوم و گنک استفاده می کنیم و همین باعث می شود که همدیگر را مورد ضرب و شتم قرار بدهیم.

              بیشتر خواستن و زودتر رسیدن به خواسته ها و به هر شکلی به خواسته رسیدن از مشکلات ما است. برنامه مدون و زمان بندی شده برای رسیدگی به امور استان مورد وفاق و قبول مجمع محترم نمایندگان نشده است. چگونه است که نمایندگان در کمیسیون های مختلف برنامه های پنج ساله را مورد بررسی و تصویب قرار می دهند و از آن لایه های سالیانه استخراج کرده و شکل اجرایی به آن می دهند ولی به خود زحمت نمی دهند با کمک دستگاههای اجرایی استان لایه استانی برنامه منطقی و اجرایی زمان بندی شده از آن استخراج کرده و سپس از آن برنامه سالیانه استخراج کنند تا تکلیف همه از جمله هر شهرستانی در غرب و شرق استان معلوم باشد و دعوا بر سر هیچ پیش نیاید.

              یک نماینده محترم باید بداند در موقع ابراز نظر چه آزاری به مردم و فرهیختگان و دلسوزان شهرهای دیگر می رساند. وقتی گفته می شود که استان فقط مرکز استان نیست و غرب استان هم وجود دارد، این حرف ناپخته و بی اساسی است. حرف مقابلی هم در برابر این سخن توسط نماینده ای دیگر وجود دارد که موجبات عکس العمل را پدید می آورد.

              مضافاً‌اینکه جناب آقای احمدی فعلاً به عنوان دبیر مجمع نمایندگان استان هستند و باید جامعیت داشته و برای کلیت استان حرف بزنند و نباید اینگونه نشان بدهند که نماینده شهر یا منطقه خاصی هستند.

              چه کسی امروز نمی داند که ترافیک عظیم غروب های ساری که عمدتاً‌از ساعت سه بعد از ظهر شروع و تا ساعت 8 شب ادامه دارد ناشی از هدم تکمیل و ادامه کمربندی آن است. هزاران نفری که در این ترافیک بخصوص از میدان امام (ره) تا سه راه جویبار و از سه راه جویبار تا بریدگی خیابان فلسطین گیر می افتند و راه پیش و پس ندارند و به زمین و زمان فحش و ناسزا نثار می کنند و هزاران اتومبیلی که در مسیر دریا هر روز غروب از قبل از ششصد دستگاه تا میدان فرح آباد گیر می کنند موجبات خشم و رنجش همین مردم را فراهم می سازند وضعیت واقعی مرکز استان را ترسیم می کنند، کما اینکه در تابستان ها هزاران اتومبیل و مسافر ساعت ها در رامسر پشت ترافیکی فوق العاده سنگین کلافه می شوند و همین وضعیت در داخل شهر بابل هم وجود دارد و محمود آباد و برخی از قسمت های نور و رویان و نوشهر و بعضاً چالوس هم از همین پدیده رنج می برد. آیا شایسته خدمتگذاری ندارند که به آنها نگاه شود؟

              شایسته است نمایندگان دست در دست هم بگذارند و در جهت حل این مشکلات اقدامات عملی را شروع کنند و با پیگیری های مستمر خود این غول ترافیک را از سر مردم دور کنند. امروز که جناب مهندس نریمان در وزارت راه و شهرسازی حضور دارند سایسته است با معاونت های دیگر وزارت راه و شهرسازی معاضدت به عمل بیاورند و گره های کور ترافیکی کل استان را حل و فصل کنند. قطعاً همکاری نمایندگان با همدیگر تنها راه حل است.

              • سه شنبه 26 شهريور 1392-0:0

                قابل توجه خانم کلثوم فلاحی که نمایندگان منتخب مردم را متهم به تغیر قبله می کند/// انقلابي مانده ايم و اهل کتمان نيستيم





                از مسير آمده هرگز پشيمان نيستيم



                درد داريم و به درد خويش مي باليم ما



                درد دين داريم پس محتاج درمان نيستيم



                ما بيابان در بيابان راه را طي کرده ايم



                بيمناک از سرگرداني هاي طوفان نيستيم



                گرد و خاک فتنه برخيزد اگر ما را چه باک



                بي نصيب از همت باران و ياران نيستيم



                جمع ما جمع است ما جمعيت آيينه ايم



                شکر حق در کثرت دوران پريشان نيستيم



                روز اول با امام عشق عهدي بسته ايم



                اهل کوتاه آمدن از عهد و پيمان نيستيم



                آفتاب انقلاب آيينه افکار ماست



                تا ابد جز در خط پير خراسان نيستيم

                • سه شنبه 26 شهريور 1392-0:0

                  مازندران گرفتار کوتوله های سیاسی است !!!

                  • سه شنبه 26 شهريور 1392-0:0

                    باز فردا مجلس شروع میشه و احمدی و دامادی تو بهارستان با هم میشینن و ارتباطشون هم از قبل صمیمی تر میشه، ما خودمون رو خراب نکنیم، بجای این کارها باید بگوییم خداقوت طاهایی، موارکا مهندس فلاح

                    • در جواب رمضونپاسخ به این دیدگاه 5 1
                      سه شنبه 26 شهريور 1392-0:0

                      اینجا مازندنومه است، نقد را بر اثر انصاف می کند، آقای صادقی و خانم فلاحی بهترین شاهدان برای تلاش و صداقت احمدی لاشکی هستند

                      • سه شنبه 26 شهريور 1392-0:0

                        همه در این استان تفاوت و عیار احمدی و دامادی را می دانند، آقای دامادی هم مقصر نیست دوره بعد اگر رای آوردند به پختگی احمدی لاشکی می رسد

                        • سه شنبه 26 شهريور 1392-0:0

                          ای کاش دامادی که اکنون اعتراض می کرد نسبت به عملکرد مدیرکل فنی و حرفه ای اعتراض می کرد که تمام منصوبین اش از بچه های ساری بودند و مازندنومه هم بخاطر رابطه ای این سایت با شجاعی به عملکرد این عضو جبهه پایداری معترض بود

                          • برنجستانكيپاسخ به این دیدگاه 4 8
                            سه شنبه 26 شهريور 1392-0:0

                            خانم فلاحي چند نكته در نوشته هاي شما وجود داره كه خيلي جالب نيست اولا اينكه مي فرماييد مجمع نماينددگان در مسائل سياسي درست تصميم گيري نمي كند به نظر شما حتما نماينده بايد بچسبد به فرد پيروز انتخابات تا درست تصميم گيري كرده باشد به هرحال هركسي عقيده اي داره (البته در پارگراف بعدي حرفتون رو تصحيح كرديد) اين ديدگاه غلطي هست در انتخابات ايران هميشه مردم ما آراشون غير قابل پيش بيني بوده سال 84 يادتون رفته احمدي ن‍ژاد در نظر سنجي ها گزينه آخر بود اما برنده انتخابات شد خرداد 76 كه يادتون اين دوره هم تا روز آخر روحاني اقبال خوبي نداشت يك دفعه ورق برگشت

                            دوماميخوام ببينم شما خانم فلاحي چقدر بلوغ سياسي داريد كه مجمع نمايندگان استان كه برآمده از آراي مردم استان هستند رو فاقد بلوغ مي شماريد چند سال كار سياسي ميكنيد عضو چند محفل و انجمن يا طيف سياسي هستيد كه اين گونه به نمايندگان مردم مي تازيد من كاري ندارم كه اين نمايندگان چقدر قوي هستند يا چقدر موفق هستند اصلا آدمهاي سالم و خوبي هستند يا نه من حرفم اينه به هرحال اينها منتخبان مردم هستند احترام به اين نمايندگان احترام به مردم شهرشان هستند حتي كه با آراي تقلبي برنده شده باشند



                            سومادر ضمن چه اشكالي دارد كه نماينده تغيير قبله بده(البته استفاده از كلمه قبله در اين سطور اشتباه است از يك خبرنگار و نويسنده بعيد است كه همچين كلمه اي رو براي رساندن مفهوم استفاده كنه بهتر بود ميگفتيد تغير جهت) مگر نماينده گان با كسي دست اخوت داده اند انتخابات يك ميدان رقابت بود هركسي هم براساس عقيده اش از كسي حمايت ميكرد مگر ميشود به كساني كه و به آقاي ولايتي راي داده اند خورده گرفت كه شما بلوغ سياسي نداريد چون معلوم بود ولايتي برنده نيست و حالا هركسي كه به ولايتي راي داده بايد شمشير دستش بگيره رودر روي روحاني بايسته اگر اين كار رو بكنه بلوغ سياسي داره و چون تغيير جهت نميده سياستمدار قابلي انتخاب تموم شد ميدان رقابت هم تموم شد همه بايد دست به دست هم بدهند و مملكت رو درست كنند تا كي بايد دو قطبي فكر كنيم تا كي هم چي رو سياه و سفيد ببينيم در من اون نماينده اي كه پيام انتخابات رو درك كرده و تغير مسير داده به نظر من داره درست رفتار ميكند نه اون كسي كه خلاف جهت رود خانه شنا مي كند

                            در پايان چون احمدي يه انتقاد به تيتر شما كرده بايد اين همه شلوغش كنيد اين همه سطر بنويسيد حتي كمبود جاي داخل سالن رو هم بندازيد گردن ايشون تا اينجايي كه من آقاي صادقي مدير مازند نومه رو ميشناسم و رويه ايشون رو تو اين چند مدت كه خواننده سايت شما هستم ديدم ايشون آدم انتقاد پذيري هست شما رو هم اميدوارم باشيد حداقل يك كم رو باشيد

                            • سه شنبه 26 شهريور 1392-0:0

                              مهندس دامادی از دوستان آقای لاشکی هستند ولی وقتی لاشکی بحث توجه ویژه به ساری رو مطرح کردند به حق اعتراض کردند واز مظلومیت ساری دفاع نمودند نماینده مردم مرکز استان باید فریادگر باشه نه خموش وساکت زنده باد دامادی بزرگ

                              • سه شنبه 26 شهريور 1392-0:0

                                آقای احمدی بسیار انسان بزرگوار و محترمی است. شخصیت ایشون صد درجه بالاتر از آقای دامادیه. من نمی خوام آقای دامادی رو بکوبم . اما ایشون باید یاد بگیره وقتی دبیر مجمع توی جمع به اون بزرگی یه چیزی میگه نباید اختلافات درونی رو به بیرون منتقل کنه. ما که دق کردیم انقد داد زدیم آقایون نمایندگان مجمع بیایید با هم همدل و همگرا باشید و اختلافات درونی رو علنی نکنید. ای خدا ....

                                • دوشنبه 25 شهريور 1392-0:0

                                  یه وقت نشد که توی اینجور جلسات، یه ... صندلی گیرش نیاد و ساعتی سراچا بایسته!!

                                  • دوشنبه 25 شهريور 1392-0:0

                                    به تابلویی که جلوی احمدی لاشکی نوشتن دقت کنید نوشتن نماینده مردم ساری و میاندرود......

                                    • دوشنبه 25 شهريور 1392-0:0

                                      شما اقای احمدی را نشناختید ... سایت شما هم خیلی داره اونو بزرگ می کنه مخواهی ببینید ایشون در حوزه انتخابیه چکار میکنند ودر چه کاری دخالت می کنند سری به نوشهر چالوس بزنید...

                                      • دوشنبه 25 شهريور 1392-0:0

                                        واقعیت همین است که نوشتید. نمایندگان غیر از رایی که از مردم با خود دارند، در موقع تصمیم گیری اصلاً مردم را نمی بینند و افرادی را بر خلاف وظیفه قانونی خود بر مصادر ادارات تحمیل می کنند که مورد نظر مردم نیستند. نمایندگان مجمع تشکیل می دهند ولی اختلاف نظرها و اختلاف منافع در مجمع موج می زند و منافع مردم فدای هوس ها و تمایلات نمایندگان می شود. مردم نمایندگان را انتخاب می کنند تا جلوی انحراف مسئولان بایستند ولی نمایندگان با مسئولان معامله می کنند و از انحراف آنان با گرفتن امتیازی چشم پوشی می کنند و خود دچار انحراف می شوند. دردها با نمایندگان بسیار است بگذار همین اندک باشد و بس.


                                        ©2013 APG.ir