تعداد بازدید: 2713

توصیه به دیگران 3

دوشنبه 29 مهر 1392-15:53

شهریاری: ماهک،دسته قبضی ندارد

دبیر مجمع خیران ماهک گفت: هیچ فردی را به در منازل برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی نمی‌فرستیم و مردم در این زمینه هوشیار باشند/مجمع خیران ماهک در هیچ‌یک از شهرستان‌های استان، نماینده‌ای ندارد.


مازندنومه، کلثوم فلاحی: رضا شهریاری اظهار داشت: هفته ماهک در سطح شهرستان ساری، به صورت گسترده برگزار شد و مورد استقبال مردم قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در برگزاری هفته ماهک، همیاران ماهک در نقاط مختلف شهر، مستقر شده، به معرفی مجموعه خیران ماهک و اهداف آن ‌پرداختند، افزود: در هفته ماهک و با اطلاع‌رسانی دقیق به مردم، تعداد زیادی از مردم شهر، به عضویت کمک‌های قطره‌ای ماهک درآمدند.

دبیر مجمع خیران بیمارستان فوق تخصصی کودکان مبتلا به سرطان ماهک با اشاره به اینکه کمک‌های مردمی به ساخت این بیمارستان صرفا از طریق کمک‌های قطره‌ای، قلک‌های ماهک و همچنین شماره حساب‌های اعلام شده از سوی مجمع است، گفت: ماهک هیچ فردی را به در منازل برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی نمی‌فرستد و هیچ دسته قبضی نداریم.

وی با بیان اینکه پیش‌تر هم در این زمینه تذکر داده بودیم تا مردم آگاه باشند، تصریح کرد: از مردم تقاضا داریم در صورت مشاهده این مسئله، مورد را به ما اطلاع دهند تا جلوی افراد سودجو را بگیریم.

شهریاری با اشاره به اینکه برخی از احساسات و عواطف مردم نسبت به کودکان به ویژه کودکان مبتلا به سرطان، سودجویی می‌کنند، یادآور شد: همواره افرادی هستند که قصد سوء استفاده از این فضا را دارند و با هوشیاری و آگاهی مردم، مانع می‌شویم این افراد به اهداف خود برسند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر مجمع خیران ماهک در هیچ‌یک از شهرستان‌های استان، نماینده‌ای ندارد.

بیمارستان فوق تخصصی کودکان مبتلا به سرطان ماهک در زمین اهدایی مرحوم دکتر شهیدی در ضلع غربی بیمارستان بوعلی‌سینا ساری در دست احداث است و پروژه در مرحله اسکلت ساختمان قرار دارد.


  • جمعه 3 آبان 1392-0:0

    دوستان ماهک سایت داره برا کمک مالی و اطلاع رسانی و...

    • پنجشنبه 2 آبان 1392-0:0

      بابلی جان شما برو بنزینتم تو شهر خودت بزن که سودش رو همشهریت ببره! متاسفم براتون که برای ثواب هم قبیله ای فکر میکنید در ضمن از این بیمارستان فقط یه دونه تو کشور داریم فکر نکن فقط سارویها ازش استفاده میکنن

      • چهارشنبه 1 آبان 1392-0:0

        شماره حساب بدین به دوستان ساروی یاری برسانیم

        • مهران مازنيپاسخ به این دیدگاه 1 0
          سه شنبه 30 مهر 1392-0:0

          كمك و حضور مازني ها در برنامه هاي حمايتي و خيرين خيلي پر رنگ نيست ، اميد آنكه با همكاري همه فرهنگ مداران ، كمك شايسته اي براي تكميل بيماستان ماهك فراهم گردد

          • سه شنبه 30 مهر 1392-0:0

            یا یه شماره کارت از موسسه ماهک اعلام کنید و بنحو مطلوبی اطلاعرسانی کنید و یا در خودپردازها گزینه ای جهت کمک به ماهک راه اندازی شود.

            • دوشنبه 29 مهر 1392-0:0

              تبلیغات و اطلاع رسانی شما کم است


              ©2013 APG.ir