تعداد بازدید: 4188

توصیه به دیگران 4

يکشنبه 19 آبان 1392-23:30

اخراجی های سازمان عمران/یوسفی: 32 نفر-مدینه: 1 نفر!

برگزیده اظهارات برخی اعضای شورای شهر ساری در جلسه این هفته/ شهرداری معاون فرهنگی انتخاب کرده و ما در جریان نیستیم/لعنت خدا بر کسی که حرف خوب می‌زند و عمل نمی‌کند/ 32 نیرو در سازمان عمران اخراج شده‌اند/آقامیری برای ما مرجع نیست/رسانه‌ها در همه جلسات شورا حضور یابند+عکس


مازندنومه، کلثوم فلاحی: جلسه علنی یکشنبه شب شورای شهر ساری با نطق طولانی پیش از دستور محمد آقامیری شروع شد.

 وی در این نطق گفت: مشاهده می‌شود برخی از اعضای شورا همدیگر را با القاب و عناوینی مانند دکتر، مهندس، سرهنگ و ... معرفی می‌کنند که این القاب یا واقعی نیست و یا کاربرد آن متناسب با شان شورا نیست.

 این عضو شورا در 20 بند، تذکراتی را در صحن شورا قرائت کرد.

*چرا آخریم؟

 سید مهدی احمدی با بیان اینکه عناوین، اعتباری هستند و آدمیت انسان‌ها مهم است، اظهار داشت: در هفته گذشته شاهد درخشش مخترعان باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد ساری در مسابقات سالیانه مخترعان و مبتکران جهان در نورنبرگ آلمان بودیم.

 وی با اشاره به اینکه در این مسابقات 45 کشور جهان حضور داشتند، افزود: انتظار داریم شورا از کنار این افتخارآفرینی‌ها به سادگی عبور نکند.

 احمدی با بیان اینکه چرا در تجلیل از این افتخارآفرینان، نفرات آخر شهرستان هستیم، گفت: شورا و شهرداری باید جزء نخستین دستگاه‌هایی باشد که از اقدام علمی، تجلیل به عمل می‌آورد.

*در جریان نیستیم

 کوروش یوسفی در سخنانی در این جلسه اظهار داشت: شهرداری معاون فرهنگی انتخاب کرده و ما در جریان نیستیم.

عضو شورای شهر ساری با بیان اینکه به عنوان عضو کمیسیون فرهنگی شورا این حق طبیعی ما است که بدانیم معاون فرهنگی شهردار چه برنامه‌ای دارد، تصریح کرد: هر دستاوردی در شهرداری مربوط به همه ما است.

وی با اشاره به اینکه اکنون محل عمل است و ما به مردم وعده داده‌ایم، یادآور شد: وابسته به گروه و فردی نیستم و دغدغه رای آینده را هم ندارم.

 یوسفی با بیان اینکه من زبان مردم هستم و باید از حقوق شهروندان دفاع کنم، تصریح کرد: 32 نیرو در سازمان عمران اخراج شده‌اند، این افراد روزی 13 ساعت در روز کار کرده‌آند.

وی خاطرنشان کرد: لعنت خدا بر کسی که حرف، خوب می‌زند و عمل نمی‌کند.

*متاسفم!

علی‌اکبر زلیکانی در این نشست اظهار داشت: امروز متاسفم از اینکه شرایط شورا را به گونه‌ای نشان دادیم که رسانه‌ها تصور کنند در همه جلسات، این چنین بر سر همدیگر می‌زنیم.

 عضو شورای شهر ساری با بیان اینکه فضای شورا اینگونه نیست و بسیار دوستانه است، متذکر شد: پیشنهاد می‌کنم رسانه‌ها در همه جلسات شورا حضور یابند.

وی با بیان اینکه امروز آقامیری فضا را به این سمت برد، افزود: آقامیری برای ما مرجع نیست که بگوید شورا نیاز به خزانه‌دار دارد یا نه؛ اگر آقامیری می‌گفت چرا ماشین شورا را در اختیار گرفتید و این خلاف قانون است، به او آفرین می‌گفتم.

 زلیکانی با اشاره به اینکه من از شورا ماشین نگرفته‌ام و نخواهم گرفت، ادامه داد: اینها را باید بگوییم و ادعای دفاع از حقوق مردم داشته باشیم نه اینکه شورا خزانه‌دار دارد یا نه.

وی با بیان اینکه مشکلات ما عناوین اعضای شورا نیست، گفت: قطب‌بندی‌های شورا را بلد نیستم.

زلیکانی با اشاره به اینکه قرار نیست کسی را تشویق کنم، اظهار داشت: عده‌ای فکر می‌کنند اگر از من انتقاد کنند شهردار آنها را زیر بال و پر خود می‌گیرد در حالی که شهردار چنین نیست.

 وی با بیان اینکه هر حرف ما به کام دوستان تلخ بیاید آن را تبلیغاتی قلمداد می‌کنند، افزود: چهار سال مانده و هنوز زود است حرف تبلیغاتی بگوییم، تبلیغات، مربوط به ایام تبلیغات است، با دروغگویی و راه کج رفتن مخالف هستم و در جهت حمایت از حقوق مردم صحبت می‌کنم.

*فقط یک نفر اخراج شده

 مسعود مدینه -نائب رئیس شورا و نماینده شورا در سازمان عمران شهرداری ساری- گفت: در سازمان عمران فقط یک نفر اخراج شده و دلیل آن هم مشخص است.

 محمدحسن محمدی کیادهی در این نشست، اظهار داشت: وضعیت درآمدی شهرداری رو به افزایش است و وضعیت خوبی داریم.

نماینده شهردار ساری در شورا گفت: در سه جلسه اخیر به ترتیب 68، 28 و 11 تذکر را دریافت کردیم.

 وی افزود: اگر این تذکرها کم شود خودم هم احساس ناراحتی می‌کنم.


  • دوشنبه 19 خرداد 1393-8:22

    اخراجی های سازمان بیشتر از ایناس

    • پنجشنبه 23 آبان 1392-0:0

      من نمیدونم کیادهی چه بلایی سرت اورده که اینجوری میگی لابد از انتخابات هم خبر نداشتی به هر حال حرص نخور درست میشه ایشالا

      • سه شنبه 21 آبان 1392-0:0

        من يكي از دانش آموزان تيزهوشان هستم كه با حمايت و كمك آقاي آقاميري و دبيران مركز ، دانشجوي دانشگاه تهران و عضو بنياد نخبگان هستم واقعا به دادن عناوين و القاب كذايي كه آقايان به يكديگر مي دهند آنهم فقط براي تبليغات متنفرم . واقعا كداميك از شماها مدرك تحصيلي يا عنوان اوباما، مركل ، پوتين و ...را ميدونيد يا براي مردم اهميت دارد تنها ما ايراني ها و آنهم در بين سياسيون چنين پر رنگ به آن پرداخته مي شود ، در ضمن اين آقاي يوسفي هم در مركز تيزهوشان حضور داشت من واقعا از انتخاب ايشان به عنوان عضو شورا تعجب كردم ايشان حتي در مقطع راهنمايي مدرسه هم نه توان علمي داشت نه اجرايي ولي ظاهر اكنون براي آقاي آقاميري خط و نشان ميكشه آقاي زليكاني در تمام 7 سال حضور من در تيزهوشان آقاي آقاميري تنها به همان مزداي وانت قراضه كه دربين بچه ها معروف بود اكتفا كردند در حاليكه همان موقع عضو شورا هم بودند شما بفرماييد با اين سن كمتان چگونه اين همه ثروت را در استانداري به دست آوردي.

        • دوشنبه 20 آبان 1392-0:0

          من نمی دونم آقامیری ...از اون طرف برادرش بشه رییس سازمان عمران ... چطور رووش میشه اینجوری حق به جانب حرف بزنه!!!
          ...

          • دوشنبه 20 آبان 1392-0:0

            سازمان عمران شهرداری یه سازمان بی قانونه که هر تخلفی بخوای توش انجام میشه اگه یه سری بهش بزنی ادمهای زیادی رو میبینی که تو اطاقها هستند که نه میزی دارند نه اینکه وظیفه اونها مشخصه دلیل حضور اینهمه آدم تو سازمان عمران جای سوال داره

            • دوشنبه 20 آبان 1392-0:0

              چرا شهردار نباید در جلسات حضور داشته باشد این به منزله چیست اقای کیادهی منتخب مردم نیست رای نیاورد باید برود نه اینکه شهردار به مردم دهن کجی بکند
              شورا منتخب مردم هستند هر صورتی که انتخاب شدند الان مورد تاییدهستند
              من برای تموم اعضای شورای شهر متاسفم ...سپاس مازند نومه


              ©2013 APG.ir