تعداد بازدید: 2819

توصیه به دیگران 8

يکشنبه 26 آبان 1392-16:39

ارشاد رئیس ما نیست/ برنامه داشتیم اما سنگ‌اندازی شد

بازرسان هر لحظه که درخواست کنند اسناد مالی را در اختیار آنها قرار می‌دهیم/ اگر طرحی برای ساماندهی خبرنگاران به ما ارائه شود، جایزه می‌دهیم/تعداد مخالفان نماینده ما در غرب مازندران در بین خبرنگاران غرب استان از تعداد انگشتان یک دست هم کمتر است+عکس


مازندنومه، کلثوم فلاحی: پیش‌ازظهر امروز نشست خبری اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات مازندران برگزار شد. مجمع عمومی خانه مطبوعات مازندران در نهم آذرماه برای انتخاب نماینده خبرگزاری‌ها در خانه مطبوعات، برگزار می‌شود. چند پرسش ما را رضا برمکی و حسین مرتضوی دو تن از مسئولان خانه مطبوعات مازندران پاسخ دادند. در ادامه بخش های از اظهارات بیان شده در نشست را خواهید خواند.

*مازندنومه: تراز مالی سال 91 پس از حساب‌رسی در اختیار بازرسان خانه مطبوعات قرار داده شده که یکی از بازرسان از امضای این تراز خودداری کرده است. چرا اسناد قبل از حساب‌رسی توسط حسابرس در خارج از خانه مطبوعات، در اختیار بازرسان قرار داده نشده است؟

برمکی: تراز مالی را به حسابداری در بیرون از خانه مطبوعات دادیم تا حسابرسی کند، چون طبق اساسنامه نمی‌توانیم حسابدار استخدام کنیم؛ به همین دلیل از حسابداری که دارای مجوز رسمی بود، استفاده کردیم.

بازرسان هر لحظه که درخواست کنند اسناد مالی را در اختیار آنها قرار می‌دهیم چراکه حق نظارت دارند. 10 ماه از ارائه تراز مالی به بازرسانه خانه مطبوعات گذشته و اگر این تراز مالی ایراد دارد باید مطرح کنند که این ایراد در کجای کار است.

*مازندنومه:چرا خبرنگاران ساماندهی نمی‌شوند؟ ورود به همه مشاغل با فیلترهای خاص همراه است اما در حوزه رسانه هر فردی با وجود ندانستن و آگاهی نداشتن، خود را مدعی می‌داند و ورود برای همه افراد آزاد است.

برمکی: اگر طرحی برای ساماندهی خبرنگاران به ما ارائه شود، جایزه می‌دهیم. اگر بگوییم ساماندهی خبرنگاران بر اساس آثار باشد، بعضی رسانه‌ها نام خبرنگار را درج نمی‌کنند و تصمیم بر این شد آثار این چنینی با مهر مدیرمسئول تایید شود، چند نفر از خبرنگاران که در یک نشریه کار می‌کنند یک خبر را مهر زده بودند که اثر خودشان است و در این میان ما باید خبر کدام‌یک را قبول کنیم؟

این اتفاقات در همه نشریات وجود دارد که دست اندرکاران آن، خبرها را برای همسر و فرزند خود هم مهر می‌زنند.

هر مبنایی را برای ساماندهی خبرنگاران قرار دادیم، عملی نشد. به سردبیران گفتیم خبرنگاران خود را معرفی کنند، یک نشریه نام 10 خبرنگار را برای ما ارسال کرد که شش نفر از اقوام سردبیر بودند.

* مازندنومه: خبرنگاران غرب استان از عملکرد نماینده خانه مطبوعات در آن منطقه ناراضی هستند و گفته می‌شود وی به علت داشتن روابط با برخی مسئولان منطقه، مانع نوشتن مطالب انتقادی توسط خبرنگاران می‌شود. با توجه به تذکر مراجع ذی‌صلاح، چرا همچنان اصرار دارید این فرد در مسند خود باقی بماند؟

برمکی: حق بدهید وقتی از 140 خبرنگار غرب استان، پنج خبرنگار به نماینده خانه مطبوعات انتقاد داشته باشند ما حق را به اکثریتی بدهیم که از وی راضی هستند.(برمکی نگفت بر چه اساس و نظرسنجی این آمار را ارائه داد!)

اگر شما جای ما باشید چه می کنید؟ طبق اساسنامه حق با اکثریت است. مسئولان اصرار نداشتند که نماینده خانه مطبوعات در غرب استان تغییر کند، بلکه اصرار بر ادامه فعالیت او دارند. تعداد مخالفان وی در بین خبرنگاران غرب استان از تعداد انگشتان یک دست هم کمتر است.

*مازندنومه: ارتباط خانه مطبوعات با مسئولان فرهنگی استان بر چه اساسی است؟ آیا ارشاد، صاحب و مالک خانه مطبوعات است یا فقط نقش نظارتی دارد؟ خانه مطبوعات تا چه اندازه توانسته مستقل عمل کند؟

برمکی: نشست‌های ما با مسئولان استان بر مبنای ارتباط فرهنگی است. ارشاد اساسنامه خانه مطبوعات را تهیه کرده و می‌تواند نظارت داشته باشد اما ارشاد رئیس ما نیست و فقط نظارت دارد.

بخشی از اعتبارات فرهنگی را از ارشاد می‌گیریم. اعتقاد داریم ارشاد و خانه مطبوعات باید در کنار هم باشند.

*مازندنومه:دلیل نشست‌های اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات با مدیرعامل قبلی چیست؟ چه اصراری است که خانه مطبوعات با آقای دهقان نشست برگزار کند؟ خانه مطبوعات در گذشته هم مدیرعامل داشته است چرا با افرادی که در گذشته مدیرعامل بودند نشست برگزار نمی‌کنید؟

برمکی: آقای دهقان و ایرج نیاز‌آذری از مشاوران من هستند و با حکم مشاوره من در جلسات حضور دارند. (برمکی اگرچه در این بخش حضور مشاوران خود در جلسات هیئت مدیره خانه مطبوعات را تایید کرد اما در بخش دیگری از سخنان خود، مسائل دیگری بیان کرد.)

حق طبیعی یک رئیس است که مشاور انتخاب کند. هیچ یک از مشاوران من در جلسات هیئت مدیره حضور نیافتند. اگر عکسی دارید نشان دهید تا من پاسخگو باشم. اما وقتی به دیدار مسئولان می‌روم وظیفه دارم مشاورانم را هم با خود ببرم.

*مازندنومه: زمینی که شهرداری برای احداث سرای روزنامه نگاران در اختیار قرار داده، قرار است در مالکیت شهرداری بماند. آیا این کار تبلیغات برای شهرداری نیست و آیا غیر از کار تبلیغاتی بوی دیگری استشمام می‌شود؟ خانه مطبوعات چرا این موضوع را قبول کرده است؟

مرتضوی: این طور نیست که اگر شهرداری به نهادی زمین داد، مالکیت 100 درصدی را هم واگذار کند، چون ممکن است آن نهاد منحل شود و این گونه هم نیست که بعد از احداث، بخواهد زمین را باز پس بگیرد.

* به انتخاب‌ها احترام می‌گذاریم

در ادامه این نشست حسین مرتضوی -مدیرعامل جدید خانه مطبوعات- هم پاسخگوی بعضی سوالات بود. وی درباره نماینده خانه مطبوعات در غرب استان، گفت: شیخی از طرف خانه مطبوعات، انتصاب شده است.

اجازه بدهید انتخابات خانه مطبوعات برای نماینده در هر شهرستان برگزار شود، این بحث در ساری هم مطرح است.

فرصت یکی دو ماهه‌ای به ما بدهید تا انتخابات نماینده خانه مطبوعات را برگزار کنیم. به انتخاب‌ها احترام می‌گذاریم.

مدیرعامل خانه مطبوعات، ادامه داد: آنهایی در پیش من به روحی انتقاد داشتند، 10 دقیقه بعد در دفتر کار روحی بودند، انتقاد این گونه نیست که بیایید چایی بخورید و بروید.

مرتضوی با بیان اینکه کمیته‌هایی را در خانه مطبوعات فعال کردیم و افرادی از برگه‌هایی که در این زمینه به آنها دادیم استفاده کردند و پیام تبریک آن را در نشریات گرفتند، تصریح کرد: وقتی به انجام کار رسید، رفتند و خبری از آنها نبود.

وی درباره ساماندهی خبرنگاران یادآور شد: دوستان ما کم لطف هستند، یکی از روزنامه‌های محلی لیست 35 نفره از خبرنگاران خود را فرستاده بود که فقط 10 نفر از این لیست خبرنگار بودند؛ از خودمان باید شروع کنیم.

مرتضوی با بیان اینکه ارشاد هم در ساماندهی خبرنگاران، کم لطف است، گفت: همانطور که ارشاد در برگزاری مراسم روز خبرنگار، خانه مطبوعات را حساب نکرد، ما کار کردیم اعتبار گرفتیم و ارشاد پول را تقسیم کرد و همانطور که خبرنگاران برتر را از منتخبان خود، معرفی کرد، در ساماندهی خبرنگاران هم به ما کمک کند.

وی با اشاره به اینکه بحث ساماندهی خبرنگاران را تا جایی پیش بردیم و بعد به بن‌بست رسیدیم، اظهار داشت: در این مسئله 50 درصد مدیران مسئول مقصر هستند.

مرتضوی خاطرنشان کرد: یکی از مدیران مسئول با من تماس گرفت و درباره ساماندهی خبرنگاران گفت «برای خودت درد سر درست نکن».

وی افزود: در چند ماه حضورم در هیئت مدیره خانه مطبوعات، از عملکرد راضی نیستم، ما برنامه داشتیم اما سنگ‌اندازی شد.

*عده‌ای به من آلرژی دارند

عباسعلی کوشکی هم به رابطه هیئت مدیره خانه مطبوعات و مدیرعامل قبلی انتقاد کرد و گفت: جمع خودتان هم مثل مشاور گرفتن تان است.

رستم دهقان در این نشست از رضا برمکی درخواست کرد به دلیل اینکه چند بار از او نام برده شده است، حق صحبت داشته باشد.

میکروفن نشست هیئت مدیره خانه مطبوعات مازندران، برای دقایقی در اختیار دهقان قرار گرفت و او گفت:

« امروز در این نشست حتی قصد نداشتم قرآن هم بخوانم اما چه کنم که قرآن بود، چون عده‌ای به من آلرژی دارند، عده‌ای هم به تازگی آلرژی پیدا کرده‌اند.

وای به حال هر عیب‌جوی هرزه زبان؛ متاسفم در حالی که جامعه ما شیعی است اما حرف و حدیث‌هایی از سوی برخی افراد بیان شود که هیچ ارتباطی با شخص مورد نظر، نداشته باشد. باید ابراز تاسف کنم قضایایی مطرح می‌شود که از ریشه وجود ندارد.

در سایت‌ها حرف‌ها و تهمت‌های رکیک علیه من گفته اند. ارتباط دهقان با تغییر و تحولات رئیس هیئت مدیره چیست؟ دهقان چه ارتباطی دارد که رئیس عوض شود؟ آیا دهقان به عنوان اختاپوس عمل می‌کند؟ اگر این گونه است پس دهقان آدم قوی ای است، با اینکه مسئولیت ندارد اما کارها را انجام می‌دهد.

قرار نیست ضعف‌های خودمان را به پای دیگران بنویسیم، قلم گاهی در دست زنگی مست است.

در هیچ یک از جلسات هیئت مدیره شرکت نکردم و فقط در جلسه ملاقات با معاون سیاسی استاندار حضور داشتم.

بازرس بر اساس اساسنامه عمل نمی‌کند، این مسائل را در مجمع عمومی مطرح می‌کنم. بگذارید بعضی ذهن‌ها را نسبت به مسائلی که وجود دارد پاک کنم، وزارتخانه مکاتبه داشته که دهقان با حکم جانبازی می‌تواند رئیس خانه مطبوعات باشد اما من قبول نمی‌کنم.

دهقان دستش را جمع کرد و پاهایش را دراز کرد. در دوران حضور من در هیئت مدیره خانه مطبوعات، تمام اسناد مالی در ارشاد موجود است.

عقل دهقان می‌رسید که کمک‌های 100 و 200 میلیونی را به حساب ارشاد واریز کند و به حساب خانه مطبوعات نریزد که فردا نگویند دهقان پول‌ها را خورد.

اگر انصاف ندارید حداقل آزاد‌مردی خود را به دیگران نشان دهید. رئیس خانه مطبوعات در استان در حد و اندازه یک نماینده مجلس است اما الان رئیس خانه مطبوعات ما مسئول دفتر نماینده مجلس می‌شود. در هیچ یک از برنامه‌های فعلی خانه مطبوعات دخالت ندارم.»


  • پنجشنبه 30 آبان 1392-0:0

    ... در جلسه همه در حال چرت بودند میشد اداره کنگره بهتر از این باشد

    • سه شنبه 28 آبان 1392-0:0

      سلام

      من به شخصه به برخی از اقدامات شیخی نمره 20 می دهم و به برخی از اقداماتش نمره قبولی نمیدم

      ایشان عملکرد خوبی در بحث ساماندهی خبرنگاران غرب مازندران داشتند و دارند ولی متاسفانه نگاه مادی و سو استفاده های رانتی وی در خصوص جذب آگهی نمی تواند توجیه مناسبی داشته باشد

      الحق و الانصاف شیخی بهترین گزینه برای محوریت خبرنگاران غرب مازندران بوده و به مانند نخ تسبیح آنها را هدایت کرده

      البته هر مدیری نقاط ضعفی نیز ممکن است دارا باشد که شیخی نیز از این مقوله مبرا نیست

      • خبرنگار بیکارپاسخ به این دیدگاه 3 0
        دوشنبه 27 آبان 1392-0:0

        منطق شیخی و دور و بری هاش معلوم شد! دم خروس مشخص شد. وقتی حتی سوال خبرنگار خانم فلاحی را بر نمی تابند وای به چیزهای دیگه. واقعا راسته که این آقا لابی کرده با مسئولا و نمی ذاره آب خوش از گلوی خبرنگاران غرب پایین بره. آقا حتی سئوال رو جرم میدونه!! اگه تحلیل و یادداشت بود چی کار میکرد؟ برادر شیخی نترس، کار خبرنگار پرسیدن سئوال و نورافشانی بر تاریکی هاست. اگه خبرنگار واقعی هستی اینقدر شلوغ نمیکردی با کامنت گذاریهات! حق خبرنگار سئوال کردن و روشنگریه.خبرنگار سئوال اگه نپرسه پس چه کار کنه؟ مجیز بنویسه!؟

        • خبرنگار از ساریپاسخ به این دیدگاه 4 0
          دوشنبه 27 آبان 1392-0:0

          درمورد یک سوال، همکارای غرب این همه جبهه گرفتن؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!
          اگر خانم فلاحی شش هفت ساله اومده، بنده 10 ساله که تو عرصه خبرم اما به یاد ندارم آقای شیخی در ساری کار خبری میکرده؟!! با توجه به سن ایشان به احتمال زیاد ایشان دوران مدرسه را در ساری گذراندن...
          یکی از همکارا کامنتی گذاشت مبنی بر اینکه ایشان گزینه مدیرکل داخلی وزارت هستن!!!!!!!!! نمیدونم باید بخندم یا گریه کنم......
          اگر ایشان کاری انجام دادند وظیفه شان بوده و منتی نباید بر سر کسی باشه چون خودش خواسته مسولیت قبول کنه...
          غرب مازندران کمتر از انگشت های دست خبرنگار حرفه ای و مبادی آداب داره...
          آقای شیخی اگر واقعا اخلاق را رعایت می کرد مسائل خصوصی زندگی شو وارد کار نمی کرد و به این و اون نامه نمی زد که فلانی مشکل اخلاقی داره و باهاش همکاری نکنید!!! و بدتر از همه...

          • خانم فلاحی آیا می دانید...پاسخ به این دیدگاه 3 0
            دوشنبه 27 آبان 1392-0:0

            خانم فلاحی آیا می دانید چرا به شما در کامنتی خودساخته و البته هدفمند تاخت و تاز شد؟چون سوالی پرسیدید که حرف دل همه ی خبرنگاران غرب استان بود.ممنونم همکار محترم.

            اندکی صبر سحر نزدیک است

            • دوشنبه 27 آبان 1392-0:0

              پاسخ به آقای برمکی که سرش رو زیر برف کرد و حقایق رو در روز روشن کتمان می کند:

              آقای برمکی بر چه اساس و مدرکی عنوان می کنید تعداد مخالفان اون آقا در بین خبرنگاران غرب استان از تعداد انگشتان یک دست هم کمتر است؟مستندات رو کنید لطفا.





              آقای برمکی ظاهرا نامه ای با امضاهای مختلف بدست شما رسید و در آن گفته شد که خبرنگاران غرب استان از این آقا حمایت می کنند و خواهان ادامه حضور وی بعنوان نماینده خانه مطبوعات غرب استان هستند. چگونه صحت آن امضاها را تایید می کنید؟مستندات محکم نشان دهید.



              اکثر آن امضاها به آن علت هست که مبادا این آقا طبق معمول از دعوت خبرنگاران در مراسمات سطح شهرستان خودداری کند.



              آقای برمکی آیا همان 5 نفری که اعلام کردید حق حضور در مراسمات برای پوشش خبری را ندارند و باید از این و آن بشنوند که فلان جا مراسم است؟



              آقای برمکی وقتی این آقا به خبرنگار اعلام می کند که برای بازدید فرماندار از تونل شهری به فرمانداری بیاید تا برای بازدید از فرمانداری حرکت آغاز شود و خبرنگار بلافاصله به فرمانداری می رود در حالی که فرماندار از مسیر بازدید از تونل در حال بازگشتن است و این خبرنگار در حقیقت سر کار بود ، آیا اینها را نمی بینید یا نمی خواهید ببینید؟البته می دانیم که نمی خواهید ببینید. درست مثل خیلی چیزایی که نخواستید ببینید.



              آقای برمکی ائتلاف خبرنگاران غرب مازندران را به یاد دارید یا این را هم نمی خواهید به یاد آورید که در آن این آقا بدون آنکه خبرنگاران غرب استان با خبر باشند از طرف خبرنگاران غرب استان اعلام حمایت از ائتلاف خود ساخته می کند.



              آقای برمکی ظاهرا تعریف شما هم مثه این آقا از خبرنگار همان چند نفر دور و بر خودش هست که در تمامی مراسمات دعوت می شوند و بقیه آدم به حساب نمی آیند.



              آقای برمکی چرا به این سوال پاسخ نمی دهی که چرا باید همیشه دور و بری های این آقا در تمامی مراسمات دعوت شوند و همیشه این عدم دعوت ها رو به گردن ارشاد و مسئول بی گناه روابط عمومی فرمانداری چالوس انداخته شد؟



              آقای برمکی چرا وقتی دیشب 26 آبان 92 مسئول کتابخانه عمومی چالوس به این آقا گفت برای همایش 27 آبان 92 ( امروز ) به خبرنگاران اطلاع داده شود تا همه بیایند و این آقا هم قبول کرد اطلاع دهد اما طبق معمول فقط همان چند نفر دور بر خودشو اطلاع داد و بقیه بی خبر ماندند و تنها دو سه نفر خارج از این باند این آقا از طریق دوستان خود و یا مستقیما از طریق مسئول کتابخانه چالوس برای حضور در این همایش مطلع شدند و حضور یافتند؟



              آقای برمکی سرت را از زیر برف بیرون بیاور و به جای برگ ، به درخت تکیه کن چون برگ با خزان سقوط می کند و این درخت است که بر جای می ماند.



              آقای برمکی چرا باید یک غیرمازندرانی در مسند نمایندگی خانه مطبوعات غرب مازندران باشد؟چرا باید یک غیر مازندرانی برای مطبوعات یک شهرستان تصمیم گیری کند؟

              • دوشنبه 27 آبان 1392-0:0

                شیخی نشسته پشت پشت هم واسه خودش این زیرکامنت می گذاره. پسر جان خود گویی و خود خندی عجب مرد هنرمندی!! تعریفت رو باید ما خبرنگارها بکنیم نه خودت. در ضمن خانم فلاحی فقط سئوال مطرح کرد توهینی نکرده. متولی مطبوعات هم جواب داده. اگر تو مرض و غرضی نداری چرا دچار اضطراب شدی!! پس عیبی داری که داری با هوچیگری می پوشانی!

                • دوشنبه 27 آبان 1392-0:0

                  در پاسخ به کامنت گذار اول از غرب استان

                  توهین از عادات خانم فلاحی است. شما به دل نگیرید.

                  • مدیر مسول روزنامهپاسخ به این دیدگاه 0 0
                    دوشنبه 27 آبان 1392-0:0

                    سلام خدا قوت پرسش های خوبی بود راستی از آقایان احمدی مینایی فر وعلیزاده کوشکی چه خبر چرا آقای برمکی از دهقان صحبت میکند قبل از دهقان هرسوال درجشنواره ونمایشگاه مطبوعات اول بودیم ازوقتی دهقان آمد .....حتی درحضور درخانه مطبوعات عضو نشدیم ای کاش از حاجی احمدی از دوستان قبلی یه مصاحبه میگرفتید دهقان خیلی منم منم میکنه چون آقای برمکی یه مشکلی داره......راستی حراست ارشاد کجاست مدیرکل کجاست قطع رجاله برمکی قوی تر از دهقان ندیده حکم مشاوران کجاست نیاز آذری وقت نداشت استفعا داد آقای صادقی حتما ازدوستان درخانه مطبوعات یه مصاحبه بگیرممنونم

                    • دوشنبه 27 آبان 1392-0:0

                      سرکار خانم کلثوم فلاحی

                      باسلام - شما اگر چند سالی است خبرنگار شدید همین آقای ساسان شیخی در همان ساری کار خبری می کرد که شما نبودید.ای کاش شما حداقل با 20 خبرنگار غرب استان صحبت می کردید بعد به ایشان می تاختید.

                      آیا می دانید که شیخی در پیگیری تجهیزات خبرنگاری بر اساس درخواست خود خبرنگاران برای آنها دوربین،لبت تاب،واکمن دیجیتال،پرینتر و... اهدا کرد اما در مقابل در ساری نفری 70 هزار تومان به خبرنگاران دادند.

                      آیا می دانید با پیگیری ایشان خبرنگاران شهرهای غرب مازندران شب عید مثل یک کارمند عیدی و وسایلی چون مرغ،میوه و آجیل و.. می گیرند.

                      آیا می دانید مسکن خبرنگاران غرب مازندران هفته گذشته با پیگیری های همین آقا مصوبه دولت گرفت تا وام 45 میلیون تومانی نها پرداخت شود.

                      آیا می دانید در همین مدت گذشته ایشان با جذب اسپانسر قصد داشت جشنواره و نمایشگاه مطبوعات غرب مازندران را در یکی از شهرستانهای غرب استان برگزار نماید.

                      آیا می دانید همین شیخی شورای هماهنگی نمایندگی خانه مطبوعات غرب مازندران را تشکیل داد و هر تصمیم اجرایی در آن شورا مصوبه می شود.

                      آیا می دانید خبرنگاری که دچار سیل می شود همین آقای شیخی پیگیری می کند و وسایل لوازم خانگی به وی اهدا می شود.

                      آیا می دانید خانه مطبوعات غرب مازندران ساماندهی خبرنگاران را انجام داده است.

                      خانم فلاحی شما هم می دانید و همه هم می دانید تمام این اقدامات شیخی بدون یک ریال دریافت هزینه از سوی خانه مطبوعات استان انجام شده است و وی با مشارکت و مساعدت دیگر ادارات این اقدام را انجام داد.

                      خانم فلاحی ای کاش نام ببرید کدام مراجع گفتند که شیخی نباشد شفاف بیان کند و با توهم های خودتان چیزی ننویسید.

                      خانم فلاحی اگر نمی دانید بدانید اعزام خبرنگاران به کربلا با دریافت وام 4 میلیون تومانی در ماه آینده بع تعداد 76 نفر و اعزام خبرنگاران با هواپیما و اسکان در هتل به مشهد مقدس در هفته های آینده از اقدامات خوب شیخی است.

                      ما از شما دعوت می کنیم در جلسه ای در غرب استان بیایی و جو موجود را خودتتان ارزیابی کنید و آن وقت بشینید و قضاوت بفرمایید.

                      شیخی یکی از گزینه های مدیرکلی مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که قطعا با پیگیری های آقای احمدی و شریعت نژاد و کمسیون فرهنگی مجلس اتفاق می افتد.

                      یادتان نرود به زودی خانه مطبوعات غرب مازندران از محمود آباد تا رامسر با پیگیری نمایندگان مجلس غرب مازندران مستقل می شود.

                      • دوشنبه 27 آبان 1392-0:0

                        جناب مرتضوی دست امثال دهقان رو از خانه قطع کن تور به خدا

                        • دوشنبه 27 آبان 1392-0:0

                          سرکار خانم فلاحی شما شاید بر اساس شنیده ها حرف هایی در مورد نماینده خانه مطبوعات غرب مازندران زده باشید اما ما می گوییم ای کاش ایشان مدیرعامل استان می شد می دانید چرا:

                          1. میزبانی جلسه آموزشی خبرنگاران در چالوس با بهترین پذیرایی و هزینه مبلغ 25 میلیون تومان.

                          2. برگزاری مراسم روز خبرنگار غرب مازندران با مساعدت نماینده و دیگر ادارات با هزینه 35 میلیون تومان.

                          3. هماهنگی جهت اعزام خبرنگاران به مشهد مقدس با هواپیما و اسکان در هتل.

                          4.دریافت وام برای اعزام 76 خبرنگار و خانواده انها به کربلا که مقدمات آن در حال انجام است.

                          5.نشست ماهانه با خبرنگاران در هر شهرستان به صورت شهرستانی.

                          6.تشکیل کمیته های خانه مطبوعات و اقداماتی پیرامون آن.

                          7.هماهنگی جهت استفاده خبرنگاران از اماکن ورزشی و تفریحی و فرهنگی.

                          8.پیگیری اعطای تسهیلات بانکی به خبرنگاران.

                          9.پیگیری پرداخت عیدی به خبرنگاران همراه با میوه،مرغ،آجیل و... در شهرستانهای مختلف غرب استان که دو سال است در حال انجام می باشد.

                          10.پیگیری خرید تب لت برای خبرنگاران با یک شرکت تجاری وارد کننده با اقساط ماهانه 100 هزار تومان که بیش از 50 درصد از خبرنگاران غرب استان از آن استفاده کردند.

                          ضمنا اگر شیخی جلوی انتقاد خبرنگاران را می گیرد باید به حال همان خبرنگار تاسف خود چرا را با حرف شیخی انتقاد نمی نویسد.

                          ما هم می گوییم انتخابات برگزار شود اما نمایندگی خانه مطبوعات غرب استان نباید از بین برود و تبدیل به شهرستانی شود و مخالف این اقدام هستیم.

                          قطعا همه می دانند عملکرد نمایندگی خانه مطبوعات غرب مازندران به مراتب بیشتر از خانه مطبوعات استان است.

                          ان شا الله با پیگیری نمایندگان محترم مجلس در غرب مازندران خانه مطبوعات غرب استان مستقل می شود و از دست شماها خلاص می شویم.

                          • دوشنبه 27 آبان 1392-0:0

                            زمزمه های تغییر مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی میآید

                            • دوشنبه 27 آبان 1392-0:0

                              درود بر اقای دهقان رزمنده قوی

                              • فريدون ، الف ،شپاسخ به این دیدگاه 3 4
                                دوشنبه 27 آبان 1392-0:0

                                آفرين بر جناب دهقان !

                                جرأت و جسارت ،نشان از پاكدستي و عزم استوار در كارهاست . پيروز باشيد.


                                ©2013 APG.ir