تعداد بازدید: 4116

توصیه به دیگران 4

پنجشنبه 30 آبان 1392-16:2

صحت خواب!

گزارش تصویری مازندنومه از حاشیه های روز دوم کنگره ابن شهرآشوب(عکس از: مصطفی کاظمی)



  • دوشنبه 4 آذر 1392-0:0

    با درود دوباره به دکتر جاوید عزیز! سخنان زیبای بزرگان همچو ( زردشت ) پندار نیک و گفتار نیک یا ( کانت) قبل از اینکه سخنی از دهانتان جاری شود لطفا لحضه ای فکر کنید! شما انسان بزرگ و بالغی هستید! بدن شما تحمل ۲ ساعت بدون نوشابه را ندارد! و شما اوضاع اقتصادیتان چنان خراب است که قدرت خرید یک نوشابه را ندارید!!! باید از دکتر عزیز پرسید! (شما چگونه در ماه مبارک رمضان روزه می گرفتید؟!!!).شما چرا برای صدها هزار نفر از پدران و مادران مان٬ کودکان و کودکان خیابانی شیعه مسلمان که به ضعف غده ادر نالین دچار هستند هیچ نسخه ایی تجویز نمی کنید!!! این کنگره تجربه ا یی شد برای شما! به یاد بسپارید دکتر عزیز درکنگره بعدی به خاطر نوشابه یا شرکت نکنید! یا نوشابه خود را با خودتان همراه ببرید که نگاه مردم دنیا به سوی شماست نه فقط مازندران عزیزمان!!! که آبرویمان به خاطر چند نوشابه بی ارزش در دنیا برود!!! بعضی مواقع تصاویر زیبا خود گویای همه چیز است! احتیاجی به گزارش ندارد!!!پیروز باشید دکتر عزیز!

    • دوشنبه 4 آذر 1392-0:0

      باسلام واقع بین جان*من ته گره*جز این چندتا سیوه پوست که قم ج بمونه بقیه همه مازنی هستنه شه ماشین شخصی ج بمونه اگه باءو تی بی بویی نومزه بازی دیینه شاید باور هاکرد بی بوم

      • دوشنبه 4 آذر 1392-0:0

        "هوالحق "ضعف غده ادر نالین در بدن دو علت دارد: یاشخص دچار کمبود مس میباشدیااینکه ضعف مادر زادی داردبرای درمان ان بایدمتابولیزم که همان بازگشت انرزی وتنظیم بدن میباشد استراحت کرد یا غذا خورد...الحمدلله در این مراسم که از ساعت 8.45دقیقه تا 11.40به طول انجامید خبری از میان وعده یایه چایی واب معدنی نبود فقط * حرف بود وحرف *اما در جواب شما دوست فهیمم با یدعرض کنم که ثبت وقایع کار مورخ است نه خبر نگار در اصطلاح به خبر نگار گزارشگر هم میگویند!!بر همگان ثابت شده هست که شما وامثالهم مصلحتی ورفاقتی وخطی و جناحی عمل میکنیدبطور مثال شما حامی استاندار وبقول یکی از عزیزان اجود نومه هستیدجدا دو خبر نگاری که از طرف سایت شما حضور داشتند رو خونی استاندار که بعضی از مطالب رو غلط تلفظ میکردند رو نشنیدند؟ایاخیر مقدمی که تبدیل به سخنرانی شد رو نشنیدند؟ایا ندیدند بسته های فرهنگی رو گزینشی به روحانیون محترم می دادندوهزاران و....تازه شما با زدن این عکسها چه مشکلی رو حل کردید وقیاس مع الفارق میکنید!!!20.30اگر نشون داد از دور بود نه اینکه روی افراد زوم کند اونم تو استانی که همه همدیگرو میشناسند!*یا حق *لطفا عین مطلب رو بزنید

        • دوشنبه 4 آذر 1392-0:0

          درود بر آقای جاوید! اگر این آقایان با پول خود به این کنگره می آمدند و هزینه های سنگین هتل و ... خودشان تقبل می کردند و در کنگره خوابشان می برد٬ شاید سخنان شما مورد قبول مردم عزیزمازندران و ایران و دنیا که در چنین کنگره ایی بزرگی چشمان مردم دنیا به سوی این کنگره خیره شده است می شد! هزینه هنگفت چنین کنگره ایی از بیت المال این مردم بدبختی که به نان شب شان و دارو و الباس و تغذیه و مسکن ....... خود و کودکانشان محتاجند!این پول یتیمان بی خانمان است! باید از آقایان پرسید شما شبها در هتل گرم و نرم و زیبایتان چکار می کنید که روزها در جلوی چشم میلیونها نفر مردم دنیا در چنین کنگره بزرگی خوابتان می برد! آقای جاوید عزیزاگر شما سر کار خوابتان ببرد! عکس العمل صاحب کا ر با شما چگونه است؟ درود بر مازندنومه! پیروز باشید!

          • يکشنبه 3 آذر 1392-0:0

            بادرود خدمت مدیر محترم سایت مازند نومه بنده یکی از دوستانم که در کنار بنده عکش رو زدید هستم این مدیر ساعی از زحمت کشان میباشد شما اگر بخواهید در صدا وسیما عکس یک معتاد رو بزنید با چهره شطرنجی نشان میدهید نمیدانم چرا اینجا با ابروی عده ای ازبزرگان علماوشخصیت های بزرگ بازی کردید مگه این عزیزان برای چه خسته اند وچرت زدند البته چون جامعه ظرفیت نداره برای این عزیزان مشکل ایجاد میشه تماسی که با این دوستم که میتوتنم قسم بخورم اصلا نخوابید داشتم گفتم عکست رو زدند خندید وگفت عیبی نداره فقط یکی به من گفت ابروی مارو بردید چرا خوابیدید .شما در متن های دیگه تون هم از این عکسها استفاده کردید این عکاس محترم ایا عکس دیگری نگرفت ؟ایا خبر نگاری وعکاسی فقط مچگیری و ابرو ریزیه ؟خواهشا این عکسها رو بردارید!!!!!


            مازندنومه: کار و وظیفه خبرنگار ثبت و ضبط واقعیت ها و انتشار آنهاست. خبرنگار نمی تواند ضعف ها را ببینید و چشمش را ببندد. شما بفرمایید خوابیدن و چرت زدن در یک همایش رسمی عیبه یا کارخبرنگاری که این واقعیت ها رو دیده و به قصد اصلاح شدن کژی ها و ناراستی ها به وظیفه خود عمل کرده؟


             در این صورت پس از این به بعد به خبرنگارها و عکاسها باید گفت از مشکلات شهری مثل ترافیک و آبگرفتگی و...، بیکاری، دست فروشی ،فقر،بدعهدی مسئولان در اتمام پروژه ها، وعده های عمل نشده و...چیزی ننویسند و عکسی انتشار ندهند که به تریج قبای مسئولان بر می خورد!!! این چه استدلالی است؟!


            اگر قرار به ننوشتن و عکس نگرفتن باشد که سنگ روی سنگ بند نمی شود. عکاس مطبوعاتی آن نیست که فقط از دریا و جنگل عکس بگیرد، ایرادها را نیز باید در قاب دوربین نشان دهد.


            در ضمن این کار مسبوق به سابقه است و حتی در 20:30 بارها تصاویر چرت زدن در مجلس و همایش ها را نشان دادند، روزنامه ها و سایت ها بماند.


            چرت زدن در مجلسی رسمی آبروریزی است نه نشان دادن تصاویر آن به قصد اصلاح و رفع اشکال. مطمئن باشید از این به بعد مسئولی در استان، در همایشی چرت نخواهد زد. چشم بیدار خبرنگار بالای سر اوست.

            • م میانایی سرخدهیپاسخ به این دیدگاه 0 0
              يکشنبه 3 آذر 1392-0:0

              شگفتا! ابن آدم ها در این شهر جه آشوبی به پا کرده اند؟

              جا دارد با زبان علامه اقبال لاهوری گفت:

              از خواب گران خواب گران خواب گران خیز

              • سوادكوهي كيجاپاسخ به این دیدگاه 3 0
                شنبه 2 آذر 1392-0:0

                مقصر هيچكس نيست ايراد از صندلياس كه گويا خيلي گرم و نرم بوده بايد ازون صندليا كه براي وزير كشور تو روز معارفه استاندار گذاشته بودن مي ذاشتن باور كنيد اين اتفاق نمي افتاد!!!

                چرا نذاشتن؟؟؟

                • دكترسيف الرضا شهابيپاسخ به این دیدگاه 3 0
                  شنبه 2 آذر 1392-0:0

                  تنها مطلبي كه مي توان عرض كنم : تاسف ؛تاسف ؛.......است ولاغير.خدا عاقبت ما را بخيركند.

                  • شنبه 2 آذر 1392-0:0

                    این همه هزینه برای خداآمرزیده ابن شهر آشوب شده که یادش را گرامی بدارند اما انگار همه کسری خواب داشتند و در این همایش خوابگاه خوبی گیرشون اومده .

                    البته این بنده خداها مقصر نیستند چون دست اندرکاران بی برنامه بودند و این برنامه همه را خسته کردی .

                    چه آبروریزی شده خدائی؟!

                    • شنبه 2 آذر 1392-0:0

                      جالب بود. دست مریزاد! لا لا لا لا یی.....

                      • شنبه 2 آذر 1392-0:0

                        رئیس دانشگاه دیگر چرا!!!!!

                        • شنبه 2 آذر 1392-0:0

                          نامردتر از خو هیچی دنیه بقول مه خدابیامرز مار” وشنا ره خارش نوونه .بی خوره بالش” اسا اتا چرت بزونه شمه چه عثمان رخت تن دکاردنیی; عکاسه ناهار ندانه وبلا مردم ابرو ره اینتی بوره شما بیشار بینی چیکار هاکردنی

                          • شنبه 2 آذر 1392-0:0

                            مصطفی جان دیوانه کردی با این عکسهات. محشره بخدا. جگرم حال اومد. مرسی مازندنومه. مرسی مصطفی

                            • شنبه 2 آذر 1392-0:0

                              ...لالالالابخواب حالا لالالالابخواب بابا

                              • جمعه 1 آذر 1392-0:0

                                مدیر کل زنان استان هم نیومده خوابش برد!!

                                به ایشان یادآوری کنید هنگام خوابیدن حواسش به عکاس مازندنومه باشه که شکار لحظه هاست.

                                بیچاره تا دم در مدرسه بیشتر که نرفته گناه داره!

                                آقایون هرجور فیگوری بگیرند عیب محسوب نمیشه چون مردسالاریه دیگه، اما برا ایشان که در ابتدای کارند و حرف و حدیث پیرامون انتصاب یه شبه، بدون مشورت و اطلاع معاون سیاسی امنیتی و بدون سرو صدای ایشان زیاده، باید حواسشو بیشتر جمع کنه که گزک نده دست بعضی ها

                                • جمعه 1 آذر 1392-0:0

                                  سلام

                                  اين چه كنگره ايي بود ، كه همه خواب بودن ؟

                                  چيزي از اين كنگره فهميدن؟

                                  با پول بيت المال كارهاي فرهنگي بهتري ميشه انجام داد.

                                  قابل توجه مسئولين استان مازندران ( بابل )!!!!!!!!

                                  • جمعه 1 آذر 1392-0:0

                                    زاهدان شب انگاه که روز را ظلمانی میبینند سردرنیام فرو میبرند ما چون سخنان کلیشه ای. درباور ما نمیگنجید بهتر ان دیدیم که سر درگریبان فرو ببریم واندکی بیاساییم

                                    • جمعه 1 آذر 1392-0:0

                                      اونایی که واقعا خوابیدن مسئولین مازندران هستن که به جای اینکه به نیازهای مردم و جوانان توجه کنن دنبال خودنمایی هستند. خدا همه رو از خواب بیدار کنه !

                                      • کلثوم فلاحیپاسخ به این دیدگاه 4 2
                                        جمعه 1 آذر 1392-0:0

                                        عرض سلام و خدا قوت مجدد خدمت مازنی عزیز:چشم ها رو بشورین و یه بار دیگه به اسم عکاس نگاه کنین و بعد نقش من رو این وسط تعیین کنین. امیدوارم خدا خستگی رو از شما رفع کنه.

                                        • جمعه 1 آذر 1392-0:0

                                          کاش این هزینه ها صرف پرورش خلاقیت، روش مطالعه و آموزش مشاغل صنایع روستایی هزینه می شد تا فرهنگ که با کشاورزی در تولید و کشت گره خورده است تقویت شود همیشه گفته ام اینگونه مراسم و شبه جشنهایی که برای دستیابی به همه هدفها غیر از اهداف ناب فرهنگی است همان عرض خود بردن زحمت فرهنگ می دارند می باشد ،کاش کاش....

                                          • جمعه 1 آذر 1392-0:0

                                             ...ای کاش هزینه برگزاری این کنگره را صرف آدم های بدبختی می کردید که هزینه دانشگاه ندارند شاید آنها درآینده ادامه دهنده راه ابن شهر آشوب باشند ...

                                            • جمعه 1 آذر 1392-0:0

                                              برنامه را طولانی می کنند همینه دیگه! برنامه ریزی ضعیفه

                                              • جمعه 1 آذر 1392-0:0

                                                هزینه های پذیرایی وهتل و...روحانیان گرامی از مسوولین وغیر مسوولین وافراد از خارج برای همایش بین المللی!!!!.صد هامیلیون تومان برای خواب ازاموال مردم شاید برای تبلیغات...این گونه همایش ها باید باحضور دوستداران قلم ومحققین وپژوهشگران که کاه گمنام مانده اند باشد .نه با لشکر کشی مقامات.

                                                • جمعه 1 آذر 1392-0:0

                                                  متاسفم مهمانهای افریقایی و افغانی خواب-مدیر کل بانوان خواب- نماینده مجلس خواب-رییس دانشگاه خواب و... عجب کنگره خواب شناسی بود!!

                                                  • جمعه 1 آذر 1392-0:0

                                                    بادرود وخدا قوت سرکار خانم فلاحی اینها که دیگه لوگوی خبر گزاری مهر نیست هست؟ !!شما در گزارش قبلی جواب کامنت منو دادید که خیلی خسته بودم اما به حرف حقیر رسیدی که شما باید مثبت اندیش هم باشی "من هم مثل شما چند سال خبرنگاری کردم شما اگر انتقادی میکنید حتما باید راهکار وپیشنهاد بدید در غیر اینصورت به قول سقراط نقد بی تفکر ارزشی ندارد از اینکه دیروز خیس شدید در باران امید وارم تفکر زلالی باران بر شما چیره شود

                                                    • جمعه 1 آذر 1392-0:0

                                                      باسلام اخه همایشی که برنامه های علمی در ان مطرح نمبشه همان بهتر که ادم بخوابه فقط سخنرانی وهندونه زیر بغل گذ اشتن بود فقط دوتا مقاله بود که اونم عربی اولی بدتر از دومی ودومی بدتر از اولی اما من اصلا نخوابیدم شما هم بازیرکی این همایش رو زیر سوال بردی چرا ننوشتی استاندار محترم وزیر محترم انشا وحضرات املا خوندن

                                                      • جمعه 1 آذر 1392-0:0

                                                        همه خسته اند این جا نخوابند پس کجا بخوابند.

                                                        اگر بیدار بودند وضع مملکت این نبود

                                                        وای به حال ما این بیچاره شهرآشوب.

                                                        • جمعه 1 آذر 1392-0:0

                                                          دست مریزاد! درود بر روزنامه نگار تیز بین! اینجا احتیاج به ذره بین نبود! می توان مغز و افکار زیبایت را به راحتی خواند! پیروز باشید. بعضی مواقع تصاویر خود گویای همه چیز است!!! عجب تصاویر زیبایی!!!روایات ابن شهرآشوب مستند شود!!!

                                                          • پنجشنبه 30 آبان 1392-0:0

                                                            مدیر کل امور بانوان هم ظاهرا خوابش برده اون دیگه چرا تازه نفس مگه نبود؟اون که شعار داد حل زنان را باید بگیریم که خوابش برده ای عجب

                                                            • پنجشنبه 30 آبان 1392-0:0

                                                              شهر آشوب بود که همه در چرتند اگر شهرآرام بود چه می شد ؟
                                                              ریکا بو لا بن شه سر لا دکش ...

                                                              • پنجشنبه 30 آبان 1392-0:0

                                                                بابا اينها همه خوابيده اندكه

                                                                • پنجشنبه 30 آبان 1392-0:0

                                                                  هههههههههههه

                                                                  نخوتی داشتنه

                                                                  • پنجشنبه 30 آبان 1392-0:0

                                                                    از جذابیت زیاد کنگره بود این همه هزینه اگر صرف امر دیگری میشد در این وضعیت بد اقتصادی بهتر نبود

                                                                    • پنجشنبه 30 آبان 1392-0:0

                                                                      اووووف از اين وضع مازند نومه حالمون ديگه بد شد

                                                                      • پنجشنبه 30 آبان 1392-0:0

                                                                        من در عجبم عجب زمن در عجب است.

                                                                        نهصد میلیون برای خوابیدن؟

                                                                        • پنجشنبه 30 آبان 1392-0:0

                                                                          ته گیر چچی بیمو ، اسا بورده این مملکت دله اتا کار هاکنن ته بوردی خو گرافی کندی اینم بیه وضع !!!!!!!!!


                                                                          ©2013 APG.ir