تعداد بازدید: 4983

توصیه به دیگران 2

شنبه 9 آذر 1392-18:38

مظفری از دانشگاه آزاد به استانداری آمد

احمد مظفری -مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد ساری- به سمت مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری مازندران منصوب شد 


مازندنومه: حکم انتصاب احمد مظفری به سمت مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران صادر شد و مراسم معارفه او در یکی از روزهای هفته جاری برگزار می شود.

احمد مظفری كارشناس امور تربيتي و كارشناسي ارشد مديريت آموزشي است و 23 سال  فعالیت در پست کارشناسی و کارشناس مسئولی روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران و مدیریت روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی ساری را در رزومه خود دارد.

انتخاب به عنوان کارمند نمونه ملی در جشنواره شهید رجایی کشور، انتخاب به عنوان کارشناس برتر وزارت آموزش و پرورش در هفته دولت، انتخاب به عنوان ایثارگر فرهیخته کشور، نمایندگي دبیرخانه کنفرانس بین اللملی روابط عمومی در مازندران، نمایندگي دبیرخانه کنفرانس روابط عمومی الکترونیک در مازندران، کسب یادمان هنر مقاومت و ادبیات پایداری از دفتر نشر ارزشهای دفاع مقدس، کسب بیش از 120 لوح تقدیر از رئیس جمهور، وزا، معاونین وزیر، استاندار و مدیران کل در راستای فعالیتهای روابط عمومی و فرهنگي ، كسب عنوان اول وبلاگ نویسی کشور و دریافت لوح تقدیر از ریس جمهور، کسب رتبه برتر مسابقات اینترنی رادیو معارف در سطح کشور با عنوان بوی سیب در چند دوره، کسب رتبه های برتر جشنواره ره آورد سرزمین نور در چندین دوره و...از جمله موفقیت های احمد مظفری در سال های گذشته است.

امید می رود با حضور این کارشناس و متخصص روابط عمومی، دوره حضیض و سیر نزولی روابط عمومی استانداری به پایان برسد.

 پیش از این روح الله معافی مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران بود.

گفتنی است روح الله معافی در اوایل دولت احمدی نژاد، جای احمد مظفری را در روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران گرفته بود و اینک مظفری جای او را در روابط عمومی استانداری گرفته است!


  • ا . يعقوبيپاسخ به این دیدگاه 1 1
    دوشنبه 11 آذر 1392-0:0

    دوست گرامي جناب آقاي مظفري: ضمن عرض تبريك و تهنيت خدمت جنابعالي اميدوارم در اين جايگاه مهم و حساس مثل هميشه موفق و پيروز باشيد و به استاندار محترم دولت تدبير و اميد نيز به خاطر اين انتخاب بجا و مناسب تبريك عرض مي نمايم.

    • لیلامومنیپاسخ به این دیدگاه 2 0
      دوشنبه 11 آذر 1392-0:0

      باارزوی توفیق

      برای برادر بزرگوار جناب اقای احمد مظفری .

      • يکشنبه 10 آذر 1392-0:0

        جناب حاج احمد مظفری

        سرانجام خورشید امید در روابط عمومی استان مازندران درخشید و با وجود شما روشن تر خواهد شد . امید است با تدبیر شما سربلندی استان را شاهد باشیم

        با احترام : طالبعلی پورشریعه مشاورمدیرکل بهزیستی و مدیرعامل جامعه معلولین مازندران

        • يکشنبه 10 آذر 1392-0:0

          من دانشجو دانشگاه ازاد بود و فارغ تحصیل شدم مظفری فقط عکس مینداخت کار دیکری بلد نبود فقط از نیاز عکس میگرفت این هم سهمیه نیاز برای استانداری عکاس وقتی بشه مدیر روابط عمومی مملکت بهتر از این نمیشه 

          • يکشنبه 10 آذر 1392-0:0

            انتخاب شایسته شما را تبریک عرض میکنم با تلاش شما در سطح استان تحول عظیمی ایجاد میشود به مردم ساری و مازندران تبریک میگم

            • محمدجواد مرادیپاسخ به این دیدگاه 1 0
              يکشنبه 10 آذر 1392-0:0

              سلام جناب اقای احمد مظفری عزیز

              زمانی که از این انتصاب بجا مطلع گردیده ام بسیار خوشحال شدم ،چرا که در جایگاه ارتباطی و اجتماعی استانداری مازندران از وجود حضرتعالی خالی بود.احمد مظفری بعنوان یک نیروی ارزشی،ایثارگر،متعهد،متخصص،وباتجربه در این عرصه می باشد.امیدوارم در این راه،موفق و ترویج دهنده تفکر ارزشی در استان باشید.

              بااحترام محمدجوادمرادی

              • غلط اندازپاسخ به این دیدگاه 0 0
                يکشنبه 10 آذر 1392-0:0

                شخصیت احمد مظفری به اندازه ای شناخته شده است که نیاز به تعریف و تمجید امثال غلط انداز ندارد. اما احمد آقا جون غلط انداز شما چه کمبودی دارید که هر کجا که به شما تعارف شد سریع می پذیرید؟

                آخه مرد حسابی مگه آقای نیاز کم تحویلت می گرفت و یا به شخصیت شما کم محلی کرد که از ایشان بریدید و به فلاح پناهنده شدید؟

                یادت باشه فردا همین امثال غلط انداز شایعه پرداز بدبخت و بینوا که حسرت یک پست فکسنی به دلشان مونده و حسابی عقده ای شدند برایتان حرف در می آورند که حتماً میون شما و آقای نیاز شکر آب شده و آقای نیاز احتمالاً اون آقای نیاز رو از دانشگاه مازندرون به دانشگاه آزاد ساری میاره تا به جایگاه رفیع روابط عمومی لطمه نخوره و منهای فامیل گرایی از ظرفیت های نیروهای توانمندی همانند نیاز ثالث استفاده شایان توجه بشود.

                البته غلط انداز آنقدر بدبخت است که نمی خواهد به داش کیوث خط بدهد که هوای داش ایرج را داشته باشد ولی تنویر افکار و اهل بصیرت بودن یعنی این دیگه.

                حالا اومدی استانداری که مثلاً غلط انداز هم یک تبریکی برایتان نثار کند که از همینجا به عالم و آدم اعلام می کنیم که غلط انداز با تمام وجود موقعیت جدید را به شما و خاندانتان تبریک و تهنیت عرض نموده و به مردم استان مازندران شادباش و به استانداری که این لقمه لذیذ را از دهان داش کیوث بیرون آورده دست مریزاد عرض می کند.

                آخه مازندنومه عزیز دلبند ببین به این می گویند حمایت عملی و صادقانه که داش کیوث از مهره ارزشمندی همانند احمد آقا به سادگی به خاطر گل روی آقا ربیع گذشته و برای حل مشکل روابط عمومی در استانداری دو دستی تقدیم کرده تا امور بر وفق مراد باشد. شما باشید مازندنومه را ول می کنید تا بروید مسئول روابط عمومی استانداری بشوید؟

                غلط انداز شیطنت نکن که هوا بس ناجوانمردانه پس است.

                راستی سردبیر جان عزیز دلبند غلط انداز الهی دار و ندار همه رسانه ها فدای یک خال مویت بشود، چرا یکی از رفقا چند روز قبل غلط انداز بیچاره و بدبخت و بینوا و بی پست و بی پول و ضعیف و نحیف را به عنوان دکتر و طرفدار رضایی خطاب کرد از غلط انداز خودت که کلی ابراز رفاقت با ماندنومه می کنه حمایت نکردید که بابا این غلط انداز دست چپ و راستش رو هم بلد نیست تا چه برسه بره و طرفدار رضایی بشه و درس بخونه و دکتر بشه. اون اگه خیلی آدم با سواد و دکتر و طرفدار رضایی بود که امروز حتماً به نون و نوایی می رسید و امروز اینقدر بیکار نبود که یک پای هر مطلبی باشه و برای هر کدام مفصل بنویسه که مثلاً عقده هاش رو خالی بکنه.

                غلط انداز بی ظرفیت و کم جنبه حالا که آقای سردبیر برای کسانی دیگر این صفت را به زشتی و اهل کسب و کار بکار برد تو شجاع شدی و سری توی سرها در می آوری. اگه راست می گی خودت مستقل بیا و این رو تحلیل بکن که طرفدار رضایی بودن یعنی اهل کسب و کار بودن (به تعبیر سردبیر محترم) و یهنی بدون وجهه و وجاهت بودن و یعنی مخالف تدبیر و امید بودن و یعنی با روحانی فاصله داشتن و یعنی چوب گذاشتن لای چرخ نه چندان روان دولت. اینه مسئله شما که رقبا را با باد کتک می گیرید که ای بدحنس های طرفدار رضای و ضد روحانی و منجمدهای فکری و اهل کسب و کاری که دیروزی ها به حق شما را ساکتین فتنه می خواندند و دم شما را از هر گونه مسئولیت قیچی کرده بودند و حالا هم دولت شایسته سالار تدبیر و امید دم شما را از هر سمتی قیچی خواهد کرد و مگر خودمان از اصولگرا و اصلاح طلب کم داریم که دنبال رفقای شما راه بیفتیم. ما اگر با آمریکا هم بسازیم با شما نخواهیم ساخت. همین!!

                • سيد هادي اندرواژپاسخ به این دیدگاه 3 0
                  يکشنبه 10 آذر 1392-0:0

                  روابط عمومي يعني احمد مظفري

                  احمد مظفري يعني روابط عمومي

                  • محمد مهدی کریمی سلیمیپاسخ به این دیدگاه 1 0
                    شنبه 9 آذر 1392-0:0

                    آفرین... آفرین

                    • شنبه 9 آذر 1392-0:0

                      باورم نمیشه چطور ممکن یه آدم که امور تربیتی و آموزشی خونده میشه مدیر کل روابط عمومی یه استان مثل مازندران؟! به قیافه و سابقه فعالیت هاشونم میاد که بیشتر به فکر برگزاری مراسم عزاداری در مساجد بیان،خدا بخیر کنه،

                      • منصوریانپاسخ به این دیدگاه 1 0
                        شنبه 9 آذر 1392-0:0

                        اقای مظفری مبارک باشه امیدوارم تحول جدی در روابط عمومی استانداری ایجاد کنید . البته یکی از بهترین های انتخاب استاندار میباشید

                        • رضاشریعتیپاسخ به این دیدگاه 2 0
                          شنبه 9 آذر 1392-0:0

                          به جرات میتونم بگم مرد خوشرویی هستند


                          ©2013 APG.ir