تعداد بازدید: 4110

توصیه به دیگران 5

يکشنبه 10 آذر 1392-1:41

نگذارید گفتمان اعتدال تضعیف شود

 آقای استاندار! چرا فرمانداری که او را جزو حلقه انحرافی می دانند، کماکان در راس کار است؟ چرا درشهرستان ها که در راس امورشان نیروهایی قرار دارند که صفر تا صدشان در حد یک کارشناس ساده نیست، هنوز به کار خود ادامه می دهند؟


مازندنومه: پس از انتشار نامه سرگشاده سردبیر مازندنومه به استاندار مازندران، چند یاداشت دیگر با همین موضوع(بیشتر از طرف دوستان اصلاح طلب) به دست ما رسید که ترجیح می دهیم فعلا آن نوشته ها را انتشار ندهیم.

 نامه نگاری ما به استاندار علی رغم مطلب نادرستی که یک سایت دورو و کاسب مسلک شمالی(که در باطن تیشه به ریشه استاندار و نیروهای حامی دولت می زند و بعد از درج مطلب ما، مثلا" ژست حامی  استاندار گرفته) نوشته، نه به قصد تخریب استاندار محترم بلکه فقط هشدار و تذکر به نیت اصلاح بود.

 با آلارم هایی که برای ما ارسال شد تصور می کنیم آن مطلب تاثیرگذار بوده و قرار است تصمیم های جدیدی گرفته شود؛ بنابراین ضمن سپاس از عزیزانی که یادداشت فرستاده اند، فعلا نیازی به انتشار مطللب بیشتر با این موضوع نیست تا بعد ببینیم چه پیش می آید.

اما نوشته زیر را محمداسماعیل بخشی سورکی -همکار ما در میاندورود- نوشته که نامه ای است خطاب به استاندار مازندران و از دریچه ای دیگر به موضوع نگریسته است. این مطلب را به عنوان مشت نمونه خروار که به دست ما رسیده انتشار می دهیم و از سایر دوستان می خواهیم فعلا سیاست صبر را پیشه کنند و منتظر اتفاقات روزهای آینده بمانند.

***

 بنده هم از سردبیر محترم تشکر می کنم که بالاخره نشان داد در دولت تدبیر و امید مانند دولت قبل جایی برای محافظه کاری نیست و منافع مردم و مصلحت استان و نظام از هر چیزی مهم تر است.

 راستش این قدر در این مدت به سبب یادداشت ها، حمایت ها و نقدهایم تحت فشار بوده ام که بیانش در فضای رسانه ای به صلاح نیست.

 روزی که از استاندار محترم حمایت شد و هماهنگی ها هم برای حمایت از ایشان با بزرگان و ائمه جمعه استان مورد نظر قرار گرفت، فکر نمی کردیم به این زودی قرار است حنای مان بی رنگ شود.

 آقای استاندار تا کجا باید مماشات کرد؟تا کی باید منتظر ماند و دید که مدیران دولت قبل با انواع و اقسام ترفندها برای بقا در مسئولیت تلاش کنند؟

یکی در ستاد آقای دکتر... بود و می شود مدیرکل....یکی دیگر با هزینه بیت المال صدها میلیون تومان برای بزرگداشت عالمی هزینه می کند که در بعد از برگزاری این مراسم اطلاعات مردم کوچه و بازار از او همان قدری بود که در قبل از برگزاری همایش بود و کنگره ای که باید با هزینه ملی انجام می شد با هزینه استانی برگزار و بخش های مختلف فرهنگی استان همچنان فشل مانده است.

 با ریاست فرمانداران احمدی نژادی، یادواره هایی برگزار می شود و به واسطه برخی مصادیق حمایتی از دولت محترم و شخص دکتر روحانی برای تنها امامت جمعه استان که به صراحت از شخص آیت الله هاشمی و گفتمان تدبیر و امید دکتر روحانی حمایت کرده و حتی شخص اول دولت را به واسطه درجه اجتهاد، آیت الله خطاب کرده، پرونده سازی می شود، ایشان را تحت فشار قرار می دهند و اعضای ستاد او را که از نیروهای انقلاب و جبهه و جنگ بوده اند امریکایی خطاب می کنند. چرا؟چون حامی گفتمانی است که از همان گفتمان حضرت آقا حمایت کرده اند اما عده ای به دنبال هوچی گری اند.

عده ای با شانتاژ رسانه ای نقس نمایندگان در ایفای نقش خود را تقطیع می کنند و حق انتصاب و عزل و نصب را برای نماینده محترم و محفوظ می دارند و اعضای ستاد دکتر روحانی و حامیان تدبیر و امید را پوپولیست و افراطی خطاب می کنند.

کسانی که ادبیات نگارش نقد را نمی دانند دم از نقد می زنند؛ کسانی که برای این نظام و انقلاب نه خودشان، نه خانواده شان و نه تیره و طایفه اشان هزینه ای نپرداخته اند، امروز مدعی دفاع از انقلاب شده اند و چه زیبا امام راحل مان گفت که بعد از ما می آیند عده ای که تمام دستاوردهای نظام و انقلاب را زیر سوال می برند و به اسم دین خیانت به دین می کنند.

 آقای استاندار ما که در سیستم شما و در بخش های تحت حمایت شما این چنین تحت فشاریم را چه کسی یاور است؟

هر روز به بهانه های مختلف به حاشیه مان می رانند و با اعمال فشار در این دولت نیز عزل و نصب می کنند؟آخر چرا؟

 آقای استاندار ما حرف نمی زنیم ما را مطالبه گر خطاب می کنند، حرف می زنیم ما را افراطی می نامند شما به ما بگویید در این فضا باید چه کنیم؟ آن قدر دستگاه های غیر مسئول در امور مداخله می کنند که شخص بنده ترجیح داده ام تا مدتی که فضا آرام نشده است دست به قلم نشوم.

 آقای استاندار! چرا فرمانداری که او را جزو حلقه انحرافی می دانند، کماکان در راس کار است؟ چرا درشهرستان ها که در راس امورشان نیروهایی قرار دارند که صفر تا صدشان در حد یک کارشناس ساده نیست، هنوز به کار خود ادامه می دهند؟

 آقای استاندار! رسم است پشت سر مسافر آب می ریزند که به سلامت از سفر باز گردد اما انگار در استان ما پشت سر بعضی از مدیران، آبی ریخته اند که ظاهرا قرار است تا ابد و در سلامت کامل مدیر و مسئول بمانند.

آقای استاندار! امام جمعه ما را امریکایی خواندند ، پدر ما را که یک روحانی است، سازشکار و ما را مداخله گر نامیدند، اما نبودند که ببینند روزی که اسلام و انقلاب در خطر بود و همین پدران ما با برادر و پدرشان و هر چه مرد در خانواده شان بود به جنگ با ظلم رفتند و در عمل نشان دادند که هیهات من الذله یعنی چه؟

 آنهایی که امروز دست آویز منافع نظام و مصالح انقلاب شده اند، آن روز در بسترهای گرم با خانواده خود روزگار می گذراندند و باید هم امروز ادعا کنند که ملاک حال فعلی افراد است؛ چرا که آن روز گذشت و ملاک حال فعلی این آقایان نبود!

 آقای استاندار! من بر خلاف سردبیر محترم مازندنومه،  نمی توانم درد دل را به شیوه ای رسمی و روزنامه ای نگارش کنم اما بدانید روحیه نیروهای حامی گفتمان اعتدال تضعیف شده است، پس تا دیر نشده است به داد حال دوستان خود برسید.


  • سه شنبه 12 آذر 1392-0:0

    منظئر نیروهای حزب الله همون که طعنه ها بایستی بشنوی ناملایمتی ها و سنگ اندازی های مدیران را لمس وحس کنی ووو....

    • نیما کشاورزپاسخ به این دیدگاه 5 1
      دوشنبه 11 آذر 1392-0:0

      دوست عزیزم از آن زیارت عاشورا که هر هفته میخوانی می آموزی گردش بر مدار حق و نهی از منکر و حق گویی نباید هم رفاه و خوشی به همراه بیاورد. قرآن به شما مجوز امر به معروف داده پس نیاز به اجازه کسی نداری. هر چه میخواهد دل تنگت بگو.

      • دوشنبه 11 آذر 1392-0:0

        آیا انقلاب فرزندان خودش را می بلعد !؟؟

        • بخشی سورکیپاسخ به این دیدگاه 3 1
          دوشنبه 11 آذر 1392-0:0

          برای تنویر افکار عمومی تمام کامنت های سیاه نمایی برادران به اصطلاح دلسوز انقلاب را پاسخ خواهم داد:اولا نیروهای حزب اللهی که فقط خلاصه در شخص شما و امثال دار و دسته شما نمیشه چرا که شما تازه به دوران رسیده ها برای مطرح کردن خودتون بازی با مقدس ترین نهاد این مملکت رو شروع کردین و بسیار عواقب بدی در انتظار شما خواهد بود ثانیا:هر شخصی تفکرات خاص خود و برداشت های شخصی خود را از مسایل سیاسی جامعه،احزاب و گروه ها خواهد داشت و این هیچ ارتباطی به اصل موضوع نخواهد داشت سوما:دوستان مشاهده می کنند که وقتی با جواب منطقی و مستدل عقلی،این آقایون متعصب و افراطی -که با انتساب خود به حزب الله چهره نیروهای مذهبی را مخدوش می کنند-مواجهه می شوند اینچنین با بسیج نیروهای خود و با سیاه نمایی در صدد جبران مافات بر می آیند.چهارم:به زودی تمام نقشه های شوم شما و دار و دسته شما را در همین سایت با افکار عمومی مطرح خواهم کرد تا سیه روی شود هر که در او غش باشد.....در ضمن جمعه این هفته میزان حمایت مردم از امام جمعه محبوب و روشنفکر شهرستان میاندرود را خواهید دید.....

          • دوشنبه 11 آذر 1392-0:0

            لاف عشق و گله از یار زهی لاف دروغ*عشقبازان چنین مستحق هجرانند*وصف رخساره خورشید ز خفاش مپرس*که درین آیینه صاحب نظران حیرانند.



            راحت تر بگو نیروهای حزب الله برادر اسماعیل .

            • دوشنبه 11 آذر 1392-0:0

              ببیند ، برادر این آقا تفکر این و دارو دسته شو قبول نداره چه برسه به مردم عادی ، یک طرفه حرف زدن همیشه قشنگه و هیچ ماست فروشی نمیگه که ماست من ترشه ! حتما به لینک زیر برید و بخونید و مرد باشید و منتشرش کنید /../

              http://mehdibakhshi.persianblog.ir

              • دوشنبه 11 آذر 1392-0:0

                با سلام

                برادر عزیزم آقای بخشی این دولت خودش طلایه دار توهین و انگ و برچسب زدن است. آن وقت شما از آن ها می خواهی که جلوی این کارها را بگیرند!!!!!

                • بخشی سورکیپاسخ به این دیدگاه 5 2
                  دوشنبه 11 آذر 1392-0:0

                  با سلام به دوستان و بذل توجه و محبت نسبت به مطلب نگاشته شده.دوستان بدانند نتیجه افراط و پرونده سازی در دولت احمدی نژاد همین می شود که عده ای تازه به دوران رسیده به نام های مختلف و با ای پی های یکسان حرف های مهمل سر هم می کنند و انتظار هم دارند سردبیر محترم آنرا نشر دهد .همین آقایان بعد از خطبه های امام جمعه محترم که به درستی افکار عمومی را آگاه ساخت با اسامی مختلف گشت نامحسوس،میاندرودی،سلیم و سلمان و....(که آی پی همگی یکسان بوده است)به توهین و هجمه علیه امام جمعه محترم و اعضای ستاد کمر بستند،در ضمن دوستان بدانند مقایسه ائمه جمعه کشور هیچ گاه با همدیگر صورت نمی گیرد بلکه هر امام جمعه شخصیت مستقلی است با تحلیل مستقل چرا که اگر اینگونه که این آقایان می گویند باشد خیلی پیش تر از این ها امثال آیت الله نوری مفیدی ها باید با تریبون نماز جمعه وداع می کردند.در ضمن آقایان الان هم باید ادعای طلحه و زبیری جانبازان جنگ را داشته باشند چرا که روزگاری که ایران مرد میدان می خواست مانند کبک سر در برف کرده بودند و به دنبال مطامع خودبودند.(البته امثال این دوستان که اصلا به دنیا نبودند)در ضمن بر اساس اطلاعات غلط و نادرست همین آقایان بود که گزارش های تخریبی پرونده سازی شد.خوارج هم ادعای انقلابی بودن می کردند اما باید دید انقلابی و محافظه کار به چه معناست....زورتان به رهبری هم می رسید مواضع ایشان را زیر سوال می بردید چه رسد به نماینده او در نمازجمعه....

                  • میاندرودیپاسخ به این دیدگاه 3 5
                    دوشنبه 11 آذر 1392-0:0

                    این آقا خیال میکنند چون دولت عوض شد لذا نظام هم باید عوض شود،شما که دم از اعتدال میزنید اولا حالا که استاندار محترم مشی اعتدال را دنبال میکند و در عزل و نصب ها از همه ظرفیت ها استفاده میکنند شما چرا ناراحتی؟؟؟

                    دقیقا میزان حال فعلی افراد است....کسانی در روز روشن اشتباه میکنند و حالا میگویند ما در جبهه و جنگ بودیم و یک تنه مقابل استکبار ایستادیم...اگر اینطور بود امیر المومنین با طلحه و زبیر جنگ نمیکرد...

                    در مورد امام جمعه محترم هم باید گفت ایشان به جای اینکه حرف برخی از افراطی ها راگوش کند و افتضاحی مانند یادواره انجام دهد خود را با دیگر ائمه جمعه کشور و استان مقایسه کند و انقلابی تر عمل کند..

                    میندرود یک شهرستان انقلابی است و امام جمعه آن باید در تراز این شهرستان باشد نه محافظه کار.....

                    از سردبییر محترم مازند نومه میخواهیم فضای سایت را با مطرح کردن اینچنین مسائل شخصی مسموم نکند..

                    • يکشنبه 10 آذر 1392-0:0

                      مردم سورک در حال تهیه و امضای دفاعیه ای در حمایت از امام جمعه محبوب و مردمی شهرستان میاندرود هستند تا ننگ پرونده سازی عده ای در تخریب شخص امام جمعه حجت الاسلام سیدمجتبی رسولی جویباری،مسئول ستاد ایشان حجت الاسلام عسکری بخشی و مسئول ستاد یادواره شهدای شهرستان بسیجی و فرمانده 36 شهید شهر سورک و گردان فاطمه الزهرا لشگر 25کربلا سرهنگ محمود محمد زاده را از چهره خدوم این بزرگواران پاک کرده و به همه بفهمانند که عشق به اهل بیت و پایگاه نماز جمعه با این کارهای شوم از بین رفتنی نیست......

                      • يکشنبه 10 آذر 1392-0:0

                        خیلی عالی بود . ان شالله رد پناه امام زمان موفق و موید باشید

                        • يکشنبه 10 آذر 1392-0:0

                          در مظلومیت پدرتان شکی نیست. مواظب اطرافیان خودتان باشید

                          • يکشنبه 10 آذر 1392-0:0

                            بسيار عالي بود .

                            • يکشنبه 10 آذر 1392-0:0

                              بادرود*یادم میاد موقعی که پایان نامه ارشد م رو مینوشتم استاد راهنمای بنده که اتفاقا بچه ساری واز اساتید تاریخ بود به من تذکر دادند که در نتیجه گیری باید پیشنهاد وراهکار باشه بنده نوشتم وچون راهکار ننوشته بودم دو بار منو برگردوند الان این تجربه رو در اختیار حضرتعالی میزارم راهکار بدهید شما بدون تعارف بفر مایید چیکار کنند ؟کی رو بر دارن ؟برار !!!مازرون انگور ممیج نوونه

                              • يکشنبه 10 آذر 1392-0:0

                                این کیه دارین اینقدر بهش بها میدین، دیگه از اعتبار خود داری کم میکنی،چرا هرچی کامنت به نظر شما موافق قرار می دید.


                                ©2013 APG.ir