تعداد بازدید: 3725

توصیه به دیگران 6

شنبه 16 آذر 1392-5:31

جشن تولد دوازدهم مازندنومه

همه کنار هم

گزارشی از شب نشینی دوزادهمین سالروز تولد مازندنومه/ مشاور فرهنگی و رسانه ای استاندار گفت:استانداری که بیش از دو برابر بودجه استان در سال گذشته را تاکنون مصوب کرده و در آن بالاترین حمایت ها از عرصه فرهنگ و رسانه شده است چرا باید این چنین آماج حملات باشد؟


 

مازندنومه، محمد اسماعیل بخشی سورکی: مراسم دوازدهمین سال تولد پایگاه خبری-تحلیلی مازندنومه، پنج شنبه شب، با حضور همکاران و خبرنگاران این سایت و جمعی از اصحاب مطبوعات و هنرمندان و استادان دانشگاه در قائم شهر برگزار شد.

در این شب نشینی صمیمی که بدون دعوت از مسئولان برپا شد، علاوه بر اجرای چند برنامه هنری و فرهنگی، نسخه جدید سایت مازندنومه رونمایی شد.

در بخشی از مراسم نیز کتاب"پرانتز باز" که مجموعه یادداشت های سردبیر مازندنومه از خرداد 90 تا خرداد 92 است، رونمایی شد.

لطف ا...آجدانی -روزنامه نگار و مشاور رسانه ای استاندار-در این برنامه اظهار داشت:از اینکه در خدمت یکی از بهترین جمع های ادب و هنر مازندران هستم خوشحالم.

وی گفت:باید با صرافت و صداقت قلم عرض کنم مازندنومه در شرافت ،نجابت و پاکی قلم کم نظیر است و مدیر این سایت عملا نشان داد که هم به خاطر شخصیت فردی و هم شخصیت اجتماعی فراتر از مازندران است و کشور ما به وجود چنین انسان هایی نیازمند است.


مشاور فرهنگی و رسانه ای استاندار مازندان ابراز داشت:خوشحالم که چند قلم کوچک در مازندنومه زده ام و این را از افتخارات خود می دانم چرا که یکی از توفیقات زندگی بنده آشنایی با علی صادقی است.


وی در ادامه با اشاره به ظرفیت های فرهنگ و رسانه در مازندان ابراز داشت:متاسفانه این ظرفیت های بالا در استان با چالش هایی مواجهه شده است که یا عملا از دست رفته است و یا بعضا به تهدید بدل شده است.


آجدانی با بیان اینکه بی اخلاقی و کم سوادی رسانه ای در مازندران موج می زند اظهار داشت:من با کسی تعارف ندارم و تا جایی که سواد و علم دارم می گویم آجدانی تا این حد است و فراتر از آن چیزی که هستم خود را نشان نمی دهم.


وی ادامه داد:تنها روزنامه نگار ایران بودم که از ابتدا تاکنون هر سردبیری حتی اگر غلط املایی در نوشتار بنده بود به سبب احترامی که برای من قایل بودند به خود اجازه اصلاح نمی دادند، ولی برای اولین بار که به مازندنومه مطلب دادم، سردبیر آن در چند جای نوشتار من اصلاح ایجاد کرد که ابتدا خیلی ناراحت شدم اما درادامه همکاری به ظرفیت و هوش بالای سردبیر پی بردم و از آن وقت تاکنون هر بار که مطلبی می دهم غیر از اینکه اختیار انتشار دادن یا ندادن را بر عهده ایشان می گذارم، اجازه هر گونه تغییر در نوشتار بنده را نیز به ایشان داده ام.


وی در ادامه با اشاره به وضعیت استاندار مازندران ابراز داشت:بر خلاف آنچه در بیرون بیان می شود که ایشان برنامه ندارد یا انسان شلی است باید عرض کنم که ایشان انسانی با خصوصیات اخلاقی خاص است.


مشاور رسانه ای استاندار گفت:از بیرون گمان می کنند که استاندار قدرت مطلق استان است اما ایشان تحت فشارهای فراوان بوده و و محدودیت هایی دارند با این وجود تلاش های فراوانی برای توسعه استان دارند..

 

وی ادامه داد:از نمایندگام محترم مجلس و برخی امامان جمعه گرفته تا قدرت های نهان و آشکار که هر کدامشان مطالبات به حق یا نا حق دارند و چالش هایی را ایجاد می کنند که باعث بوجود آمدن برخی از مشکلات می شود.


آجدانی گفت:از نظر بودجه و اعتبار همین اکنون آمادگی اختصاص بالاترین بودجه در بحث های فرهنگی به نهادهای مدنی و فرهنگی وجود دارد اما امروز رسانه های استان با استاندار چگونه برخورد می کنند؟


مشاور فرهنگی و رسانه ای استاندار اظهار داشت:استانداری که بیش از دو برابر بودجه استان در سال گذشته را تاکنون مصوب کرده و در آن بالاترین حمایت ها از عرصه فرهنگ و رسانه شده است چرا باید این چنین آماج حملات باشد؟


وی ادامه داد:بنده به بسیاری از دوستان گفته ام که من مشاور استاندار نیستم بلکه از جنس خود شما هستم.


سخنگوی کانون تدبیر و امید مازندران اظهار داشت:جعل و دروغ از طریق تلفن به وزیر کشور و همچنین مکتوبات دروغ به آقای جنتی -وزیر راشاد- ارسال می کنند.شب نامه تهیه می کنند که اگر آجدانی مدیر کل ارشاد یا مدیر گردشگری شود این گونه و آن گونه می شود.


وی ادامه داد:من و امثال بنده برای دفاع از حقوق جامعه فرهنگ و هنر اینجا هستیم اما برخی از اهالی رسانه این موضوع را بر نمی تابند.


آجدانی با بیان اینکه برای کنگره ابن شهر آشوب 2500 خبر مخابره شده است افزود:اما برای پیگیری مطالبات به حق اهالی فرهنگ و هنر چند مقاله نوشته شده است؟


.آجدانی با انتقاد شدید نسبت به برخی افراد و رسانه ها که وارد فضای باج خواهی شده اند ابراز داشت:این برخورد را کرده ام تا درس عبرتی برای دیگران باشد.


وی گفت: کسانی که با دریوزگی تمام از ما وقت گرفتند تا استاندار را ملاقات کنند،رفتند و با استاندار نشستند و نهار خوردند و قول همکاری برای توسعه استان دادند اما فردای آن روز در خواست انجام فلان کار را کردند.


مشاور رسانه ای استاندار اظهار داشت:امروز به استاندار پیام می دهند که اگر به خواسته ما تن ندهید شما را تحریم رسانه ای می کنیم اما این آقایان بدانند که شرافت قلم برای ما ارزشمند تر از هویت و مسند دولتی است.


وی گفت:از بزرگواران انتظار است که نسبت به آنچه که به سرنوشت فرهنگ و هنر و رسانه است حساس تر باشند و پیگیر موضوعات باشند چرا که امروز ما با رفتار خود تاریخ فرهنگ و هنر را می نویسیم

گفتنی است این شب نشینی که حدود 5 ساعت به طول انجامید، با صرف شام به پایان رسید.

 

 


  • يکشنبه 17 آذر 1392-0:0

    ... ما غرب استانی ها ... هستیم
    عوضی های...

    • شنبه 16 آذر 1392-19:36

      جناب اقای صادقی و مازندنومه های عزیز درود بر همت شما و خجسته باد دوازده سالگی تان.
      به امید صدوبیست ساله شدن مازندنومه.

      • شنبه 16 آذر 1392-19:28

        مازند نومه 12 سالگی تان مبارک، امیدوارم اهالی مازندنومه همیشه بمانند

        • شنبه 16 آذر 1392-15:30

          تولد 12 سالگی مازند نومه مبارک . الهی 120 ساله شه .
          امید است شما زبان رسایی برای انعکاس نظرات دولت تدبیر و امید و مدیران استان که هدفشان رشد فرهنگ مازندران است باشید .

          • محمدحسين ملايي كندلوسيپاسخ به این دیدگاه
            شنبه 16 آذر 1392-13:27

            سلام.جشن تولد مجموعه مازندنومه مبارك باد.تولدتون مبارك.
            راستي شام هم نوش جان همه شما

            • شنبه 16 آذر 1392-10:30

              با صرف شام به پایان رسید

              • شنبه 16 آذر 1392-8:34

                عکس تولد مازند ن.مه رو یادتون رفت بزارید

                • شنبه 16 آذر 1392-8:34

                  سلام و تبریک12 سالگی.
                  قالب جدید زیاد آدمو جذب نمی کنه.
                  در این نوشتار غلط املایی زیاد دارید. خوبه که بودجه بیشتری نسبت به سال قبل اختصاص پیدا کنه اما هروقت پول تو حساب اومد و تونستند با طرح و برنامه ها اونو جذب کنن مهمه. تو دولت احمدی نژاد از این بودجه ها زیاد اختصاص یافت و اجرایی نشد. امیدواریم در این دولت اینطوری نباشه


                  ©2013 APG.ir