تعداد بازدید: 7018

توصیه به دیگران 3

شنبه 23 آذر 1392-15:28

تغییر در در معاونت ارشاد مازندران

فلاح رفت، زارع آمد

مراسم تودیع و معارفه معاونان فرهنگی قدیم و جدید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزار شد.


 

مازندنومه: در روزهایی که بحث تغییرات در سطح مدیریت ارشد فرهنگ و ارشاد مازندران در محافل رسانه ای مطرح است، امروز دو تغییر در سطح معاونت های این اداره کل صورت گرفت.

در اولین تغییر عباس زارع که پیش از این رییس اداره فرهنگی و چاپ و نشر اداره کل فرهنگ و ارشاد مازندران بود، به سمت سرپرست معاونت فرهنگی منصوب شد و جای عین الله(مسعود) فلاح را گرفت که سه سال پیش به این سمت منصوب شده بود.

زارع مدرس دانشگاه و تنها کارشناس امور چاپ ارشاد است که به عنوان کارشناس نمونه استان و کشور نیز معرفی شده بود و بین کارمندان این اداره کل محبوبیت دارد.

اما در تغییری دیگر و پس از انتزاع دو معاونت فرهنگی و هنری، محسن محمدی -رییس اداره سینمایی- به عنوان سرپرست معاونت هنری اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی مازندران معرفی شد.

مراسم تودیع معارفه امروز در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزار شد.

 

 

 

 


  • شنبه 14 دی 1392-10:21

    سخنان زشت و اتهامات شخصی که نام خود را ننوشته است را باید مدیریت سایت پاسخ بدهد . عصبانیت بعضی از ما بهتران به دلیل این است که دستگاه محبوبیت سنج ندارند یا خراب است ما هعنرمندان این را داریم بارها شان و منزلت افراد را اندازه گرفتیم عملکرد آنان را سنجیدیم . شما هم اسم ببرید از فردی که با هنرمندان ارتباط داشت و موفق به جلب رضایت شد نه اینکه یک مدیر را بدون ذکر نام خود با تهمت به خانواده و اقوام منزوی کنید . جناب صادقی علیرغم احترامی که برایتان قائل هستم اگر این یادداشت را منتشر نکنید در جای دیگر دنبال کرده و میخواهم بدانم چرا در یک سایت شخصی بی نام و نشان می تواند به مردم تهمت مالی بزند اما پاسخ آن درج نشود . من هنوز هم اعتقاد دارم افتراها و توهین ها عقبه سیاسی دارد و من اهل سیاست بازی نیستم

    • سلام ایران و ایرانی پاسخ به این دیدگاه
      سه شنبه 15 بهمن 1392-12:54

      سلام بزرگواران
      گرچه زمانی زیادی از آخرین اظهارنظر گدشته است . آن چیزی که خیلی دارای اهمیت است اینکه :
      1 ) هر مدیر و یا مسئولی اول باید برنامه اش را قبل از تصدی به سمع و نظر مردم برساند تا مردم آن فرد مسئول منتخب را دردوره تصدی حمایت کنند .
      2 )اگرفردی براساس ارتباطات به سمتی منتخب گردید ، لزوما باید مدیریت را بداند تا درخدمت کشور عزیز مان ایران باشد .
      3 ) اگر سمتی را دراختیار دارد و از نظر مدیریتی خیلی قوی نیست حتما مشاورانی را انتخاب و برای استمرار امور خود اطاق فکری را تشکیل دهد .
      دراین صورت دیگر هیچ ایرانی از ادبیات غیر اجتماعی استفاده نخواهد کرد . باید با مطالعه بیشتر سطح بینش خودمان را افزایش داده تا در گیر بداخلاقی اجتماعی نگردنند .
      بایدایران را بدرستی به آیندگان بسپاریم
      سربلند و پیروز باشید

    • سه شنبه 26 آذر 1392-8:35

      دوستان عزیزم جناب آقای زارع و محمدی من هم ترقی کارکنان ارشاد مازندران را آرزومندم به ما یاد دادند به هر طریق ممکن ترقی را پذیرا نباشیم من فکر می کنم در مورد شما آقایان استفاده ابزاری شده است ما مدیر کل قوی نداریم مدیری که ماندگاری خود را از دیگران ویا نمایندگان طلب می کندبیشتر از این توقعی نیست متاسفانه امروزه برای قوه مجریه و انتصاب های آنان قوه مقننه وشفاف ترباید گفت نمایندگان مجلس تصمیم می گیرند از استان به برنامه و جزیره ایی بیشتر ازاین انتظاری نیست خلایق هر چه لایق- خودکرده را تدبیر نیست

      • سه شنبه 26 آذر 1392-8:6

        خانم یا آقای باران. باید عرض شود قوی تر، با تجربه تر و محبوبتر از جناب زارع هم در اداره کل داشتیم . چه شد که جناب زارع انتخاب شدند . آیا غیر این است اکثر و انواع پوسترهای همایشها و جشنوارههای مختلف توسط ایشان بواسطه چاپخانه ابوی ایشان به چاپ می رسید که هم ایشان سود ببرند و هم بعضی از آقایان !! آیا غیر اینست ایشان بواسطه نزدیکی با ... به این سمت منصوب شدند!!!!!!! . مدیران تمامیت خواه در اداره کل به خیال خود قبل از عزیمت از ارشاد خواستند نیروی خودی داشته باشند! زهی خیال باطل.

        • دوشنبه 25 آذر 1392-16:59

          بعضی از آقایان تایید و حمایت از آقای زارع نیروی توانمند و متعهد و متخصص و جوان و کارامد را دلیل بر تایید افراد و اشخاص دیگر و نفی کسان دیگر قلمداد نمودند . باید بگویم که بعضی از آدم ها رابنسون هستند اگر آنها را در یک جزیره دیگر هم بیندازی کار را پیش می برند ما هستیم که به این افراد نیازداریم . درود بر عباس زارع و خانم یوسفی و احسان مهدیان و دوستان دیگری که نمی شناسم اما منطقی به موضوع انتصاب پرداختند. آقای ابراهیمی اگر فردا صبح دیگر مدیر نباشد تا امروز حق انتصاب و یا جابجایی را دارد این یک اصل مدیریتی است . کسانی که درایت آقای زارع را با همه جوانی اش ملاحظه کردند می دانند هر مدیری با داشتن چنین معاونی موفق خواهد بود . بقیه اش دیگر ملاحظات سیاسی است من سر در نمی آورم . من فقط در این سالها تلاش این جوان را دیدم به من ربطی ندارد سیاست چه می گوید . ای کاش به جای مردان مدیران سیاسی یک درخت می کاشتیم .

          • فریده یوسفیپاسخ به این دیدگاه 0 1
            دوشنبه 25 آذر 1392-10:19

            آقای زارع ازنیروهای فرهنگی، دلسوز و کارآمد اداره کل فرهنگ و ارشاد مازندران هستند و در هر پست و مقامی که باشند مایه دلگرمی اهالی فرهنگند. آقای محمدی هم همینطور. برای هردو بزرگوار آرزوی سلامتی و موفقیت می کنم.

            • يکشنبه 24 آذر 1392-23:53

              ابراهیمی کی عوض میشه؟

              • هاج و واجپاسخ به این دیدگاه 1 0
                يکشنبه 24 آذر 1392-16:29

                آقای زارع و محمدی از کارکنان قوی در ارشاد هستند ولی حواسشان نبود که از آنها استفاده ابزاری شده است. مدیر کل و مدیر حراست ارشاد که بسیار هماهنگ هستند خواستند این دو نفر را مثل سورپریز به اهالی فرهنگ و هنر نشان بدهند و یک جوری ژست تدبیر و امیدی گرفتند که انگار نه انگار خودشان تا همین چند ماه پیش از تندرو ترین احمدی نژادی های استان بودند! سناریوی پر از سوء استفاده ای بود ولی امیدوارم این سوء استفاده به آقای زارع و آقای محمدی صدمه ای نزند. از مازندنومه خواهش میکنیم این سناریو را تحلیل کند تا پرده ها بر افتد !

                • يکشنبه 24 آذر 1392-23:21

                  مسئول حراست در بیشتر یادواره شهدا ها مجری ،شاعر و خاطره گو هست.بیایید قدر مدیران اینچنینی را بدانیم

                • يکشنبه 24 آذر 1392-8:51

                  اولا در معرفی و سابقه افراد این همه اغراق یعنی چه!!! ثانیااین تغییرات دقیقه نودی با چه هدفی است؟! انشاءالله در این بازی شطرنج خودطراحان این طراحان این سناریو هاخود ، کیش و مات خواهند شد!

                  • يکشنبه 24 آذر 1392-8:14

                    و این چنین بله چشم قربان گوی های... ارتقا می بابند!!!!!!!!!!!!!!!!!! و من التوفیق

                    • احسان مهدیانپاسخ به این دیدگاه 0 7
                      شنبه 23 آذر 1392-21:32

                      یکی از زحمت کشان عرصه فرهنگی ، هنری و حتی اجرایی در اداره کل جناب آقای زارع بوده و انشا الله خواهند بود .
                      در سالهایی که به دلایل کاری در عرصه ادبیات ارتباط نزدیکی با اداره فرهنگی داشتم پا به پای هنرمندان در جهت رفع مشکلات و ایجاد فضای تعامل کار کرد
                      از خداوند میخواهم به امثال آقای زارع توفیق بیشتری بدهد و به تعداد خادمان فرهنگ بیفزاید . که تهاجم فرهنگی با شعار دفع نمی شود باید عمل کرد .
                      ما مجموعه دوستان انجمن شعر ساری از شنیدن این خبر خوشحال شدیم و بیش از پیش منتظر ادامه فعالیت های این شخصیت فرهنگی برای پیشبرد اهداف فرهنگی در حوزه شعر و ادبیات هستیم .
                      (مردم همه دانند که در نامه ی سعدی
                      مشکیست که در کلبه عطار نباشد )

                      • شنبه 23 آذر 1392-18:4

                        من متاسفم ازمدیرارشاداستان ،هنرمندان وکارکنان ارشادازتبعض های ابراهیمی خسته شده اندبه جای اینکه خودش ازارشادبرودباتغییرنیروهای "بله وچشم قربان "می خواهددراین دولت ابقا بشود حضورچندنفرازنیروهای بسیارتوانمندوباتعهدمثل عشریه ،یوسفی ،عباسی ..ادامه مدیریت ابراهیمی آسیب جدی به فرهنگ وهنر استان است.

                        • نایب اللهپاسخ به این دیدگاه 1 8
                          شنبه 23 آذر 1392-17:56

                          عباس جان امیدوارم همچنان تودل برو بمونی ساده بی آلایش به فرهنگ جامعه خدمت کنی . اداره کل ارشاد تصمیم درستی گرفت و جنابعالی را که پله های رشد را با اخلاق و وجدان و قانون مند گذراندی در ای پست منصوب کرد.

                          • شنبه 23 آذر 1392-17:45

                            تبريك - انشاله موفق باشي

                            • شنبه 23 آذر 1392-17:15

                              جناب اقای عباس زارع
                              از انتصاب حضرتعالی در این جایگاه ،بسیار خوشحال وخرسند شدم ،ارزوی سلامت و بهروزی،همراه با موفقیت برای شما دوست عزیز را دارم.
                              محمدجوادمرادی

                              • شنبه 23 آذر 1392-16:50

                                استاد گرامي واقعا از شنيدن اين خبر مسرت آميز خوشحال شدم و آرزو ميكنم هميشه سلامت و موفق باشيد

                                • شنبه 23 آذر 1392-18:28

                                  زارع که لیسانس را در مرکزعلمی وکاربردی گرفته چه جوری استاد دانشگاه شده .مگربامدرک لیسانس دانشگاه درس میدهند.

                                • شنبه 23 آذر 1392-18:24

                                  این تغییر وتحول براساس خواسته دولت تدبیر وامیدنیست به زودی همه اینها عوض میشوند وورود هنرمندان به ارشادآغاز میگردد.یاحق


                                ©2013 APG.ir