تعداد بازدید: 3923

توصیه به دیگران 0

دوشنبه 25 آذر 1392-9:47

بازدید بازیگر پیشکسوت سینما از مرکز خیریه معلولان نوشیروانی

گیتی معینی -بازیگر پیشکسوت  تلویزیون و سینمای کشور- از مرکز خیریه معلولین نوشیروانی بابل بازدید کرد/در این مرکز  135 معلول ذهنی و جسمی بالای 14 سال نگهداری می‌شوند.


مازندنومه، فریبرز سیفی: "گیتی معینی"  -بازیگر پیشکسوت سینمای کشور- از مرکز خیریه معلولین نوشیروانی بابل بازدید کردو نظافت و هوای مطبوع موجود در سالن نگهداری از معلولین در این مرکز را در سطح کشور  بی نظیر دانست.

این بانوی هنرمند در حاشیه بازدید از مرکز خیریه معلولین نوشیروانی بابل گفت: مردم مازندران به خصوص خیرین این استان در سطح کشور دارای شهرت هستند و حرف های زیادی برای گفتن دارند.


" معینی" پیشنهاد داد که خیران بخاطر حس نوعدوستی و یک وظیفه انسانی از این مرکز بازدید کنند .


وی بازدید از مرکز خیریه معلولین نوشیروانی بابل را تاثیرگذار دانست و گفت: به دلیل برخی از مشکلات  و محدود بودن بودجه، دولت خیلی نمی تواند به این مرکز خیریه کمک مالی داشته باشد لذا انتظار می رود که مردم مازندران به خصوص خیرین بخشی از بار مالی و هزینه هایی که در این راستا می شود را برعهده بگیرند.


وی اظهارداشت: کار کردن در مرکز معلولین نوشیروانی بابل به لحاظ جسمی و روحی بسیار دشوار است و می طلبد که خیرین با ورود به این مرکز در آرامش مددیاران و حتی معلولان نقش مهمی را در جامعه ایفا کنند.


مرکز خیریه نوشیروانی بابل دارای آدرس سایتWWW.MNMN.IR است شماره حساب جاری 1631233004 بانک ملت شعبه شریعتی بابل آماده دریافت کمک‌های مردمی و وجوهات نقدی خیران است.

بر اساس این گزارش درحال‌حاضر در این مرکز  135 معلول ذهنی و جسمی بالای 14 سال با حضور 90 مددیار و همکاردر چهار شیفت به صورت شبانه روزی و به صورت ایزوله نگهداری می‌شوند که علاوه بر این تعداد 300 معلول دیگر نیز در محلات مختلف شهرستان بابل توسط خانواده‌ها و تحت حمایت بهزیستی مازندران  قرار دارند که امور مختلف این معلولان به‌عهده این مرکز است.


مرکز خیریه معلولین نوشیروانی بابل در سال 1344 با همت بلند مرحوم نوشیروانی تاسیس شد که تا سال 1360 به عنوان پرورشگاه یتیمان مشغول فعالیت بوده و بعد از آن با نظارت سازمان بهزیستی کشور به عنوان مرکز خیریه نگهداری معلولان ذهنی و امدادرسانی به این افراد شروع به فعالیت کرده است.

 


  • دوشنبه 25 آذر 1392-22:22

    درود بر روح پاک وبا عظمت مرحوم نوشیروانی. مازندنومه یه خبر از تغییر فرماندار بابل بزار. شنیدم استاندارا ... رو به عنوان فرماندار بابل معرفی کرده. اگه میشه رو این موضوع کار کن. بعد از 4 ماه که دولت روحانی روی کار اومده هنوز یه مدیر تو بابل عوض نشده.


    ©2013 APG.ir