تعداد بازدید: 3171

توصیه به دیگران 3

سه شنبه 26 آذر 1392-17:1

محمود پوروهاب در ساری برگزار می کند

برگزاری نخستین دوره آموزشی تولید محتوا در حوزه کودک و نوجوان

نخستین دوره آموزشی تولید محتوا در حوزه کودک و نوجوان با حضور استاد "محمود پوروهاب" برگزار می شود./ این دوره صبح روز شنبه برگزار می شود و برای شرکت کنندگان گواهینامه پایان دوره آموزشی صادر می شود.


مازندنومه، خبر ارسالی روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران: قاسم عزیززاده گرجی اظهار داشت:‌ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در راستای تربیت نسلی شکوفا و باورمند به معارف انسانی و اخلاقی و همچنین ترغیب صاحبنظران و فعالان عرصه کودک و نوجوان تاکنون بیش از 10 دوره جشنواره ملی دوسالانه مطبوعات کودک و نوجوان را در تهران برگزار کرده است.

مدیرکل کانون پرورش کودکان و نوجوانان مازندران با اشاره به اینکه برگزاری این جشنواره امسال برای نخستین بار به مازندران واگذار شده است، ادامه داد:‌2 بخش رسانه‌های مجازی و خبرگزاری‌های مرتبط با حوزه کودک و نوجوان هم به جشنواره ضمیمه شده است تا از این مسیر به شناسایی گسترده پدیدآورندگان آثار برتر حوزه کودک و نوجوان در عرصه‌های مختلف بپردازد.

این مسئول همچنین یادآور شد: بخش نشریات استانی صرفا ویژه نشریات استان مازندران می باشد که آثاری در حوزه کودک و نوجوان از شهریور ماه90 تا پایان دی ماه 92 به چاپ رسانده باشند.

گرجی تصریح کرد:با توجه به استقرار دبیرخانه اجشنواره جشنواره ملی مطبوعات و رسانه های مجازی کودک و نوجوان در استان مازندران و لزوم برگزاری دوره‌های آموزشی تولید محتوا برای نشریات بومی برای افزایش سطح علمی و اجرایی صاحبان قلم و اهالی رسانه این استان در فرصت کوتاه باقی‌مانده تا زمان برگزاری اختتامیه جشنواره، بنا داریم نخستین دوره آموزشی تولید محتوا  و جذاب سازی آن در حوزه کودک و نوجوان  را با حضور استاد"محمود پوروهاب" به همراه صدور گواهینامه پایان دوره آموزشی، برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه این کارگاه آموزشی در روز شنبه 30 آذر از ساعت هشت تا  11 صبح برگزار می‌شود، گفت:محل برگزاری این دوره آموزشی در سالن شهید حدادی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران می باشد.

گفتنی است استاد "محمود پوروهاب" کارشناس ارشد ادبیات داستانی و عضو انجمن قلم وانجمن نویسندگان کودک و نوجوان کشور است و تاکنون بیش از یکصد اثر در زمینه شعر، داستان کوتاه، رمان مذهبی و ... منتشر کرده است.

وی داور چندین دوره جشنواره ملی کتاب کودک و نوجوان ،داور چند دوره جشنواره مطبوعات کودک و نوجوان کشور و هفت دوره دبیر جشنواره سلام بوده است.

پوروهاب سردبیر نشریه پوپک، سلام بچه‌ها و باران بوده و اینک کارشناس ادبی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم است.

بعضی شعرها و داستان‌های پوروهاب در کتاب‌های کلاس دوم، سوم و ششم ابتدایی منتشر شده است.

صدای زلال بلال، غروب آفتاب ربذه، قصه‌های ایرانی، قصه‌های خیلی قشنگ، آوازهای روشن، درخت خانه ما، همیشه کسی هست، هدیه دریا، خوان هشتم، مرام خوبان و ... از بهترین آثار منتشر شده پوروهاب است.

 



    ©2013 APG.ir