تعداد بازدید: 4363

توصیه به دیگران 2

جمعه 29 آذر 1392-2:4

آغاز به کار دومین نمایشگاه ملی اشتغال و توسعه کارآفرینی

شجاعی:اگر می‌خواهیم امتیاز بگیریم،باید امتیاز هم بدهیم

گزارش+عکس های مازندنومه از دومین نمایشگاه ملی اشتغال و توسعه کارآفرینی


 

مازندنومه، کلثوم فلاحی: دومین نمایشگاه ملی اشتغال و توسعه کارآفرینی با مشارکت دانشگاه علمی کاربردی مازندران و شرکت پیشرانه در محل این شرکت آغاز به‌کار کرد که تا 30 آذرماه ادامه دارد.

مدیرعامل شرکت پیشرانه در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه اظهار داشت: هدف از برگزاری این نمایشگاه، برقراری ارتباط بین صنعت و دانشگاه است اما می‌دانیم این مسئله، روند طولانی داشته و زمان‌بر است و نمی‌شود با برگزاری چند نمایشگاه، ارتباط صنعت و دانشگاه را قوت بخشید.

باقر اصفهانی افزود: افتخار داریم که بخشی از کنترل آنتن ماهواره امید توسط شرکت پیشرانه ساخته شد.



وی ادامه داد: اگر در آموزش‌ها به نتیجه نمی‌رسیم به دلیل منیت‌ها و تمایز‌طلبی‌ها است.

اصفهانی با اشاره به اینکه مهم‌ترین مشکل ما در جامعه بشری، رفتار است، گفت: نحوه رفتار است که توسعه‌نیافتگی را منجر می‌شود.



وی خاطرنشان کرد: اگر منیت‌ها کاهش یابد ذهن انسان، آرام و خلاق و نوآور می‌شود.


* می‌خواهند روی مردم ایران را کم کنند

خطیب موقت نماز جمعه شهرستان ساری هم در سخنانی اظهار داشت: مجامع علمی و اقتصادی کشور، تعبیر رهبری در زمینه «ما می‌توانیم» را در سرلوحه امور خود قرار دهند.

حجت‌الاسلام محمد قاسمی افزود: بازی‌های سیاسی عالم سیاست را مشاهده کردیم که در ژنو چه اتفاقی افتاد، می‌خواهند روی مردم ایران را کم کنند اما نمی‌دانند ملت ایران روی تمام سیاست‌مداران نابخرد را کم می‌کند.



وی با بیان اینکه بی‌کاری و گرانی در جامعه بیداد می کند، تصریح کرد: برای چرخش اقتصادی مملکت، نمایندگان مجلس به دولت تدبیر و امید کمک کنند تا امیدی که در دل مردم به وجود آمده است ناامید نشود.


* این طور نیست که فکر کنیم ما برنده هستیم

نماینده مردم ساری هم گفت: تبدیل علم تئوری  به علم کاربردی، ضرورت و نیاز جامعه امروز است.

سید رمضان شجاعی کیاسری ادامه داد: امروز کارگر باید اطلاعات کافی را از ابزاری که استفاده می کند داشته باشد و این به واسطه کاربردی کردن علم است.

 



وی مهارت‌آموزی را مهم‌تری از ایجاد شغل دانست و افزود: مهارت‌آموزی از ضروت‌های جامعه تولیدی کشور است.

شجاعی با اشاره به اینکه هنوز فناوری تبدیل مرکبات به کنسانتره را در استان نداریم، تصریح کرد:‌مرکبات ما در پای درخت‌ها ریخته می شود، در حالی که کشورهای حاشیه دریای مازندران، مشتری مرکبات ما هستند.



وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی امروز در عرصه سیاسی جلوه‌گری می‌کند، گفت: مذاکرات هم پنجاه پنجاه است و این طور نیست که فکر کنیم ما برنده هستیم و آنها بازنده یا برعکس؛ هر 2 طرف برای برد صد درصدی به پای میز مذاکره می‌روند و اگر می‌خواهیم امتیاز بگیریم باید امتیاز هم بدهیم.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس با اشاره به اینکه افراط و تفریط در این زمینه را نمی‌پذیریم، خاطرنشان کرد: مذاکرات در عرصه بین‌المللی، دو رو دارد.

* مرکز رشد ماکیان راه‌اندازی می‌شود

معاون پژوهش دانشگاه علمی‌کاربردی کشور در این مراسم گفت: توجه به ثروت از اهداف دانشگاه است.



محمدحسین موسی‌زاده تصریح کرد: دانشگاه علمی‌کاربردی با توجه به رسالتی که دارد مراکز رشد را ایجاد کرده است.

وی افزود: بهمن‌ماه امسال، مرکز رشد ماکیان در مازندران راه‌اندازی می‌شود.



 


  • شنبه 30 آذر 1392-7:18

    من این همنوایی با دولت تدبیر و امید را به جناب آقای شجاعی و قبلاً به جناب آقای دامادی تبریک عرض می کنم و امیدوارم سایر نمایندگان محترم مازندران هم از این شیوه استقبال نمایند. راه سازندگی کشور و استان از مسیر اختلافات عبور نمی کند و باید با دولت صمیمانه کار کرد و دست به دست هم داد تا مشکلات مردم را حل کرد.

    • غلط اندازپاسخ به این دیدگاه 2 1
      جمعه 29 آذر 1392-22:50

      کامنت هایی گذاشته می شود که بی اعتنا از کنار آن عبور می فرمایید. شما اگر این احساس را داشته باشید که دل غلط انداز برای مطالب روز سیاسی و نقد حاکمان استان تنگ شده و وقت زیادی برای این مسئله می گذارد و روحاً و منطقاً به این فضا نیاز دارد اینجوری با احساس غلط انداز بازی نمی کردید.
      تغییرات سایت هم مزید بر علت شده که مثل عمل های جراحی بینی و صورت بعضاً بدبیاری می آورند و به جای شکیل شدن و زیبا شدن از ریخت و غالب می افتند، در مقایسه با فرم قبلی تنهای حسنی که پیدا کرده کامنت گذاری بر روی کامنت دیگران در قالب جواب به این دیدگاه است ولی در کل آن زیبایی صفحات فرمت قبلی را ندارد. انشاء الله به تدریج اصلاح خواهد شد و شاهد تولد صفحه ای شایسته مازندنومه خواهیم بود. سردبیر هم شخصاً در بسیاری از مسائل ورود نمی کند و چیزی نمی نگارد. انگار بعد از شب زنده داری برای بزرگداشت 12 سالگی مازندنومه دچار کمای مالی و جریانی شده و قادر به پاسخگویی به هیچکدام از دو طرف ماجرا نیست و سکوت بهترین راهکار تشخیص داده شده است. مبارک باشد.

      • جمعه 29 آذر 1392-8:46

        خانم فلاح از حاشيه ها نگفتي
        1. 3 بار در حين سخنراني ها برق رفت
        2. رنگ صندلي ها تازه زده شده بود و باعث شد لباس خيلي از ميهمانان رنگي بشه
        3.هميشه تو افتتاح ها ابتدا سخنراني ميكنند بعد روبان رو ميبرند و نمايشگاه رو افتتاح ميكنن اينجا برعكس بود

      • جمعه 29 آذر 1392-8:42

        دانشگاه سازه هاي سنگين رو عشق است


        ©2013 APG.ir