تعداد بازدید: 3281

توصیه به دیگران 3

چهارشنبه 4 دی 1392-1:12

ربیع فلاح؛

فصلی نوین برای توسعه ی مازندران

فلاح نشان داده است که از روحیه مردمی بالایی برخوردار است. شاید کمتر استانداری را بتوان در مازندران مثال زد که با کمترین تشریفات اداری و امنیتی در میان مردم حضور گسترده و قابل دسترس دارد.


مازندنومه؛ لطف الله آجدانی، مورخ و روزنامه نگار: در پی حضور گفتمان عقلانیت و اعتدال و تدبیر و امید در جامعه و پیروزی و استقرار دولت تدبیر و امید در کشور،  فصل جدیدی از ضرورت توسعه و مطالبات جدید در راستای حل و کاهش مشکلات و موانع و تنگناها ی موجود و پیشرفت روزافزون کشور در ابعاد مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی درسطوح مختلف محلی، ملی و فراملی آغاز شد.

 توسعه ای که ناظر برفرآیندی از تصمیم سازی ها، تصمیم گیری ها ، برنامه ریزی ها و عملیات اجرایی متوازن،  هماهنگ، فراگیر، عمیق، معتدل و به دور از رویکردهای افراط و تفریط باشد.

 بدون آن که بتوان پاره ای خدمات و دستاوردهای دولت پیشین را انکار کرد و نادیده گرفت، اما نمی توان از برابر این واقعیت فرار کرد که سیاست ها و رویکردهای پر اشتباه دولت آقای احمدی نژاد نه تنها نتوانست راهی  هموار به سوی افق های پیشرفت و توسعه بگشاید، بلکه کشور و جامعه را با بن بست ها و چالشهای بسیاری در حوزه های مختلف در عرصه های داخلی و بین المللی روبرو گرداند که موجب  از دست دادن فرصت های بسیار و تحمیل و تحمل هزینه های سنگین تهدید های فراوان شد.

مازندران نیز از بی تدبیری ها و افراطی گری های مدیریت اجرایی دولت احمدی نژاد که بذر ناامیدی را کاشت و محصول بی تدبیری را برداشت کرد، مستثنی و در امان نماند.

در چنین شرایطی از پاره ای بی تدبیری ها و افراطی گری ها وشعار گرایی های پوپولیستی و عوام فریبانه حاکم بر گفتمان و رویکردهای مدیریت اجرایی در دولت احمدی نژاد ، دولت تدبیر و امید با رهبری دکتر حسن روحانی و در چارچوب گفتمان عقلانیت و اعتدال و تدبیر و امید و با حمایت گسترده مردم آمد تا طرحی نو درافکند.

طرحی که برای برون رفت از مشکلات و نابسمانی ها و تنگناها و فشارهای داخلی و بین المللی ، چهره ی خود را به عنوان یک ضرورت نشان داد.

 نمایندگی  تحقق این ضرورت را در مازندران ربیع فلاح برعهده گرفت. نخستین استاندار دولت تدبیر و امید در مازندران که نخستین استاندار دولت تدبیر و امید در کشور نیز هست، از چند ویژگی متمایز و ممتازی برخوردار است که حضورش را می توان آغاز و فصلی نوین برای توسعه ی مازندران دانست.

بی تردید ربیع فلاح نیز از امکان وارد بودن برخی انتقادات به دور نیست و البته که خود نیز نه تنها ادعای آن را ندارد که از امکان برخی انتقادات وارد دور نیست ، بلکه به شیوه ای ارزشمند نقد پذیر است.

 ربیع فلاح بارها و به خوبی نشان داده است از نقدهای سالم و سازنده استقبال کرده و حتی فراتر از آن از آستانه ی ظرفیت و تحمل بالا برای شنیدن بعضی انتقادات توام با غرض و مرض و نه چندان آگاهانه ی گاه آلوده به توهین و تهمت و دروغ و تخریب برخوردار است.

 اوبا شخصیتی اخلاق مدار نشان داده است از هیچ تلاشی برای رعایت و حرمت حقوق حتی مخالفان خود فرو گذار نمی کند. 

فلاح نشان داده است که از روحیه مردمی بالایی برخوردار است. شاید کمتر استانداری را بتوان در مازندران مثال زد که با کمترین تشریفات اداری و امنیتی در میان مردم حضور گسترده و قابل دسترس دارد.

او در همان حالی که مردمی است اما مردم فریب نیست. از دادن شعارها و وعده هایی که امیدی به تحقق آنها نباشد رویگردان است. سالها تجربیات و سوابق ارزشمند ودرخشانش در عالی ترین سطوح مدیریت اجرایی و دانش و تخصص وی در سطوح عالی دانشگاهی، فرصتی را برای مازندران و مازندرانی ها فراهم کرده است تا سکانداری استان را مردی عملگرا در دست بگیرد.

کارنامه و دستاوردهای آغازین ربیع فلاح حتی اگر در کارنامه اش پاره ای ناکامی ها نیز دیده شود، از این واقعیت خبر می دهد که او برای تغییر و تحول و سازندگی فراگیر، همه جانبه و تعمیق یافته آمده است.

او در این راه بر خلاف آنچه که برخی از منتقدان آن را کند بودن می خوانند به خوبی دریافته است که ایجاد تحولات اساسی و کارآمد مستلزم فرآیندی تدریجی اما مستمر و آگاهی دقیق به همه ی زوایای محدودیت ها، موانع، حساسیت ها، فشارها و کارشکنی های موجود احتمالی پیش رو است.

اگر بپذیریم که از اصول اولیه اما اساسی برنامه ریزی و مدیریت اجرایی صحیح و کارآمد، آسیب شناسی وضع موجود است. بدون تردید فلاح سرآمد استانداران مازندران در شناخت دقیق مشکلات ، تنگناها و امکانات و ظرفیت های موجود در مازندران است.

فلاح از همان آغاز و در روندی مستمر و فعالانه و خستگی ناپذیر با میانگین بیش از 18 ساعت کار و تلاش  مدیریتی در هر روز، با سفر به مناطق مختلف و دور و نزدیک استان از غرب تا شرق و مرکز استان و بازدیدهای از نزدیک مراکز و فعالیت های کشاورزی ، صنعتی ، بازرگانی، خدماتی، آموزشی ، درمانی، فرهنگی ، اجتماعی و پروژه های عمرانی و نیز جلسات با مدیران مختلف بخش دولتی ، تعاونی ها و بخش خصوصی و کارشناسان و صاحب نظران مربوطه ، به خوبی توانسته است شناخت بالا و دقیقی از بسیاری از مسایل و مشکلات و نیازها و مطالبات در حوزه های محتلف استان به دست آورد.

 شناختی که به او و مدیران ارشد ستادی و دستگاه های اجرایی کمک فراوانی برای تصمیم گیری ها و برنامه ریزی های هرچه دقیق تر و کارآمدتر با توجه به تهدیدها و فرصت ها و ضرورت ها و اولویت ها می کند.

بر آگاهان به مقوله توسعه و مدیریت توسعه پوشیده نیست که میان مدیریت و برنامه های توسعه با تفکر توسعه همبستگی معناداری وجود دارد.

ربیع فلاح نشان داده است که دارای تفکر توسعه محور است. همین تفکرتوسعه محور او و برآیند آن در حوزه های تصمیم سازی ها و تصمیم گیری ها و برنامه ریزی ها و عملیات های اجرایی، خود فرصت بزرگی است که نباید آن را نادیده گرفت و از دستش داد.

توجه  استاندار دولت تدبیر و امید در مازندران به مسایل و موضوعات مهمی چون: سند آمایش استان در زمینه های کشاورزی، صنعت، بازرگانی و صادرات و توسعه ی خدمات با تمرکز بر گردشگری، روان سازی تولید و حل مشکل سرمایه در گردش واحدها، حمایت از مشارکت بخش خصوصی و امنیت سرمایه ها و سرمایه گذاری های بخش خصوصی در روند توسعه فراگیر و پایدار اقتصادی و فرهنگی، تلاش برای ساماندهی و حمایت چرخه ی تولید و صادرات، تلاش و پیگیری برای افزایش سهم مازندران از محل صندوق توسعه ی ملی ، توجه جدی به اولویت های زیرساخت ها ، فرودگاهها، توسعه ارتباطی و حمل و نقل ریلی و آزاد راه ها و کشتیرانی و دریانوردی ، گسترش گردشگری از جمله گردشگری ساحلی و دریایی و پروژه های عمرانی از جمله سدها، پل ها و زیر گذرها و نیز قائل بودن به آزادی ها و امنیت های قانونی و مدنی برای شهروندان، جملگی نمونه هایی از تفکر توسعه محوراستاندار مازندران است.

روحیه و پایبندی ربیع فلاح به فراجناحی بودن و اعتدال گرایی و اجتناب از افراط و تفریط نیز از دیگر فرصت هایی است که در چارچوب گفتمان عقلانیت و اعتدال و تدبیر و امید، زمینه های تعامل و هم افزایی علاقه مندان به پیشرفت و توسعه ی روز افزون مازندران را تسهیل و تسریع کرده و فصلی نوین از پیشرفت و توسعه ی مازندران را نوید و امید می دهد. انتخاب ربیع فلاح در همایش سوم دی ماه – سالروز ملی ثبت احوال کشور- به عنوان استاندار برتر کشور و دریافت لوح و تندیس تقدیراز وزیر کشور،شاهدی بر تلاش و شایستگی های استاندار دولت تدبیر و امید در مازندران است که به عنوان یک فرصت برای مازندران، باید قدرش شناخت و بر صدرش نشاند.    


  • شنبه 7 دی 1392-7:4

    ...
    آجدانی جان ماست را ریختی

    • جمعه 6 دی 1392-12:49

      اقای اجودانی مردمی بودن فلاح را در مراسم استقبال اولین روز استانداری فلاح در زادگاهش در گتاب دیدیم با چه تشریفات خاص امد و همه استان و بزرگان استان در تهران میدانند نمره فلاح چند میباشد

      • یه مازندرانیپاسخ به این دیدگاه 5 9
        پنجشنبه 5 دی 1392-11:28

        سنگ انداز تا کی ؟ لطفا اینقدر مغرضانه علیه استاندار صحبت نکنید کمی فرصت دهید تا زمان انتقاد برسد .

        • پنجشنبه 5 دی 1392-11:17

          آقای استاندار چکاری کرد که تقدیر میشود جای تقدیر دارد به این دلیل که همه تیمهای ولایتی و قالیباف را منصوب نموده و هر مدیر که انتصاب شده قریب به هشتاد درصد مخالف تفکر روحانی هستند...

          • پنجشنبه 5 دی 1392-7:52

            بادرود جناب اقای غلط انداز مطالبتان رو همیشه میخوانم وپیگیری میکنم خیلی از فرمایشات حضرتعالی بجا و متینه .اما فکر کنم شما هم مثل اقای اجودانی نظریه پردازید چرا که گفته اند: به عمل کار براید.شما در پشت نام مبارک غلط اندازیتان سنگر گرفتید الان موقع حمله هست نه دفاع . مردم بر گردنتان حقی دارند .اگه شما نمیتونید به... بفر مایید کاری بکنند استاد!!!!!!

            • پنجشنبه 5 دی 1392-0:12

              جناب آقای آجودانی! از زحمات استاندار محترم متشکریم اما نمی توان نسبت به کم توجهی و یا بی توجهی ایشتن نسبت به امور فرهنگی مازندران انتقاد نکرد. از اوضاع فرهنگی - هنری در اداره ارشاد تا وضعیت نابسامان میراث فرهنگی نشان از عدم دغددغه ی ایشان نسبت به مهمترین پتانسیل جامعه ی فرهنگی در مازندران است. البته شما هم به عنوان مشاور رسانه ای و فرهنگی استاندار و یک فرهنگی صریح الهجه مسئول هستید. اگر نگاه استاندار محترم به اقتصاد استان هم باشد می بایست با رایزنی و کمک در انتخاب مدیرکل میراث فرهنگی مازندران از ضایعه بیکاری بیش از صد نفر از افراد طرف قرداد میراث فرهنگی جلوگیری می شد و با بررسی وضعیت بحرانی آثار تاریخی و فرهنگی از تخریب و واگذاری اماکن تاریخی به شرکت های شبه دولتی و رانت خواری های آشکار ممانعت بهمل می آمد. شاید روزی به فکر بیفتید که از آثار تاریخی مازندران چیزی برجای نمانده باشد. نکند...

              • چهارشنبه 4 دی 1392-21:24

                بازم دروغ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

                • غلط اندازپاسخ به این دیدگاه 24 23
                  چهارشنبه 4 دی 1392-19:2

                  ما هم می گوئیم بر استاندار مبارک باشد. ولی چند سوال باقی است:
                  1- استاندار در قبال چه کاری برای ثبت احوال لوح تقدیر را دریافت کردند؟ کدام کار ارزشمندی را برای ثبت احوال انجام دادند؟ این هم یکی از آن تقدیرهای توخالی است که معلوم نیست برای چه تقدیر می کنیم و بدتر اینکه نمیدانیم برای چه به به و چه چه می کنیم.
                  2- جریان آقای آجدانی شبیه جنگ زرگری آی دزد، آی دزد گفتن است. بای این تقدیر توخالی و بدون انجام کار مهم و ارزشمند هو و جنجال بپا کردن و مقاله نوشتن یعنی اینکه سکوت در برابر انتصاب سرپرست فرمانداری آمل و وادادن در برابر نماینده که شاید هم حق داشته باشد و عمل به توصیه وزیر کشور را باید یک جورایی از کنارش راحت گذشت و شر به پا نکرد. بهترین راه هم مشغول کردن افکار عمومی به یک امر پوچ و توخالی به نام تقدیر برای کار نکرده است.
                  3- آقای آجدانی در کجای حکم شما نوشته است که همواره برای هیچ باید دل استاندار را به دست بیاوری و نقش فرار به جلو را اینقدر زیبا بازی کنید؟ بعد از آن مقاله ...جسارت آمیز ... اینک مجدداً بعد از رهایی از تذکرات استاندار سر راست کرده و خودی نشان دادید که بفرمائید من هستم.
                  4- مازندنومه عزیز شما دیگر چرا از خود هزینه می کنید و به پاس پاسداشتن دوستی ها خلاف نویسی می فرمائید. جناب آجدانی کجا مدعی مورخ بودن فرمودند که شما به ایشان تهمت به این بزرگانی می چسبانید. این برچسب برای حضرت ایشان خیلی ناچسب است. مورخ در نگاه ما به امثال استاد محیط طباطبایی قابل اطلاق است و نه هر لیسانس و فوق لیسانس و دکترای تاریخ خوانده.
                  5- توقع ما از مازندنومه عزیز این است که یا القاب را حرام نفرمایند یا به شخصیت افراد توهین نکنند. مثلاً به یکی که درس مهندسی نخوانده بفرمائید مهندس این مهنی بدی برایش دارد و به یکی که آمپول می زند بفرمائید دکتر خیلی باید بهش بر بخورد. حالا به یکی که هنوط دارد جامع المقدمات می خواند بفرمائید آیت الله و به آنی که دارد درس خارج را شروع می کند بفرمایید حضرت آیت الله العظمی خیلی بد است. شان جناب آجدانی اجل از این است که از طریق این القاب توخالی و غیر واقع نام بگیرد و نان کسب کند و شخصیت پیدا کند.
                  6- کل مقاله چاخان های آقای آجدانی برای یک قضیه کوچک بود و نگرانی غلط انداز این است که چه کسی می خواهد پاسخگوی 38 درصد کاهش بودجه استان باشد و چه کسی می تواند باور کند که با 38 درصد کاهش اعتبار بازهم بخواهیم در استان معجزه کرده و تحول بوجود بیاوریم!!!؟ این مشکل اساسی ما است که هنوز نتوانستیم مشکل بودجه استان را حل کنیم مدعی هستیم ما استان را متحول خواهیم کرد. کاری که در استان هنوز صورت نگرفته مدعی ایجاد توسعه همه جانبه و بی نظیر و فراگیر در استان می شویم.
                  کسی نمی پرسد آخر با کدام امکانات می خواهید توسعه در زیرساخت های اساسی استان را ایجاد کنید؟ با کدام امکانات می خواهید مشکل بیکاری را مهار کنید؟ با کدام امکانات می خواهید مشکل کارخانجات را حل کنید؟ با کدام امکانات می خواهید مشکل کشاورزی را رفع کید؟ با کدام امکانات می خواهید مشکل خدمات را مرتفع نمایید؟ با کدام امکانات می خواهید گردشگری استان را توسعه دهید؟ با کدام درآمد می خواهید زیرساخت های صادرات و واردات و حمل و نقل دریایی و ناوگان هوایی را سامان دهی نمایید؟ آیا شما هم می خواهید راه حضرت آقای دکتر احمدی نژاد را بپیمایید که در سفر استانی قول تامین 30 میلیارد تومان در سفر اول و همین مبلغ در سفر دوم و 58 میلیارد تومان در سفر سوم برای فعالیت های فرهنگی را دادند ولی حتی نتوانستند فرهنگسرای نیمه کاره ای را که از قبل شروع شده بود و بعد این را به نام مرحوم کردان نامگذاری کردند و قول دادند که در ظرف مدت کمی تکمیل کنند هنوز هم تکمیل نشده و بسیاری از قول ها و مصوبات روی کاغذ باقی مانده و هرگز اجرایی نشده و آن اراده های پوچ و توخالی برای تولید میلیون ها فرصت شغلی را هم باد برد. آیا شما هم می خواهید اینگون شعاری عمل بکنید و حرف تحویل مردم بدهید؟
                  بفرمائید استاندار در این مدت برای توسعه استان چکار کردند و چه اتفاقی برای استان در کدام بحش افتاده تا ما هم تحقیق کنیم ببینیم راست است یا نه؟

                  • شنبه 7 دی 1392-10:36

                    غلط انداز تو مانند همان دانش آموز تبلی هستی که ورقه سیاه میکند به امید اینکه آموزگار دلش بسوزد و نمره ای بدهد. از این همه روده درازی چه عایدت میشود؟! تو از جانب طیفی گماشته شدی تا با برخی مخالفت کنی همین.

                    • شنبه 7 دی 1392-2:55

                      غلط انداز چه خوب است به جای این همه پرگویی مختصر بنویسی ولی عالمانه. آجدانی یکی از تاریخ پژوهان برجسته ی ایران و افتخار سرزمین مازندران است. اگر فقط برنامه ی زاویه و حضور افتخار آمیز ایشان را را در آن برنامه می دیدی امروز نمی گفتی به آجدانی نگویید مورخ.

                      • شنبه 7 دی 1392-2:46

                        خطاب به غلط انداز، این است کارنامه آقای آجدانی استاد دانشگاه: تالیف سه کتاب در زمینه تاریخ مشروطه، بیش از 150 مقاله ،نقد و مصاحبه در نشریات مختلف، بهترین نویسنده و روزنامه نگار سال کشور در حوزه مقالات سیاسی در دومین جشنواره مطبوعات، مدیریت در نشریات مختلف و نیز حضور بسیار درخشان در برنامه پر حاشیه زاویه.
                        غلط انداز امیدوارم با چشمان باز بخوانی تا دیگر دانسته یا ندانسته نگویی آجدانی مورخ نیست.

                        • اعتدال گراپاسخ به این دیدگاه 7 1
                          شنبه 7 دی 1392-2:26

                          غلط انداز تو صرفا یک نیمچه ژورنالیستی که حرف هایت تبلیغاتی و پرهیاهو و فاقد محتوا و پشتوانۀ پژوهشی است. باعث تاسف است که از پیشینۀ علمی هم ولایتی ات آقای آجدانی بی اطلاعی. تو که در روز ساعت ها وقت گران بها را صرف درازگویی هایت در سایت های اینترنتی می کنی کاش در اینترنت جستجو می کردی و با کارنامه و آثار پژوهشی و تالیفات آقای آجدانی آشنا می شدی. آنگاه به خود اجازه نمی دادی که وی را مورخ ندانی. اگر گوش شنوایی داری این اندرز بزرگان را به خاطر بسپار:
                          « از بزرگان شو ،پس آنگه از بزرگان خرده گیر»

                          • پنجشنبه 5 دی 1392-12:36

                            آقای غلط انداز کاهش بودجه ربطی به استاندار نداره. در کل استان ها کاهش بودجه وجود داره. این کاهش بودجه واسه دست گلهایی است که دولت قبلی به آب داده و خزانه مملکت رو خالی کرده.
                            غلط انداز انقد مغرض نباش

                            • یک مازنی پاسخ به این دیدگاه 6 1
                              شنبه 7 دی 1392-1:1

                              غلط اندازی که مثنوی هفتاد من کاغذ می نویسی، طرح سئوال با نقد متفاوت است . خود می پرسی و خود پاسخ می گویی و حتما از پاسخ به خودت سرکیف می شوی ! جالب است.
                              آقای حسین اسلامی که مریدش هستی مورخ است آجدانی مورخ نیست؟! بس کن جانم حنایت تقلبی و بی رنگ است.

                          • چهارشنبه 4 دی 1392-17:54

                            ...خدایا این استان روزی به مدار توسعه برگرده و عقلانیت به جای منیتو خط و خط بازی حاکم شود. هر چند مازند نومه کامنت را یکطرفه میذاره

                            • محمد حسین پاسخ به این دیدگاه 16 5
                              چهارشنبه 4 دی 1392-15:7

                              ما که چیزی ندیدیم!
                              هر کسی که مثل شما فکر می کنه واقعا ایده آله و هر کسی که مثل شما فکر نکنه، مشکل داره؟

                              • مازندرانیپاسخ به این دیدگاه 18 13
                                چهارشنبه 4 دی 1392-12:49

                                آقای آجودانی استاندار در شهر خودت چرا فرماندار غیر عمسو با دولت اورد؟؟
                                (ن نوع ا نتقادات انتقاد اصلی و مهم هست نه پاره ای از انتقاد)
                                نماینده شهر تو چرا حمایت از رسولی را در حد فرمانداری ویژه دید؟
                                خبرنگاران شهر شما چرا چیزی نمی نویسند؟
                                اصلاح طلبان کجا هستند؟

                                • چهارشنبه 4 دی 1392-16:30

                                  فرماندار آمل نه ، سصرپرست فرمانداری/ وانگهی این مورد تحت فشار نماینده شهرتان به وزیر و بر اساس خواست وزیر کشور و با مصلحت اندیشی و پیش شرط موقت بودن آقای رسولی و تضمین عدم مداخله فراقانونی بعضی ها برای انتصاب فرماندار آمل پس از رسولی است. بردبار باشید و نگران نباشید. اینکه خبرنگاران و اصلاح طلبان شهر سکوت کردند شاید وابستگی بسیاری از خبرنگاران شهر به آقای نماینده و سکوت اصلاح طلبان هم ناشی از خجالت بعضی از آنها از مماشات با آقای نماینده باشه. بیشتر اصلاح طلبان و فعالان ستاد دکتر روحانی آمل هم با اعتماد به دولت تدبیر و امید و استاندار محترم ، شکیبایی پیشه کردند برای دفع شر و تحقق خیر بزرگ پس از پایان عمر سرپرستی موقت آقای رسولی.

                                  • چهارشنبه 4 دی 1392-14:42

                                    اتخاب باید براساس شایستگی باشه و این حق طبیعی استاندار هستش لطفا اجازه بدید استاندار محترم به کاراش برسه

                                  • چهارشنبه 4 دی 1392-12:19

                                    ...نگو مومن

                                    • جمعه 6 دی 1392-23:14

                                      پیشنهاد میشود آقای رسولی به لوح سپاس به دکتر یوسفیان دهنذ
                                      دکتر یوسفیان یه لوح سپاس به آقای دکتر فلاح
                                      اصلاح طلبان یه لوح سپاس به آقای یونسی
                                      خبرنگاران یه لوح سپاس به شهرونذان آملی

                                      اینجوری همه شاد می شوند .

                                    • جمعی از دانشجویان - آملپاسخ به این دیدگاه 16 23
                                      چهارشنبه 4 دی 1392-11:35

                                      انتخاب استاندار محترم مازندران به عنوان استاندار برتر را تبریک میگوییم و با نویسنده موافقیم که حضور ایشان یک فرصت برای مازندران است و باید با همدلی حمایت و همراهیش کرد.

                                      • چهارشنبه 4 دی 1392-10:56

                                        کم کم داریم به ربیع فلاح اعتماد می کنیم.حرکتهای خوبی در جهت توسعه استان انجام می شود.نشست معاونین برنامه ریزی استانهای شمالی کار خوبی بود.نمایندگان استانهای شمالی باید حمایت کنند.مردم از هم اکنون فعالیتهای نمایندگان را رصد کنند و برای توسعه بهتر استان باید گزینه های بهتری را انتخاب کنند

                                        • ربیع دوستپاسخ به این دیدگاه 4 5
                                          چهارشنبه 4 دی 1392-8:31

                                          نقدی بود در باب مدیر ارشد استان اما جناب ربیع فلاح ما تا کنون جز تغییرات روبنایی چیزی از استاندار بودنتان ندیدیم . با عرض پوزش و رعایت حرمت ادب و احترام جناب فلاح نه تنها نقل محافل علمی و دانشگاهی است در افکار عمومی نیز رضایت خاطر هنو فراهم نشده است .
                                          استاندار محترم ! سوال اینجاست این همه مماشات با مدیران احمدی نژاد به چه دلیل است ؟ مدیرانی که در پاک ترین دولت احمدی نژاد دارای سوابق سوء هستند ؟ جناب استاندار شما را به فاطمه زهرا س بنده حتی نمی توانم اسم مدیر کلی را ببرم که جملگی کارکنان از مدیریت ایشان ناراضی اند اما به احترام ... ایشان نه جرات اعتراض دارند نه اعتراضشان به جایی میرسد! شما را به امام حسین ع فقط یک نظر سنجی کنید تا عمق اعتراض را ببینید . حتی شاید این آقای صادقی نیز دیگر نتواند به حکم وظیف ذاتی این کامنت را درج کند .والعاقبه للمتقین

                                          • چهارشنبه 4 دی 1392-8:20

                                            درود بر جناب فلاح و درود بر مشاور و یار غارش جناب آجدانی. استفاده از نظرات کارشناسی متخصصان و دانشمندان علوم اقتصادی، فرهنگی،اجتماعی و ......در تمام کارگروه ها به همراه پژوهش و آسیب شناسی در توسعه استان امری اجتناب ناپذیر است که امیدوارم و مطمئن هستم جناب فلاح و جناب آجودانی به عنوان شاه کلید توسعه استان بهره کافی خواهند برد.

                                            • چهارشنبه 4 دی 1392-7:38

                                              باسلام .من نمیدونم چرا القاب فروشی مجددا در ایران مد شد مورخ.روزنامه نگار.دکتر ایت الله و....هر کدام از این کامات معانی ومفهوم خاص خودش رو دار کسی که فوق لیسانس تاریخ هست مورخ نمیشود لطفا برای واژها ارزش قایل بشیم

                                              • شنبه 7 دی 1392-3:8

                                                آقای جاوید فوق لیسانس تاریخ چیه جانم! سرچی تو اینترنت بکن و ببین آجدانی در زمینه تالیف و پژوهش و روزنامه نگاری و چه وچه چه کارنامه پر و پیمونی داره. ندانسته و چشم بسته ننویس عواقب داره.


                                              ©2013 APG.ir