تعداد بازدید: 3847

توصیه به دیگران 0

شنبه 7 دی 1392-21:37

عکس و خبر

استاندار به دیدار جانبازان رفت

عکس های خبری مازندنومه/3 عکس از حضور استاندار مازندران در جمع جانبازان مركز توانبخشي امام علي (ع) ساری + 1 عکس از تاثیر آلودگی نیروگاه نکا بر محصول مرکبات امسال باغداران


 عکس:روابط عمومی استانداری مازندران

*عکس زیر را یکی از باغداران روستای دنگسرک نکا به نام آقای پناهی ارسال کرده و توضیح داده که استفاده از سوخت مازوت در نیروگاه نکا،  باعث بروز آلودگی و آفت زدن محصول مرکبات باغداران این روستا و برخی روستاهای اطراف مثل نوذرآباد شده است.

وی بیان داشت: محصول مرکبات امسال آن ها بی مشتری مانده و در حالی که سال گذشته او حدود 20 میلیون تومان عایدی از باغش داشت، امسال این رقم به یک سوم تا یک چهارم تقلیل یافته است!  

 


  • غلط اندازپاسخ به این دیدگاه 4 0
    يکشنبه 8 دی 1392-17:41

    از جناب استاندار محترم و معزز متشکرم که به دیدار عزیزترین عزیزان و فداکارترین انسانها و افتخار آمیزترین رزمندگان رفتند. ای کاش در عمل هم جهت گیری ها طوری باشد که این عزیزان از یاد نروند و همیشه در متن باشند.

    • محمدی فو لادیپاسخ به این دیدگاه 1 2
      يکشنبه 8 دی 1392-12:52

      از استاندار محترم وهیت همراه صمیمانه کمال وتشکر وقدردانی میشود که یادی ازجانبازان عزیز هشت سال دفاع مقدس کردند سلام درود وخدا بر تمامی شهیدان انقلاب اسلامی که با نثار خون خودشان توانستند درخت اسلام عزیز را ابیاری بکنند

      • يکشنبه 8 دی 1392-21:18

        ممنون از دیدار با جانباز آزاده کربلایی سید طالب کاظمی پروریجی که نمونه بوده در میان آزادگان ودر اداره محل کارش توزیع نیروی برق استان.
        خدا خیرتان بدهد


      ©2013 APG.ir