تعداد بازدید: 3225

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 11 دی 1392-16:21

فرمانده سپاه پاسداران:

برخی می گویند چه نیازی به ایستادگی است؟

سرلشکر محمدعلی جعفری در بابل گفت: یکی از ویژگی های  لشکر 25 کربلا خط شکنی ،روحیه تقوا، از خودگذشتگی و ایثار است که نشات گرفته از فطرت پاک مردم مازندران می باشد.


مازندنومه، محمد اسماعیل بخشی سورکی: تجمع بزرگ ایثارگران و رزمندگان استان مازندران صبح چهارشنبه در مصلای شهرستان بابل برگزار شد.

 این مراسم که با حضور سردار سرلشگر جعفری –فرمانده سپاه پاسداران – برگزار شد، ربیع فلاح استاندار مازندران، فرماندار، نیروهای نظامی و انتظامی، خانواده های معظم شهدا و خیل عظیمی از عاشقان ولایت و شهدا و مردم استان مازندران استان حضور داشتند.

 مردم در این مراسم میزبان سه شهد گمنامی بودند که قرار است طی روزهای آتی در شهرستان بابلسر تشییع و به خاک سپرده شوند.

در این گردهمایی سردار سرلشگر محمد علی جعفری-فرمانده سپاه پاسداران-با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت:تجمع بزرگ بسیجیان و رزمندگان نشان دهنده زنده بودن راه شهیدا است.

وی به نقش تاثیرگذار لشگر 25کربلا در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت:یکی از ویژگی های این لشکر خط شکنی ،روحیه تقوا، از خودگذشتگی و ایثار است که نشات گرفته از فطرت پاک مردم مازندران می باشد.

 فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با طرح این سوال که شهدا به دنبال چه چیزی بودند و چه هدفی را دنبال می کردند افزود: وصیت نامه اکثر شهدای عزیز ما حاوی دو نکته و نصیحت است.

وی دغدغه شهدا را یاری اسلام دانست و تاکید کرد:یکی از موارد مورد تاکید در وصیت نامه شهدا دفاع از انقلاب اسلامی بود چرا که انقلاب در راستای ترویج و توسعه دین خدا بوجود آمده بود.

 سردار جعفری حمایت از ولایت فقیه را دومین نکته مهم و مورد تاکید در وصیت نامه شهدا برشمرد و گفت:پشتیبانی از ولی فقیه و حمایت از اسلام و انقلاب دو توصیه محوری اکثر شهدا بوده است.

وی با بیان اینکه امروز باید اهداف شهدا را با اهداف مورد نظر انقلاب و نظام اسلامی تطبیق دهیم افزود:حمایت دوران دفاع مقدس با حمایت زمان حال متفاوت است و امیدواریم با هنرمندی فرزندان انقلاب و با بصیرت و بینش دقیق این تطبیق در راستای ایفای نقش انقلابی صورت پذیرد.

 فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه به تاکید خداوند در قران کریم در خصوص ویژگی عمل صالح و مومنان واقعی اشاره کرد و گفت:از منظر خداوند و قرآن مومنان واقعی کسانی هستند که ایمان در دلشان وارد شده باشد.

وی لازمه ورود ایمان به دل را ایستادگی و استقامت در راه خدا عنوان کرد و گفت:بدون تردید پایداری در راه خدا از ویژگی مومنان واقعی در راستای نشر اسلام و ایمان است.

 این مسئول به برخی تردیدها در عرصه های سیاست داخلی و خارجی اشاره کرد و ابراز داشت:گاهی برخی از آقایان اظهار نظر هم می کنند و می گویند چه نیازی به این ایستادگی است؟

سردار جعفری شهدا را برجستگان قله های ایمانی نیروهای مومن در جامعه دانست و اظهار داشت:صبر و استقامت، پایداری و مجاهدت و تلاش برای محقق ساختن اهداف الهی خواسته و انتظاری است که خداوند از مومنان واقعی دارد.

وی ادامه داد:شهدا به این خواسته خداوند پاسخ مثبت دادند و در این مسیر گام برداشتند.

 فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تلاش و مجاهدت در عصر حاضر باید با نیازهای روی انقلاب تطبیق داشته باشد و تهدیدات آینده نظام را در نظر گرفته باشد.

 وی عاشورا و کربلای امام حسین(ع) را الگوی مجاهدت در راه خداوند برای بشیریت دانست و تاکید کرد: مردم ما هم در حماسه نه دی در پاسخ به رویارویی دو تفکر ارزشی و غیر ارزشی پاسخ دادند که در واقع این حضور مردم پاسخی به هجمه های داخلی و خارجی بود.

سردار جعفری ادامه داد:فتنه 88 خطر بزرگی برای اسلام و انقلاب بود که با حضور مردم در حماسه 9 دی خنثی شد و این نمونه ای از نصرت الهی است.

گفتنی است  در این مراسم سردار کمیل ، سردار شاهچراغی و همچنین حجت الاسلام روحانی  سخنرانی کردند.

 


  • نوبخت ازقائمشهرپاسخ به این دیدگاه
    شنبه 14 دی 1392-20:50

    سردار!فکر نکنم درمیان یاران انقلاب هم ازاینطرف هم ازان طرف کسی باشد که منکر ایستادگی باشد اما بنظرم ایستادگی با یکپارچگی ووحدت وتحمل همدیگر معنا پیدا میکندمتاسفانه علیرقم اینکه مردم هم با رایشان وهم با حضور پرمعنایشان در سالروز 9دی92نشان دادند که میخواهند بزرگان ازخطای هم بگذرندواندکی بیشتر همدیگرراتحمل کنند امانمیدانم چرا بعضی ازماهمچنان برطبل جدایی میکوبیم


    ©2013 APG.ir