تعداد بازدید: 3665

توصیه به دیگران 4

دوشنبه 16 دی 1392-8:48

حمایت احمدی لاشکی از فلاح

باید به استاندار فرصت داد

دبیر مجمع نمایندگان مازندران گفت: حمایت کامل خود را از استاندار اعلام می کنم و تا موقعی که دبیراین مجمع هستم اجازه ایجاد شکاف را در استان نمی دهم/من نگفته ام رسانه ها پرسش نکنند، حرف من این است که برخی مسایل وچالش ها نباید رسانه ای شود .


مازندنومه: صبح امروز قاسم احمدی لاشکی – نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس و دبیر مجع نمایندگان مازندران- ضمن تماس تلفنی با ما توضیحاتی درباره آن چه اخیرا" از سوی او علیه مشاور استاندار در رسانه ها درج شده، ارایه داد.

این نماینده مجلس ضمن تکذیب بخشی از اظهارات منتسب به خود که در ابتدا در یکی از سایتهای غرب استانی وسپس در تعدادی از رسانه های مرکز استان بازتاب داشت، گفت: کل توضیح اینجانب به خبرنگار سایت کلارنا، 20 ثانیه هم طول نکشید و من درباره سئوال آن خبرنگار که از مطلب مشاور استاندار علیه نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه،جویبار و سیمرغ پرسیده بود، توضیح کوتاهی دادم که اولا" آقای آجدانی دوست من و انسان باسواد و اهل دانش وفضلی است، ولی نباید از جایگاه استاندار به نماینده پاسخ دهد.

احمدی لاشکی ضمن تاکید بر این که استان مازندران به وحدت و همفکری نیاز دارد، افزود: من بارها تاکید کرده ام که وظیفه نماینده ها پاسخگویی به مردم است و ما باید درباره مسایل مختلف به مردم گزارش و توضیح ارایه دهیم.

وی با بیان این که رسانه ها چشم و گوش جامعه هستند و باید از مسئولان سئوال کنند و نقد بنویسند، ادامه داد: من نگفته ام رسانه ها پرسش نکنند، حرف من این است که برخی مسایل وچالش ها نباید رسانه ای شود و می شود نماینده ها این موارد را مستقیم و بدون طرح در رسانه ها با شخص استاندار در میان بگذارند، اما مشاوران استاندار نیز نباید در مقام پاسخگویی به نماینده ها باشند.

احمدی لاشکی ضمن اعلام حمایت و رضایت از ربیع فلاح و این که باید به او فرصت بیشتری برای کار داد و در مورد استاندار عجولانه و زودهنگام قضاوت نکرد، گفت: من به عنوان دبیر مجمع نمایندگان مازندران حمایت کامل خود را از استاندار اعلام می کنم و تا موقعی که دبیراین مجمع هستم اجازه ایجاد شکاف را در استان نمی دهم و باور دارم اختلاف ها و شکاف ها مانع توسعه استان است و ضررش متوجه مردم می شود.

وی با اشاره به این که مشکل اخیر به وجود آمده در جلسه مجمع مطرح و حل و فصل شد، تصریح کرد: هر چه این گونه مسایل کش و قوس پیدا کند، استان عقب می افتد و نیازی نیست برخی اختلاف سلیقه ها را به رسانه ها کشاند و باید با تعامل و همکاری استان را به پیش برد. 


  • سه شنبه 17 دی 1392-22:25

    ... امید است از نیروهای وفادار به روحانی به مجلس آتی راه یابد.

    • محمد کجوریپاسخ به این دیدگاه 3 2
      دوشنبه 16 دی 1392-22:53

      سلام
      آفرین به تو استاد و همشهری چنین قاطع می گویی اجازه شگاف در استان را نمی دهم.من به عنوان یک نوشهری از شما راضی وهم عقیده ومخالف سر سخت تشکیل استان جدید هستم.

      • دوشنبه 16 دی 1392-20:26

        درود بر احمدی لاشکی
        احمدی لاشکی واقعا به دنبال همگرایی و همدلی است. شما روبخدا انقد به اختلافات دامن نزنید.

        • دوشنبه 16 دی 1392-17:31

          علی اقا این اجدانی...هستش.نکن این کاها رو

          • دوشنبه 16 دی 1392-12:4

            از ادبیادت اقای احمدی می توان فهمید که انسانی فرهیخته ای هستند .چراکه بعضی از نمایندگان استان اظهار نظری می کنند که در شان یک نماینده مجلس نیست .وگاهی هم دیده می شوند بدلیل تجربه کم وجوانی سخنکو نماینده دیگری مثل یو سفیان ملا می شوند و متاسفانه خبرگزاری های مجازی استان هم به ان دامن می زنند که این اموردر رشد یکپارچه استان لطمه می زند.

            • حمید صالحیپاسخ به این دیدگاه 8 0
              دوشنبه 16 دی 1392-11:51

              وظیفه رسانه اطلاع رسانی است نه ایجاد همدلی و وفاق.اصلا" مگر یک خبرنگار صلاحیت تشخیص در مورد اینکه کدام خبر نتایج خوب دارد و کدام خبر نتایج بد دارد را دارد؟ما تنها برای گزینش خبرها آموزش ندیده ایم بلکه اصول اولیه اولویت خبری را هم بلد نیستیم.ولی قبل از همه اینها باید بدانیم سانسور چیز بدی است و خودسانسوری از آن بدتر.اگر عده ای معتقدند سانسور بعضی وقت ها چیز خوبی است لطفا به سانسورچی ها آموزش بدهند نه به خبرنگارها.یا اگر همین قدر هم نمی خواهند به خودشان زحمت بدهند لطفا شهامت داشته باشند هرچند وقت یک بار یک بیانیه صادر کنند و خط قرمزهای جدید را مشخص کنند.اینجوری هم خبرنگاران تکلیف خود را می دانند هم مردم می فهمند چرا از بالا تا پایین مطبوعات مازندران به جز یک مشت تعریف و تمجید دروغین چیزی دیده نمی شود که مطلقا شامل مطالبات آنها نمی شود.آقایان مدیران عادت کرده اند خود را پشت نقاب خوش آب و رنگ خبرنگاران پنهان کنند و اگر هم از بخت بدشان دم خروس را مردم دیدند از رسانه ای که تا به حال نقش پناهگاه داشت به عنوان سپر بلا استفاده کنند.مثل همین مورد خبر بالا.البته ما انتظاری نداریم از شما.چرا که ترک عادت موجب مرض است و ما دلمان نمی آید مریضی شما را ببینیم.حداقل به این دلیل که اگر مریض بشوید ما می شویم دستمال کاغذی و بعد از کلی فین کردن یا می اندازیدمان تو سطل پسماند یا همان جایی که عرب نی انداخت.
              در پایان عرض کنم که عرایضم مخاطب خاص ندارد جناب احمدی عزیز.نه شما منظورم هستید نه آن همکار عزیز خبرنگار که مطمئنم دغدغه اش تلاش حرفه ای بود و نه به هم زدن آرامش استانی-ملی.
              عزت مستدام...

              • دوشنبه 16 دی 1392-10:30

                ... استاندار ادم زحمتمکش ای است... تاز ه استاندار 2 ماه امده است ...

                • دوشنبه 16 دی 1392-9:11

                  آقای احمدی، میذاشتی 24 ساعت بگذره بعد میزدی زیر حرف های خودت. ...


                ©2013 APG.ir