تعداد بازدید: 5870

توصیه به دیگران 0

شنبه 28 دی 1392-15:54

نماینده ساری و میاندرود:

طرح الحاق میاندرود به نکا جدی نیست

سید رمضان شجاعی گفت: تعجب می کنم که مرکزی که خود بنده کلنگ آن را به زمین زده ام، هنوز پس از سه سال به بهره برداری نرسیده است!(گزارش+عکس از بازدید و نشست نماینده ساری و میاندرود)


مازندنومه، محمد اسماعیل بخشی سورکی: ظهر شنبه سید رمضان شجاعی نماینده مردم ساری و میاندرود، قادری فرماندار میاندرود ،غفوری بخشدار مرکزی و نواییان بخشدار گهرباران از دو روستای لالیم و طبقده بازدید کرده، در نشستی با اعضای شورای شهر سورک و شهردار این شهر  به بررسی مشکلات منطقه پرداختند.

شجاعی در روستای طبقده و در جمع برخی از اعضای شورا و مردم این روستا به برخی مشکلات در حوزه اعتباری کشور اشاره کرد و گفت: اینکه مرکز بخش گهرباران دارای مرکز درمانگاهی و بهداشتی نیست،جای تعجب دارد.

وی طی تماس تلفنی با وزیر بهداشت و مطرح کردن موضوع از وعده 500 میلیون تومانی وزیر برای ایجاد مرکز درمانگاهی در روستای طبقده خبر داد.

نماینده مردم ساری و میاندرود با بیان اینکه 24هزار نفر در این بخش از نبود امکانات درمانی و بهداشتی رنج می برند، افزود: وزیر محترم بهداشت و درمان قول داده است که در صورت وجود اعتبار تا پایان سال مبلغ 50 میلیون تومان جهت شروع کار اختصاص دهند و در سال آینده نیز مابقی اعتبارات محقق شود.

نماینده مردم ساری و میاندرود سپس در جمع اعضای شورا و شهردار شهر سورک حاضر شد.

در این جلسه انصارالحسینی اظهار داشت: سورک چه در زمان مرکز بخش بودن و چه در چند سال اخیر که به عنوان مرکز شهرستان معرفی شده است ، مظلوم واقع شده است.
وی به بهره مند نشدن مردم این شهر از ساده ترین امکانات شهری اشاره کرد و گفت:سورک تنها شهری است که نه تاکسی درون شهری دارد و نه زیر ساخت های پیشرفت و توسعه شهری و این به معنای محرومیت این شهر از امکانات و کم لطفی مسئولان به مردم این شهر است.

شهردار سورک به بهره مندی 16 درصدی شهر سورک از ارزش افزوده نیز اشاره کرد و گفت:پیش تر از اینکه قانون جدید توزیع مالیات بر ارزش افزوده لحاظ شود بیش از 67 درصد از این درآمد ها به حساب شهرداری واریز می شد.



وی از پرداخت نشدن سه ماهه حقوق کارکنان شهرداری سورک خبر داد و گفت:تنها شهر این شهرستان که به کل شهرستان خدمات می دهد از کمترین اعتبارات طی چند سال گذشته برخوردار بوده است.

شهردار سورک از اجرانشدن طرح زیرگذر سورک توسط راه و شهرسازی استان خبر داد و گفت: در مورد ایجاد میدان در چهار راه آزادگان نیز آقای هاشمی- معاون عمرانی سابق  استانداری- اجازه دفاع به مشاور طرح ما نداد و گفت که این طرح را نمی پذیرد چرا که باعث افزایش بار ترافیکی می شود.

در ادامه هر یک از اعضای شواری شهر نیز نظرات خود را بیان کردند که مساله جدایی بخش هایی از میاندرود و الحاق به ساری و همچنین الحاق میاندرود با نکا در خصوص حوزه های انتخاباتی در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی نیز از موارد مورد سوال بود.



سیدرمضان شجاعی با بیان اینکه دولت در تامین منابع درآمدی دچار مشکل است، افزود: امیدواریم تا گشایشی در این امر صورت پذیرد.

وی از عدم تکمیل مرکز درمان بستر شهر سورک طی سه سال گذشته انتقاد کرد و گفت: بنده تعجب می کنم که مرکزی که خود بنده کلنگ آن را به زمین زده ام، هنوز پس از سه سال به بهره برداری نرسیده است و این موضوع را با جدیت پیگیری خواهم کرد.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه افزایش 20 نماینده به تعداد نمایندگان مجلس سبب بوجود آمدن چنین اظهار نظرهایی شده است، افزود:هر کدام از نمایندگان نظر خود را در این خصوص بیان کرده بودند.



وی ادامه داد:یکی از نمایندگان مازندران در خصوص الحاق میاندرود به نکا و داشتن نماینده مستقل در این حوزه اظهار نظر کرده بود که ما نمایندگان ساری به شدت با این موضوع مخالفت کردیم و این موضوع اصلا جدی نیست بلکه تنها در حد یک پیشنهاد از سوی یکی از نمایندگان استان ارائه شده است.

شجاعی دغدغه اعضای شورای اسلامی شهر سورک را به سبب نگاه شهرستانی به موضوعات، قابل تحسین دانست و گفت:طرح بحث هایی که موجب اختلاف بین مردم باشد به نفع هیچ کس نیست و نباید به این موضوعات دامن زد.

وی همچنین از پیگیری مسایل مربوط به زیرگذر سورک و مشکلات دیگر مردم این شهر با حضور مدیران کل استانی در  آبنده ای نزدیک خبر داد.



ارسطو قادری فرماندار میاندرود نیز در این جلسه با بیان اینکه بنده از بدو ورود به شهرستان سعی کرده ام تا به مرکز شهرستان توجه ویژه ای داشته باشم، افزود:امیدواریم با تخصیص اعتبارات به توسعه شهرستان کمک کنیم.

 وی ادامه داد: در کمیته برنامه ریزی سال آینده نیز اعتبار مناسبی برای شهر سورک در نظر  خواهیم گرفت.

قادری از همکاری شهردار  و شورای شهر با فرمانداری و ادارات مستقر در شهرستان تشکر کرد و گفت: امیداوریم بتوانیم تا با تعامل و همکاری بیشتر مشکلات و موانع را از پیش رو برداریم.



مقصد نهایی شجاعی روستای لالیم بود که در این روستا نیز اعضای شورای اسلامی روستا از اجرانشدن طرح عادی علی رغم عقب نشینی ها، تکمیل نشدن سالن ورزشی روستا و مشکل جمع آوری و دفع آبهای سطحی، مسایلی را مطرح کردند و شجاعی هم قول پیگیری برخی از مشکلات قابل حل را به نمایندگان مردم داد.


  • چهارشنبه 14 اسفند 1392-16:18

    بازهم نزدیک انتخابات میشیم سر و کله شجاعی تو منطقه ای که نمایندش هست پیداشده... ادمهای دورش هم که یکی از یکی مسئول تر ...

    • سه شنبه 1 بهمن 1392-7:9

      عده اي براي كسب آراي بيشتر از يك منطقه ، همان كاري را كه افراد مشابه آن ها در تفكيكي شرق مازندران از مازندران كردند و باني عملي غلط و بي برنامه شدند و مياندرود را از ساري جدا كردند وشهرستان جديدي را كه با هيچيك از معيارهاي يك شهرستان هم خواني ندارد را به غلط تأسيس كردند چوب اين ندانم كاري هاي آقايان را هم مياندرودي ها مي خورند و هم ساروي ها ، كه با ايجاد تفرقه بين دو بخش يك شهرستان بزرگ قصد حكومت بيشتر بر مردم اين مناطق را داشتند . انشاالله با بررسي مجدد تقسيمات كشوري مياندرود و ساري بار ديگر به يك پارچگي تاريخي خود خواهند رسيد .

      • سه شنبه 1 بهمن 1392-12:11

        درست گفتی حسین جان.ایشالا به حق جدت این اتفاق بیوفته و میاندرود دوباره به آغوش ساری بازگرده.آمین

      • سه شنبه 1 بهمن 1392-0:24

        ...مشخصه مجلس خوب بهتون ساخته! خووووووووووب!!!

        • دوشنبه 30 دی 1392-18:11

          انشالله میاندرود ساری به ساری برمیگردد

          • دوشنبه 30 دی 1392-14:23

            آموزش و پرورش مازندران به فردی رسید که ....

            • دوشنبه 30 دی 1392-13:37

              جدا اگر محتوي جلسه وبازديد دكترشجاعي را با...مقايسه كنيم به درايت وتوجه وپيگيري ذكترپي ميبريم جدا شجاعي نماينده ملي ماست وقتي ايشان را درمناظره ها درشبكه سراسري ديدم چگونه كارشناسانه نقدميكند به خودم باليدم

              • دوشنبه 30 دی 1392-1:6

                بیچاره ما چه کسانی میخواهند مظلومیت مارو مطالبه کنندایا تابحال جایی دیدید شهرستانی بیمارستان نداشته باشد تمام ادارات ان از نیروهای شهرهای مجاور استفاده بشه مگه میاندرود قحط الرجاله..اقایون درقبال این مردم شما مسوولید کجااشتغال ایجاد کرده اید چند نفر بیکار مشغوله کار شده اندچرابه کار تامین اجتماعی میاندرود نظارت نمیکنید که بازرس ان به راحتی اب خوردن بیمه کارگر رو خط میزنه بهانه های جور واجور میگیره اقایان بداد مردم برسید.....م.ط.س

                • يکشنبه 29 دی 1392-21:29

                  ...اگه دفعه بعدی رای بیاره واقعا ساروی ها دیگه ...

                  • يکشنبه 29 دی 1392-11:44

                    شجاعی باید فکر دفعه بعد انتخابات باشد...


                    ©2013 APG.ir