تعداد بازدید: 8998

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 30 دی 1392-17:31

قطار انتصابات در ایستگاه آبفا

مدیران عامل آبفای شهری و روستایی مازندران تغییر می کنند

برکناری ناگهانی مدیر عامل های شرکت آب و فاضلاب شهری و روستایی مازندران / مراسم معارفه مدیران جدید صبح سه شنبه برگزار می شود.


مازندنومه، ربابه حسین پور:  انتصابات این روزها تیتر نخست رسانه های استان است و هر روز شاهد تودیع و معارفه های گوناگون در سطح فرمانداری ها و اخیرا" ادارات کل استان هستیم.

درست یک روز پس از جابه جایی در سطح اداره کل آموزش و پرورش مازندران، مدیران عامل جدید آبفای شهری و روستایی مازندران در یک روز و ساعت معرفی می شوند.

بر اساس این گزارش، ساعت 10 صبح سه شنبه در سالن اجتماعات شرکت آب و فاضلاب روستایی استان، محمد تقی حسین زاده مدیرعامل کنونی آبفای شهری، جای خود را به ذبیح الله ذاکری می دهد و مجید عبداللهی هم به جای محمد حسین برزگر، مدیریت آبفای روستایی استان را بر عهده می گیرد.

 عبداللهی اهل نوشهر و در حال حاضر مدیر آب شهری منطقه نوشهر و چالوس است. ذاکری نیز در رزومه خود مدیریت آبفای شهری نوشهر، چالوس و آمل را دارد. او مدتی معاون برنامه ریزی و جانشین مدیرعامل آبفای سمنان بود و اکنون نیز کارشناس امور نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه آب و فاضلاب مازندران است.

قرار است در این مراسم که همزمان برگزار می شود، جانباز – مدیرعامل و رییس هیئت مدیره شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور – حضور یابد.

گفتنی است این جابه جایی ها به طور ناگهانی اتفاق افتاد و خبر آن پیش از ظهر امروز، به اطلاع مدیران کنونی رسانده شد.

حسین زاده – مدیرعامل فعلی آب و فاضلاب مازندران- جانباز 70 درصد و قطع پاست و در زمان مدیریت او اقدامات موثری در حوزه  آب و فاضلاب شهری به اتفاق افتاد.


  • فرشید توپاابراهیمیپاسخ به این دیدگاه
    چهارشنبه 9 بهمن 1392-17:30

    استاد ارجمند جناب آقای مهندس عبدالهی توانمندی مدیریتی شمادر حوزه های مختلف آبفای شهری را در شهرستانهای نور - رویان نوشهر و چالوس و همچنین تنکابن که گویای شایستگی شما رابه مقام سکانداری مدیریت آبفار ( آب و فاضلاب روستایی ) استان مازندران است را تبریک میگویم و برای آن عزیزاز خداوند متعال آرزوی بهروزی و موفقیت مسئلت می نماییم.
    دانشجو و شاگرد شما فرشید توپاابراهیمی از چالوس
    پردلی باید که بار غم کشد , رخش می باید که تا رستم کشد.

    • جمعه 4 بهمن 1392-12:44

      ای کاش استاندار محترم فکری بحال مدیر کل شیلات مازندران بکند. چون شنیده شده آقای استاندار تصمیمی به جابجایی مدیر کل شیلات ندارد .

      • مرخصی دروغین پاسخ به این دیدگاه 1 0
        سه شنبه 1 بهمن 1392-23:39

        خانم حسین پور عزیز
        ما از شما انتظار مطالب تحلیلی و اجتماعی و فرهنگی داریم مثل تمام مقاله های قبلی که به بررسی مسائل اجتماعی می پرداختید. نه این اخبار ساده که از عهده ی هر نیمچه خبرنگاری برمیاد. سطح خودتو پایین نیار خواهر من

        • سه شنبه 1 بهمن 1392-23:35

          .. خدا رو شکر که عوض شد.

          • سه شنبه 1 بهمن 1392-20:0

            اگه خوب بود که بنده هم قبول دارم پس برداشتنش صرفاً یک اشتباه سیاسی است. پس به همان نتیجه می رسیم که مدیران ارشد مازندران بعد از چند ماه که از آغاز بکار دولت محترم می گذرد، هنوز به تسویه حساب و مهره چینی مشغولند.

            • نایب اللهپاسخ به این دیدگاه 2 0
              سه شنبه 1 بهمن 1392-8:55

              روزی که با حسین زاده آشناشدم با هم در صنعت آب و برق فعالیت میکردیم صفا و صمیمیت آتش بیان او برای خدمت به صنعت آب قابل وصف نبود در کسوت معاونت برنامه ریزی برای بودجه سنگ تمام می گذاشت تا اینکه خود در عرصه مدیریتی آبفا قرار گرفت همه ایده ها و افق های روشن در ذهن خود را عملی کرد این جانباز عزیز 70 درصد دفاع مقدس با همان عطش دوران دفاع برای سازندگی کشور قدم برداشت کمتر کسی است که از خدمات او در آبفای مازندران مطلع نباشد او همیشه خودش راخادم مردم میدانست و یادم است یک زمانی بخاطر تنگناهای مالی حقوق کارکنان را چند روز دیر پرداخت کرد در نامه ای به کارکنان زحمت کش ضمن عذر خواهی، خود و آنان را سقای مردم خواند و راز موفقیت حضرت عباس (ع ) را در اثبات برادری سقایی مردم میدانست .
              این جانباز عزیز 70 درصد دوست داشتنی بطور ناگهانی برکنار شد

              • مازندرانی پاسخ به این دیدگاه 1 2
                سه شنبه 1 بهمن 1392-8:50

                خدا را شکر که شخص لایقی مانند مهندس عبدالهی مدیریت آبفای روستایی را به عهده میگیرد.

                • چهارشنبه 2 بهمن 1392-14:30

                  مهندس حسین زاده واقعا فردی روشن و مردمی و اخلاق خوبی با پرسنلش داشت..به فکر سازمان بود ...آقای مهندس خدارو شکر خودت روز اول انتصاب گفتی که این پست روزی میره بایدتو این مدت برای کارکنانم زحمت بکشم ...خدا رو شکر عاقبت به خیر پست را تحویل دادی ..خدارو شکر ...به فال نیک بگیر..ما جمعی صنعت آب و برق دوست داریم .. همیشه سرافراز باشی.قربونت

                • كليجانرستاقيپاسخ به این دیدگاه 1 1
                  سه شنبه 1 بهمن 1392-8:0

                  بار الها شكرت براي اين تغيير بجا.
                  روستاييان نجات يافتيد

                  • سه شنبه 1 بهمن 1392-7:48

                    آقای ...ادم ... بودوموردحمایت تیم اقای ... بود


                    ©2013 APG.ir