تعداد بازدید: 2961

توصیه به دیگران 0

چهارشنبه 2 بهمن 1392-8:43

برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی گروه اندیشه نوین در قائم شهر

هنرجویان آموزشگاه هنرهای تجسمی آموزشگاه آزاد هنری اندیشه نوین، در سالن فنی حرفه ای شهرستان قائم شهرگرد هم می آیند.


مازندنومه، جلال الدین مشمولی: آموزشگاه آزاد هنری اندیشه نوین به مدیریت فاطمه نوین باقری آثار هنری خود و جمعی ازهنرجویانش را از تاریخ 5 تا 10 بهمن 1392 در سالن نمایشگاهی فنی حرفه ای قائمشهردر معرض دید علاقه مندان قرار می دهد.

این نمایشگاه روز شنبه مورخ 5 بهمن ماه افتتاح خواهد شد و علاقه مندان می توانند همه روزه صبح و عصر به محل نمایشگاه واقع در قائم شهر، خیابان ساری، روبروی شهرداری، سالن فنی و حرفه ای مراجعه کنند.

آموزشگاه آزاد هنری اندیشه نوین در فضایی خارج از هیاهو و پر سر و صدا در روستایی زیبا در شهر شیرگاه تاسیس و هنرجویان در این فضا با بهره گیری از تجربیات چندین ساله خانم باقری به آموزش هنر می پردازند.

 این آموزشگاه که سراسر آن با پوشش گل و گیاه پوشیده شده است خود را با دیگر آموزشگاه های آزاد هنری استان متفاوت کرده است.



امروزه فضای آموزشی هنر در فضایی بسته و کم نور در شهرهای مختلف تاسیس می شود که شاید این مسئله لطمه ای زیاد به ساختار آموزشی بزند، در صورتی که آموزشگاه اندیشه نوین اساسی ترین مسائل آموزشی که مربوط به فضای آموزشگاهی می باشد را در نظر گرفته است.

با کمی حوصله و وقتی ناچیز و سفری کوتاه به این آموزشگاه متوجه انرژی مثبت آن خواهید شد و همین مسئله باعث می شد تا آثاری که این هنرمندان خلق می کند تفاوت شاخصی با دیگر هنرمندان داشته باشد.


مطلب مرتبط:

گمنام اما هنرمند!



    ©2013 APG.ir