تعداد بازدید: 3981

توصیه به دیگران 2

چهارشنبه 2 بهمن 1392-23:45

بابک شمس ناتری سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر شد

طی حکمی از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، بابک شمس ناتری به سمت سرپرست اداره ارشاد اسلامی شهرستان نوشهر منصوب شد.


مازندنومه: همکار خبرنگار ما – بابک شمس ناتری- صبح امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان نوشهر، با حکم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ماندران به سمت سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان منصوب شد.

در این جلسه که حجت الاسلام عباسعلی ابراهیمی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، امام جمعه و فرماندار نوشهر هم حضور داشتند، از زحمات حجت الاسلام توپاحیدری قدردانی و حکم شمس ناتری به او داده شد.


رییس قبلی فرهنگ وارشاد اسلامی نوشهر از بنیاد شهید در ارشاد مامور بود که چون در آستانه بازنشستگی قرار داشت، به سازمان محل خدمتش برگشت.

گفتنی است بابک شمس ناتری  متولد روستای ناتر دهستان کوهستان مرزن آباد، از همکاران قدیمی ما و چهره نام آشنای مطبوعات استان است که بسیاری از یادداشت های او درآرشیو مازندومه موجود است. او کارمند اداره فرهنگ و ارشاد نوشهر و ازبدنه این مجموعه است که به سمت سرپرستی آن اداره منصوب شد.

عکس:سایت مرزن نیوز

در بخشی از حکم شمس ناتری چنین آمده: «نظر به مراتب تجارب و تعهد جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نوشهر منصوب می شوید. امید است با اتکال به خداوند منان در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری مدظله العالی و رویکردهای دولت خدمتگزار نسبت به انجام دستورالعمل ها و وظایف محوله تمام سعی خود را معمول داشته و با تعامل و همکاری موثر با امام جمعه محترم شهرستان، فرماندار گرامی و دیگر مسوولین ذیربط از ظرفیت والای نخبگان و صاحبان خرد و اندیشه در عرصه فرهنگ و هنر آن شهرستان بهره وافی ببرید.».


  • شنبه 5 بهمن 1392-2:16

    انتصاب بابک شمس نشان داد که قاسم احمدی نماینده پر قدرتی است که می تواند از مسئولین ستاد قالیباف در چالوس را به سمت ریاست اداره ارشاد نوشهر منصوب کنه . به نظر می رسه ارتباط خوبی که قاسم احمدی با دولت روحانی برقرار کرده خاطره حمایتش از قلیباف از اذهان سطوح بالای دولت محو شده هرچند در شهرستان عده ای همچنان بدنبال پر رنگ کردن آن هستند تا بدینوسیله در تقسیم ادارت بی نصیب نمانند.

    • جمعه 4 بهمن 1392-0:23

      مگه مديركل ماندني است كه رييس عوض ميكنه ترا بخدا تغيير بديد ما خسته ايم

      • میارکیانیپاسخ به این دیدگاه 8 1
        پنجشنبه 3 بهمن 1392-20:43

        حاج بابک عزیز مبارک است، خوشحالیم که سکان هدایت ارشادی دیگر به دست هنرمندی نام آشنا در مازندران افتاد،سالها با چهره و نام شما در مطبوعات و تلویزیون آشنا هستیم

        • پنجشنبه 3 بهمن 1392-18:51

          اقای شمس به شما تبریک میگم اما خداوکیلی نیا برای خودت کامنت نذار دیگه دست بردار

          • پنجشنبه 3 بهمن 1392-18:47

            1- در جواب دوستی که پرسید خط سیاسی بابک شمس کدوم وره:تنها سابقه و خط سیاسی ایشان حمایت و حضور در ستاد نماینده فعلی است.
            2-سابقه مطبوعاتی خود را مدیون پیک سبز و مهندس فهیمی است.
            3-تا قبل از حضور در ارشاد مجری برنامه های دولتی و مراسم انتخاباتی نماینده فعلی و تقلید صدا بود اما به مدد حضور در ارشاد توانست به برنامه های صدا سیمای مازندران راه یابد.
            3-...
            4-ایشان قلبا ادم خوبی است ... قبل از این که سرپرست ارشاد شود روی میز ایشان مناصب او اینگونه نوشته بود:مسئول تئاتر-انجمن شعر-روابط عمومی..
            در پایان برای ایشان ارزوی موفقیت میکنم و امیدوارم حالا دیگر ...

            • پنجشنبه 3 بهمن 1392-17:9

              راستی سوال من این است در انتخابات ریاست جمهوری آقای شمس طرفدار کدام نامزد انتخاباتی بودند؟هر چی فکر می کنم یادم نمی آید

              • پنجشنبه 3 بهمن 1392-16:46

                فقط به سیاست فکر می کنید، حالا جالبه که هیچی هم از سیاست نمی دونیدا، یه چیزی یاد گرفتید که سیاست هم هست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)

                • حسین اسلامی سارویپاسخ به این دیدگاه 8 1
                  پنجشنبه 3 بهمن 1392-15:40

                  ورود جناب شمس که خود اهل قلم و فرهنگ و ادب و هنر هستند و مدیر و مجری توانمدنی هم می باشند به این عرصۀ فرهنگی مبارک است. انشاءالله باز هم بنویسد، نقد کند، ما را به چالش بکشد، که اینها نعمت است. قدمش مبارک

                  • پنجشنبه 3 بهمن 1392-15:0

                    شمس ناتری سیاسی نیست، هنرمندیه که بیش از بیست ساله تو این استان داره کار فرهنگی و هنری می کند و مدرک تحصیلیش هم مدیریت امور فرهنگی است، این همه حضور مردم و مسئولین در روز اول کارش مشخص است که مردمی است

                    • پنجشنبه 3 بهمن 1392-13:1

                      خط سياسي جناب ناتري كدوم وره ؟؟

                    • فنی قراردادیپاسخ به این دیدگاه 1 1
                      پنجشنبه 3 بهمن 1392-9:4

                      یکی از اداراتی که بیشترین ارباب رجوع را در بین ادارات دارد آموزش فنی و حرفه ای است ولی چون این اداره هیچ نوع درآمدی ندارد و همچنین بیشتر ارباب رجوع آن از قشر پایین جامعه محسوب می شوند برای همین هیچ نوع جذابیتی برای مسئولان کشوری و استانی ندارد در نتیجه صدای نیروهای این اداره را کسی نمی شنود یا اگر بشنود خود را به نشنیدن میزند ، لطفا اگر مسئولی این را حداقل خواند به وضعیت این اداره و مشکلاتی که کارمندان آن با آن مواجه هستند نیز رسیدگی نمایندو اما مشکلات ...

                      • پنجشنبه 3 بهمن 1392-7:39

                        جای تبریک داره، ایشون خودش درد کشیده است و هنرمندارو به خوبی می شناسه،ما که خوشحال شدیم یه هنرمند شده مسئول ارشاد

                        • احسان مهدیانپاسخ به این دیدگاه 6 1
                          پنجشنبه 3 بهمن 1392-2:0

                          سلام
                          بابک جان . تبریک عرض می کنم و انشا الله موفق باشی


                          ©2013 APG.ir