تعداد بازدید: 4756

توصیه به دیگران 2

پنجشنبه 3 بهمن 1392-10:16

کنسرت خیریه شهرام ناظری/300 سبد کالا برای بیماران کلیوی

شوالیه در ساری آواز می خواند

از 9 تا 11 بهمن ماه کنسرت شهرام ناظری با اجرای قطعات ایرانی و کردی در ساری برگزار می شود+معرفی سایت خرید بلیت


مازندنومه: شرکت فرهنگی هنری نسیم مهر آوا با همکاری انجمن حمایت از بیماران کلیوی مازندران، کنسرت موسیقی سنتی را با صدای استاد شهرام ناظری در ساری برگزار می کند.   این کنسرت در تاریخهای 9و10و11بهمن  در سالن سید رسول حسینی ساری برگزارمی شود.

این برنامه که برای اولین بار با صدای شوالیۀ آواز وچهرۀ ماندگار موسیقی ایران در این شهر برگزار می شود شامل اجرای آثار ماندگار ایرانی وقطعات شورانگیز موسیقی کردی است.

گروه "مولویه" در این اجرا "استاد شهرام ناظری "را همراهی می کنند.

بلیت این برنامه از طریق سامانه اینترنتی www.iranejra.com  به مخاطبان عرضه می شود.

شرکت نسیم مهر آوا همچنین اعلام نمود علی رغم استقبال علاقه مندان امکان تمدید برنامه وجود ندارد.

بخشی از عواید این برنامه به بیماران کلیوی استان هدیه می شود.

روابط عمومی شرکت فرهنگی هنری  نسیم مهرآوا آماده پاسخگویی به سوالات علاقه مندان این کنسرت با شماره های 8و2200697-0151 است.

*سبد کالا برای بیماران کلیوی

سید عباس حسینی دبیر انجمن حمایت از بیماران کلیوی مازندران در گفت‌و گو با خبرنگار مازندنومه،اظهار داشت: انجمن بیماران کلیوی مازندران درنظر دارد با اجرای کنسرت موسیقی، به یاری بیماران کلیوی بشتابد.

وی با بیان اینکه شهرام ناظری در روزهای 9، 10 و 11 بهمن در سالن سید رسول حسینی شهرستان ساری به اجرای کنسرت موسیقی می‌پردازد، گفت: انجمن بیماران کلیوی مازندران با همکاری شرکت هنری نسیم مهرآوا این کنسرت را برگزار می‌کند و عواید حاصل از این کنسرت برای تهیه سبد کالای 300 بیمار کلیوی اختصاص می‌یابد.

حسینی با اشاره به مشکلات بیماران کلیوی، ادامه داد: در مازندران 1125 بیمار دیالیزی و800 بیمار پیوندی داریم که در مقایسه با سایر استان‌ها، رقم بالایی است.

وی با اشاره به کمبود دستگاه دیالیز در استان، تصریح کرد:20 درصد از دستگاه‌های دیالیز استان، فرسوده هستند.

دبیر انجمن حمایت از بیماران کلیوی مازندران افزود: در مازندران 514 بیمار دیالیزی زن و 611 بیمار دیالیزی مرد و 351 بیمار پیوندی زن و421 بیمار پیوندی مردم داریم.

گفتنی است کنسرت شهرام ناظری ساعت هشت شب برگزار می‌شود.

 



    ©2013 APG.ir