تعداد بازدید: 3167

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 7 بهمن 1392-19:27

امام جمعه میاندرود در جمع نیروهای سپاه:

بیشتر به هم اعتماد داشته باشیم

سیدمجتبی رسولی جویباری گفت:رابطه بین نهادنماز جمعه و سپاه همواره رابطه خوبی بوده است/ اگر اختلاف و یا نزاعی هست به دلیل هواهای نفسانی و خواسته های شخصی است.


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، محمد اسماعیل بخشی سورکی: سیدمجتبی رسولی جویباری در دیدار با فرمانده سپاه منطقه میاندرود و جمعی از پاسداران اظهار داشت:هدف دیدار و نزدیک شدن دلها در راستای پیشبرد اهداف مقدس نظام اسلامی است.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام و انقلاب از ایجاد فاصله بین نیروهای ارزشی بهره می برند افزود: کار دشمن همین است که گاهی در لباس دشمن ظاهر و گاهی در لباس های دیگر و به اشکال گوناگون سعی می کنند تا بین نهادهای مختلف انقلابی فاصله ایجاد کنند که این به ضرر انقلاب است.

* دود ایجاد اختلاف بین مسئولان به چشم همه خواهد رفت

امام جمعه میاندرود با اشاره به اینکه دود ایجاد اختلاف بین مسئولان به چشم همه خواهد رفت گفت: حتی کسانی که مخالف این نظام هستند نیز از این تفرقه و اختلاف متضرر خواهند شد.

حجت الاسلام رسولی گفت: ایجاد فاصله بین نیروهای نظام و انقلاب ضربه سهمگینی بر پیکره ولایت فقیه خواهد بود و بعد از آن قشرهای دیگر جامعه نیز از این امر مستثنی نخواهند ماند.

وی با بیان اینکه رابطه بین نهادنماز جمعه و سپاه همواره رابطه خوبی بوده است، افزود: البته در مقطعی با همین کارهای پنهانی فاصله ای ایجاد شده بود اما ارتباط این دو نهاد حقیقا ارتباط صمیمی و دوست داشتنی است.

خطیب جمعه سورک با بیان اینکه روحانیت و نیروهای بسیجی و سپاهی کسانی هستند که انقلاب را از ابتدا با هم آغاز کردند، افزود:راه پیروزی و نجات در با هم بودن است که اگر فاصله ایجاد شود حرکت خطرناکی شروع خواهد شد.

*باید بیشتر به هم اعتماد داشت

وی به لزوم همکاری بیشتر دو نهاد اشاره کرد و گفت: باید بیشتر به هم اعتماد داشت چرا که اگر این نگاه عوض شود و عینک انقلابی و دینی برداشته شود،نگاه بدبینانه جایگزین خواهد شد .

حجت الاسلام رسولی ادامه داد:اگر اینگونه شود دیگر دو طرف بصیرت خود را از دست می دهند و همدیگر را نمی بینند.

وی ابراز داشت: رویکرد ما از روز اول نگاه خوشبینانه به موضوعات است و برای ما در درجه اول حفظ نظام و انقلاب و ولی فقیه اهمیت دارد چرا که اگر اینگونه بود مسایل دیگر حل شدنی است.

امام جمعه میاندرود به مبنای کار همه ادارات و مسئولان بر پایه حکومت اسلامی با محوریت ولایت فقیه تاکید کرد و گفت: اگر هر کس نگاه شخصی خود را در مناسبات دخیل کند، این نگاه به اسلام و انقلاب ضربه خواهد زد.

وی ادامه داد:همه ما بر سر سفره نظام و ولی فقیه نشسته ایم و در این سفره یک غذای روحی و معنوی وجود دارد و آن هم دین اسلام و قرآن است.

*احزاب تا زمانی با ما هستند که تابع ولایت فقیه باشند

حجت الاسلام رسولی با بیان اینکه برای خدمت در نظام اسلامی احزاب مطرح نیستند افزود: احزاب تا زمانی بر سر این سفره با ما خواهند نشست که با ولی فقیه باشند.

وی ادامه داد:در نظام اسلامی همه مسئولند و تنها حیطه مسئولیت با هم تفاوت دارد و همه باید دست به دست هم دهند و برای نظام کار کنند.

امام جمعه میاندرود گفت:امروز اگر اختلاف و یا نزاعی هست به دلیل هواهای نفسانی و خواسته های شخصی است چرا که اگر همه آحاد ملت فکری واحد در راستای حفظ نظام اسلامی داشته باشند مشکلات این چنینی بوجود نخواهد آمد.

وی با بیان اینکه در مقاطع مختلف دشمنان نظام و انقلاب و مخصوصا امریکایی ها سخنان متفاوتی بیان می کنند تصریح کرد: انسان از این رفتارها متعجب می شود چرا که آنها محور و مبنایی برای تصمیمات خود ندارند.

حجت الاسلام رسولی ادامه داد: هدف ما در نظام اسلامی حفظ انقلاب است و این هدف در دوره های مختلف وجود داشته است.

وی گفت: همواره به این شکل نیست که بین رییس جمهور و یا رییس مجلس اختلاف باشد بلکه این اختلاف از سطوح پایین آغاز می شود و به آنجا ختم می شود.

امام جمعه میاندرود پشتوانه اصلی نظام اسلامی را مردم دانست و تاکید کرد:این یک محور است و هر کس از آن فاصله بگیرد،مردم در مقابل آنها می ایستند.


  • از خدا چه پنهانپاسخ به این دیدگاه
    سه شنبه 8 بهمن 1392-1:48

    .. با توجه به شرایط حساس موجود از امام جمعه عزیز شهرمان میخواهیم مسائل را به تریبون نکشد . با تجربه تراز آن هستید که ما بگوییم اما امر به معروف کوچک و بزرگ ندارد


    ©2013 APG.ir