تعداد بازدید: 6049

توصیه به دیگران 2

چهارشنبه 9 بهمن 1392-20:25

ارسطو قادری:

در دولت قبل دست فرمانداران و مدیران بسته بود

فرماندار میاندرود گفت: هیچ قولی به کسی نمی دهم/ هر بخشی را که دست بزنید دارای مشکل است/ اطمینان خاطر می دهم که در کمیته برنامه ریزی و اعتبارات شهرستانی جریان های سیاسی را دخیل نکنم.


مازندنومه؛ سرویس اجتماعی، محمد اسماعیل بخشی سورکی: فرماندار میاندرود عصر امروز در ادامه دیدارهای مردمی خود از روستاهای شهرستان، در مسجد جامع روستای ولوجا حاضر شد.

 در این دیدارها که به منظور آشنایی و دیدار با مردم و بررسی مشکلات روستا برگزار می شود مدیران دستگاه های اجرایی نیز ارسطو قادری را همراهی می کنند و پاسخگوی مطالبات مردمی هستند.

*مشکلات زیادی داریم

داداشی -ریيس شورای اسلامی روستای ولوجا- با بیان اینکه مشکلات بسیاری در روستا وجود دارد، افزود: ولوجا کشتی طوفان زده ای است که امروز به گل نشسته است.

وی با انتقاد از عدم مسئولیت پذیری برخی از مسئولان دولت قبل اظهار داشت: انتقادی از آقای زارعی فرماندار قبلی میاندرود دارم که با تخصیص اعتبار 15 میلیونی ولوجا به روستای دیگر باعث شد تا سالن ورزشی ما کماکان نیمه کاره باقی بماند.

*بارقه های امید زنده شده است

حجت الاسلام رییسی –رییس شورای بخش گهرباران- با بیان اینکه با روی کار آمدن دولت تدبیرو امید بارقه های امید در بین مردم روستا زنده شده است، افزود:عموم مشکلات مردم این بخش مربوط به جاده گهرباران است.

 وی ادامه داد: متاسفانه تردد تریلرهای حمل بار مازوت و همچنین نفت کش های شرکت نفت، امنیت این جاده را به خطر انداخته است.

 این مسئول ابراز داشت:امیدواریم تا با حل شدن مشکلات مربوط به تحریم ها و منابع اعتباری، دست فرماندار محترم در راستای حل مشکلات مردم باز شود.



دهیار روستای ولوجا نیز به بیان مشکلات روستا پرداخت و تکمیل نشدن سالن ورزشی روستا، با وجود شش سال از آغاز به کار آن، نداشتن سالن رختکن و سرویس بهداشتی زمین فوتبال، تامین انشعاب آب و برق غسالخانه روستا، درخواست احداث درمانگاه شبانه روزی با وجود اهدا زمین توسط یکی از خیران، لاینینگ زمین های کشاورزی و بازنگری طرح هادی روستا را جزو مهم ترین معضلات ولوجا برشمرد.
 در ادامه این مراسم هر یک از مدیران شهرستان پاسخگوی مشکلات مطرح شدند.

* چانه ورزش در اعتبارات استان را کوچک گرفته اند

 آهنگری -رییس اداره ورزش و جوانان میاندرود- با بیان اینکه در کمیته برنامه ریزی بودجه و اعتبار مصوب دست ما نبوده است، افزود: فرماندار قبلی تنها در برخی تخصیص ها دخیل بود و این گونه نبود که اعتبار روستایی به روستای دیگر داده شود.

وی با بیان اینکه ما اخیرا پروژه سالن ورزشی روستای ماکران را با حضور استاندار محترم مازندران افتتاح کردیم افزود:این پروژه در سال 72 کلنگ خورده بود و پس از 20 سال افتتاح شده است.

آهنگری به قطره چکانی بودن اعتبارات اشاره کرد و گفت:طرح سالن ورزشی روستای ولوجا جزو طرح های مشارکتی است که 70 درصد مشارکت اداره ورزش و 30 درصد هم مشارکت مردم است.

وی با بیان اینکه از 550 میلیون اعتبار ما بیش از 260 میلیون تومان تاکنون هزینه کرده ایم افزود:اما متاسفانه از سهم مشارکتی مردمی تنها 30 میلیون هزینه شده است که هشت میلیون تومان آنرا هم هنوز به پیمانکار بدهکارند.



رئیس اداره ورزش و جوانان میاندرود با بیان اینکه چانه ورزش را در اعتبارات استان کوچک گرفته اند، افزود:این پروژه هم به دلیل مطالبات پیمانکار چهار ماه است که مسکوت مانده است اما با تعویض پیمانکار کار مجددا آغاز خواهد شد.

 *80 درصد روستاهای میاندرود طرح هادی مصوب دارند

صیاد -رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی- نیز در این نشست اظهار داشت:80 درصد روستاهای میاندرود طرح هادی مصوب دارند و در این زمینه رتبه اول در استان را داراست.

 وی با بیان اینکه ده روستای این شهرستان نیز عمر ده ساله طرح هادی آنها به اتمام رسیده است، افزود:در صورت تامین اعتبار روستاهای مورد نظر باید مورد بازنگری در طرح هادی قرار گیرند.

 صیاد با اشاره به اوضاع بد اعتباری در سال جاری اظهار داشت:امسال از سرجمع اعتبارات تنها 350 میلیون تومان سهم ما در میاندرود بوده است که خوشبختانه در سفر آقای مهندس شاملو -معاون بنیاد مسکن کل کشور- با چانه زنی توانستیم 200 میلیون تومان اعتبار جذب کنیم که این اعتبار تنها برای روستاهایی است که حداقل 50 درصد نسبت به خودیاری و اجرای ابنیه اقدام کرده باشند.



وی به هزینه 120 میلیون تومانی بنیاد مسکن در روستای ولوجا اشاره کرد و گفت:بیشتر این هزینه با توجه به اختلاف ارتقاع این روستا صرف ایجاد دیوار سنگی شده است.

 رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه در ابتدای حضور بنده در میاندرود 17 روستای نیمه کاره داشتیم، افزود:حدود هشت روستا در این مدت از نظر اجرای ابنیه و زیرسازی کارشان به اتمام رسیده است.

 وی گفت:با توجه به ماه های پایانی سال مالی و عدم تخصیص اعتبارات نمی توانم قولی به مردم بدهم اما تلاش می کنیم تا در اعتبارات سال 93 هزینه ای برای زیرسازی آسفالت بگذاریم.

 شاکری - رییس راه و شهرسازی میاندرود- هم وعده اجرای 300 متر آسفالت جاده منتهی به زمین ورزشی فوتبال را داد و گفت: پنج تن آسفالت هم جهت ترمیم روکش های آسفالتی به دهیاری داده خواهد شد.

 رضایی کلانتری -رییس امور منابع آب- با بیان اینکه رویکرد ما تعامل با مردم است افزود:پرداخت آب بهای زراعی واجب شرعی است .

 وی با اشاره به اینکه برای دریافت حقوق دولتی اجحاف نخواهیم کرد گفت: مردم می توانند با مراجعه به اداره امور منابع آب هم از میزان آب بها تخفیف بگیرند و هم با تقسیط آن را پرداخت کنند.

رضایی کلانتری اظهار داشت: لایروبی آبندان ها در دستور کار ما قرار دارد و در آینده نزدیک لایروبی آبندان روستای ولوجا را در اولویت کاری قرار خواهم داد.



* هر بخشی را که دست بزنید دارای مشکل است

. فرماندار میاندرود در این مراسم اظهار داشت:شما با انگشت خود در انتخابات رای به تغییر دادید و بنا بر این شد تا دولت تدبیر و امید شادی و نشاط در تمام زمینه ها برای مردم فراهم سازد.

وی با اشاره به مشکلات عدیده در شهرستان میاندرود ابراز داشت:هر بخشی را که دست بزنید دارای مشکل است و تلاش خواهیم کرد تا این مشکلات در حد بضاعت مرتفع شود.

ارسطو قادری به مشکلات تمین منابع اعتباری در کشور نیز اشاره کرد و گفت:از پاسخگویی مدیران نه من قانع شدم و نه خود این دوستان و مردم اشباع شدند، چرا که کشور درگیر تحریم ها و عدم تحقق منابع است، اما مدیران امروز با پاسخگویی خود تلاش می کنند تا اندکی از این زخم های عمیق روستا بکاهند.

این مسئول با بیان اینکه هیچ قولی به کسی نمی دهم، افزود: اما به شما اطمینان خاطر می دهم که در کمیته برنامه ریزی و اعتبارات شهرستانی جریان های سیاسی را دخیل نکنم.

 وی ادامه داد:این به این معناست که فشار یک نماینده و یا یک دولتمرد موجب تضییع حقوق مرم نخواهد شد و اجازه نخواهم داد کسی در این راستا اعمال نفوذ کند.

 نماینده عالی دولت در شهرستان میاندرود تداوم ارتباط مدیران با مردم را لازم و ضروری دانست و گفت: اعتقاد دارم که در بخش های مختلف مدیران باید به سراغ مردم بروند.

 وی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از نحوه عملکرد کمیته برنامه ریزی استان در دولت قبل اظهار داشت: تمام برنامه ها در خارج از حوزه شهرستان تصمیم گرفته می شد و دست فرمانداران و مدیران بسته بود.



 قادری به دغدغه اشتغال و بیکاری جوانان اشاره کرد و گفت: جوانان سرمایه های این نظام هستند و در آغاز ورود به شهرستان با استقرار اداره کار،تعاون و رفاه اجتماعی سعی می کنیم تا در راستای به کار گیری نیروهای بومی اقدام موثری انجام دهیم.

وی با بیان اینکه به دنبال تشویق و ترغیب نیستم، افزود: سعی می کنیم تا در مسیر توسعه و آبادانی روستا تا آخر پای مردم بایستیم چرا که سقف تشویق های ما در انقلاب تمام شده است و تمام هزینه ها را نیز در این راه پرداخت کرده ام.

 قادری به لزوم اهمیت استقرار اورژانس در بخش گهرباران نیز تاکید کرد و گفت: تلاش می کنم تا در کوتاهترین زمان ممکن اورژانس را در منطقه مستقر کنم.

 لازم به ذکر است دیروز نیز جلسه مشابهی در روستای اسرم برگزار شده بود و فرماندار به همراه مدیران پاسخگوی مطالبات مردم بودند.


  • چهارشنبه 7 اسفند 1392-1:7

    آقای بخشی با تشکر از پوشش خبری تون،فقط جهت اطلاع باید عرض کنم آقای سلمان عرب خزائلی رئیس شورای ولوجاست نه آقای داداشی

    • جواد حاجیان پاسخ به این دیدگاه
      شنبه 12 بهمن 1392-17:30

      لطفا در اطلاع رسانی دقت کنید برادر عزیز

      • شنبه 12 بهمن 1392-7:47

        آقای بخشی احتمالا گهربارانی نیستی یا شاید هم ولوجایی؟!البته با پسوند سورکی!
        جالبه که پس چرا خبر اسرم رو ننوشتی و اینهمه وقت گذاشتی و کلی خبر نشست یک روستای به مراتب کوچکتر از اسرم رو زدی اعتدال رو رعایت کن عزیز من

        • رضا اسرمی پاسخ به این دیدگاه 3 0
          جمعه 11 بهمن 1392-23:3

          خبر نگار محترم مازند نومه لطفا اصالت خودت رو نشون نده ... چرا در اطلاع رسانی رعایت انصاف رو رعایت نمیکنی
          فرماندار محترم به همراه تعدادی از مدیران اجرایی با حضور در مسجد جامع اسرم به پیگیری مشکلات اهالی این روستای بزرگ شهرستان میاندرود پرداخت

          • شنبه 12 بهمن 1392-19:41

            بخشی چی رو باید پوشش میداد؟بی احترامی عده ای از هم ولایتی های شما به مدیران دستگاه های اجرایی رو؟ خیلیم کار خوبی کرد که پوشش نداد تا شماها یاد بگیرید که با شانتاژ نمیشه امورات رو پیش برد.....

            • جواب به پاسخپاسخ به این دیدگاه 0 1
              يکشنبه 13 بهمن 1392-13:11

              خبرنگار باید بی طرف باشه توهین و شانتاژ رو اصلی برای برائت از خبرنویسی ندونه مطالبی بود که می شد منتشر کرد اما بیخیال نخواست دیگه


          ©2013 APG.ir