تعداد بازدید: 3644

توصیه به دیگران 0

جمعه 11 بهمن 1392-11:6

عبدالرضا اکبری در ساری گفت:

مدت هاست ریالی دریافت نکرده ام

گزارش مازندنومه از برنامه  «سلام سینما» در سینما سپهر ساری


مازندنومه؛ سرویس فرهنگی و هنری، رضا شریعتی: کم پیش می آید با  تدبیر سازمان سینمایی کشور، در خصوص اهمیت مقوله فیلم برای خانواده ها، با دعوت از بازیگران، دو روز در قالب طرحی با عنوان سلام سینما، تماشای فیلم های سینمایی  برای مشتاقان به عرصه هنر استان رایگان شود وحضور پر شور خانواده ها در سینما رقم بخورد.

ساعت ده صبح روز پنج شنبه دهم بهمن، از سئانس اول تا سئانس پایانی، فیلم جیب برهای خیابان جنوبی  در سینما سپهر ساری اکران شد و عبدالرضا اکبری –بازیگر سینما و تلویزیون- هم به عنوان مهمان ويژه حضور داشت.

گرچه حضور این هنرمند وبازیگر عرصه هنر دیر اعلام شد وحتی اطلاع رسانی ضعیفی نسبت به برگزاری این جشن صورت گرفت، علاقه مندان سینما به سینما سپهر آمدند.

 این برنامه فرهنگی از ساعت 10 صبح آغاز شد وبه مدت یک ساعت ونیم در سئانس اول ادامه یافت و در پایان هم مردم عبدالرضا اکبری را تشویق کردند.

این بازیگر اصالتا کرمانی است وعلاوه بر بازیگری در تئاتر، سینما وتلویزیون، فیلم زمزمه محبت را کارگردانی کرده است .

او  بازی در فیلم های دلنوازان، اخراجی ها ،لبخند خدا و آثار متعدد دیگری را در کارنامه خود دارد وهم اکنون در حال بازی در سریال معمای شاه است.

 اکبری در گفتگوی کوتاهش با ما گرفتن دستمزدها و قراردادهای کلان از سوی بیشتر بازیگران سینما را در وضعیت کنونی انکار کرد و گفت: مدت هاست ریالی دریافت نکرده است.

پسر او پندار اکبری نیز به نوعی رهرو راه پدر  است وبازیگری در سریال هایی نظیر فاصله ها را درکارنامه دارد .

 خانم محمودی از برگزارکنندگان  این برنامه در مازندران، اجرای این طرح را تا ساعت 9 شب اعلام کرد وگفت: در همه سئانس ها فیلم جیب برهای خیابان جنوبی پخش خواهد شد.

جیب برهای خیابان جنوبی فیلمی به نویسندگی و کارگردانی سیاوش اسعدی  است که او را به اقتباس وساخت از روی  یک فیلم اسپانیایی متهم کرده اند.

مصطفی زمانی، لیلا بلوکات، امیر جعفری و نورا هاشمی در این فیلم ایفای نقش می کنند.



    ©2013 APG.ir