تعداد بازدید: 5424

توصیه به دیگران 1

شنبه 19 بهمن 1392-0:25

هر مازندرانی، یک سررسید تبری

سررسید فاخر تبری منتشر می شود

سررسید تبری 1393 شمسی و 1525 تبری ، کار فاخری است که  محتوای آن حاوی تصاویر و اطلاعاتی از هنرمندان شعر و موسیقی  و حکایات بومی مازندران است+قیمت سررسید+عکس


مازندنومه، سرویس فرهنگی و اجتماعی، قاسمعلی ایرانمنش: بی شک حفظ آداب و رسوم بومی هر منطقه به رجوع  و تکرار آن در مسیر زندگی نیاز دارد و بالطبع بار مسئولیت دوستداران به فرهنگ بومی و محلی جهت مراقبت از آن  سنگین تر از دیگران است.

با این باور که کار هنری برای ماندگاری هر فرهنگی شیوه ای بی بدیل است، تولیدسررسید تبری را با آمیزه ای از هنر بومی مازندران در دستور کار قرار داده ایم تا وظیفه خود را هرچند اندک ولیکن به جهت نیاز نسل امروز و فردا انجام داده باشیم .

 سررسید تبری 1393 شمسی و 1525 تبری ، کار فاخری است که علاوه بر روزشمار تبری دارای روز شمار شمسی ، قمری و میلادی است و محتوای آن حاوی تصاویر و اطلاعاتی از هنرمندان شعر و موسیقی  و حکایات بومی مازندران است که وجودش در منازل مازندرانی ها ضروری به نظر می رسد .

عکسهای رنگی از گروه های مختلف موسیقی و استادان موسیقی مازندران، معرفی شخصیت های معروف و مفاخر استان، شعر در زیر تمام صفحات(از قرن چهارم هجری تا امروز)، مطالبی درباره تقویم سنتی وگاه شماری باستای مازندران و...از دیگر بخش های سررسید تبری است.

    این کار در راستای احیا و حفظ فرهنگ و آداب و رسوم غنی بومی و محلی استان مازندران است  تا کمکی باشد برای ماندگاری داشته هایی که  به فراموشی سپرده می شود .



مشخصات :
بخشی از مقدمه سررسید به قلم استاد کیوس گوران: سر به سجده ی شکر گزاریم که حضور به چمن گه مازند دیار داریم و هُشیار به معرفتِ کردگار که بدین خوانِ نعمت مان نشاند ...


تصاویر و محتوای تقویم

رو و پشت جلد

صفحات رنگی

صفحات تک رنگ

صفحات یادداشت

شعر و موسیقی مازندران

سلفون رنگی

56 صفحه

192 صفحه

64 صفحه

 

بهای فروش:

بهای تک فروشی

بهای بیش از 50 جلد

بهای بیش از 100 جلد

بهای بیش از 200 جلد

بهای بیش از 400 جلد

150000 ريال

145000 ريال

140000 ريال

135000 ريال

130000 ريال


ضمنا آمادگی جلد اختصاصی برای خرید بالای 500 جلد به بهای 135000 وجود دارد.

تهیه کنند گان سررسید تبری:

مدیر پروژه: قاسمعلی ایران منش

محقق و نویسنده: علی حسن نژاد

طراحی و گرافیک: سجاد پاریاوفلاح

عکاس:مصطفی کاظمی

صفحه آرا:سینا رعیت دوست

 

 شماره تماس جهت خرید : 09101594674


  • محمد توکلیپاسخ به این دیدگاه 2 0
    سه شنبه 22 بهمن 1392-23:53

    تبریک میگم به این حرکت فرهنگی و تبریک به جناب ایرانمنش بابت جمع کردن یه تیم خوب برای انجام این پروژه طراحی و گرافیک و صفحه آرا رو نمیشناسم ولی جناب استاد حسن نژاد و مصطفی کاظمی هر دو یک وزنه خیلی خوب برای ترویج فرهنگ مازندران هستند . باید از این دو هنرمند حمایت کرد .. ممنون از همه گروه جناب ایرانمنش.

    • مهران مازنیپاسخ به این دیدگاه 4 0
      دوشنبه 21 بهمن 1392-21:5

      شاید پس از سال ها انتظار ، تقویمی شایسته مازندرانی های فهیم و فرهنگ دوست آماده شده است . از آقای ایران منش ، غلامی ، حسن نژاد و دیگر همدیاران فرهنگ کوش سپاس گزارم . اما حال نوبت من و دوستان مازنی است که نشان دهیم قدر این زحمت و محبت را می دانیم و برای خود و دوستان و سایر عزیزان از این تقویم تهیه می کنیم . مسئولان و مدیران و سایرین هم نشان دهند که چقدر به این امر توجه دارند . ما مازنی ها شهره به گفتاریم و گاها در عمل می مانیم اما من امید دارم در این موضوع فرهنگی پای کار می مانیم و از آن حمایت می کنیم . به امید سربلندی و پیروزی همه ی فرهنگ دوستان

      • دوشنبه 21 بهمن 1392-13:30

        از تمام دوستاني كه دل سپرده فرهنگ بومي و محلي هستند و در پي احياي خرده فرهنگ ها و حفظ اصالتهامي باشند سپاسگزاريم از جناب ايرانمنش هم كه در طول اين سال ها فارغ از تمام قيد و بندها پاپس نكشيدند و با نگاه فرهنگي مناسب و بدون هيچ چشمداشتي بسياري از امور را مديريت كردند هم سپاسگزاريم

        • شنبه 19 بهمن 1392-12:18

          در جهت بازیابی فرهنگ اصیل مازندرانی کار بسیار شایسته ای است.
          باید تمهیداتی انجام شود تا به صورت گسترده توزیع شود.
          البته اگر از مدارس ابتدایی و کودکان و نوجوانان شروع شود بسیار تاثیرگذارتر است.


          ©2013 APG.ir