تعداد بازدید: 3975

توصیه به دیگران 2

سه شنبه 29 بهمن 1392-22:51

درباره دیدار منتقدان استاندار با ناطق نوری

فیاضی: باید به استاندار فرصت داد

نماینده نور و محمودآباد گفت: گروهی در نشست با افراد سیاسی، به بهانه دیر انجام شدن عزل و نصب‌ها در استان، به دنبال تغییر استاندار مازندران هستند/اگر قرار باشد با تضعیف، خواستار تغییر باشند این کمکی به استان نمی‌کند.


مازندنومه؛ سرویس سیاسی: تعدادی از فعالان ستاد روحانی در استان که اغلب آن ها اصولگراهای حامی دولت در انتخابات خرداد ماه گذشته هستند، امروز در تهران با علی اکبر ناطق نوری دیدار کردند.

این عده که فعالان ستاد سابق روحانی در شهرهای مختلف استان هستند، نسبت به برخی رویه های استاندار مازندران، از جمله مماشات و کوتاه آمدن بیش از حد در برابر نماینده ها و انتصاب مدیران دولت گذشته در پست های مهم دولت کنونی، نیز عدم بهره گیری از فعالان ستاد سابق روحانی در سمت های مدیریتی انتقاداتی دارند.

گفته می شود این عده از طریق دعوت نامه های پیامکی، جلسات مستمری دارند و اخیرا" توماری را نیز به امضا رسانده اند تا برای رییس و مقامات ارشد دولت ارسال کنند.

تعدادی از افراد این گروه طی روزهای گذشته با استاندار مازندران دیداری نیز داشته اند، اما پس از ملاقات شان با ربیع فلاح هم چنان پیگیر تومار و اقدامات شان شده اند و امروز نیز با ناطق نوری در تهران دیدار کردند.،

باید به استاندار مازندران فرصت داد،*

عبدالوحید فیاضی -نماینده نور و محمودآباد- در گفت‌وگو با مازندنومه اظهار داشت: مدتی است عده‌ای نسبت به استاندار مازندران، موضع گرفته‌اند و امروز هم گروهی در نشست با افراد سیاسی، به بهانه دیر انجام شدن عزل و نصب‌ها در استان، به دنبال تغییر استاندار مازندران هستند.

وی با اشاره به اینکه باید به استاندار مازندران فرصت داد، افزود: نقد عملکرد استاندار مازندران در یک طرف اما اگر قرار باشد با تضعیف، خواستار تغییر باشند این کمکی به استان نمی‌کند.

فیاضی با بیان اینکه معدل حضور استانداران مازندران در استان، کمتر از سایر استان‌ها است، تصریح کرد: سهم‌خواهی‌ها و نگرش‌ها شخصی باعث تضعیف استان می‌شود.

نماینده مردم نور و محمودآباد با اشاره به اینکه سخنان من در جهت تایید یا رد عملکرد ربیع فلاح نیست، ادامه داد: اما باید به استاندار فرصت داد.

نماینده مردم نور و محمودآباد با اشاره به  اینکه رهبری هم بر نقد منصفانه در بیاناتشان تاکید داشتند و گفتند باید به دولت فرصت داد، افزود: استاندار هم بخشی از دولت است.

وی با بیان اینکه نقد باید انجام شود اما اجتماع برای تغییر و تضعیف،  به مصلحت نظام نیست، گفت: نمایندگان مازندران هم همین نظر را دارند و مصلحت امروز کشور و استان این است که از دولت حمایت کنیم و پشت سر دولت بایستیم و تا آنجا که مورد حمایت رهبری است ما هم حمایت کنیم.

فیاضی با اشاره به اینکه دولت هم باید سعی کند از افراط و تفریط خودداری کند که دولت اعتدال هم همین معنا را به ذهن می‌آورد، تصریح کرد: افرادی که امروز، از تغییر استاندار مازندران صحبت می‌کنند کسانی هستند که همراه استاندار بودند و باید صبوری پیشه کنند تا راه ادامه یابد و منجر به توفیق شود.


  • عابد لاویجی پاسخ به این دیدگاه
    پنجشنبه 30 مرداد 1393-20:4

    اتفاقا چون اقای استاندار مدیران ضعیف منتسب به فیاضی رو تغییر نمیده میخاد تا وقتی کارش ندارن بهش فرصت؟؟؟؟بده..جنابی که میگفتی نماینده نباید تو عزل ونصبها دخالت کنه حالامیگی عزل بدون اجازه دخالت در توسعه شهرستانه؟؟؟ بالاخره تکلیفتو با خودت روشن کن مردم پیشکش///

    • جمعه 2 اسفند 1392-10:3

      در بعضی موارد میتوان به استاندار خرده گرفت فرضا :1-عدم حضور ایشان در محافل فرهنگی و هنری در استان و پایتخت
      2-عدم توجه به اهالی فرهنگ و ادب استان
      3- دفاع نکردن از تخصیص بودجه بسیار پایین استان و سواحل خزر
      4-بی توجهی به روستاههای که حتی بعد از 34سال از انقلاب هنوز مشکلات فراوانی از نظر اب اشامیدنی و اسفالت و...دارند
      5-تصمیم قوی بابت راهبری و استفاده توریست در استان
      و...

      • پنجشنبه 1 اسفند 1392-20:41

        با سلام خدمت آقای عبدالصمدزراعتی جویباری،خداکند که مطالب ونظرشما مورد توجه جامعه اصلاح طلب قرارگیرد وعده ای سودجو که تنها با هدف کسب مقام وجایگاه بر علیه استاندار فعالیت می کنند رسواشوند.

        • پنجشنبه 1 اسفند 1392-6:57

          عضو ارشد جبهه پايداري ، بايد از استاندار خون سرد حمايت كند . 8 سال دق مرگ كرديد مردم را .

          • عبدالصمد زراعتی جویباریپاسخ به این دیدگاه 5 1
            پنجشنبه 1 اسفند 1392-6:54

            با سلام.
            در برخی از سایت ها خبری درج شد؛ که "جمعی از اصلاح طلبان ستاد تدبیر و امید مازندران، با ناطق نوری دیدار داشتند...!!!" لذا جهت تنویر افکار عمومی به اطّلاع می رساند که "شورای موقّت اصلاح طلبان مازندران" ، که متشکّل از یاران ستاد تدبیر و امید، است؛ این خبر را تکذیب می کند. چه آن که در شرایط کنونی، دولت و دولت مردان، فارغ از قال و قیل ها، باید بر دشواری ها غلبه یابند و این مهم، با تدبیر و صبر و حوصله، امکان پذیر خواهد بود.
            اجتماع اصلاح طلبان، که بر پایه ی "عقل جمعی" استوار بوده، از تصمیمات آنی و از عدم دور اندیشی، پرهیز می کند. اکنون، علیرغم نقد منصفانه بر عمل کردها، هنگامه ی "وحدت و هم دلی" با مدیران عالی دولت در استان است. قضاوت زود هنگام در خصوص عمل کرد نماینده ی عالی دولت، به دور از انصاف و ممکن است در راستای تقویت مخالفان سینه چاک دولت تدبیر باشد. لذا ضمن حمایت قاطع از استاندار خدوم و جهادی، از همه ی همراه هان دولت دکتر روحانی ،انتظار هم کاری و هم راهی با مدیریّت ارشد استان را داریم.
            البتّه گلایه و نقد یاران تدبیر را می پذیریم و بر آن صحّه می نهیم؛ ولی نباید باعث دل سردی و تشتّت آراء هم دلان این راه دشوار، امّا امیدوار کننده گردد. به یاد بیاوریم که طی هشت سال گذشته، چه از سر ما گذشته است و اگر امروز را قدر ندانیم و به هم دلی هم، اهتمام نورزیم؛ دچار بلیّه و تفرقه خواهیم شد. پس دست در دست هم داده، به استاندار و تیم هم راه او، فرصت دهیم که به نوبه ی خود، منشاء تحوّل و تغییر در استان باشند. از استاندار محترم نیز انتظار داریم به صورت منظّم با طیف های مختلف هم دلان "دولت تدبیر"، دیدار و از نظرات آنان در جهت آبادانی استان و سربلندی دولت تدبیر بهره ببرند. همه ی ما در قبال مردم مسؤول هستیم و فرصتی برای آزمون و خطاء نداریم.
            در خاتمه از همه ی مدیرانی که به هم راه استاندار محترم، در واقعه ی اخیر غرب مازندران حضور داشته اند و جهادگرانه به مردم شریف آن دیار خدمت کرده اند ؛ تشکّر می کنیم. باور ما این است که در هنگام حادثه، مشکلات و کم بودها و نواقص بسیار است؛ ولی پا به کار بودن مدیران و همّت جمعی آنان، نشان از کفایت و تلاش صادقانه ی آنان دارد. لذا با آن همه مشکلات، کارنامه ی دست اندر کاران را مقبول می دانیم و از همه ی آنان قدر دانی می کنیم. مراتب قدردانی از مدیران پا به کار در بحران برف اخیر غرب مازندران را، به نوبه ی خود، به سمع دولت عزیز می رسانیم.
            " جمعی از اصلاح طلبان ستاد دکتر روحانی در مازندران"

            • سوادكوهيپاسخ به این دیدگاه 3 1
              چهارشنبه 30 بهمن 1392-13:47

              مازندنومه چرا ديدگاه مرا كه در مورد ...اقاي فياضي بود درج نكردي؟

              • چهارشنبه 30 بهمن 1392-8:2

                سالار مردی موندنه ، مه حاجی فیاضی

                • چهارشنبه 30 بهمن 1392-7:20

                  چه اعتدالي اگر به انتصابها نگاه كني تماما از داخل ستادهاي آقايان درآمدند وقتي مسئول ارشد رييس دفتربود مابقي ....
                  نيروي لايق گرفته ميشه به جاش يك فردبي هويت...

                  • سه شنبه 29 بهمن 1392-23:35

                    دبیر فیاضی در آموزش و پرورش زیاد به مردم شهرت وفا نکردی لطفا عجله کن داره دیر میشه وقت تمام شد رقیب دارد در کمال خونسردی پیش می رود چرا برای مردم کار نور کار خاصی نمی کنی

                    • سه شنبه 29 بهمن 1392-23:32

                      لبخندت مارو کشته داداش، همین طور بخند تا دنیا مثل قبل بهت بخنده به مردم نور و محمودآباد هم بخند ....


                      ©2013 APG.ir