تعداد بازدید: 3234

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 1 اسفند 1392-17:4

ارسطو قادری:

فضای سیاسی آلوده است

در نشست حامیان دولت تدبیر وامید با فرماندار میاندورود مطرح شد: دولت هنوز نیامده نقدهای غیرمنصفانه شروع شده است/ هنوز نتوانسته ام برخی از دوستانی که همراه با تفکر دولت نیستند را جابجا کنم/پیروان راستین رهبری اصلاح طلبان هستند+عکس


 

مازندنومه؛ سرویس سیاسی، محمد اسماعیل بخشی سورکی: دومین نشست هم اندیشی حامیان و فعالان ستاد سابق دکتر روحانی با حضور فرماندار میاندورود در محل این فرمانداری برگزار شد.

 در این مراسم ارسطو قادری-فرماندار میاندورود-با بیان اینکه مردم در 24 خرداد نوع مدیریت کشور را مشخص کردند افزود:اکثریت جامعه به دکتر روحانی رای داده اند و این به این معناست که روش و منش دولت ایشان باید عملی شود.

وی به مشکلات فراوان عرصه مدیریتی در کشور و استان اشاره کرد و گفت:این مشکلات در عرصه سیاسی تشدید شده است.

 قادری همچنین به حساسیت خود در استفاده از نیروهای حامی دولت به دلیل ارتباط تنگاتنگ با این دوستان اشاره کرد و ابراز داشت: حامیان دولت تدبیر و امید باید رفت و آمد خود به دستگاه سیاسی را بیشتر کرده و جهت توسعه و پیشرفت شهرستان طرح و برنامه دهند.

وی با بیان اینکه در راستای توسعه شهرستان و حل مشکلات مردم دست همه عزیزان را به گرمی خواهم فشرد، افزود:دولت هنوز نیامده نقدهای غیرمنصفانه شروع شده است و شما باید تلاش کنید تا در راستای روشنگری و دفاع از دستاوردهای دولت فعالیت کنید.

قادری به حضور خود در اکثر مناطق روستایی در طول مدت کوتاه تصدی گری فرمانداری میاندورود اشاره کرد و گفت: جهت ایجاد روحیه نشاط و شادی و بسط بارقه های امید در بین مردم اینکار را انجام داده ام.



وی گفت:فضا در عرصه سیاسی بسیار آلوده است و خروجی ها در بسیاری از زمینه ها صفر است، در حالی که وعده های بسیاری هم به مردم داده اند.

 مقام عالی دولت در شهرستان میاندورود با بیان اینکه تلاش کردم تا این فضا را جمع کنم، افزود:شاید صلاح نبود که بنده زیاد در عرصه رسانه ای وارد شوم اما با این نگاه که باید دیدگاه دولت در استان و شهرستان ساری و جاری شود اینکار را انجام داده ام.

 وی با اشاره به اینکه هنوز نتوانسته ام برخی از دوستانی که همراه با تفکر دولت نیستند را جابجا کنم، گفت: فشارهای سنگین سیاسی در این راه وجود دارد و بنده نتوانسته ام تاکنون خواسته های جلسه قبل شما را اجابت کنم.

 فرماندار میاندورود در ادامه به برخی اقدامات خود در طی مدت حضور خود در شهرستان اشاره کرد و گفت:تلاش می کنیم تا رویکرد دولت را در شهرستان پیاده کنیم چرا که اگر اینکار انجام نشود گناه بزرگی است.



*چیزی جز خدمت نباید مد نظر باشد

رحیم قاسمی طوسی –مشاور عالی استاندار مازندران-هم در این جلسه با قدردانی از تلاش های فرماندار و حامیان دکتر روحانی اظهار داشت:خون شهدا به کسی اجازه نخواهد داد که در این مسیر به چیزی جز خدمت فکر کند.

 وی به لزوم تکریم رای مردم و پیام انتخابات خردادماه تاکید کرد و گفت: همه دلسوزان انقلاب نباید چیزی جز خدمت به مردم را مد نظر داشته باشند.



 قاسمی طوسی گفت: خدمت کردن به مردم به این معنا نیست که دست به هر کاری بزنیم و هر اتفاقی را به هر بهانه ای رقم بزنیم بلکه باید با عقلانیت و تدبیر به پیشبرد امور کمک کرد.

وی قادری را یکی از نیروهای ارزشمند وزارت کشور دانست و گفت:امیدواریم تا با شایستگی هایی که از ایشان سراغ داریم و با ظرفیت هایی که در منطقه وجود دارد توسعه و پیشرفت شهرستان به منصه ظهور برسد.



*باید تلاش کنیم دولت روحانی موفق شود

 علی کریمی –رییس ستاد سابق اصلاح طلبان دکتر روحانی منطقه- هم در این جلسه اظهار داشت:دولت تدبیر و امید با توکل بر خدا، همیاری مردم و مشارکت جریان های سیاسی و حضور حداکثری مردم شکل گرفته است.

 وی گفت:اگر امروز دکتر روحانی در مسند ریاست جمهوری نشسته است همه ما در این اتفاق سهیم هستیم و باید تلاش کنیم تا دولت ایشان موفق شود چرا که هدف ما اعتلای کشور در عرصه مدیریت داخلی و مجامع بین المللی است.



کریمی دفاع از دولت را در چارچوب خاصی درست دانست و گفت:دفاع باید بجا، منطقی و به دور از احساسات غیر منطقی باشد و با عشق و علاقه در راستای نشر اخلاق و ارزشهای دینی و انقلابی صورت پذیرد.

 وی احترام عملی و نظری به شهدا و خانواده های آنها، عمل به دستورات رهبری و توجه به ایجاد وحدت عمومی و پرهیز از اختلاف در راستای توسعه شهرستان واستان را از جمله مسایل مورد توجه دانست.



این مسئول با بیان اینکه امروز هر حرکت مدنی و سیاسی بازتاب رسانه ای خواهد داشت، افزود:باید سعی کنیم تا جوانب کار و موضوعات مطرح شده مورد نظر قرار گیرد و در این راستا واقع بینانه و مسئولانه برخورد شود.

وی گفت:برخی از مسایل از منظر اسلام و دیدگاه دین مورد تاکید است و باید توجه شود تا در نقدها رعایت انصاف صورت پذیرد چرا که حفظ شان و کرامت انسان ها بسیار مهم است.

کریمی برخورد همراه به سعه صدر با رسانه ها و مطبوعات منتقد را سازنده دانست و گفت:باید با سایت های قانونی که به صورت حرفه ای در عرصه اطلاع رسانی فعالیت می کنند، با منطقی درست برخورد کرد و از نقدهای سازنده آنها نیز در راستای پیشبرد اهداف دولت و نظام استفاده کرد.



* فرماندار نباید به مردم قول بدهد

محمد محمدزاده یکی دیگر از فعالان ستاد سابق حامیان دکتر روحانی نیز با بیان اینکه فرماندار نباید به مردم قول دهد، افزود:با شعار دادن رضایت مردم جلب نمی شود بلکه باید با به پای کار آوردن مردم به مناسبات اجتماعی آنها را در سازندگی کشور و جامعه دخیل کرد.

وی گفت:کار امروز هر کس داوری فردای مردم است و باید دقت کرد تا در این مسیر هم رضایت مردم و هم برتر و بالاتر از آن رضایت خداوند فراهم شود.



* اصلاح طلبان مخالفتی با ولی فقیه ندارند

 علی هادی نژاد دیگر چهره حاضر در این جلسه اظهار داشت:بر خلاف آنچه که بعضی ها در بوق و کرنا کرده اند اصلاح طلبان مخالفتی با ولی فقیه و ارزش های انقلاب ندارند، بلکه مشی اصلاح طلبان ارزش طلبی است.

 وی با بیان اینکه پیروان راستین رهبری اصلاح طلبان هستند، افزود:اصلاح طلبان انقلابی های به روز هستند و در موارد محتلف دفاع قاطع از رهبری دارند.

هادی نژاد ادامه داد:اصلاح طلبان متحجر نیستند بلکه به روز هستند و در راستای دفاع از نظام و انقلاب کوتاهی نمی کنند.

وی گفت:اگر درختی که به ثمر نشسته است را اصلاح نکنیم،آن درخت و ثمره آن آسیب خواهد دید ما هم اگر در موضوعی انتقاد داریم در راستای اصلاحی است که در نهایت به نفع نظام و انقلاب است.



 هادی نژاد در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت:مردم با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ محکمی به مخالفان دادند البته ما انتظار داشتیم که عوامل و دست اندرکاران راهپیمایی سخنرانی را دعوت می کردند که از دستاوردهای دولت تدبیر و امید حمایت کند.

در ادامه هر یک از اعضای جلسه نظرات خود در موارد سیاسی،اقتصادی،اجتماعی و فرهنگی را بیان کردند و مقرر شد تا با تشکیل کمیته های مختلف نظرات و دیدگاه های دوستان به صورت کارشناسی مورد بررسی و استفاده قرار گیرد.

 


  • کارمند وزارت کشور استانداری پاسخ به این دیدگاه
    پنجشنبه 8 اسفند 1392-8:41

    قادری از نیروهای اصیل با جرات و با درایت وزارت کشور هستند .
    خوشا به سعادت میاندورودیها
    ایکاش ایشان را در نکا می دیدیم .

    • جمعه 2 اسفند 1392-16:53

      خداپدرروحانی را بیامرزد که حداقل کسانی که عضو ستاد سابق وی بودند هنوز جایگاه ومقامی دارند .خدا می داند اگر روحانی نبود این همه بیکارکجا مشغول می شدند


    ©2013 APG.ir