تعداد بازدید: 4125

توصیه به دیگران 5

سه شنبه 6 اسفند 1392-23:23

بیانیه حمایت کانون تدبیر و امید مازندران از استاندار

شیطنت ممنوع!

آن چه از ادعاهای بی وزنی که از سوی یکی از اعضای ستادهای انتخاباتی پیشین رییس جمهوردولت تدبیر و امید در مازندران در گفت و گو با مازندنومه در باره روند عزل و نصب های مدیریتی و عملکرد استاندار محترم مازندران طراحی شده است، نمونه ای ازحناهای بی رنگ و از مقوله ادعاهای پرشور اما بی اساسی است که در ترازوی عقلانیت و تدبیر و انصاف وزنی ندارد.


مازندنومه، سرویس سیاسی: در پی گفت وگوی رحیم قاسمی طوسی  با مازندنومه و طرح برخی ادعاها و مطالب، بیانیه ای از سوی کانون تدبیر و امید مازندران (روسای ستادهای انتخاباتی پیشین دکترحسن روحانی) مبنی بر ضرورت حمایت از ربیع فلاح به دست ما رسید که متن کامل آن در پی می آید:

کانون تدبیر و امید مازندران (روسای ستادهای انتخاباتی پیشین دکترحسن روحانی)  با تاکید بر ضرورت  حمایت و همگامی با دولت تدبیر و امید در ایران اسلامی ،بار دیگر حمایت کامل و قاطع خود را از دکتر ربیع فلاح نماینده عالی دولت تدبیر و امید در مازندران اعلام و همه فعالان سیاسی مازندران را که سودای حفظ مصالح نظام و منافع ملی و حمایت از دولت تدبیر و امید دارند، به وحدت و همدلی و همگامی با استاندار محبوب و دلسوز مازندران فرا می خواند.

کانون تدبیر و امید مازندران و قاطبه روسا و فعالان سیاسی و اجتماعی ستادهای انتخاباتی پیشین رییس جمهور دولت تدبیر و امید در مازندران ، با تقدیر و حمایت از تلاش های ارزنده استاندار مردمی و جهادگر مازندران، قاطعانه هرگونه ادعاهای کذب و تلاش های مذبوحانه و شیطنت های کسانی را که به نام و با شائبه انتساب به ستادهای انتخاباتی پیشین دکتر روحانی در مازندران و با کوبیدن بر طبل توخالی نفاق و تفرقه، هدف اعمال فشار برای سهم خواهی های نامشروع و منافع طلبی های شخصی را تعقیب می کنند، محکوم کرده و بر ضرورت هوشمندی حامیان دولت تدبیر و امید در حمایت ازاستاندار مازندران تاکید می کند.

آن چه از ادعاهای بی وزنی که از سوی یکی از اعضای ستادهای انتخاباتی پیشین رییس جمهوردولت تدبیر و امید در مازندران در گفت و گو با پایگاه خبری وزین مازندنومه و نیز خبرگزاری تسنیم در باره روند عزل و نصب های مدیریتی و عملکرد استاندار محترم مازندران طراحی و طرح شده است،  نمونه ای ازحناهای بی رنگ و از مقوله ادعاهای پرشور اما بی اساسی است که در ترازوی عقلانیت و تدبیر و انصاف وزنی ندارد.

 کانون تدبیر و امید مازندران به صراحت و با قاطعیت اعلام می کند گرچه این شخص چنین می نمایاند که خواسته ها و مطالبات ستادهای انتخاباتی پیشین دکتر روحانی در مازندران را نمایندگی و رهبری می کند، هیچ جایگاهی در کانون تدبیر و امید مازندران نداشته و این کانون و قاطبه روسا و فعالان سیاسی ستادهای انتخاباتی پیشین دکتر روحانی در مازندران، ادعاهای ریشه دار منافع طلبی شخصی وی و عده ای قلیل از هم اندیشانش را به رسمیت نمی شناسد.

کانون تدبیر و امید مازندران معتقد است این شخص که در جایگاه مشاور استاندار محترم مدعی شده است از نظرات وی به عنوان مشاور عالی استاندار مازندران هیچ استفاده ای نشده است، در شرایطی چنین ادعایی را مطرح کرده است که به نظر می رسد وی از همان آغاز به جای پرداختن به وظایف ذاتی یک مشاور ، ترجیح داده بود تا با جمع آوری تعداد کثیری رزومه ، آن هم بدون هیچ همفکری و هماهنگی و با رویکردی کاملا شخصی ، بنگاه تقسیم و توزیع پست های مدیریتی باز کند؛ رویکردی تاسف انگیز و ریشه دار در خودبزرگ بینی ها و تکروی های سیاسی ای که نشانه ای از توهم ایفای نقش غیررسمی یک استاندار بود. نقشی که وی برای بازیگری آن به غایت کوچک و ردای آن نقش برای قامتش بسیار بزرگ بود.

کانون تدبیر و امید مازندران با محکوم دانستن سهم خواهی های نامشروع کسانی که با نادیده گرفتن اصل شایسته سالاری، شب را با رویای دستیابی به ریاست و مدیریت می خوابندوصبح را با اعمال فشار به استاندار دولت تدبیر و امید بیدار می شوند تا شاید خواب و خیال شان تعبیر شود، با تاکید بر ضرورت همدلی و حمایت از استاندار مردمی و دلسوز دولت تدبیر و امید در مازندران، ایرانی هر چه آبادتر و مازندرانی همیشه سبز را آرزو می کند.

کانون تدبیر وامید مازندران و جمعی از روسا و فعالان ستادهای انتخاباتی پیشین دکتر روحانی در مازندران

 


  • سام خانیانپاسخ به این دیدگاه 0 1
    جمعه 9 اسفند 1392-20:3

    خوبست دوستان کانون تدبیر و امید مازندران و جناب آقای طوسی به یادداشت جناب آقای شیخ صفر قاسمی از رامسر در بخش نظرات همین مطلب توجه نمایند.

    • اهل طیرستانپاسخ به این دیدگاه 3 0
      جمعه 9 اسفند 1392-19:16

      آقای طوسی حرف حق را زدند تمام مدیران دولت قبل سر کارند از رییس آموزش و پرورش بگیر تا فرماندا و معاون فرماندار و روسای ادارات یکی فرماندار امل عوض شد انهم از دولت کریمه قبل بود آقایان اعضای ستاد تدبیر و امید اگر زحمت می کشیدند امضا خودشون رو هم منتشر می کردند ما متوجه می شدیم آنها اتش بیار کدام معرکه هستند خیلی خوب می شد

      • ستاد روحانيپاسخ به این دیدگاه 1 3
        جمعه 9 اسفند 1392-15:57

        آقاي طوسي خودت بهتر از همه مدوني دنبال رياست بندر اميرآباد بودي و نشد شدي ضد استاندار. خجالت داره

        • عضو ستاد جوانان استانپاسخ به این دیدگاه 7 3
          پنجشنبه 8 اسفند 1392-9:28

          شما كه عرضه نداريد چرا متن مارو قرار نميديد

          • جمعه 9 اسفند 1392-12:44

            اقایان تندروی ممنوع چرابهمدیگه می تازیددر حالیکه دیگران دارن قبیله ای بست میگیرند ای وای یه بچه که دست چب وراستش رابلدنیست و مخالف علنی رئیس جمهوربودچون دامادامام جمعه... است بدون سابقه موثرمیشودمعاون سیاسی فرماندار ...این نوع انتساب توهین به شهروندان ... وطرفداران رئیس جمهور است چه کسی بایدفریادبزندوبان اعتراض کند

          • رئیس ستاد روحانی با حکم استاندار!پاسخ به این دیدگاه 10 6
            چهارشنبه 7 اسفند 1392-22:18

            1.کانون تدبیر امید= ممنوع الفعالیت(به دستور استاندار)
            2.تعداد اعضا=صفر نفر...
            3.آقای مدیر کل حال و منتقد دیروز منظور از رواسای ستاد چه کسانی می باشد لطفا معرفی نمایید چون بنده با همه تماس گرفتم و همه مخالف رسانه ای کردن اختلافات داخلی بودند
            3.آقای طوسی کار شما هم اصلا صحیح نبوده و باید تجدید نظر شود
            4. استاندار محترم شما پدر همه ما هستید فقط دست پدرانه به سر ما بکشید همچنان جان فدای شماییم حتی آقای طوسی
            5. لطفا با همان روحیه جهادی و دوست داشتنی حال اصلاح طلبان را هم بپرسید

            • چهارشنبه 7 اسفند 1392-21:34

              پیشنهاد به آقای طوسی: استعفا استعفا

              • چهارشنبه 7 اسفند 1392-21:28

                سلام
                لطفاً با بررسی سوابق آقای طوسی خواهید فهمید که ایشان بدنبال چه هستند ؟؟؟؟

                • بنده خداح.عپاسخ به این دیدگاه 3 3
                  چهارشنبه 7 اسفند 1392-18:25

                  بادرود: چندسوال ازمحضربرادران وخواهران دلسوزوفعالان سیاسی واجتماعی دارم. چراباگذشت چندماه ازانتخابات هنوزعده ای باعبارت ستادخودشان رامعرفی میکنند؟ چرابه هرنقدی به جای استاندارمحترم که درتواناییهای ایشان شکی نیست،جمعی دیگرحال باهرعنوانی پاسخ میدهند؟ چرابه خودمان اجازه میدهیم درلابه لای مطالب خودبه هر شخصی توهین وتواناییهای اورازیرسوال ببریم؟ چرابه بیراهه ای شبیه اشتباه تاریخی دوره قبلی میرویم واینباربه شکلی به روزتر؟و...... بیاییددست به دست هم بدهیم وبانقدمنصفانه وکمک برادرانه کاری کنیم که افرادشایسته درجایگاه مدیریتی خودرشدکنندوعده کم مدیران کم توان خودشان غزل خداحافظی بخوانند.تامملکت عزیزمان به جایگاه واقعی خودبرسدوماننددهه قبل عده ای ازآب گل آلودماهی نگیرندومملکت به ویرانه ای بدترازحال حاضرتبدیل نگردد. یاعلی

                  • چهارشنبه 7 اسفند 1392-17:34

                    آقای طوسی یادتان رفته زمان معارفه استاندار دم در پسرت رو گذاشته بودی جلوی ورود بچه های ستاد روحانی رو میگرفت میگفت دستور شماست؟ اون تکروی ها و قدرت طلبی هات یادت رفته؟ شما تشنه قدرتید نه خدمت. حنات رنگی نداره. درود بر استاندار

                    • چهارشنبه 7 اسفند 1392-17:25

                      راي روز 24خرداد راي به تغيير بود حال ميخواهد اين تغيير به دست اقاي فلاح باشديا فرد ديگر. مهم فقط تغيير است اگر اين اتفاق نيفتد افرادي كه مسولند بايد يا پاسخگو باشند يا زودتر استعفا دهند و مردم را بيش از اين بدبين نكنند و با سياستهاي دولت تدبير و اميد هماهنگ شوند انها حق ندارند اميد مردم را به ياس تبديل كنند بايد. گزارش دهند در اين راستا به چه ميزان همراه بودند

                      • پنجشنبه 8 اسفند 1392-6:15

                        تفسیر خودخواسته از زبان ملت نفرمائید. هرگز ملت نمی گویند خوبان امت را کنار بگذارید و انسان های زشت کردار را به قدرت برسانید. انسان های ناکارآمد و غیر سیاستمدار و بدون برنامه نباید جایی در مدیریت داشته باشند و تیم و باند تشکیل بدهند. نقاط ضعف استاندار را به زور و با ترفند پوشش ندهید. البته آقای طوسی هم شریک تجاری مقامات بودند و هم یار غار استاندار و هم سرمایه گذار اولیه برای ستادهای آقای روحانی و هم ماهیت با حاکمان مدیریتی استان که از سیاست تغییر متنعم شدند

                      • چهارشنبه 7 اسفند 1392-15:37

                        هفتاد! شهر عشق را عطار گشت!!! ما هنوز اندر خم یک کوچه ایم!!! در کشورهای پیشرفته و توسعه یافته و مدرن جهان، احزاب قبل از انتخابات مهره ها را برای پستهای گوناگون مدیریتی انتخاب کرده و فردای پس از پیروزی انرژی شان را صرف بهسازی و عمران و رفاه و امنیت کشور و استان و روستاها می کنند!!! ( چون وقت بسیار اندک است )!!! اما در کشور و استان عزیزمان، بعد از ماه ها از سر کارآمدن دولت تدبیر و امید، هنوز به فکر عزل و نصب مدیران و مسئولین متخصص و دلسوز و وطن پرست هستیم، به جای اینکه انرژی خود را صرف ساختن کشور و همه افکار خویش را متمرکز کنیم برای رفع مشکلات و معظلات مردم و رفاه و امنیت در استان!!! ( انگار در استان همیشه زیبایمان زمان به آرامی پیش می رود)!

                        • چهارشنبه 7 اسفند 1392-13:1

                          تازه آقايان بفهمند بايد استاندار كسي باشد داراي قدرت وثبات تصميم گيري باشد ... اميدواريم بزودي شاهد چنين اتفافي مهم باشيم.به اميد ان روز كه همه اين مشكلات بر طرف خواهد شد.

                          • یاسر رمضانپورپاسخ به این دیدگاه 6 5
                            چهارشنبه 7 اسفند 1392-11:53

                            نه از طوسی خوشم میاد نه از اینهایی که دنبال سهم خواهی هستند به نظر من دلیل رای آوردن آقای روحانی اعتماد مردم به بزرگواران خاتمی و هاشمی بوده واین اعضای ستاد کمترین نقش را داشتند اما باید از استاندار زحمت کش استان حمایت کرد و اگر ایرادی در کارشان هست بهشون مشاوره داد نه اینکه به دنبال تخریب یا تغییر استاندار باشیم چون در صورت داشتن ثبات استان رشد میکنه

                            • چهارشنبه 7 اسفند 1392-10:32

                              لطفا این دوستانی که نام کانون تدبیر وامید را یدک می کشند خودشان را معرفی کنند تا مشخص شود که شیطنت کار کیست؟آقای استاندار در انتصابات اشتباهاتی داشتند وباید بپذیرند چون تداوم این روند یعنی استفاده از نیروهای جناح سیاسی رقیب در نهایت به برنامه های دولت وخود شخص استاندار لطمه می زند.

                              • کسی که 24خرداد رای دادپاسخ به این دیدگاه 9 1
                                چهارشنبه 7 اسفند 1392-10:29

                                از شواهد و قراین بر می آد تو استان مازندران به مدت 4سال همین بازیها ، سهم خواهی ها ، درودهاو سلام ها، فلانی نصب بشه، فلانی عزل بشه، هست و هست و هست..تا که انتخابات دیگه ای بیاد و کسی دیگه وعده بده و رای بیاره، دوباره سهم خواهی ها شروع بشه و این چرخه ادامه دارد ، به خاطر همینه که مازندران داره میشه آفریقا ی فقیر... خدا به داد مردمی برسه که تمام شناسنامه هاشون شده پر مهر انتخابات در صورتی که هرکی دنبال منفعت خودش هست و میخواد به جائی برسه و دیگران دستبوسش بشن..

                                • شیخ صفر قاسمی -رامسرپاسخ به این دیدگاه 10 4
                                  چهارشنبه 7 اسفند 1392-10:28

                                  بنام خدا / شیخ صفر قاسمی هستم ، مسئول ستاد دکتر روحانی در شهرستان رامسر.
                                  1- ضمن احترام به جناب طوسی و تقدیر از زحماتی که ایشان در انتخابات کشیدند باید به عرض برسانم فرمایشات جناب ایشان مردود است چون بسیاری از این مشکلات را خود ایشان و بعضی از همراهانشان بوجود آوردند.و لازم است جناب طوسی بجای این حرف های تبلیغاتی و تفرقه افکنانه از ستادها و مردم عذرخواهی کنند و اشتباهات خودشان را جبران نمایند.
                                  2- بیانیه کانون تدبیر وامید هم فاقد اعتبار است .چون با مسئولان ستاد ها و فعالان ستادی مشورتی نشده است.و متأسفانه گردانندگان فعلی کانون تدبیر و امید مازندران نیز بدون توجه به نظرات و دغدغه های فعالان ستادی اقدام می نمایند که لازم است دوستان عزیز عنایت بیشتری داشته باشند و بر اختلافات نیفزایند.
                                  3-نقدهایی بر عملکرد دولت محترم و استاندار محترم وارد است ولیکن در مجموع عملکرد جناب آقای دکتر فلاح مورد تأیید است و در بسیاری از حوزه ها بسیار خوب عمل شده است و کاستی ها و اشکالات باید در فضایی سالم و ناصحانه مطرح و پیگیری شود ونیازی به رسانه ای کردن این حرف ها نیست. خواهش میکنم ذهن مدیران را به این حرف های ملال آور و بی حاصل مشغول نکنیم.

                                  • چهارشنبه 7 اسفند 1392-9:55

                                    ...ملاکهای شما برای گزینش نخبگان و شایسته سالاری مد نظر آقای رئیس جمهور چیست ؟ چرا آبروی کسانی را که از ایشان رزومه دریافت نموده و حتی پاسخی هرچند منفی بنابراحترام و آداب اداری به این نخبگان نداده اید را در مصاحبه ها هزینه می نمایید ؟ با تشکر

                                    • چهارشنبه 7 اسفند 1392-9:40

                                      عجب سیاستی دارید شماها.
                                      می روید با مشاوراستاندارمصاحبه می کنید تا از حرف های خودش زیرآبش رابزنید
                                      ما که موندیم از این فضای کانون تدبیروامید..........................

                                      • چهارشنبه 7 اسفند 1392-9:23

                                        با طوسی بیشتر همدلی کنید بچه های تدبیر و امید چون ظاهرا" هم اعتماد به نفس خودشو از دست داد ه اند و هم باعث رفتارهای ناخوشایند از طرف ایشون شد! کاری کنید امنیت روانیشو به دست بیاره تا بیشتر بتونه تو کارای گروهی و جمعی شرکت داشته باشن! گناه دارن آخه! مشاور عالی هم شد پست اخه!
                                        آقای طوسی صادق باشین! خداوکیلی داستان چیه؟! اگه صادق باشی من هم باهات همدل میشم!

                                        • سوادکوهی کیجاپاسخ به این دیدگاه 4 9
                                          چهارشنبه 7 اسفند 1392-9:4

                                          لطفا کم سوادها شیطنت ممنوع!!!! .... مگه پستهای مملکت ارث پدری بعضیاس که تا این حد خود رو محق در مسئله می دونن ؟ شماهایی که در به در دنبال پستید چرا یه نیم توجهی به وضع هم استانیایی که تو برف اخیر کلی خسارت دیدن نیستید فقط با یه نمونه میشه امثالهم رو شناخت که نه دغدغه مردم استان که دغدغه پست و مقام بی خوابتون کرده اگر شما حامیان روحانی در جهت منافع جمع و رشد استان بودید الان به جای دنبال پست خرامیدن باید به فکر حل معضلات استان در کنار مسئولین استانی می بودید ؟؟؟!!!!!!! محکه خوبی بود برای شناسایی سره از نا سره!!!! باور کنید مردم صاحب شعورن و خیلی خوب تشنگان مقام رو میشناسن. به خدای احد و واحد اخرتی هست و هر کس که مقامش بلندتره استخوانش بیشتر خواهد شکست.

                                          • رئیس ستاد روحانی در شهرستانپاسخ به این دیدگاه 6 8
                                            چهارشنبه 7 اسفند 1392-9:1

                                            آقای آجودانی که به سهم خودت رسیدی و مدیر کل شدی !شما هم جزو همین گروه معترضین بودی حالا شما از طرف یه تدبیر و امیدی که خود استاندار هم مخالف فعالیتش هست واصلا عضوی در استان ندارد جز شماو رواسای ستاد که معلوم نیست شاید فقط خودت تنها باشی بیانیه میدی!

                                            • چهارشنبه 7 اسفند 1392-8:42

                                              اي سرزمين مازندران سرسبز كه طبيعت تنها ياور توست چون به ظاهر زيبايي و مسولين مازندران به ظاهر زيباي تو مينازند و توهم انكه خودشان خالق اين زيباي اند دل به دريا زده اند و به خيال انكه ديگر مشكلي باقي نمانده بجاي صرف انرژي جهت خرابي هشت ساله دولت قبلي به جان يكديگر افتادهاند و بدخواهان هم از اين نمد قطعا كلاهي. براي خود خواهند بافت ا به فكر ابادي اين استان باشيد كه اگر نجنبيد مازندران در سالهاي اينده جز استانهاي محروم خواهد شد استاندار محترم هم قبول كنند كه ميتوانستند مديران با تجربهتري را بكار گيرند ترا بخدا به فكر استان باشيد

                                              • چهارشنبه 7 اسفند 1392-8:30

                                                هم آقای طوسی وهم استاندار باید مورد نقد قرار بگیرن ،چون در انتخاب مدیران اصل شایسته سالاری رو رعایت نکردن ،وبه نیروهای خودی پشت پا زدن ،ولی آجدانی عزیز لطفا اینگونه ادبیات خشن رو که همه میدونیم منتسب به شماست رو تعدیل کن،واقعا اصلاح طلب باش نه اصلاح طلب نما...و فکر نکن که انسان خاصی هستی و تو ای مازند نومه عزیز مثل گذشته مستقل و حرفه ای شو....

                                                • چهارشنبه 7 اسفند 1392-7:58

                                                  آقای استاندار واقعا ضعیف عمل کرده . الان شش هفت ماه از دولت روحانی می گذره هنوز بیشتر شهرها فرمانداران عوض نشده اند. فرماندار نکا هنوز یک بار اسم روحانی را در سخرانی هایش نیاورده هنوز عکس ریس جمهور در محل کارش نصب نشده . اعضا ستاد قالباف هنوز در نکا تمام ادارات و رمانداری دست اونها هست . پس فلاح و تیم سیاسی اون چیکار می کنند .اقای طوسی یکی از نیروهای دلسوز نظام است . فلاح باید معاون وزیر میشد تا استاندار .

                                                  • چهارشنبه 7 اسفند 1392-7:43

                                                    اقاي كه براي استاندار مطلب مي نويسيدمعلومه كه شما آنچه خواسته خودت بوده رسيدي حالا بشكن مي زنيد چون اين نقدها منافع شمارا به خطر مي انداندازداين حرف دل همه ستاديها مي باشد نه اقاي طوسي چون ماشاهد هستيم مردم دستشان به استاندار و... شما نمي رسد انتقادات خودشان را بر سر طوسي وامثال هوم مي زنند لطفا حداقل مرد باش مانند طوسي خودت معرفي كن زير سايه استاندار حرف زدن كار بجايي نميرسد.

                                                    • چهارشنبه 7 اسفند 1392-7:33

                                                      بنده كاري به گفته هاي آقاي طوسي ندارم ولي اينهمه افرادي كه در ستاد شب و روز كار كردند از جمله آقاي ربيع فلاح مگه آقاي فلاح جزيي از اين ستاد نبود چون خودش به حقش رسيد بقيه ميشه سهم خواهي؟
                                                      به دور از انصاف است اين نوع گفتمان ...

                                                      • چهارشنبه 7 اسفند 1392-7:1

                                                        وجدانا بياييم كلاه خدمونو قاضي كنيم ،چه تدبيري !!!؟؟چه اميدي!!!؟؟
                                                        دولت برنامه هشتادروزه وبعدش شد صد روزه !!!داد چي شد فقط روي سياست خارجي مانور دادندآنهم توافقنامه ژنو ....با اون بندهاي ...
                                                        آيا نميشد باتدبير بيشتربندهاي توافقنامه واضح تر بشه تا تفسيرهاي جداگانه وكاملا متفاوت نشنويم ؟؟
                                                        آيا نميشددرپرداخت سبد كالا از اول تدبيركنيم ومجبور نشويم دروسط كار از بازرگاني به تعاون تحويل بديم ؟؟
                                                        وجدانا چه اميدي داشته باشيم ؟؟

                                                        • چهارشنبه 7 اسفند 1392-4:13

                                                          کانون تدبیر و امید مازندران یعنی آقای آجدانی و دم خروس از نوشته های ایشان بیرون زده است. کدام شیطنت باید ممنوع باشد؟ عدم شفافیت شیطنت واقعی است نه بر ملا کردن بخش کوچکی از مشکلات و جهالت های مدیریتی حاکم بر استان. آقای طوسی می خواستند لبه تیز نقد را از استاندار به سمت دیگران هدایت کنند ولی دوستان سابق کانون تدبیر و امید ایشان آن را به سمت خودش نشانه رفتند و نشان می دهد فضای گروهکی بر کانون حکومت می کند و اخلاق مادیگرایی و ماکیاولیستی روح کارهای آنها را تشکیل می دهد. ابن الوقت هایی که جز به منافع خود به چیز دیگری نمی اندیشند و بگیر و ببندها را برای رسیدن به منافع خود می خواهند. مشاوران استاندار افتضاح اصلی مدیریتی مازندران محسوب می شوند...

                                                          • چهارشنبه 7 اسفند 1392-0:32

                                                            پیشنهاد میشود استاندار مشاور عالی خود را که از همان اول انتخابش اشتباه بود عزل کند

                                                            • از فعالان ستاد دکتر روحانیپاسخ به این دیدگاه 10 9
                                                              چهارشنبه 7 اسفند 1392-0:31

                                                              درود بر رییس جمهور روحانی. درود بر خاتمی و هاشمی. درود بر ربیع فلاح و کانون تدبیر و امید مازندران

                                                              • چهارشنبه 7 اسفند 1392-0:5

                                                                دور اندیش باشیدوحدت رمز موفقیت است

                                                                • چهارشنبه 7 اسفند 1392-0:3

                                                                  اعضای ستاد شهرستا معین شود با ذکر نام

                                                                  • چهارشنبه 7 اسفند 1392-0:1

                                                                    وقتی یک ... بشه مشاور عالی بهتر از این هم نمیشه. طوسی... بهتره استعفا بده بره دنبال فعالیت های اقتصادی خودش تا آبروی دولت تدبیر و امید هم حفظ بشه در مازندران

                                                                    • عجب تيتريپاسخ به این دیدگاه 19 8
                                                                      سه شنبه 6 اسفند 1392-23:54

                                                                      من با اينكه به استاندار نقد دارم
                                                                      ولي مونده بودم به آقاي طوسي چه بگويم
                                                                      از اين تيتر لدت بردم
                                                                      و نقدم همين اولين انتخاب استاندار انتخاب طوسي بعنوان مشاورعالي بود كه صداي خيلي هارا درآورد و باعث شد بقيه معاونين و مديران منتخب ررا زير دره بين ببينيم
                                                                      و نقد ديگه هم اينكه اين نوع مصاحبه كه بوي ياس و ناميدي ميدهد را مشاور استاندار مي نويسد چرا استاندار عزلش نمي كند؟؟

                                                                      • سه شنبه 6 اسفند 1392-23:39

                                                                        آقای طوسی ریاست چوب و کاغذ و یا بندر امیر آباد رو میخواست ندادن حالا شده روحانی طلب/ روزگار غریبیه


                                                                        ©2013 APG.ir