تعداد بازدید: 3663

توصیه به دیگران 3

شنبه 17 اسفند 1392-4:0

به این خانواده کمک کنیم

خانواده بیمار و عروسِ جویای مهربانی

بیاییم در واپسین روزهای پایانی سال، شادی ها و خوشی های خویش و خانواده را به نیّت سلامت آنها و شادی روح درگذشتگان مان با این خانوادۀ بیمار آبرومند و دل نگران قسمت کنیم.


 

 

 

مازندنومه؛ سرویس مهرورزان، محمد رضا زمانی درمزاری( فرهنگ): خانواده ای محترم، آبرومند، مستاجر و فاقد درآمد در یکی از شهرهای مازندران به حمایت ها و کمک های مادی و معنوی خوبان و نیکان خیّر نیاز دارد.

  آقای ا.صیامی گ.، متولد 7/7/1342 ، پدر و همسر خانواده، دچار بیماری ناعلاج مغزی موسوم به " آترفی مخچه ای یا آتاکسی مُزمن و پیش رونده" است که درمان ها و معالجات پزشکی نسبت به او تاکنون بی نتیجه بوده و پزشکان ذیربط، بیماری وی را، بنابه اعلام خانواده، لاعلاج و غیرقابل درمان معرفی کرده اند.

  در اثر این بیماری بدخیم و پیش رونده، مغز و مخچه بیمار، به سرعت درحال کوچک شدن بوده و حتی، قدرت حرف زدن، راه رفتن و حرکت کردن دستان و پاهای بیمار و بدن وی را از او سلب کرده است.

 به جهت وضعیت بد و تاسف بار معیشتی و اقتصادی خانواده، امکان تامین هزینه های آزمایش ها و داروهای تجویزی و حتی، ویزیت های جاری و بعدی پزشکان معالج و نیز گذران روزانۀ زندگی از خانواده سلب شده است و با وجود توصیه پزشکان و تهیه داروها و آمپول های تجویزی آنها- از مهرماه سال جاری تاکنون، هیچ یک از آنها به جهت مشکلات بد اقتصادی این خانواده انجام نشده یا مورد استفاده این پدر بیمار و افتاده بر بستر بیماری قرار نگرفته است.

  قرص های مورد نیاز او با عنوان q10plus100    بهایی به مبلغ 400 هزار تومان دارد که در هر ماه باید آنها را مصرف کرده و فاقد حمایت های بیمه ای لازم نیز می باشد و خانواده، ناتوان از تهیه آن است.

 سرم آی.وی.آی.جی. با بهایی به مبلغ 8 میلیون تومان بوده و موثر در پیشگیری از رشد فزایندۀ بیماری این پدر محترم، اما خانواده فاقد هرگونه امکان و توان لازم برای تهیه آن به مانند سایر موارد مطروحه است.

 دختر نوعروس خانواده نیز، چهار سالی است که در نکاح شخص محترمی درآمده، اما خانواده  بیمار دار مزبور، ناتوان از تهیه و تامین حداقل جهیزیۀ ممکن برای فرستادن فرزند خود به منزل بخت بوده و با هزاران غبطه و افسوس و آه، شاهد پَر پَر شدنِ روزافزون این بزرگ و نان آور قبلی خانواده در جلوی دیدگان خویش و بلاتکلیف ماندنِ این تازه عروس بخت برگشته در این زمانۀ غریب و ناگوار هستند.

  علاوه بر بیماری روبه تزایدِ پدر آبرومند و از کارافتادۀ خانواده، به جهت عدم امکان پرداختِ اجاره منزل استیجاری درخلال نزدیک به دو سال اخیر، مجبور به تخلیه آن با حکم ماخوذه موجر از مراجع قانونی بوده و حتی، فاقد توان و امکان پرداخت هزینه های یومیه و مصرفی آب و برق و گاز خانه  استیجاری خویش می باشند.

دیگر نایی برای ماندن و جانی برای رفتن و ادامۀ حیات برای آنها نمانده است؟ خانواده شرمسار از فرزندان،همسایگان و آشنایان در عدم توانایی در درمان پدر بیمار و افتادۀ در بستر خویش و خجل از سرنوشت نافرجام این تازه عروس دم بخت و فاقد جهیزیه و امکانِ رفتن به منزل شوهر و نیز متاسف از تعهدات مالی خویش نسبت به موجر خود و فاقد توانایی لازم در تامین اجاره و هزینه های مصرفی خانه و کاشانه حاضر و نیز شرمندۀ پدرخانواده و دیگر فرزندان آن در تامین حداقل معاش خانواده و فراهم آوردنِ امکانات درمان و دارو و معالجات بعدی آن بیمار اندوهگین و در آستانۀ مرگ که بلکه، شاید مددی باشد و نفس قدسی ، درمانگر آن بیماری پیش رونده و ناعلاج وی شود.

 بیایید در واپسین روزهای پایانی سال و در آستانۀ نوبهار و عید سعید باستانی، آرزوها، شادی ها و خوشی های خویش و خانواده را به نیّت سلامت آنها و فرزندان مان و شادی روح درگذشتگان مان با این خانوادۀ بیمار آبرومند و دل نگران نسبت به حیات و سلامت پدر  بیمار و بزرگ آن خانواده محترم قسمت کرده و با هرنوع کمک مادی و معنوی خویش، اندکی از آلام و دغدغه های درمانی،پزشکی، معیشتی و زندگی آنها کاسته و موجبات تامین جهیز دختر و و نوعروسِ منتظر و فاقد جهیزیه را برای عزیمت به منزل بخت، تا قبل از فوت آن پدر بیمار فراهم آورده و از تخلیۀ منزل استیجاری آنها در شب عید با هم اندیشی و همدلی موثر و مناسب خویش جلوگیری نمائیم.

 

 به خوبی می دانیم که آنها نیز شایسته احترام و بایستۀ حمایت و کمک من و شمای شمالی و ایرانی بوده تا بلکه، کور سویی از امید و آرزو را در سال جدید و نوروز آتی برای این خانوادۀ آبرومند و مستمند فراهم نمائیم : من ترا چشم در راهم.....

 

شماره حساب بانکی و تلفن خانواده بیمار :

شماره عابر  بیمار، آقای ا. صیامی.گ : 6037991146278209

6037991197960325  بانک ملی، به نام خانم آ. صیامی.گ

شماره تلفن برای کسب اطلاعات و تحقیقات بیشتر : 09357880770

                                


  • شنبه 17 اسفند 1392-23:24

    باستایش از اطلاع رسانی انساندوستانه اقای زمانی
    مطمئنا این خانواده تابحال به مراکز مختلف برای کمک مراجعه نمودند.درکشور اسلامی اینگونه زجراورباید زندگی کنند!ونهادهای دولتی خاموش؟

    • شنبه 17 اسفند 1392-22:23

      وسایل مورد نیاز این عروس محترم برای تهیه جهیزیه چیست؟ و چونه باید تقدیم داشت؟

      • شنبه 17 اسفند 1392-14:51

        زندگی آنقدر ابدی نیست که مهربانی را به فردا انداخت....بیائید با مهرورزی پارسی و مازندرانی خویش، همراه و همدم این خانواده محترم و آبرومند باشیم....


        ©2013 APG.ir