تعداد بازدید: 4514

توصیه به دیگران 4

پنجشنبه 22 اسفند 1392-16:55

بازتاب معکوس یک نطق(4)

آقای نماینده حد خود را بشناسید!

ادامه حمایت های گسترده از استاندار مازندران/حامیان دولت تدبیر و امید دیگر در برابر زیاده خواهی ها و سهم خواهی های نامشروع عده ای سودجو و منافع طلب و اقدامات توهین آمیز آنان در برابر استاندار مردمی و محبوب مازندران سکوت نکرده و در صورت لزوم برای افشای حقایق و روسیاهی مغرضان، اسناد خاموش را به حرف درخواهند آورد.


مازندنومه، سرویس سیاسی: در پی اعتراض گروه های مختلف سیاسی حامی دولت تدبیر و امید در مازندران به نطق پیش از دستور کمال علی پور -نماینده قائم شهر و جویبار و سوادکوه- درروز چهارشنبه 21 اسفند در صحن مجلس شورای اسلامی علیه استاندار مازندران که بازتاب گسترده ای را در مخالفت با این نماینده به دنبال داشته است، ستادهای انتخاباتی پیشین دکتر روحانی و جمعی از فعالان سیاسی و اجتماعی مازندران با صدور بیانیه هایی که نسخه هایی از آن به مازندنومه ارسال شده است، به حمایت از دکتر ربیع فلاح استاندار مازندران برخاستند.

 حامیان دولت تدبیر در مازندران در بخشی از بیانیه های حمایتی خود از استاندار مازندران، اظهارات کمال علی پور را نسنجیده ،  توهین آمیز، غیر مسوولانه، تفرقه افکنانه، مغرضانه و ناشی از اعمال فشار برای سهم خواهی های نامشروع و نشانه دخالت های فراقانونی در عزل و نصب های قوه مجریه دانسته و آن را محکوم کردند.

 در بخش دیگری ازاعتراض های گسترده به وجود آمده به اظهارات کمال علی پور آمده است : «آقای نماینده! حدود خود را بشناسید و ازمردم و استاندار دولت تدبیر و امید در مازندران معذرت بخواهید. حامیان دولت تدبیر و امید با تاکید بر ضرورت وحدت در راه حفظ مصالح نظام و منافع استان، دیگر در برابر زیاده خواهی ها و سهم خواهی های نامشروع عده ای سودجو و منافع طلب و اقدامات توهین آمیز آنان در برابر استاندار مردمی و محبوب مازندران سکوت نکرده و در صورت لزوم برای افشای حقایق و روسیاهی مغرضان، اسناد خاموش را به حرف درخواهند آورد.»

 حسن جاویدانی قائم مقام ستاد انتخاباتی پیشین دکتر روحانی در آمل؛ رحیم فرشاد رییس ستاد پیشین دربهشهر؛ شیخ صفر قاسمی رییس ستاد پیشین رامسر؛ احمدی رییس ستاد پیشین شهرستان بابل ؛ مهدی ذکریاپور باقری رییس ستاد پیشین شهرستان بابلسرو فریدونکنار و بهنمیر؛ پرویز دهستانی رییس ستاد پیشین محمودآباد؛ حسن فقیه رییس ستاد پیشین شهرستان قائم شهر؛ رضا غضنفری رییس ستاد پیشین میاندورود؛ علی سبحانی رییس ستاد پیشین زیرآب؛ محمود رامدان رییس ستاد پیشین سیمرغ؛ عرفان علیزاده رییس کانون جوانان اعتدالگرای استان مازندران و تعدادی دیگر از فعالان حامی دولت تدبیر و امید در مازندران و مسوولان ستادهای انتخاباتی پیشین دکتر روحانی درشهرستانهای ساری، تنکابن، چالوس و نوشهر، سوادکوه و سوادکوه شمالی، از جمله امضا کنندگان این بیانیه ها در حمایت از ربیع فلاح هستند.

 

*مطالب مرتبط:

فقط اندکی کیاست

این ادعاهای اثبات نشده و تکراری، چه سودی برای استان دارد؟

آقای نماینده! کمی آهسته تر!


  • سوادکوهی 110پاسخ به این دیدگاه 1 0
    شنبه 24 اسفند 1392-19:58

    جناب علیپور باید بداند دوره ایشان تمام شده جناب ایشان در نعیین معاون فرماندار سوادکوه وحمایت از مهره خود چه ها که نکرد سهم خواهی ایشان بر هیچکس پوشیده نیست ...

    • جمعه 23 اسفند 1392-7:57

      آقای علی پور با اجازه یک پرسش از شما دارم: ممکن است در باره نحوه اخذ مدرک تحصیلی خود به مردم بفرمایید این مدرک را چگونه اخذ کردید؟؟؟

      • جمعه 23 اسفند 1392-0:23

        اینو میدونم که استاندار پیگیر اتمام پروژه 80واحدی گتاب هست ...

        • جمعه 23 اسفند 1392-0:18

          جناب فلاح از مديران باسابقه اي هستند که همچنان وجهه خود را به عنوان يک مدير لايقومتدينن وانقلابي در همه عرصه ها نشان داده وشايسته نمايندگي دولت تدبير واميد وشخص اول استان بودن را دارا مي باشند .قابل توجه جناب آقاي عليپور بايد عرض شود که .جناب نماينده تبليغاتتون رو زود شروع کرده و به شخص وبهتره بگم مدير بسيار لايقي افترا زديد بهتر اين است که اولن در درگاه حضرت حق استغفار کرده واز ايشان ومردم با فرهنگ و ولايتمدار استان عذر خواهي کنيد .ودر پايان عرايضم شايسته است رجوع کنم به اين آيه شريف از کلام الله که السابقون السابقون اولائک هم المقربون.

          • جمعه 23 اسفند 1392-7:5

            السابقون السابقون اولئک المقربون
            معنی آن را هم بفرمایید. شما که آیه به این کوتاهی را غلط می نویسید چگونه می توانید متن به آن بلندی را اشتباه ننویسید. انسان ها مطلق نیستند، هم علیپور اشتباه می کند و هم یوسفیان ملا و هم بقیه نمایندگان که همه تقریباً بلا استثناء تابع نفس اماره خویش هستند ولی با این همه اشتباهات و نارفیقی ها و محلی گرایی ها و تعصب بیش از حد معمول آقای فلاح قابل انکار نیست. سینه چاک کردن برای دفاع و بهره جستن از شخصیت ها برای تطهیر خیلی کار موثری نیست. فعلاً باید مواظب بود که علاوه بر میانکاله، بخش هایی از گلوگاه و مهمتر از آن بخش هایی از گدوک و ورسک و بخش هایی از پلور و .. را از دست ندهیم و هنوز هم شما فقط به دفاع چشم بسته از آقای فلاح بپردازید و از توانمندی های نداشته ایشان تعریف و تمجید کنید. اگه دیگران در خوابند و سایت ها را مطالعه نمی کنند شما که بیدارید لا اقل مطالعه کنید و واقعیت ها را ببینید. دهداری منطقه ورسک برای تحریک مردم به وصل شدن به استان تهران (تهرانی شدن) آستین بالا زده و خودش دارد امضاء جمع می کند ولی استانداری عکس العملی ندارد. عوامل استان گلستان به مردم گلوگاه وعده ساخت بیمارستان و دانشگاه و ... می دهند ولی استانداری عکس العملی ندارد، نه توان آن را دارد که مقابله به مثل بکند و نه مشاوران حال و جان داری دارد که به او در جهت دفاع از کیان استان خط بدهند. زد و بند با شرکت ها و بهره برداری اقتصادی شرکت های تحت مدیریت مشاوران استاندار و رانت خواری آنها دارد پدر استان را در می آورد و هنوز همه را در خواب می دانید؟

          • پنجشنبه 22 اسفند 1392-23:10

            سلام به همه دلسوزان استان .
            ولله آنچه را می نگارم از روی حقیقت وازروی دلسوزی برای استانم می باشد.
            واقعیت اینست آقای فلاح باید بپذیردکه توان اداره استان را ندارد به دلایل زیر:
            1.بدلیل عدم آشنایی با ساختار وزارت کشورواستانداری
            2.مواجه بودن با بخشی از مدیران ستادی استان که دل به درگیری آقای فلاح با افراد مختلف ازجمله نمایندگان سپردندتا در نهایت به اهداف اصلی خود برسند،
            بعنوان مثال آقای ... با همراهی چندنفر چنین هدفی را دنبال می کنند...
            3.داشتن مشاورانی که ناشیانه عمل می کنند،توجه فرمایید،وقتی انتقادی به استاندار می شود،سایت معروف منتصب به ایشان بدون در نظر گرفتن رسالتش شروع به طرفداری از آقای فلاح می کند،مشکل در دفاع کردن نیست،بلکه مبتدیانه خود منکر برخی عملکرد ایشان میباشد،بطور مثال در انتقاد از مهندس علیپور می نویسد:شما که از کار استاندار در بحران برف غرب استان رضایت داشتید،چرا الان انتقاد می کنید؟رضایت ایشان در آن دوران وانتقادشان را در این زمان مشکوک می دانند. سوال اینجاست مگر نه اینکه اگر تعریفی از شخصی انجام گرفت ، به همین مثابه عملکرد ضعیفش باید مورد نقد قرار گیرد؟بعبارتی شما منتظر این بودید کار خوب هم باید وارونه جلوه می شد؟مگر ملاک حال افراد نیست؟
            4.برخی از اعضای تاثیر گذار آقای روحانی که منصب مشاور رانیزداشتند،زبان به انتقاد از آقای فلاح گشودند،که جای بسی تامل دارد.
            5.آقای فلاح 95درصد از کاکنانی که مستقیم با شما کار می کنند،از مدیریت واز شخصیت اداری شما به شدت گله مند میباشند،
            6.حمایت امام جمعه بابل از جنابعالی وبه تبع آن انتصاب دامادش (آقای حکیم)نشان می دهدکه اولا حمایت از شما محلی وبومی میباشددوم اینکه حداقل کار سیاسی اینست که این تعریف وتمجیدها می بایست بری از درخواستی از سوی ایشان باشد،که این امر رعایت نشدوسوم اینکه نماینده ولی فقیه در استان جایگاه ویژه ای دارند،بنابراین وصل به به یک شخص تبعات خوبی ندارد.
            در پایان عرض می کنم دلایل دیگری نیز وجود داردکه که انشاءا...در آینده ای نزدیک به آن مپردازم اماآقای فلاح عاجزانه از شما درخواست می کنم تا دیر نشده خود را برای جایگاهی تخصصی در سطح کشور آماده نموده تا از انتقاد سازنده افرادی مثل مهندس علیپور واز طرفی از خنجر طیف جبهه مشارکت که از پشت درحال دریدن هستند در امان باشید.به امید آنروز

            • جواب حسینپاسخ به این دیدگاه 7 1
              جمعه 23 اسفند 1392-1:10

              آقای محترم،شما از کجا مطمئن هستید که فلاح با ساختار وزارت کشور آشنا نیست در حالی که هفته گذشته از هیات وزیران و وزیر کشور لوح تقدیر گرفت؟ خبر نداری برو از مقیمی نماینده بهشر بپرس.اینکه برخی مشاوران او و شخص طوسی به مخالفت با فلاح پرداخته اند دلیل ضعف استاندار نیست.آنها پست های بالاتری می خواستند مثل همین علیپور که شخصی را به اسم غلامی گرینه شهرکهای صنعتی مازندران کرده بود و فلاح با انتصابش مخالفت کرد. بعد رفتند ساز مخالفت زدند. این کار فلاح یعنی ایستادگی در برابر سهم خواهان از مشاورش تا نماینده جای تقدیر دارد.
              بعد اینکه کی نظرسنجی کرد که 95درصد پرسنل ناراضین؟ قضیه مورچه را شنیده ای که آب برد گفت دنیا را آب برده است؟ هوایی نظر نده آقای محترم.در ضمن هم آقای طبرسی و هم 30 امام جمعه در بیانیه ای از فلاح حمایت کرده اند و معطوف به حمایت شخص روحانی بابل نیست. کمی سایتها را بخوانید بعد نظر بدهید.کار مازندنومه هم در شفاف سازی مسایل و اگاهی بخشی که مردم بفهمند دلیل زیگزاگهای نماینده چیست عالی است. حرفهای امثال علیپور کهنه شده. هر وقت حرفش به کرسی ننشست همین حرفها را می زند.شما که عضو ستادش هستید به او بگویید چیز جدید رو کند.این حرفها را قبلا یوسفیان زده. خودش هم گفته. دلیل ندارد بعد از تشکر در بحران برف دوباره همان چیزها را تکرار کند که فلاح پرونده دارد و اینها. حنا دیگر رنگ ندارد. رای اوردن دوباره به چه قیمتی؟

            • سوادکوهیپاسخ به این دیدگاه 4 1
              پنجشنبه 22 اسفند 1392-21:7

              کاظم فولادی چه امضا نکرده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

            • پنجشنبه 22 اسفند 1392-19:12

              زنده باد فلاح

            • پنجشنبه 22 اسفند 1392-18:39

              ستاد روحانی در مازندران به هیچ کس اجازه تضعیف استاندار تلاشگر مازندران را نمی دهند

              • پنجشنبه 22 اسفند 1392-18:37

                نگران نباشید اسناد وجود داره. از اسناد حرف زدین؟ اگه اسناد رو افشا کنیم یک عده سودجو و مغرض باید برن دنبا غاز چرانی

                • جمعی از دانشجویان املپاسخ به این دیدگاه 11 0
                  پنجشنبه 22 اسفند 1392-18:35

                  سلام ما به استاندار جهادی اکر کسی براستاندار نقد کند کار بدی نیست این اصل دین است وبفل امروزی یک اصل دمکراسی با تفرقه واناد ودشمنی فرق دارد این مشکل خانوادکی درون کروهی با دروغ یراکنی و سوزه وخوراک دشمن تهیه کردن فرق دارد انها با ابن امید که باتهدید قسظ کنار زدن دولت را دارند زمانی ولی فقیه از دولت حمایت کند هرکس در هرمنصب باید ازدولت حمایت کند در غیر این صورت در خط رهبری نیست این اتمام حجت اخرماست خود دانید

                  • پنجشنبه 22 اسفند 1392-23:22

                    حامیان منطق قوی در حمایت خود ارائه نمی دهند.
                    حامیان نظر سوء به چاپلوسی برای پست دارند.
                    مازندنومه شورش را در آورد و می داند و دانسته برای رسیدن به آلاف و علوف موج سازی می کند.
                    خطاها آنقدر بزرگ است که با این جو سازی ها قابل پوشش دادن نیست.
                    خدا نیامرزد کسانی را که می دانند و دانسته به قصد رسیدن به مناصب همراه می شوند.

                  • پنجشنبه 22 اسفند 1392-18:28

                    سندی دارید که مسوول ستادانتخاباتی پیشین دکتر روحانی درشهرستانهای چالوس و نوشهر هم در این قضیه نقش داشته؟لطفا منتشر کنید.

                    • شهزوند آملیپاسخ به این دیدگاه 16 4
                      پنجشنبه 22 اسفند 1392-18:3

                      مغرضان خجالت - ربیع فلاح حمایت

                      • پنجشنبه 22 اسفند 1392-17:44

                        سلام بر ستادیها :هم حمایت کنید هم از استاندار انتقاد کنید وجلسه بذارید تا کسی دیگری را استاندار کنید .دولت تدبیر وامیده دیگه مازند نومه جان شما شدید تابلوی تمام نمای این اقایون من تواسامی در این لیست دیدم یکی را خوب می شناسم که همشهری ام هست دوهفته پیش ایشون به شخص استاندار چه توهین های که نمی کردوایشون رابه باد انتقادگرفت.نمی دانیم دم خروس را قبول کنیم یاقسم حضرت عباس را خواهشا این کامنت راگزینشی نکنید وانتشارش بدید تشکر


                        ©2013 APG.ir