تعداد بازدید: 3892

توصیه به دیگران 5

پنجشنبه 22 اسفند 1392-23:38

تشکیل شورای راهبردی جوانان حامی دولت تدبیر و امید در شمال کشور

دولت زیر تیغ مخالفان/ از رای مان دفاع می کنیم

 اگر روزی حرفی می زنیم و استاندار را بهترین مدیر معرفی می کنیم و روز دیگر حرف دیگر و او را بدترین آدم خطاب می کنیم قابل پذیرش نیست/ اگر نماینده مجلسی حمله به استاندار و دولت می کند ما حضور داریم و دفاع خواهیم کرد(گزارش+عکس از یک نشست)


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، محمد اسماعیل بخشی سورکی: نشست هم اندیشی جوانان عضو ستاد سابق دکتر روحانی در سه استان گیلان، گلستان و مازندران عصر امروز برگزار شد.

 حجت الاسلام رجب بابایی در این جلسه با بیان اینکه این نشست ها در راستای هم اندیشی جوانان علاقه مند به دولت تدبیر و امید شکل گرفته و استمرار خواهد یافت، افزود:از رسانه ها درخواست داریم تا در سخنان دوستان تحریفی ایجاد نکنند.

وی با موثر خواندن نقد و تحلیل افزود: نقد و تحلیل به مجموعه مدیریت استان کمک خواهد کرد اما شایسته نیست سخنان دوستان در این نشست ها با تحریف و تفسیر به رای به مخاطب القا شود.

 حامی گفتمان تدبیر و امید با بیان اینکه هر دولتی با رویکردی به عرصه سیاست وارد شد گفت:خاتمی با مشارکتی ها آمد و احمدی نژاد با اصولگراها آمد؛ البته بماند اینکه آخر کار چه چیزی از آب در آمد و او درباره اصولگراها چه گفت چرا که ما به دنبال این موضوع نیستیم و برای ما هم اهمیتی ندارد.

 وی با اشاره به اینکه دکتر روحانی عضو جامعه روحانیت مبارز تهران بوده است، افزود:در گفتمان ایشان دوستان اصولگرا و اصلاح طلب با رویکرد اعتدال جمع شدند و به ندای دکتر روحانی لبیک گفتند.

 عضو ستاد سابق دکتر روحانی اظهار داشت: ما با اعتقاد به ایشان رای دادیم و حتما هم از رایی که دادیم دفاع خواهیم کرد و اجازه نمی دهیم کوچکترین خدشه ای به دولت وارد شود.

وی به تشکیل اولین نشست هم اندیشی مشترک ستاد جوانان با روحانیون در هتل اسرم اشاره کرد و گفت:متاسفانه مسایلی که در خصوص آن جلسه بیان شد درست نیست.

 این روحانی حامی گفتمان تدبیر و امید ادامه داد: آمدند و نوشتند که روحانی، شخصی که آنها می خواهند نیست و مباحثی مانند گذر از روحانی را مطرح کردند که این مورد نظر هیچ کدام از اعضای نشست نبوده است.

 وی با بیان اینکه دکتر روحانی به خوبی بر روی مواضع خود ایستاده است افزود:مباحث این چنینی نشان می دهد که فعالیت ایشان مناسب و کارها خوب پیش می رود و ما هم وظیفه خود می دانیم از ریئس جمهوری و مشی دولت حمایت کنیم.

 حجت الاسلام بابایی با بیان اینکه نقد ما نسبت به دوستان منصفانه و دوستانه است گفت:اگر اشکالی ببینیم می گوییم و اگر ببینیم فرد نقدپذیر نیست چاره ای جز پیشبرد کارهای دیگر نیست.

 وی تاکید کرد:هدف ما حمایت است و حمایت هم شرایطی دارد، تا زمانی که فرد با دولت و منویات ریئس جمهوری باشد تا آخر به پایش می ایستیم و اگر غیر از این باشد ما اهل مماشات نیستیم.



 عضو ستاد سابق دکتر روحانی با بیان اینکه روحانی مظلوم ترین کاندیدا در ایام انتخابات بود، افزود: اکثر قریب به اتفاق نمایندگان مجلس با روحانی نبودند و از رقبای او حمایت کردند و ما توقع نداریم این افراد امروز بیایند و بگویند که ما هستیم، این پذیرفتنی نیست.

وی گفت:آنها خود را زعیم مردم می دانند و ما هم امیدواریم که به دلیل دفاع از مردم این سخنان را بگویند، اما دفاع باید عاقلانه باشد تا همه بپذیرند،اما اگر روزی حرفی می زنیم و استاندار را بهترین مدیر معرفی می کنیم و روز دیگر حرف دیگر و او را بدترین آدم خطاب می کنیم قابل پذیرش نیست.

حجت الاسلام بابایی با بیان اینکه ما مواضع و سخنان همه سیاسیون و نمایندگان مجلس را رصد می کنیم، افزود:مطمئن باشید بی تفاوت از کنار مسایل نخواهیم گذشت اما به شکل معقول با این گونه نظرات برخورد خواهیم کرد.

 وی ابراز امیدواری کرد: در آینده ای نزدیک، نشست بزرگ ستاد شمال کشور را برگزار خواهیم کرد.

 این روحانی حامی گفتمان اعتدال اظهار داشت:ما در قالب یک مجمع به نام مجمع حامیان شمال کشور دور هم جمع خواهیم شد و مباحث و موضوعات را مطرح می کنیم.

* اگر نماینده مجلسی حمله به استاندار و دولت می کند ما دفاع خواهیم کرد

 محمد زمان پور –عضو شورای راهبردی مجمع حامیان شمال کشور – هم در این مراسم با گلایه از برخی رسانه ها اظهار داشت: درست است که اظهارات برای گوینده کلام تبعاتی به همراه خواهد داشت اما در نشست اخیر خلاف آنچه که در جلسه صورت گرفت را در سایت ها مطالعه کردیم.

 وی با بیان اینکه اعتقاد داریم تمامیت خواهان همواره به دنبال افراط خواهند بود افزود:اگر نماینده مجلسی حمله به استاندار و دولت می کند ما حضور داریم و دفاع خواهیم کرد.

 زمان پور با اشاره به اینکه موضوع برکناری و تعویض استاندار مشخص نیست که چگونه و از کجا آب می خورد، ابراز داشت:بحث ما ایجاد انسجام و حفظ تشکیلاتی است که حماسه سیاسی به واسطه آن رقم خورد.

 زمان پور از تشکیل شورای راهبردی جوانان حامی دولت تدبیر و امید در شمال کشور خبر داد و گفت:این تشکل با هدف تبیین گفتمان اعتدال در بین جوانان، ساماندهی فعالان جوان حامی دولت دکتر روحانی در شمال کشور و ایجاد زمینه برای مشارکت اجتماعی و سیاسی جوانان در توسعه شمال کشور تشکیل خواهد شد.

 وی هم افزایی، توانمند سازی و ایجاد پشتوانه نیروی جوان در عرصه های مدیریتی و ایجاد تعامل مناسب برای ارتباط جوان، دولتمردان و مسئولان استان را از دیگر اهداف این شورا عنوان کرد.

 زمان پور اعضای این شورا را فعالان کمیته های جوانان، ورزشکاران و دانشجویان ستاد سابق دکتر روحانی در انتخابات ریاست جمهوری در سه استان شمالی عنوان کرد.

* افراط و تفریط جوابگوی مشکلات نخواهد بود

 عین الله تاجیک عضو شورای راهبردی ستاد حامیان دکتر روحانی که از استان گلستان در این جلسه شرکت کرده بود با بیان اینکه به دلیل شرایط موجود اهم فعالیت های دولت به حوزه اقتصادی معطوف شده است، افزود:در این میان مشکلات مرتبط با حوزه جوانان مغفول مانده است و ما انتظار داریم در این دولت به بررسی مصائب جوانان بیش از گذشته پرداخته شود.

 وی به رعایت اعتدال در جامعه تاکید کرد و گفت:شرایط بین المللی نیز رعایت این اصل را تایید می کند چرا که امروز افراط و تفریط جوابگوی مشکلات نخواهد بود.



تاجیک ایجاد تحول در عرصه های مختلف را نیازمند همدلی و همکاری همه احزاب سیاسی در کشور دانست و گفت:یکی از اهداف ما از تشکیل این شورای راهبری فرهنگ سازی در بین جوانان است که در دراز مدت به سامان دهی مباحث کارآفرینی و توسعه اشتغال در کشور کمک خواهد کرد.

* مشکلات 8 ساله با شش ماه کار حل نمی شود

سیدفرشاد موسوی عضو دیگر شورای راهبردی حامیان ستاد دکتر روحانی که از گیلان در این مراسم حضور یافته بود، اظهار داشت:امروز وظیفه ما حمایت از گفتمان دکتر روحانی است.

وی با بیان اینکه افراطیون در طول هشت سال تمایل داشتند تمامی ارکان قدرت را در اختیار بگیرند افزود:آن افراط هشت ساله با شش ماه کار حل نمی شود و باید با صبوری بیشتری با مسایل برخورد کرد.

موسوی با بیان اینکه باید انتقادها کمرنگ تر شود، افزود:باید با حمایت خود کمک کنیم که دل مشغولی های دولت مرتبط با حامیان خود نباشد و اعتقاد داریم که اعتماد به دکتر روحانی در دراز مدت قطعا جواب خواهد داد.

* فشارهای گوناگون سیاسی به مجموعه دولت و استانداران وارد می شود

رضا غضنفری –رئیس ستاد سابق دکتر روحانی در میاندورود-هم در این مراسم با بیان اینکه ما درست است که از طرف مردم در اکثریت هستیم اما در مدیریت کشور و استان در اقلیتیم، افزود:فشارهای گوناگون سیاسی به مجموعه دولت و استانداران وارد می شود و ما هر هفته شاهد حضور وزیری در مجلس برای پاسخگویی به سوال نمایندگان خاص هستیم.

 وی با بیان اینکه رویکرد دولت در استفاده از نیروهای باتجربه مدیریت کردن اوضاع کشور است، افزود:شرایط امروز دیگر جای آزمون و خطا نیست و باید مشکلات حل شده و در مسیر درست هدایت شود.

 غضنفری ابراز داشت:در دولت قبل حامیان دولت شمشیر به دست ایستاده بودند و هر کس یا رسانه ای نقدی بر دولت می کرد بر او می تاختند، امروز ما ادعای شمشیر کشی نداریم اما متاسفانه این قدرت در میان حامیان دکتر روحانی کم است چرا که رسانه های حامی دولت در اقلیت هستند و باید با تلاش مضاعف در راستای حمایت از گفتمان دولت گام برداریم.

 وی بابیان اینکه هر کاری که دولت می کند رسانه ها و مطبوعات علیه آن هجمه ایجاد می کنند افزود:نقد مدیران همواره وجود داشته است اما به دلیل در اقلیت بودن باید نقدها در جلسات داخلی و خصوصی انجام شود و کشاندن آن به عرصه رسانه به صلاح نیست.

 غضنفری به دخالت نمایندگان مجلس در جزیی ترین انتصابات ارکان اجرایی دولت در شهرستان ها اشاره کرد و گفت: آنها برای تعویض یک معاون و بخشدار به دفتر معاون وزیر و خود وزیر مراجعه می کنند.

گفتنی است در ادامه این جلسه به دلیل نیامدن مشاور جوان ریاست جمهوری، نماینده وی با حضور در جمع و قرائت بیانیه از عدم حضور ایشان عذرخواهی کرد.

 در این دست نوشته آمده است:«از حمایت های همه جانبه شما دوستان و همکاران گرامی در طول این چند ماه در مازندران از دولت تدبیر و امید تقدیر می کنم و پوزش بنده را از این جهت که نتوانستم در جمع شما حضور پیدا کنم پذیرا باشید.»

شنیده شده میرشفیعی -مشاور جوان رییس جمهوری- تا آخرین دقایق مصر به شرکت در جلسه بود که ظاهرا با تماس یکی از موافقان سابق استاندار و منتقد کنونی او مبنی بر ضدیت این جمع با گفتمان تدبیر و امید، از حضور در این جلسه خودداری کرد..

 


  • سه شنبه 24 تير 1393-10:13

    حرفارو باید با یکی بزنید که هم از خودتون باشه هم با دولت ارتباط داشته باشه.اینهمه تلاش کردید بی منت حالا اجازه نمیدن فلانی بیاد با ما همکلام شه چون بیانیه داد الان منطقه آزادو نمیدن بهش

    • اصلاح طلبپاسخ به این دیدگاه 0 28
      دوشنبه 26 اسفند 1392-9:14

      بسیار عالی و دست مریزاد به این دوستان،
      اما یادمان باشد که چه گفتمانی باعث پیروزی دکتر روحانی شد و اقای زمانی ان روزها که به هر در و پیکری میزد که عضو کمیته جوانان ستاد ایت الله هاشمی شود و از هر تخریبی کوتاهی نکرد.و دست روزگار ایشان به ریاست کمیته جوانان رساند ...
      که بازهم جوانانی مانند رضا زرین کمر ،مصطفس فلاح، حسین فقیه ، محسن بیگلربیگی و ... تلاش شبانه روزی داشتند و آسیب جدی به آنها رسید و امروز بدون هیچ سهم خواهی در حال نظاره هستند.

      • يکشنبه 25 اسفند 1392-20:33

        آقا یا خانوم بی ریا مسلما تاثیر این دوستان در انتخابات و رای بی سابقه دکتر روحانی در مازندران ازخیلی از آنهایی که الان در مسند استان هستند بیشتر بوده و خیلی از دوستان با لابی گری و فشار به استاندار و تیم همراهش خودشون رو غالب کردن...

        • شنبه 24 اسفند 1392-21:43

          پیشنهاد م این است همین عزیزان به اتفاق حداکثر سی نفر از روزنامه نگاران شمال کشور در نشست هم اندیشی حضور پیدا کنند ودر فضای دوستانه در بخش های مختلف تبادل نظرکنند البته سی نفر افراد فوق ازافراد صاحب نظر وبه دید شما منتقد باشند ضمنا محور موضوع رویکرد دولتمردان شمال کشور در دولت تدبیر وامید با تشکر

          • شنبه 24 اسفند 1392-17:12

            يعني اين دوستان بودند كه براي آقاي روحاني راي جمع كردند و در واقع مردم رو قانع كردن كه به دولت تدبير روحاني اعتماد كنند؟؟؟؟؟؟
            كه اينطور براي دولت و مردم نسخه ميپيچند!!!
            عجب!!!!

            • شنبه 24 اسفند 1392-9:27

              آفرین و درود بر شما. جلسات را تکرار کنید . نخبگان سیاسی و علمی بیشتری جذب کنید . شجاع باشید و در مقابل اصولگرایان واهمه ای نداشته باشید. مردم و دولت با شماست. فراخوان عمومی دهید و جزیره ای فکر نکنید تا جذب حداکثری نمایید.و ......

              • نکته بینپاسخ به این دیدگاه 83 1
                شنبه 24 اسفند 1392-3:8

                چه کسی مانع حضور مشاور جوان رئیس جمهور ذر این جلسه شده!؟ کار این جوون ها که بد نیست و حول اتحاد و همبستگی هست؟درود بر جوانان بی ریا

              • جمعه 23 اسفند 1392-23:1

                ...میشه سطح علمی جلسه رابررسی کنید؟سطح اجراییش که معلومه...

                • جمعه 23 اسفند 1392-18:35

                  فک کنم مهم براشون تو بوق و کرنا کردن همچین جلسه ای بوده تا کمیت و کیفیت برگزاریش..همچین تشکلی چن ماهه که ایدش مطرح شده و اعلام تشکیلش بدون حمایت از استانداری و نهادهای قدرت آب در هاون کوبیدنه...بدون حمایت استاندار این حرکت موازی کاری و سدی در راه تحقق خواست های دولته

                  • سوادکوهی ریکاپاسخ به این دیدگاه 3 31
                    جمعه 23 اسفند 1392-13:0

                    عشق است کاظم فولادی

                  • جمعه 23 اسفند 1392-11:37

                    سلام همین سه نفر ؟؟؟؟!!!!!


                    ©2013 APG.ir