تعداد بازدید: 4331

توصیه به دیگران 0

شنبه 2 فروردين 1393-18:11

عکس و خبر

بهشهر؛ از نصب المان تا برپایی نمایشگاه نوروزی

عکس های خبری مازندنومه/ 9عکس از برپایی نمایشگاه صنایع دستی در بهشهر+ 6عکس از نصب المان های شهری در بهشهر


مازندنومه؛ سرویس محیط زیست و گردشگری: نمایشگاه صنایع دستی محلی در عباس آباد شهرستان بهشهر برپا شده است. این نمایشگاه در صبح روز شنبه دوم فروردین با حضور مسئولان شهری و استانی در ورودی محوطه تاریخی عباس آباد بهشهر آغاز به کار کرد.

 در آیین افتتاحیه این نمایشگاه فرماندار بهشهر، معاون صنایع دستی سازمان گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی مازندران، شهرداران بهشهر و خلیل شهر، مدیریت میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری بهشهر حضور داشتند.

این نمایشگاه در 20 غرفه شامل صنایع چوبی، تزیینات چوبی و بافت پارچه های سنتی، معرق نی، سنگ های تزیینی، لمه، ترشیجات و صنایع غذایی، تولید عسل طبیعی هزارجریب، غرفه آش محلی شهیدآباد و... برپا شده که تا پایان ایام نوروز میزبان گردشگران و هم استانی هاست.

 عکس: محمود ربیع زاده

*نصب المان های شهری در بهشهر

شهرداری بهشهر علاوه بر نصب این المان ها، افراد تحصیل کرده ای را در باغ شاه عباس صفوی (پارک ملت) جهت اطلاع رسانی و ارائه توضیحات  تاریخی به گردشگران مستقر کرده است.

عکس: روابط عمومی شهرداری بهشهر




  • مشهد نشینپاسخ به این دیدگاه 1 0
    شنبه 30 فروردين 1393-21:46

    سلام ایکاش مسولین بهشهری کمی هم دراین ایام به شهرهای دیگر سر میزدند که لااقل معنای کار کردن ویا المان ساختن را یاد بگیرند در باغ شاه ازماسئوال شد که از کجا امدیم وچند نفریم سئوال کردم چرا گفتند برای امار با خودم گفتم خوشبحال بهشهریها چه قدربودجه گرفتن که میخوان امار بدن وکمی انطرفتر دعوا سر قرفه بین ترشی فروش ونقاش کودک وصد البته در بهشهر برنده ترشی فروش باکمک مسئول قرفه ها و ان موقع که یادم امد بیست وچند سال قبل قضیه دانشگاه ازاد ومخالفت اقایان و این هم نتیجه

    • سه شنبه 5 فروردين 1393-22:55

      واقعاً زحمت کشیدن...... خیلی بهشون فشار اومد این همه کار کردن

      • يکشنبه 3 فروردين 1393-9:59

        من نمیدانم المان یعنی چه؟ لطفاً توضیح دهید


        ©2013 APG.ir