تعداد بازدید: 3582

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 12 فروردين 1393-6:59

تصادف منجر به فوت نداشتیم-منصوریان

دو خبر/فرماندار سوادکوه شمالی گفت: طبیعت‌گردان به ویژه در 13 فروردین نسبت به حفظ طبیعت دقت کنند/اولین جلسه شورای اداری استان شنبه 16 فروردين با حضور آیت الله طبرسی در سالن اجتماعات استانداري مازندران برگزار مي شود.


مازندنومه؛ سرویس محیط زیست و گردشگری، کلثوم فلاحی: محمدرضا منصوریان -فرماندار سوادکوه شمالی- با حضور در ستاد خدمات سفر مازندران در اداره کل گردشگری استان در جمع خبرنگاران، اظهار داشت:‌ تصادف منجر به فوت در منطقه نداشتیم و تصادف‌ها جزئی بوده است.

وی با بیان اینکه از 15  روز مانده به تعطیلات عید، مسیر جاده اصلی و حوزه شهری و مناطق گردشگری را از پسماند پاکسازی کردیم، افزود: امیدواریم مسافران و همشهریان از ریختن زباله در محلی غیر از سطل‌های زباله، خودداری کنند و طبیعت را در طول سال، پاکیزه نگه داریم چون استاندار مازندران هم در این زمینه دغدغه دارد.

منصوریان با اشاره به اینکه در روز طبیعت باید توجه بیشتری در این زمینه داشته باشیم و نگذاریم زباله به محیط زیست ما آسیب بزند، گفت: طبیعت‌گردان به ویژه در 13 فروردین نسبت به حفظ طبیعت دقت کنند.

*تبيين راههاي تحقق شعار سال در اولين جلسه شوراي اداري مازندران


به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران اولين جلسه شوراي اداري مازندران در سال 1393 روز شنبه 16 فروردين در سالن اجتماعات استانداري مازندران برگزار مي شود.

 در اولين جلسه شوراي اداري مازندران در سال جديد كه با حضور آيت الله طبرسي نماينده محترم ولي فقيه در مازندران برگزار مي شود محورها و راهكارهاي تحقق شعار سال 93 يعني اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي مورد بحث و بررسي قرار مي گيرد

 در اين نشست آيت الله طبرسي نماينده ولي فقيه در مازندران سخنراني خواهد کرد و دكتر ربيع فلاح استاندار مازندران نيز علاوه بر بيان سياست ها و برنامه هاي دولت در سال 93 در زمينه راه هاي تحقق اقتصاد مقاومتي و مديريت جهادي و تقويت فعاليتهاي فرهنگي سخنراني مي كند.


 در اين جلسه همچنين معاونان استانداري به بيان انتظارات خود از مديران خواهند پرداخت و مديران جديد نيز معرفي خواهند شد

 



    ©2013 APG.ir