تعداد بازدید: 6204

توصیه به دیگران 0

شنبه 16 فروردين 1393-23:28

از جابه جایی در فرمانداری ها تا گزینه های احتمالی ادارات کل

بهار انتصابات

انتصابات تازه در راه است/با رفتن هادی خنجری به فرمانداری نور و خالی شدن صندلی مدیرکل بحران، از حسین خانپور و سید قاسم دابوئیان به عنوان گزینه های مطرح جهت تصدی مسئولیت این اداره کل نام برده می شود.(ویرایش دوم)


مازندنومه، سرویس سیاسی: در تازه ترین تحولات در استانداری مازندران با حکم استاندار، فرمانداران دو شهر همجوار محمودآباد و نور جای خود را به گزینه های مدنظر نماینده فعلی و سابق این حوزه انتخابیه خواهند داد و در روزهای آتی باید شاهد برگزاری مراسم تودیع فرمانداران قدیم و معارفه سرپرستان جدید در این دو شهرستان باشیم .

  در محمودآباد سیف الله فرزانه جایگزین عبدالقدیر مشایخی خواهد شد. فرزانه از نیروهای نزدیک به احمد ناطق نوری - نماینده هفت دوره نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی- است که با حمایت او نیز به این جایگاه خواهد رسید.

 فرزانه پیش از این  سمت مدیرکلی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران را تجربه کرده است و سال ها شهردار محمودآباد بود.

 البته انتصاب وی با مخالفت شدید عبدالوحید فیاضی -نماینده فعلی منطقه- مواجه شده است. ضمن اینکه بنا به اذعان صاحب نظران ، وی در میراث فرهنگی و گردشگری نیز عملکرد چندان مناسبی نداشت و برای بسیاری از حامیان دولت تدبیر و امید بازگشت او به دولت تعجب برانگیز بوده است .

از طرفی در شهرستان نور این بار یک نیروی نزدیک به فیاضی سکاندار فرمانداری خواهد شد. هادی خنجری که هم اکنون مسئولیت مدیرکل مدیریت بحران استانداری را بر عهده دارد و در ماه های پایانی 92 بحران سفید مازندران را پشت سرگذاشت با حمایت عبدالوحید فیاضی جایگزین علی محمد صمدیان خواهد شد و در روزهای آتی بر صندلی این فرمانداری تحت عنوان سرپرست مستقر خواهد شد.

 خنجری پیش از آن که مدیرکل بحران استان شود مدت کوتاهی را به عنوان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان فعالیت داشت و پیش از آن نیز رئیس جمعیت هلال احمر قائم شهر بود.

به نظر می رسد تعیین فرماندارهای دو شهر محمودآباد و نور بین ناطق نوری و فیاضی تقسیم شده است.

اما با رفتن خنجری به فرمانداری نور و خالی شدن صندلی مدیرکل بحران ، فعلاً از حسین خانپور و سید قاسم دابوئیان به عنوان گزینه های مطرح جهت تصدی مسئولیت این اداره کل نامبرده می شود و باید دید که در نهایت ربیع فلاح و معاون عمرانی اش چه کسی را به عنوان مدیرکل بحران استان انتخاب خواهند کرد.

 خانپور کارشناس ارشد مهندسی لرزه شناسی و مدیرعامل فعلی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بابل است و در سوابق وی مسئولیت هایی نظیر شهردار امیرکلا ، عضویت در شورای شهر بابل و مشاور فرماندار بابل دیده می شود.

 از سویی دیگر در سوابق مهندس دابوئیان که گویا به استاندار مازندران نزدیک تر است، مسئولیت شهرداری گتاب، عضویت در دوره اول شورای شهر بابل و نامزدی انتخابات ششمین دوره مجلس شورای اسلامی مشاهده می شود.

 در این خصوص مسئله ای که باید به آن توجه داشت آن است که مازندران همواره در معرض بحران های طبیعی نظیر زلزله ، سیل ، طوفان ، آتش سوزی در جنگل ها و منابع طبیعی ، حوادث جاده ای ، خشکسالی، رانش و کم آبی کشاورزی و ... قرار دارد و این وضعیت موجب پیچیدگی مدیریت بحران در استان شده است. باید دید که استاندار دولت تدبیر و امید چه تدبیری در این خصوص لحاظ خواهد کرد .

در آخرین شنیده ها تحولات بهاری استاندار تدبیر و امید به دفتر امور روستایی استانداری مازندران هم خواهد رسید و آزادی کناری به زودی صندلی دفتر امور روستایی را به احتمال تحویل یکی از فرمانداران سابق غرب استان خواهد داد. گفتنی است آزادی کناری در دولت احمدی نژاد ابتدا فرماندار نکا بوده و سپس به دفتر روستایی استانداری منتقل شد.

تازه ترین خبرها حاکیست که جان الله عبدی به عنوان مدیرکل جدید دفتر روستایی استانداری مازندران منصوب شد و معارفه او روز دوشنبه ساعت 9 صبح برگزار می شود. 

عبدی اهل روستای ولیکچال دودانگه ساری است.


  • شنبه 6 ارديبهشت 1393-21:33

    ضمن احترام به تمامی گزینه های احتمالی تصدی اداره کل مدیریت بحران مازندران ما هم شنیده ایم آقای محمدرضا رهنمون فوق لیسانس مدیریت بحران و لیسانس پرستاری که هم اکنون معاون علمی پژوهشی سپاه کربلای مازندران است و مدرس دانشگاه و محقق در زمینه مدیریت بحران و پدافند عامل است و از نوجوانی ساکن ساری بوده و دیگر ساروی محسوب میشود هم کاندید این سمت است در تمامی دولتها مورد احترام بوده چون به فکر خدمت و تلاش بوده و سیاست باز نبود.

    • سه شنبه 19 فروردين 1393-17:23

      chera nazarat dige ersal nemishe?

      • سه شنبه 19 فروردين 1393-17:11

        من فقط 1 سوال دارم دوست دارم بدون غرض ورزی و با تحقیق جواب بدین
        تو کل استان مازندران کسی با صلاحیت تر از مهندس دابوییان پیدا میشه؟ از نظر وجدان کاری . سطح سواد علمی (واقعی و تجربی) و مدیریت کاری مهندس زبانزده ...
        این مرد زندگیش وقف خدمت به مردم گذشته ...

        برا مدیریت بحران مدرک دانشگاهی فقط ملاک نیست قدرت مدیریت در شرایط سخت مهمه که هیچکس تو این استان به اندازه این مرد نداره
        سید امتحانشو زمان جنگ به همه ما ثابت کرده ...

        • سه شنبه 19 فروردين 1393-9:39

          خجالت بكشيد حدشون اين حرفها نيست

          • ازآشنایان جناب آقای مهندس دابوئیان(ویرایش دوم)پاسخ به این دیدگاه 1 1
            دوشنبه 18 فروردين 1393-22:51

            بنده یکی از دوستان جناب آقای مهندس دابوئیان هستم که سابقه رفاقت7ساله با ایشون رادارم.بابت قضیه تصدی سمت مدیرکلی اداره بحران استانداری با ایشون امروزساعت6.40بعدازظهر صحبت کردم فرمودندتا این لحظه در این خصوص هیچگونه صحبتی بامن نشده.باآرزوی توفیق روزافزون برای ایشان

            • ازآشنایان جناب آقای مهندس دابوئیانپاسخ به این دیدگاه 2 1
              دوشنبه 18 فروردين 1393-18:50

              بنده یکی از دوستان جناب آقای مهندس دابوئیان هستم که سابق رفاقت7ساله با ایشون رادارم.بابت قضیه تصدی سمت مدیرکلی اداره بحران استانداری با ایشون که صحبت کردم فرمودندتا این لحظه در این خصوص هیچگونه صحبتی بامن نشده.باآرزوی توفیق روزافزون برای ایشان

              • حاجي اصغريپاسخ به این دیدگاه 2 1
                دوشنبه 18 فروردين 1393-15:9

                آقاي مهندس دابوئيان شهردار شهر هاي رويان - كياكلا-گتاب-سورك و سازمان همياري هاي شهرداريها كل كشور و شهرداري منطقه 19 و عضو شوراي شهر بابل بسيجي و داراي سابقه جبهه و جنگ بوده كه در سايت نوشته نشده به نظر من ايشان صلاحيت مدير كلي را دارد.

                • يکشنبه 17 فروردين 1393-23:56

                  الان بنده یکی از اون اقاهام که از سوابق ایشون دفا کردم , امیدوارم حرفتون شوخی بوده باشه و منبع تحقیقاتی شما خیلی قوی تر از اینترنت باشه به امید خدا !!!! بدم رفاقت ایشون با پسر اقای فلاح هم از جست و جو های اینتر نتتیتون بوده؟!!!!! :) ای اقا......... زشته در این حد غرض ورزانه حرف زدن اخه به چه قیمتی.موفق باشید اقا.

                  • خبرنگار 2پاسخ به این دیدگاه 3 3
                    يکشنبه 17 فروردين 1393-22:51

                    البته من شنیدم که نیاز نماینده بابل از آقای خانپور برای بحران حمایت کرده و اونو به استاندار معرفی کرده ،البته نیاز مثل شجاعی،فیاضی،علیپور و ... گردن دکت! نیست که هر کی رو معرفی کرده اصرار کنه که باید حتما مدیر بشه----راستی مازندنومه نگفتی دقیقاً کی قراره جای آزادکناری بیاد ؟ باز هم فرماندار احمدی نژادی ؟!!!!!!!!!!!

                    • يکشنبه 17 فروردين 1393-22:45

                      آقایی که سه بار در قالبهای مختلف کامنت گذاشتی و از سوابق طولانی آقای دابوئیان نام بردی ، اگر یه سرچی تو گوگل داشته باشی فقط ازمسئولیت های شهرداری گتاب و عضویت در شورای شهر بابل آقای دابوئیان مطلب هست و اصلاً هیچ سابقه ای از سایر مسئولیت های ایشون تو اینترنت نیست که خبرنگار بیچاره و سایت مازندنومه رو متهم میکنی ، کسیکه این همه سابقه داره حتی در سطح معاون شهردار منطقه باید حداقل یه اشاره ی کوچیک تو اینترنت باشه ، در ضمن کسی که مسئولیت خطیر مدیریت بحران را قراره بر عهده بگیره باید تو این زمینه حتماً تجربه داشته باشه اما آقای دابوئیان تو حوزه بحران و حوادث و امداد و نجات چه سابقه ای دارن ؟فقط به خاطر اینکه هم محلی استاندار هستن و با پسر استاندار نزدیک هستند باید این پست نامربوط با سوابق و مدرک تحصیلی اش رو بگیره ؟ ، باز خانپور حداقل هم مدرک زلزله داره و هم مدیرعامل آتش نشانی شهر بزرگی مثله بابل بوده

                      • يکشنبه 17 فروردين 1393-17:52

                        جناب استاندار در انتصابات دقت بیشتری بخرج دهید !!!!!!!!

                        • يکشنبه 17 فروردين 1393-14:27

                          تاآنجاي كه من اطلاع دارم آقاي دابوئيان مديري بسيار موفق وشهردار سورك شهرداررويان شهرداركياكلا شهردارگتاب عضوشوراي شهربابل و سازمان همياري وشهرداري تهران وشهرداري منطقه 19تهران رزمنده وبسيجي نمونه استان مازندران ومشاورفني وشهرسازي استانداربوده هست

                          • يکشنبه 17 فروردين 1393-14:5

                            ایا مشاهدات شما مقداری محدود نیست در مورد سوابق اقای مهندس دابوییان؟ ضمن تشکر از اطلاع رسانی اگاهانه و پسندیده ی شما به عنوان یک شهروند انتظار داریم مطالبی که در همچین سایتی نوشته میشه علمی تر و با صداقت بیشتری بیان بشه, تا اونجایی که بنده اطلاع دارم عرض میکنم شما هم مطلع باشید. در سوابق جناب اقای مهندس دابوییان شهردار سورک ,شهردار رویان ,شهردار کیاکلا,مشاور و دبیر کمیته مشارکت شهر داری منطقه 19 شهرداری تهران,عضو معاونت پشتیبانی شهرداری های کل کشور,کارشناس حقوقی شهرداری های کل کشور,معاون مالی اداری سازمان انتشارات کل کشور,معاون امور اقتصادی و بازارچه های شرکت کک وزارت کشور و ....... هم دیده میشه غیر از دو موردی که نام بردید.

                            • يکشنبه 17 فروردين 1393-13:33

                              درمورد گزینه های مطرح تصدی مسئولیت اداره مدیریت بحران استانداری مازندران سوابق کامل جناب آقای مهندس دابوئیان که یکی از رزمندگان و جانبازان جنگ تحمیلی می باشند به شرح ذیل است:
                              1 - مشاور حقوقی،معاون اداره کل اداری مالی،معاون اداری مالی سازمان انتشارات سازمان شهرداریها و دهیاریهای وزارت کشور
                              2- مشاور و معاون شهرداری منطقه19 تهران
                              3-شهردارسورک
                              4-عضویت دردوره اول شورای اسلامی شهربابل
                              5-شهرداررویان
                              6-شهردارکیاکلا
                              7-شهردارگتاب
                              8-مشاورامورفنی و شهرسازی استاندارمازندران(هم اکنون)
                              آرزوی موفقیت و توفیق ایشان را از خداوند متعال خواستاریم.

                              • يکشنبه 17 فروردين 1393-13:15

                                ماشالله بابلی ها بازم موندن که پستی نگرفته باشن؟

                                • سه شنبه 19 فروردين 1393-17:20

                                  بابلی ها در حال حاضر تو چه سمتی هستن ؟ اگه لطف کنید بیان کنید ممنون میشم
                                  به جز اقای هاشمی که البته در حال حاضر دیگه استانداری نیستن
                                  در غیر این صورت لطفا جو خراب نکنید بهتر نیست تا مدرکی نداریم نظری ندیم؟

                                  • ازدوستان قدیم حوزهپاسخ به این دیدگاه 3 3
                                    يکشنبه 17 فروردين 1393-17:32

                                    سابقه چندین سال تحصیل درحوزه علمیه روحیه بابل و حوزه علمیه قم را به تحصیلات سیدعزیز اضافه کنید.ارادتمند

                                  • يکشنبه 17 فروردين 1393-12:29

                                    .. انشا الله موفق باشید دولت احمدینزاد دوباره می کوید ما اماده خدمت به مردم هستیم دولت روحانی را دولت بیر واز کار افتاده میدانند حتی انها اقرار دارند حتی اعضای ستاد دکتر روحانی به او بشت کردند این امر خطر ناک است ممنونم

                                    • يکشنبه 17 فروردين 1393-10:37

                                      مدير كل راه و شهرسازي كي عوض ميشه؟

                                      • يکشنبه 17 فروردين 1393-9:4

                                        اون چیزی که تو مدیریت بحران مهمه اینه که طرف حتما باید سابقاً تجربه فعالیت در این زمینه را داشته باشه

                                        • يکشنبه 17 فروردين 1393-7:3

                                          آخ آخ آخ آخ اي بابلي


                                          ©2013 APG.ir