تعداد بازدید: 4371

توصیه به دیگران 2

دوشنبه 18 فروردين 1393-23:9

گروکشی برای یک فرمانداری

قرار بود معارفه فرماندار جدید محمودآباد امروز انجام شود، اما به فردا و سپس پس فردا موکول شد! این انتصاب وجه المصالح انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی شده است. واقعا بايد برای مظلوميت دولت روحاني گريست.


 

.مازندنومه؛ سرویس سیاسی، یادداشت کاربران: من یک شهروند محمودآبادی هستم و در انتخابات گذشته به دکتر حسن روحاانی رای دادم. انتظارم این بود که تغییرات همسو با این دولت خیلی زودتر در منطقه ما روی دهد، اما مدیران ارشد استان صلاح دیدند در این برهه از زمان به تغییر فرماندار محمودآباد اقدام کنند.

ابتدا بگویم که انتصاب مدیرکل سابق میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران که عملکرد ضعیفی در آن سازمان داشت و مدیر دولت احمدی نژاد بود را به سمت فرماندار دولت تدبیر و امید به هیچ وجه نمی پسندم و این انتصاب که با دخالت احمد ناطق نوری صورت گرفت؛ حتی کف مطالبات ما نیست.آن چه در محمودآباد روی داد، با آن چه ماه های گذشته در فرمانداری آمل روی داد، یک روی سکه اند.

اما انتقاد ما به این انتصاب دلیل نمی شود بر موضع گیری نماینده مان در مجلس اشکالی وارد نباشد. آقای فیاضی این روزها تمام هم و غم خود را مصروف این کرده که جلوی انتصاب فرماندار جدید محمودآباد را بگیرید. تنها دلیلش هم این است که فرزانه را نیروی ناطق نوری می داند. البته ایشان فراموش کرده که گزینه فرمانداری نور یعنی خنجری نیروی نزدیک به اوست و در واقع انتصاب دو فرماندار شهرهای ساحلی محمودآباد و نور بین ناطق نوری و فیاضی تقسیم شده است.

در این جا نقل ماجرایی خالی از لطف و بی ارتباط  با اتفاقات اخیر محمودآباد نیست.

در شهريور 87 محسن نریمان - نماینده وقت مردم بابل در مجلس شورای اسلامی- با ارسال نامه ای خطاب به محمد کریمی -استاندار وقت مازندران- از اقدامات نامطلوب مدیریتی رییس سازمان آموزش و پرورش مازندران به شدت انتقاد کرد.

در بخشی از این نامه كه در اختيار رسانه ها نیز قرار گرفت، آمده بود: «عبدالوحید فياضي -رییس سازمان آموزش و پرورش مازندران- حتی در حد اطلاع به این جانب قائل به تعامل نیست و با اتخاذ این روش فضای آرام آموزش و پرورش شهرستان را دچار نا آرامی نمود.

 ایشان در برکنار نمودن رئیس آموزش و پرورش بخش بندپی غربی حتی در حد اطلاع این جانب که برای چهارمین دوره مجلس شورای اسلامی حضور دارم و نماینده اول شهرستان بابل هستم همکاری نداشت.»

سئوال اساسي و مهم اينجاست فردي كه ديروز در مسئوليت آموزش و پرورش مازندران حتي نماينده آن شهرستان را در حد اطلاع دادن هم تحويل نمي گرفت و با وجود آن كه در انتخابات رياست جمهوري همراه سعید جليلي و ریس ستاد او در استان بود، به خود اين گونه اجازه مي دهد تا در عزل و نصب ها در دولت روحانی دخالت كند!  !

قرار بود معارفه فرماندار جدید محمودآباد امروز انجام شود، اما به فردا و سپس پس فردا موکول شد! این انتصاب وجه المصالح انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی شده است. واقعا بايد برای مظلوميت دولت روحاني گريست.

 


  • پنجشنبه 21 فروردين 1393-17:8

    واقعا برای سایتتون متاسفم که تمام پیامهاتون جهت داره.ولی به کوری چشم دشمنان وبه لطف خدمات آقای فیاضی، بگم این دوره رایش بیشتره

    • پنجشنبه 21 فروردين 1393-8:19

      در دولتی که شعار حکومت پاک دستان بود چه شده که بوی از این شعار دیده نمی شود .اگر استاندار و کسانی که در عزل و نصب ها دخالت نمی نمایند تحقق شعارهای دولت تدبیر و امید را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند دیگر جنگی در میان نخواخد بود این محمودآبادی عزیزی از کدام گزینه طرفداری می کند در حالی که هردو از شعاع شعارهای آقای رئیس جمهور بیرونند .

      • پنجشنبه 21 فروردين 1393-2:16

        در مورد آقای خنجری باید بگویم ایشان مورد علاقه و اعتماد بسیاری از بزرگان اصلاحات میباشد و البته رابطه خوبی با اقای فیاضی دارد انصافا ایشان در زمان دولت قبل احترام بزرگان اصلاحات را حفظ میکرده

        • چهارشنبه 20 فروردين 1393-19:49

          محمودآباد اصلا شانس نداره...
          ...
          دیگه واقعا باید به حال دولت روحانی سوخت! ...

          • سواد کوهی کیجاپاسخ به این دیدگاه 6 0
            چهارشنبه 20 فروردين 1393-10:36

            کجاست فیلم دستهای پینه بسته زن شمالی در حالیکه تا زانو تو گل فرو رفته و افتاب بی مروت مردادماه تا مغز سرش رو ذوب می کنه و صدای جیرجیرکای شاکی گوش اونو کر ولی کو گوش مسئولینش که یه روزی با همین دستای پینه بسته بهش رای داد تا ؟؟؟ که ... بشنوه فریاده برسید به داد خوشه های برنج ...

            • رستمي از ساري پاسخ به این دیدگاه 12 1
              چهارشنبه 20 فروردين 1393-8:19

              جناب آقاي فياضي شما در دوره رياست آموزش و پرورش مازندران با احساس جوانان مستحق استخدام بازي كرديد.. همين شما گفتيد هيچ پارتي بازي نشده و لي آقاي... - و... براي پيگيري كار همسرم بمن گفتن چرا زودتر نگفتي ما قبلا چند نفر را به فياضي معرفي كرديم پذيرش شدند ...

              • پنجشنبه 21 فروردين 1393-15:0

                مدیرکل ... عضو جبهه پایداری و همچنین عضو ستاد سعید جلیلی بوده ولی با گذشت 8 ماه از دولت جدید هنوز ماندگار است کسی که 2هفته نتوانست افراد خلاف دیدگاه خود را تحمل کند و به محضی که مدیرکل شد 2 هفته بعد برای 20 نفر ابلاغ زد واقعا این دولت مظلوم است که مسئولینش نمی توانند حتی ساده ترین انتصابات را انجام دهند

              • جمعی از دانشجویان محموداباد ونور پاسخ به این دیدگاه 14 2
                سه شنبه 19 فروردين 1393-18:55

                سلام ...دولت گذشته چقدر واقعا چقدر ... همیشه هرکاری در هر دولت حرف فقط حرف انهاست انهای که در دولت روحانی زحمت کشیدن حرف مفت اقای استاندار اقای معاون استاندار دیکر بس است دوستان ستادی روحانی در مازندران مسخره این ها شدند شما چرا باانتخاب این افراد که در دولت احمدی نزاد یا در ستاد جلیلی همه... تاریخ مصرف گذشته اند انتخاب می کنید بجای تبریک باید تسلیت گفت مردم نور ومحمود اباد یارچه مشکی در سردرب منازل و مغاز نسب برچم مشکی کنید این مصیبت را بهم تسلیت بکوبد خدا عاقبت همه ما ختم خیر شود شما را به قران مطالب مارا حذف نکنید مدیون خدا ورسولش هستید چرا به فرمان نمایتده ها ی که دولت روحانی قبول ندارند گوش میدید ... چرا ترس بگذارید هر کاری از دستشان بر می اید بکنند بالا تر از سیاهی رنکی نیست بکذارید همه دولتیان استیضا شوند ملت ما بیدارتر می شوند ما باید ازاین بحران خارج شویم ان هم قاطع نیروی حامی دولت است در غیر این صورت خدا عاقبت شما را ختم بخیر واین مطلب ازما داشته باشید که اولین دولت است بیش از یک دوره چهار ساله میباشد فاتحه مقصر مسولین فعلی می باشند

                • سه شنبه 19 فروردين 1393-17:9

                  استاندار وقتي فردي را ارجح دانست بايد قاطعانه بايستد در دوران احمدي نژاد ايا نمايندگان ميتوانستند تا اين حد دخالت كنند، در كشور ما به جاي انكه نمايندگان پيگير مطالبات مردم باشند دنبا ل چينش نيروهاي خود هستند تا دوره ديگر را از دست ندهند اين چه اوضايي است .ما كه اخبار را رصد ميكنيم واقعا از اين همه بي ساماني در استان رنج ميبريم بخدا اين مردم شايسته اين همه كم لطفي نيستند .

                  • سه شنبه 19 فروردين 1393-8:21

                    لامصبا این اصولگراهای افراطی از...هم پیشی گرفتند!!! بابا بی خیال دولت تدبیر و امید بشین! تو رو خدا ...تو رو به جان احمدی... تو رو به جان هر کی دوس دارین کوتاه بیاین!!! بذارین استاندار کارشو انجام بده. بعدش توقع دارین با این مدیران اصولگرا کارا خوب پیش بره!!

                    • علیرضا موسویپاسخ به این دیدگاه 21 3
                      سه شنبه 19 فروردين 1393-8:12

                      به هر قیمتی می خواین فیاضی رو بزنین ، نمیدونین چی کار کنین.همین کار ها رو جناب یوسفیان هم کرد و آخرش فرماندار محبوبش اومد سر کار! نماینده های دیگه هم انجام میدن ولی شما گیر دادی به فیاضی؟

                      • محمودآبادیپاسخ به این دیدگاه 24 1
                        سه شنبه 19 فروردين 1393-1:39

                        درسته که ما دوست داریم یه محمودآبادی بشه فرماندار شهرمون اما نه هر محمودآبادی. ایشون چند سالی که مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان بودند چه کارایی واسه شهرما انجام دادن؟ محمودآباد مدیر بزرگ کم نداره.

                        • جاوید ارجمندیپاسخ به این دیدگاه 6 0
                          پنجشنبه 21 فروردين 1393-10:35

                          البته بله نه هر محمودآبادی ولی فرزانه با همه فرق داره ، درکشور ما فضای کاردر گردشگری تابویی است که هر کسی نمیتونه کاری بکنه حتی رییس جمهور حالا ما از شما دوست عزیز دعوت میکنیم 2 سال صبرکن بعد قضاوت کنید شما که از نوشته ات مشخصه کار اجرایی یا دولتی نکردی اگر در جو اداری بودید میفهمیدید که کار کردن در کشور ما خیلی سخته .

                        • نماینده گریزپاسخ به این دیدگاه 20 9
                          دوشنبه 18 فروردين 1393-23:53

                          حالا اگه نماینده ای طرفدار روحانی بود شاید حق داشت اعمال نفوذ کنه. اما این جا...! بیچاره دولت روحانی

                          • دوشنبه 18 فروردين 1393-23:46

                            همون بهتر که معرفی نشه


                            ©2013 APG.ir