تعداد بازدید: 4588

توصیه به دیگران 19

شنبه 6 ارديبهشت 1393-1:38

حمایت اصلاح طلبان مازندران از ربیع فلاح

همه ی ما در حمایت از استاندار متّحدیم

استاندار ما از پادگان ها بر مسؤولیّت فعلی تکیه نزده است؛ استاندار ما سرهنگ نیست؛ بلکه جهادگر اخلاق مداری است که سخت و متعهّدانه مشغول تلاش است.








                                                                                        

مازندنومه؛ سرویس سیاسی، عبدالصمد زراعتی جویباری: اخیرا در فضای مجازی، خبری منتشر شد که، اصلاح طلبان قصد تغییر استاندار را دارند! در حالی که  اصل خبر کذب و از حقیقت تُهی بوده و اگر همه ی خبرهای درج شده، مانند این خبر باشد؛ باید به تهیّه کنندگان چنین اخباری، گوشزد کرد که آب در هاون می کوبند!

 توهّم و یا آرزوی برخی از گروه ها، پروژه ی عبور اصلاح طلبان از روحانی، نیز دور از واقعیّت بوده و خواهد بود.

 دکتر فلاح جلودار، کار خود را با قدرت و اطمینان تا به حصول تلاش هایش و با حمایت قاطبه ی نیروهای"میدانی جبهه ی تدبیر و اصلاح" به پیش می برد.

 اگر کسی معتقد است که " اصلاح طلبان تندروی استان پس از فشارهای بسیار بر دکتر فلاح برای انتصاب و چینش افراد مورد نظر اصلاحات و بعضا مشارکتی در کرسی های حسّاس دولتی به در بسته خورده اند؛ به بهانه آن چه آن را ناکارآمدی در مدیریّت اجرایی و انتصابات نامیده اند؛ در پی تغییر استاندار مازندران از طریق افراد صاحب نفوذ در تهران هستند،" پس چرا این دل دادگان به قدرت های سایه، هر روز علیه استاندار و مدیران و فرمانداران و برخی از مدیران منصوب شده، با آسمان و ریسمان کردن و تهمت زدن، مطلب می نویسند و کامنت های آن چنانی و هدایت شده می گذارند؟

 تازه استاندار باید به وظیفه ی ذاتی خود در تعویض مدیران سینه چاک احمدی نژاد، با سرعت و جدّیت عمل کرده و لحظه ای درنگ نکند و تسلیم فشارها و رنگ عوض کردن بعضی ها نشود.

چه کسی می گوید اصلاح طلبی جرم است؟ که آدم های این جریان سیاسی را به افراطی و غیر افراطی تقسیم می کنند!؟

چه کسی شاقول تشخیص ملاک ها را به دست عدّه ی خاصّی داده است که کجی و یا راستی آدم ها را می سنجد؟!

 ما را مرده قلمداد می کردند! چه شد که یک دفعه، وجود یافته ایم و استاندار عوض می کنیم و لابی های مقتدر تهران نشین داریم؟

چگونه به خودشان اجازه می دهند کسانی که مانند آن ها به مسائل جاری جامعه نمی نگرند؛ فتنه گر و تندرو و آمریکایی قلمداد کنند؟ اگر کسی دوره ای از حاکمیّت یک جریان سیاسی بر امور اجرایی کشور را بر نتافت؛ باید با تیغ دروغ و تهمت و جو سازی، سلّاخی و از زندگی ساقط شود؟.

همه ی آدم ها قابل نقد هستند و استاندار نیز از این قاعده مستثنی نیست و همیشه بین نیروهای هم فکر " تدبیر و امید" و استاندار محترم؛ دیدار و تبادل نظر وجود دارد؛ ولی این دلیل نمی شود که انسان شریف و جهادگر پر تلاشی همانند او را، بی هوا و به دور از انصاف و واقع، مورد هجوم قرار بدهیم ، آن وقت هم فکران مخالفان این دولت، بنشینند و به ما بخندند! آرزویی که به بار نخواهد نشست.

اصلاح طلبان هرگز وارد وادی بداخلاقی ها نمی شوند؛ جریان فکری مخالفان تدبیر و اصلاح که مدّعی اخلاق مداری اند، متن های مختلف شان در رسانه های مربوط که به دولت تدبیر ختم می شود؛ پر از کینه و تهمت است.

گویا از خمره ی آنان چیزی غیر از مسائلی که به تعجیز  دولت  و دروغ پردازی علیه مدیرانش ختم می شود؛ از آن به بیرون نمی تراود.

جریان تدبیر و اصلاح، متّکی بر عقل جمعی است و نه فرمان بر قشری، لذا اگر از هر مدیری ناکارآمدی ببیند، بدون مسامحه به وظیفه ی ذاتی خود، عمل می کند؛ نه مانند حامیان جریان حاکم بر امور اجرایی در گذشته، که با بَه بَه های خود بر تخلّفات بی شمار و مدیران صفر کیلو متر سر پوش می نهادند.

 استاندار ما از پادگان ها بر مسؤولیّت فعلی تکیه نزده است؛ استاندار ما سرهنگ نیست؛ بلکه جهادگر اخلاق مداری است که سخت و متعهّدانه مشغول تلاش است.

البته او تا حالا نیز در تغییر بسیاری از ادارات، مماشات کرده وهمه ی آنانی که رأی به تغییر داده اند؛ خواستار تغییر مدیران گذشته اند- البتّه هستند برخی ازمدیران گذشته، که شایسته گی آنان، از تلاش شان نمود کرده، نه از راه باورهای سیاسی، که باید انصاف را هم رعایت کرد –

 در خاتمه با تکیه بر جمله ای از قرآن که می فرماید: خداوند از کسانی که اهل ایمانند؛ دفاع می کند، به عرض خوانندگان عزیز می رسانم که اصلاح طلبان استان مازندران، از آن جایی که هشت سال گذشته را، با دردهای بی شمار و هول ناک پشت سر نهاده اند، در راستای تقویت دولت کریم و قانون مند تدبیر، از مدیرانش به خصوص استاندار جهادگر و خستگی ناپذیر، دفاع می کند و به یاری خدا، نقشه های بد اندیشان را خنثی می سازد.

 ما منسجم هستیم و مخالفان دولت، به یاری خدا نخواهند توانست خللی در هم دلی ما در تداوم این راه خطیر ایجاد کنند.

اگرچه مخالفان با کامنت گذاری های متعدّد و مدیریّت شده در ذیل مطالب هم سو با دولت و با تهمت و افترا، نقش سرباز پیاده ی شکست خوردگان 24 خرداد را بازی می کنند؛ ولی دایره ی اثر گذاری میدانی یاران تدبیر، چنان عصبیّت و خشم مخالفان را بر افروخته است که عن قریب شاهد کفن پوشی ها و عجایب و حرف و حدیث های هول ناک تری نیز خواهیم بود.

افق نگاه ما، در این راه بسته به نگا ه کوتوله ها و تازه از راه رسیده ها نیست. ما به بلندی ایران عزیز، با افقی بلند می بینیم و می اندیشیم؛ چون تربیت شده گان مکتب خمینی عزیز و سرباز بی ادّعای انفلاب و نظام اسلامی هستیم.

*مطالب مرتبط:

شایعه سازان و رویا پردازان عزل ربیع فلاح چه کسانی هستند؟!

فرار به جلو

برای مازندران دل بسوزانید، نه خودتان!

تخریب دولت با تضعیف استاندار


  • سه شنبه 9 ارديبهشت 1393-17:9

    این چند نفر دوست عزیزی که کامنت گذاشتن و از شرافت و انظباط سرهنگ ها دفاع کردن مثل اینکه متوجه نشدن که کسی با این تعابیر مخالف نیست . مخالفت با حضور و دخالت نظامیان در سیاسته که مورد بحثه و در قانون اساسی هم قید شده

    • دوشنبه 8 ارديبهشت 1393-23:40

      شیخ یه دونه ای

      • يکشنبه 7 ارديبهشت 1393-22:57

        ....به امید انروز که استادار پشت صحنه رابخواند.

        • يکشنبه 7 ارديبهشت 1393-10:5

          زنده باد شیخ ازاده

          • يکشنبه 7 ارديبهشت 1393-8:11

            با سلام.
            شیخ بزرگوار؛
            مگر علیپور پادگانی است؟ مگر پادگانی ها بد هستند؟ آرامش امروز و حرمت نهادن به لباس تن شما را مدیون همین پادگانی ها هستیم. نکند یادتان رفته است! فعلاً که پادگانتی ها بهتر از شماها کار میکنند. رزومه شما را نیز خواندیم. سعی نکنید با تهییج هیجانات و تحریک احساسات مردم نجیب خصوصا جوان ترها، سوار بر خر مراد شوید و تاخت و تاز کنید. استانداری و مجموعه استانداری امثال حضرتعالی و آقای منصوریان (فرماندار سوادکوه شمالی) را برای مدتی می خواهند. استفاده ابزاری که تمام شد تاریخ مصرف شما هم تمام خواهد شد. اگر همه نمایندگان این حوزه انتخابیه پس از انقلاب شکوهمند اسلامی مثل و مانند علیپور بودند امروز شاهد قائم شهر، سوادکوه بزرگ، جویبار و سیمرغ مترقی و مدرن اقتصادی بودیم. حیف که چنین نبودند. پس از نه دوره مجلس اولین بار نماینده ما عضو کمیسیون عمران و رئیس کمیته راه و ترابری است و این افتخار ماست. ناظر و نماینده عالی مجلس در شواری عالی معماری و شهرسازی، نایب رئیس فراکسیون معدن و نایب رئیس فراکسیون شهرسازی. اینها جزء افتخارات حوزه انتخابیه ماست. شما هم نگاهی به سوابقتان بیاندازید. ببینید چه می بینید. مجیزگویی استاندار محترم را کنار بگذارید. در شان لباس تنتان نیست. حرمت خود را نگه نمی دارید لااقل حرمت لباس خود رال نگه دارید. این به صلاح شما خواهد بود. مطمئن باشید.

            • يکشنبه 7 ارديبهشت 1393-22:39

              میشه بفرماید تا این لحظه کمال علیپور چه گلی به سر حوزه انتخابیه اش زده ؟ کسی که ...و در انتخابات ریاست جمهوری غش کرد توی بغل جبهه پایداری !

              • يکشنبه 7 ارديبهشت 1393-21:22

                میان این حرف ها/، جنابعالی چرا پاچه خاری علی پور را می کنی؟ چرا اونو قاطی بحث بزرگها می کنی؟. اون تازه از راه رسیده است که بزودی... به پایان راه پرخاطره اش نزدیک میشه؟. نفرمودی وضع مردم خوب شده یا وضع ایشون؟. بهر طریق امثال شیخ صمد شرف و غیرت و راستی شون اونقدر بالاست که نباید اسم اونو با .... قاطی کنی. اونا یی یک بار مصرفند که عمر سیاسی شون توم شده قبل از اینکه کار سیاسی شون تموم بشه.

              • مهدی عربپاسخ به این دیدگاه 3 21
                يکشنبه 7 ارديبهشت 1393-0:24

                با سلام خدمت شیخ اصلاحات
                ازبحث دفاع و جهادی و ...بگذریم اصلا تغییر
                انهم تو این موقعیت به ضرر استان میباشد

                • شنبه 6 ارديبهشت 1393-23:29

                  اقای عبد الصمد اگر همین سرهنگ ها نبودند انقدر راحت نمی نشستی حرف بزنی!

                  • دوشنبه 8 ارديبهشت 1393-0:13

                    دقیقا درست است

                    • يکشنبه 7 ارديبهشت 1393-22:35

                      تو که شیخ رو نمی شناسی اظهار نظر نکن . برو مستند روایت فتح رو ببین تا بفهمی در زمان جنگ همین شیخ صمد شجاع چه رشادت ها کرده

                    • فرهنگیان مازندران پاسخ به این دیدگاه 0 19
                      شنبه 6 ارديبهشت 1393-23:6

                      آقای قاسمی مدیرکل مازندران سوال ؟
                      1- آقای دیانی چه سابقه محکم یا علمی داشت که به ریاست ناحیه یک ساری رسید ؟
                      2- گزینه های دیگر احراز این پست درکدام مورد از 134 آیتم شما ( مثلا ) کمتر بودند ؟
                      3- دلیل استنفاده نکردن از آقای استاد ابوالحسن پورشریعه چیست ؟ که تا آخرین لحظات رقیب آقای قاسمی و حتی در بیشتر موارد از ایشان جلوتر بود چرا باید خانه نشین باشد . ؟
                      4- آن 134 آیتم که البته مدیر کل شما می گوید 100 آیتم را برای افکار عمومی و جامعه فرهنگیان روشن کنید /
                      البته همه فرهنگیان جامعه شما را رصد می کنند و تاریخ به شما نمره و درس خوبی خواهد داد
                      خدا هست ناظر بر اعمال و رفتار ماست .

                      • يکشنبه 7 ارديبهشت 1393-22:5

                        نخیر این قاسمی اون قاسمی که فکر می کردیم نیست. اصلاً پست بالکل اونو عوض کرده و همه اصول را برای ماندن زیر پا گذاشته. تغییر مشی و منش و روش داده و خودش را با اصحاب قدرت سازگار نموده و سعی در نزدیک شدن بیشتر به آنها دارد تا یک دو روزی بیشتر بماند.

                      • شنبه 6 ارديبهشت 1393-20:54

                        رزمنده ی دلاور جنگ از جنابعالی غیر از این انتظار نمی رفت.تند و صریح و سریع. خیلی ها نمیدانند که شما یک چهره ای هستید که با کسی تعارف ندارید حتی اگر لازم هم باشد با همین صراحت به استاندار نذکر میدهید. بازهم تشکر.

                        • یک مازندرانیپاسخ به این دیدگاه 2 18
                          يکشنبه 7 ارديبهشت 1393-7:53

                          دوره این شعارهای پنهانی که خودت در باره خودت بنویسی گذشته آقای زراعتی لطفا از خودت تجلیل نکن !

                          • محسن رضاییان جویباریپاسخ به این دیدگاه 13 0
                            يکشنبه 7 ارديبهشت 1393-21:45

                            متن بی نام در باره آن بزرگواررا من نوشتم. این دیانت و تخمین های خیالی شماست؟.حاج اقا اهل شهر من هستند و عموم مردم کوچه و بازار این شهرستان براش احترام قائلند. شاید بعضی از کسانی که تا دیروز از دور دستی بر آتش داشتند و امروز چند آتشه شدند؛ ممکنه قبولش نداشته باشند ولی در این شهرستان اینها اصلا به چشم نمیایند. لطفادق دلی تان را علیه کسانی خالی کنید که با بداخلاقی روزگار می گذرانند و دنیای دیگرون را آباد می کنند.خدا عاقبت همه را ختم به خیر کند.اگر نویسنده باور ندارد که من نوشتم شماره موبایلم را نزدسایت مازندنومه میذارم

                        • از خدا چه پنهانپاسخ به این دیدگاه 6 21
                          شنبه 6 ارديبهشت 1393-18:29

                          آقای زراعتی . وقتی مطالب و نوشتارتان را سالهای گذشته در بشیر میخواندم حدس میزدم که شما اگر آب ببینید شنا گر ماهری هستید . رزمندگان اسلام دسته دسته به سمت شهادت می رفتند و به احترام لباس روحانیت آنان را پاس میداشتند . هیچکدام از سرهنگ ها و سرداران امروز آن روز ها فکر نمیکردند که زمانی درجه بگیرند و مجبور شوند برای همیشه نظامی شوند الزامات انقلاب چنین وظیفه ای را به آنان تحمیل کرد و آنان با افتخار پذیرفتند . یک روز افتخار ما واکس زدن کفش رزمندگان بود و امروز سرهنگ بودن اتهام است . شکر خداوندا !
                          شرمنده ام که بگویم به شما و نظر شما هیچ اعتمادی نداریم ما فرزندان شهدا و بسیجیان و.... هم این را میدانیم که دنیا عوض شد و خیلی ها را به سمت خود کشید و حتی از لباس ساده به عبا و قبای چند میلیون تومانی رسیدند و حتی بعضی از همین سرهنگ ها هم مثل شما به نان و نوایی رسیدند این سرشت زندگی است به همین خاطر است همیشه آرزو کردم خدا مرگم را زودتر برساند . اما نمیدانستم مزه سازش و قول و قرارهای دشمن آنقدر به مشام بعضی ها خوش آمد که به خودشان اجازه میدهند اینگونه به حافظان مرزها و سربازان امنیت و آرامش با استفاده از رسانه های قانونی بتازند . ما و وفاداران به حریم ولایت و گفتمان انقلاب اسلامی سازش را کوفتتان می کنیم فکر کردی احترامی که برای رییس جمهور قایل هستیم به خاطر .... امثال شماست ؟ خیر! من و امثال من به احترام حفظ جایگاه قانون اساسی جمهوری اسلامی خود را ملزم میدانیم از او و جایگاه قانونی اش پاسداری کنیم اما یک دیالوگ انتخاباتی را ناشیانه آوردید در وضعیت امروز به کل جامعه تعمیم دادید فکر کردید چه ؟
                          شیخ عزیز ! جمهوری اسلامی آنقدر ارزشمنداست که ما هم جان و مال و هم آبرویمان را برایش بریزیم . جهان ما بر مدار خدامند حیات دارد و ما نه اومانیسم شدیم نه لاییسم . چند کتاب از متفکران غرب خواندن اگر این همه تاثیر منفی داشت بهتراست در نیّت خود از خواندن دروس طلبگی شک کنید . یک بحث سیاسی و شاید هم فردی و حتی ممکن است منتقدین حق هم داشته باشند کار را برایتان آنقدر سخت و طاقت فرسا کرد که اینطور می تازید . خداوندا به رضای تو راضی هستم .

                          • يکشنبه 7 ارديبهشت 1393-21:33

                            چه خوب گفتی.!!؟ بقول حاج اقا از کوزه همونی بیرون میاد که در اونه.مثل این از خدا پنهونه.

                          • شنبه 6 ارديبهشت 1393-16:19

                            بله باید حرمت از=رزش هارو حفظ کرد ملت ایران همه یا جبهه رفتند یاپشت جبه خدمت کردن شهدا در قلب ما جادارن ولی این آقایونی که دارند کشته های اون ها رو درو می کنند همه پول این مملکت رو صرف این کردند که اشخاص رو جایگزین ارزش ها کنند به جای اینکه بگن صداقت خوبه میگن فلانی خوبه هرچند دروغ بگه پس ما همه در یه جبهه ایم همه ما با کسایی که به نام دین دینمون رو ازمون گرفتند دشمنیم میگن شما میخوایید دشمن خوارجی حکومت کنه نه خیر ما نه دشمن خارجی می خواییم نه دشمن داخلی ما صداقت می خواییم دینمون رو می خواییم .

                            • شنبه 6 ارديبهشت 1393-13:30

                              اقاي دكتر فلاح منشا خدمات بزرگي هستندودر خدمت رساني بسيار مصمم ايشان خود را وقف مردم مازندران ميداند

                              • شنبه 6 ارديبهشت 1393-13:20

                                ...
                                حاج آقای محترم همه ی مدیون خون شهدا هستیم و شخص شما هم پاسخ گوی اعمال پس جایگاه ها و حرمتها را حفظ کنید.........
                                لازم به ذکر است اگر سرهنگها یعنی همان رزمنده های داوطلب سالهای جنگ نبودند شما هم حال به این سادگی از این الفاظ استفاده نمی کردید

                                • شنبه 6 ارديبهشت 1393-14:2

                                  ایمان عزیز!! گویا سن و سالت قد نمی دهد که حاج آقا را نمی شناسید. ایشون یکی از نام آورترین های جنگند که سرهنگ های زیادی به گرد پای شکارهای تانک ایشان در فاو و شلمچه و مهران و حلبچه و... نمی رسیدند.برو بپرس تا بدانی خیلی از مدعیان امروز تو خوابشون هم نمی تونند رزم ایشون را ببینند.تو خانواده و فامیل ایشون و خانمش نزدیک به ده نفر شهید داده اند.

                                • شنبه 6 ارديبهشت 1393-13:11

                                  با سلام خدمت حاج آقا زراعتی.
                                  مطلب شما کاملا به جا ومناسب بودولی چند نقص داشت که انشا.ا..آنها را می پذیرید.
                                  1:تیتر شما کاملا اشتباه است ،با توجه به اینکه فردی سیاسی هستید نباید از مسایل حاشیه ای انتخابات برای ضربه به جناح مخالف استفاده کنید،این کار از اساس اشتباه است ودر دین اسلام که خودتان مبلغ آن هستید گناه محسوب می شود.
                                  2:درهنگام عصبانیت هیچ گاه مطلب ننویسید،بگذارید کمی آرام شوید وآنگاه مطلب بنویسید.
                                  3:همیشه از سایت ها وخبرگزاریهای مختلف برای انتقال مطلب خود استفاده کنید وهمیشه برای عام مردم بنویسید،نه برای خواص.
                                  4:چقدر پیر شده اید.مواظب خودتان باشید.برایتان آرزوی سلامتی دارم.

                                  • شنبه 6 ارديبهشت 1393-11:47

                                    آقاي دكتر فلاح مديري جهادي كارا و با قابليت بسيار زياد هستند و از سرمايه هاي واقعي استان و كشور محسوب ميشوند.

                                    • شنبه 6 ارديبهشت 1393-11:6

                                      2سوال حاج آقا
                                      چه شد که با این خبرهای به اصلاح دورغین شما احساس کردین که باید جواب اونها را بدین...
                                      دوم اینکه حاجی شما سرهنگ غذافی یا سرهنگ السیسی را توی ایران تصور کردید؟؟؟؟

                                      • شنبه 6 ارديبهشت 1393-8:13

                                        دمت گرم حاجی-زدی تو برجکشون. البته بنده موافق تغییر مدیران احمدی هستم و زودتر از این ها باید تغییر می کردند! ولی استاندار محترم خویشتن داری به خرج دادن و میدن! وبا ابقای بعضی از مدیران کوتوله و احمدی قصد آرام نگه داشتن اونارو( اصولگرایان) دارن ولی به نظر بنده خیال باطلیست! چون اونا اینکارشو یه ضعف سیاسی میدونن بنابراین تهمت ها دروغ ها و حملات تاکتیکیشونو بر علیه دولت تدبیر و امید و استاندار بیشتر میکنن!ضمن این که استاندار باید متوجه باشند نادیده گرفتن آرای مردم با انگیزه تغییر مدیران من جمله بخش فرهنگی و اقتصادی ایران و استان باعث رنجش مردم و نخبگان خواهد شد! کما اینه تا الان هم خیلی ها نا امید شدند! پس تا دیر نشده و اصولگرایان منتقد دولت بیشتر از این جای دوستان و دلسوزان را در جلسات و کرسی های مدیریتی پر نکردند! کاری بکنید که باید بکنید! کاری که جوانان و نخبگان سیاسی و مردم از دولت تدبیر و امید انتظارشو دارن!

                                      • شنبه 6 ارديبهشت 1393-8:9

                                        جناب ربیع فلاح در این مدت چکار کرده با این انتخاب فرماندران و بخشداران خودش و عملکردش را نشان داد ! ...

                                        • شنبه 6 ارديبهشت 1393-8:4

                                          جناب سرهنگ , سرهنگ بودن نه تنها جرم نیست بلکه افتخار است . مردم ایران به سرهنگهای شجاع , دقیق , با انضباط آهنین و مقررات سخت پولادین, که همگی ذات سرهنگی است بسیار مفتخرند لیکن میدان سیاست کار سرهنگی را بر نمی تابد نظامیان حافظ امنیت و مرز وبوم این مملکت هستند که همه ایرانیان آرزو دارند که نظامیان کشور از صلابت و سلامت بر خوردار باشند اما سیاست ذاتا شناور است و آن بر اساس شرایط داخلی و بین المللی است و در اثر تغییر دولتها و بالطبع و بالضروره تغییرات سیاسی و اجرائی لازم الاجرا است و چنانچه دولتی این تعییرات را اعمال ننماید یا مفهوم انتخابات برایش تبیین نشده است یا اینکه احترام به شان و شعور ملت را امری جدی نمیداند الهی که نظامیان کشور دچار عارضه سیاسی نگردند که به شدت با ذات سرهنگی منافات دارد . و اما جناب استاندار محترم استان مازندران , ساری مرکز استان و فرمانداری ویترین استان است چنانچه این ویترین تغییر عقلانی ننماید تغییرات دیگر محل هیچ اعتنائی نیست . نشان بدهید که حقیقت انتخابات درک شد. یا علی مدد

                                          • شنبه 6 ارديبهشت 1393-7:21

                                            خبر از اساس رد میشود. فلاح می ماند و با قدرت کار میکند و به حاشیه سازیها اهمیتی نیدهد. شیخ ناصری و بقیه نماینده ها هم دفاع جانانه کردند از استاندار. علیپور بین همکارانش هم منتقد دارد چه برسد به مردم.

                                          • شنبه 6 ارديبهشت 1393-7:14

                                            پس خبرها درسته
                                            همين كه مازند نومه كل خبرشو گذاشت براي استاندار و از استاندارتمام قد دفاع كرده پس آنگاه نتيجه ميگيريم خبرهاي عزل استاندار واقعيت دارد

                                            • شنبه 6 ارديبهشت 1393-5:31

                                              ...سرهنگ بودن یعنی غیرت ملی و مذهبی داشتن و از خدا غافل نبودن و به وظیفه عمل کردن است.
                                              جناب شیخ از شما توقع بی انصافی نمی رود بلکه شما باید افراد و آحاد جامعه را به درستی هدایت کنید. کدام سرهنگ از مسیر خدمت دور بوده است؟ ...
                                              سرهنگ نبودن به هیچ وجه نباید جزء افتخارات انسان باشد. جهادگر بودن با عضویت در جهاد و مدیریت در قسمت های آن بسیار متفاوت است. جهادی بودن مهم نیست جهادی ماندن و جهادی عمل کردن مهم است. شما به عنوان یک روحانی جلیل القدر نباید برای دستیافت های سیاسی افکار انحرافی را به جامعه متدین تزریق کنید و سرهنگ نبودن را به عنوان یک امر مثبت و سرهنگ بودن را به عنوان یک جرم و گناه سیاسی تبلیغ نمایید. مهم این است که انشاء الله استاندار و تیم حاکم سیاسی استان عادلانه و عاقلانه و جهادی و صحیح و مثبت عمل کنند که تنها در این صورت در پیشگاه خدای متعال ماجور خواهند بود. سوال این است که آیا تاکنون چنین بوده است؟ البته وظیفه همه ما این است که ضمن نقد و سوال و استیضاح تیم سیاسی استان را به سمت عمل درست تشویق و حمایت کنیم.

                                              • شنبه 6 ارديبهشت 1393-18:38

                                                جناب سرهنگ عزیز فرمایش شما متین ! این آقا ئ هم دسته هایشان میدانند باید دهان همه را بدوزند . حتی اگر به قول خودشان یک شایعه از جایی بیاید ! البته ما در همین چند ماه دیدیم چه کردند . مدیر احمدی نژاد و مدیر ایشان هرکدام باشند یا نباشند آنها سرو صدای خودشان را میکنند .
                                                ...

                                                • شنبه 6 ارديبهشت 1393-7:19

                                                  8 سال سرهنگان بر مملکت حکومت کردند چی شد؟ درست گفت روحانی در ان مناظره که من سرهنگ نیستم. حکومت سرهنگان منجر شد به اختلاس و فساد و خاوریها و زنجانیها و تحریم و بی پولی و مرگ سرطانیها از نبود دارو و تورم و نهادینه شدن دروغ در کشور و... روحانی دوست داریم

                                                  • شنبه 6 ارديبهشت 1393-18:41

                                                    تحریم آمریکا به همین ربط دارد که ل حاج آقا خوش باشد به نظامیان کشور بتازد . واقعا دلخوش شدند به وعده های آمریکا ما هم میگوییم مدتی دلتان خوش باشد ولی یک بار به خیابان بیایید ببینید مردم در باره شما توی تاکسی و صف نانوایی و صف سبد کالا و جلو عابر بانک ها و جلو پمپ بنزین ها چه میگویند .!!!


                                                ©2013 APG.ir