تعداد بازدید: 3241

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 7 ارديبهشت 1393-22:43

ارسطو قادری:

برخی در تضاد با اراده مردم گام بر می دارند

فرماندار میاندورود: اگر تصمیمی گرفتم در راستای عملی شدن آن پافشاری خواهم کرد/سایت ها نقدهای فراوانی را مطرح می کنند که تنها هدف شان تضعیف دولت است.


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، محمداسماعیل بخشی سورکی: اولین جلسه شورای اداری میاندورود در سال جاری عصر امروز در سالن اجتماعات اردوگاه دانش آموزی بادله برگزار شد.

ارسطو قادری-فرماندار میاندورود-در این جلسه با بیان اینکه شورای اداری جای تئوری پردازی نیست، افزود:نیاز است تا در بعضی موارد آیین نامه و ابلاغ ها به مدیران تذکر داده شود.

مقام عالی دولت تدبیر و امید در شهرستان میاندورود با بیان اینکه یا تصمیم نمی گیرم و یا اگر تصمیمی گرفتم در راستای عملی شدن آن پافشاری خواهم کرد، افزود:شهرستان دچار آسیب های فراوانی است و زخم های کهنه زیادی در آن وجود دارد.

وی ادامه داد: موضوعات و وعده های بسیاری داده و عملی نشده است و امروز بنده در مسیر خدمت به مردم با کسی تعارف نخواهم داشت.

قادری یکی از شاخصه های توسعه یافتگی را میزان رشد و توان اقتصادی مردم و منطقه عنوان کرد و گفت:طرح توسعه ای که از مدیران تقاضا شد جهت برون رفت از روزمرگی بوده است، اما متاسفانه برخی به نگاشتن همان امور روزمره خود به عنوان برنامه چشم انداز اکتفا کرده اند.

نماینده دولت اعتدال در میاندورود به احیای دو طرح سالمسازی دریا در شهرستان با حضور مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری و دو سرمایه گذار این بخش اشاره کرد و گفت:همه دستگاه ها وظیفه دارند در راستای فرهنگ سازی در طرح های دریا مشارکت کنند.

وی برقراری آرامش را مهم ترین تکلیف خود در طول مدت تصدی گری فرمانداری میاندورود عنوان کرد و ابراز داشت:نیازمندی مردم در طول این مدت شناسایی شده است و با تخصیص اعتبارات کارها باید به شکل عملی دنبال شود.

قادری با اشاره به آغاز فصل زراعی جدید و کمبود آب در شهرستان اظهار داشت:امیدواریم هم مسئولان استانی و هم بخشداران عزیز موضوعات را به دقت رصد کنند و با مدیریت صحیح، آب مورد نیاز کشاورزان تامین شود.

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در شهرستان میاندورود در بخش پایانی سخنان خود افزود:برخی در تضاد با اراده مردم گام بر می دارند.

وی ادامه داد:مردم دولت تدبیر و امید را انتخاب کرده اند اما در مسیر نقدهای مختلفی را مشاهده می کنیم که با این انتخاب قرابتی ندارد.

قادری با بیان اینکه عمر دولت و نمایندگانش در استان ها و شهرستان ها کوتاه است، افزود:اما رسانه ها و سایت ها، نقدهای فراوانی را مطرح می کنند که تنها هدف شان تضعیف دولت و نمایندگان آنها است.

مقام عالی دولت تدبیر و امید در میاندورود ابراز داشت:همه ما برای حمایت از مردم آمده ایم تا شعار دولت را عملی کنیم و نشاط و شادابی را به مردم هدیه دهیم.

وی گفت:هر روز به بهانه های واهی شایعه پراکنی می کنند و موانع در مسیر ایجاد می کنند.

قادری اظهار داشت:لازمه فعالیت در دولت اعتدال پیگیری مطالبات دولت در همه زمینه ها و همگامی با مردم است چرا که همه ما جمع شده ایم تا دست دولت را بگیریم.

* فضای سپاه فضای دشمنی با دشمنان است

سرگرد حسین جناسمی-فرمانده سپاه منطقه میاندورود-نیز در این جلسه با بیان اینکه سپاه همواره همراه انقلاب بوده است افزود:سپاه تهدید را فرصت قلمداد می کند و هدایت های رهبری در این زمینه را شاخص خود در مسیر می داند.

وی با بیان اینکه شکست قدرت های ضعیف در برابر قدرت های قوی برای ما آموزنده بوده است افزود:در برابر همه هجمه های دشمنان انقلاب و سپاه با امید به خدا و نور ایمان بر دشمنان غلبه کرده است.

جناسمی گفت:سپاه در نقطه مقابل برآورد امریکا و اسراییل قرار دارد و به یک نیروی بازدارنده و شکست ناپذیر تبدیل شده است.

وی تصریح کرد:سپاه همواره کارش حفظ ارزش های انقلاب و معکوس کردن فتنه های دشمنان بوده است.

فرمانده سپاه میاندورود اظهار داشت:اگر سپاه بر روی مرزهای ملی می ماند امروز واقعیتی به اسم حماس و حزب ا...نداشتیم و امروز فضای سپاه فضای دشمنی با دشمنان است که در برابر عظمت دشمن هیچ گاه مرعوب نخواهد شد.


  • رضا از ساریپاسخ به این دیدگاه
    سه شنبه 9 ارديبهشت 1393-1:59

    فرماندار میاندرود جز محدود فرماندارانی می باشد که برنامه های دولت را به صورت کامل انجام می دهد.و به نظر بنده سطح مدیریتی بالا تر از این شهرستان دارند.خوشا به حال میاندرودی ها و بدا به حال ما...

    • سه شنبه 9 ارديبهشت 1393-1:54

      کارهایی که در این سه ماه فرماندار دولت تدبیر و امید انجام داده در سطح استان نمونه بوده و به عنوان پایلوت استان تبدیل گردیده و نشانه شادابی و امید در دل مردم میاندرود ایجاد شده/ زنده باد رئیس جمهور و استاندار و فرماندار دولت تدبیر و امید

      • سه شنبه 9 ارديبهشت 1393-1:13

        1. در پاسخ به سیامک
        اونهایی که شما میفرمایید بعد فرماندار همه کاره ست ! اینطور نیست چون اقای قادری دست تنهاست دوستان به عنوان افراد مورد اعتماد بیشتر به ایشان کمک میکننداین هم به خاطر نبودن معاونه
        2. اقای میاندرودی معارفه اقای غلامی(معاون) نیاز به رایزنی ندارد وعلتش عدم ایجاد تشنج واحترام به اقای نماینده میباشد وگرنه دیدید که رییس اموزش وپرورش چطوری معارفه شد

















        )





        9

        • دوشنبه 8 ارديبهشت 1393-9:58

          وقتی بعد از فرماندار یک نفر همه کاره است دیگه معاون به چه دردی می خووره؟؟؟
          ...
          مازند نومه این خبر را اگه جرات داری نشون بده

        • میاندرودیپاسخ به این دیدگاه 6 1
          دوشنبه 8 ارديبهشت 1393-9:37

          اقای قادری راست میگی شما و اون مشاوراتون
          که خیلی ادعای دولت تدبیر وامید دارندوهم رفاقت با نماینده .رایزنی کنید ترکیب دولت رو تو فرمانداری درست کنید مثل همین معاون که نتونستین معارفه کنید

          • دوشنبه 8 ارديبهشت 1393-8:27

            فرماندار عزيز كه از جانبازان اين انقلاب هستي اگه به تصميم گيريه چرا معاونت رو كه الان 3ماهه حكم تو دستشه نتونستي ببريش و معارفه ش كني.همه كارات عاليه اما اين يه كار يكم جاي سواله


            ©2013 APG.ir