تعداد بازدید: 3595

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 15 ارديبهشت 1393-21:31

عکس و خبر

نساجی چی ها در تهران تجمع کردند

عکس های خبری مازندنومه/ 5 عکس از تجمع کارگران بازنشسته نساجی مازندران در جلوی ساختمان مجلس


مازندنومه، سرویس سیاسی: نزدیک به 300 نفر از بازنشستگان کارخانه نساجی مازندران که حقوق معوقه شان بیش از 5 سال است به تاخیر افتاده، صبح روز یکشنبه در میدان بهارستان و در مقابل خانه ملت تجمع کرده، با فریاد «یا حسین یاحسین» صدای اعتراض خود را به گوش نمایندگان قائمشهر رساندند.

فریاد "حسینی حسینی حمایت حمایت" و "علیپور علیپور حمایت حمایت" از ساعت 9 صبح در مقابل مجلس شورای اسلامی شنیده می شد که بسیاری از رهگدران و رانندگان اتومبیل های در حال تردد را به تعجب واداشته بود.

اکثریت چهره های حاضر در این تجمع  که تا ساعاتی پس از اذان ظهر در مقابل در شمالی خانه ملت حاضر و حتی ناهار خود را نیز در همانجا صرف کردند، با صدای بلند نمایندگان مازندران را به نام خانوادگی خود صدا زده و مشکلات 5 سال اخیر کارخانه را به آنها یادآور می شدند.

هرچند انگشت اشاره تجمع کنده ها به سمت حسینی و علیپور گرفته شده بود، جمعیت معترض پس از دیدن محمد دامادی -نماینده ساری- او را دوره کرده، خواهان اقدام فوری مجلس در خصوص این کم کاری ها شدند که نماینده مردم مرکز استان قول احضار وزیر مربوطه به مجلس را به آنها داد.


  • ازکارگران تجمع کنندهپاسخ به این دیدگاه 1 0
    جمعه 19 ارديبهشت 1393-8:14

    جادارد ضمن تشکر ازهردو نماینده قائمشهر از اقایان دامادی یوسفیان واقای یوسف نژاد معاونت پارلمانی وزارت اقتصاد که جهت همدردی درمیان ما حضور یافتند تشکر نمایم .البته انتظارداریم ااقدام عملی این بزرگواران راهم شاهد باشیم

    • نوبخت ازنمایندگان کارگران بازنشستهپاسخ به این دیدگاه
      جمعه 19 ارديبهشت 1393-8:11

      تجربه نشان داده استان توان حل این مشکل راندارد اللخصوص بااین استاندار !اگر به خواسته هایمان توجه نشود ما به اعتراضاتمان با شدت وتعدادبیشتری ادامه خواهیم داد.

      • پنجشنبه 18 ارديبهشت 1393-5:50

        آیا نمی شود قطره ای از چند هزار میلیاردهای خورده شده را به این آقایان می دادند تا مشکل شان حل بشه؟

        • پنجشنبه 18 ارديبهشت 1393-5:49

          ارزش پول این کارگرهای بیچاره چه جور محاسبه و پرداخت می شه؟

          • پنجشنبه 18 ارديبهشت 1393-5:48

            آیا نماینده های قائم شهر در حوزه انتخابیه شان مطالبات عمومی مردم را دنبال نمی کنن که مردم باید به تهران کوچ کنن؟

            • چهارشنبه 17 ارديبهشت 1393-22:18

              بنده به عنوان کارگر نساجی از اقای علیپور صمیمانه تشکر می کنم روزی که جلوی مجلس رفته بودیم ایشون امدند اما دوربین همراش نبود درکنار ما و پیگیر مشکلات ما شدند اما دوربین همراه ش نبود تا عکس یادگاری بگیره و این موضوع را هم میدونیم نامه ی به وزیر اقتصاد و دارایی نوشتند برای حل مشکل ما بازنشسته های نساجی.

              • سه شنبه 16 ارديبهشت 1393-23:46

                نمی دانم این سوادکوهی کیجاکیه و چیکاره اند اما در همه جا حضور دارند و همش دارند نظر می دهند همین سوادکوهی کیجا چند رورپیش به خاطر بیان مشکلات مردم توسط اقای علیپور در صحن مجلس یک موضوع و فریادشان در خصوص حقوق بازنشستگان نساجی و البرز مرکزی بوده است چه کامنتهای برعلیه آقای علیپور میذاشتند و یکی از معترضین اقای علیپور همین سوادکوهی کیجا بودند حالا چطور شده برگشتند و می خواهند دست خودشون رو داغ کنند .پیشنهاد می کنم نام سوادکوه عزیز را با این کیجا پیوند ندهید و اینگونه ذهنیت ایجاد نکنید همان کیجا ی خالی برایتان کفایت می کند .ارادتمند

                • سه شنبه 16 ارديبهشت 1393-15:15

                  فریاد مهندس علیپور به خاطر این ملت تومجلس بلند شده بود یکی از در خواست های مهندس علیپور در نطقشان مشکل همین کارگران مظلوم و بزرگوار نساجی بوده است که متاسفانه با انتقادها و تخریب های بعضی از دوستان روبرو شده است از ... بگیر تا آقای... از اعضای شورای یکی از روستاهای جویبار ووو حالا شما تیتر خبر می زنید انگشتان به سوی چه کسی بوده است نمی دانم استاندار مازندران این وسط چه می کنند آیا به وظیفه شان عمل می کنند یانه .با تشکر از مدیریت مازند نومه

                  • سه شنبه 16 ارديبهشت 1393-12:20

                    اين پسر را چه شده است!!!؟؟؟؟
                    همش تبليغات وحرف وحرف وحرف .......

                    • سوادکوهی کیجاپاسخ به این دیدگاه 1 2
                      سه شنبه 16 ارديبهشت 1393-12:16

                      فقط اقای دامادی اومد یعنی بقیه حتی نکردن حق همشهری بودن رو در شهری غریب به جا بیارن !!!!! حقمونه تا عبرت بگیریم تا پشت دستمون رو داغ کنیم به هر لا فتوتی رای ندیم . مطمئنم قبل از رای گیری خیلی وعیدا دادن پس ببخشید ما کی میخوایم ادم شیم. اول باید خودمون ادم شیم

                      • سه شنبه 16 ارديبهشت 1393-7:32

                        برار ممد شه شهر دماس

                        • اکبر سیاهپاسخ به این دیدگاه 0 2
                          چهارشنبه 17 ارديبهشت 1393-0:26

                          ممدبرار ته ره میاندورود دله نویمبی؟؟؟؟؟
                          اونجا باید ته ره پیدا هاکنیم؟؟؟

                          • جمعه 19 ارديبهشت 1393-8:18

                            اولابزرگتری اشتباه ما این است که ازنمایندگان انتظار شهری داریم تا استانی دوما ایشان در مجلس عضو فراکسیون کارند وامدنش در جمع کارگران ورفع مشکلشان از وظایف ودغدغه های فراکسیونشان است.


                        ©2013 APG.ir