تعداد بازدید: 4119

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 21 ارديبهشت 1393-14:42

فرار از زندان

پايان فرار از زندان محکوم به حبس ابد

خبرهای حوادث استان/دستگيري سارقان ويلاهاي خالي در نور+ گرفتن وام 120 ميليون ريالي با جعل مدرک و امضا+ پلمپ سفره خانه هاي مزاحم در شهرستان چالوس+ محموله هاي قاچاق در شهرستان آمل متوقف شدند و...


مازندنومه؛ سرویس اجتماعی، خبر ارسالی معاونت اجتماعی نیروی انتظامی مازندران: با تلاش ماموران پليس آگاهي شهرستان نور ، محکوم به حبس ابدي که از زندان متواري شده بود شناسائي ودستگير شد .

در پي فرار از زندان يک محکوم به حبس ابد به نام "سعيد – الف " موضوع در دستور کار پليس آگاهي شهرستان نور قرار گرفت.

سرهنگ گنجيان گفت : متهم که از قاچاقچيان مواد مخدر بوده سال گذشته به جرم حمل 700 گرم کراک توسط ماموران دستگيرو طي حکمي از سوي مراجع قضائي به زندان محکوم شده بود که پس از دريافت مرخصي از زندان ، متواري شد.

فرمانده انتظامي شهرستان نور افزود: با به کارگيري منابع اطلاعاتي ماموران موفق شدند محل اختفاي نامبرده را شناسائي و درجهت دستگيري وي اقدام کنند.

سرهنگ گنجيان خاطر نشان کرد : متهم که با مشاهده ماموران، با يک دستگاه خوئدروي زانتيا قصد فرار داشته در اقدامي عملياتي توسط ماموران دستگير شد

دستگيري سارقان ويلاهاي خالي در نور

 فرمانده انتظامي شهرستان نور از دستگيري سارقان ويلاهاي خالي از سکنه در اين شهرستان خبرداد .

سرهنگ " گنجيان " گفت : در راستاي مبارزه با سرقت منزل در شهرستان نور، عمليات ضربتي شناسايي ودستگيري سارقان منازل در دستور کار پليس آگاهي اين شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامي شهرستان نور افزود: ماموران با به کار گيري منابع اطلاعاتي، موفق به دستگيري 10 سارق سابقه دار در يک عمليات غافلگيرانه شدند.

گنجيان مقدم تصريح کرد: 8 تن از اين سارقان به سرقت منازل و ويلاهاي خالي از سکنه در محدوده بخش چمستان که با توجه به روستايي بودن منطقه و وجود ويلاهاي افراد غير بومي عموما فاقد نگهبان و ضريب امنيتي لازم مي باشند، اعتراف کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان نور همچنين اظهار داشت: در پي اين دستگيري ها 7 فقره سرقت کشف و اموال مسروقه تحويل مالباختگان شد .

* گرفتن وام 120 ميليون ريالي با جعل مدرک و امضا

 فردي که با جعل مدارک و امضاي يکي از آشنايان خود اقدام به اخذ وام 120 ميليوني کرده بود با تلاش ماموران پليس آگهي شهرستان آمل شناسايي و دستگير شد .

«سرهنگ محمدصادق پهلوان» گفت : در سال 90 فردي به اداره پليس آگاهي شهرستان آمل مراجعه و اظهارداشت که مدارک و امضايش جعل و از آن طريق با مشخصات وي مبلغ 120 ميليون ريال وام از يکي از بانکهاي شهرستان آمل دريافت شده است.

پهلوان افزود: با دريافت اين گزارش، کارآگاهان پليس اقدامات اطلاعاتي و پليسي خود را آغاز کرده، دريافتند که فرد جاعل با جلب اعتماد صاحب مدارک، مدرک های وي را براي انجام کاري به امانت گرفته و پس از جعل مدارک و امضا وي، مبادرت به دريافت وام از بانک می کند و متواري می شود.

فرمانده انتظامي شهرستان آمل افزود: کارآگاهان پليس آگاهي با شناسايي مخفيگاه، وي را در اقدام غافلگيرانه اي دستگير کردند.

سرهنگ پهلوان تصريح کرد: متهم دستگيرشده در بازجوئي هاي پليسي به بزه انتسابي اعتراف کرد و جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شد.
 
پلمپ سفره خانه هاي مزاحم در شهرستان چالوس

فرمانده انتظامي شهرستان چالوس از پلمپ 8 سفره خانه سنتي در اين شهرستان که براي مردم ايجاد مزاحمت مي کردند،خبر داد.

سرهنگ طبري گفت: در پي بررسي هاي مستمر پيرامون فعاليت سفره خانه ها در محلات مختلف شهرستان چالوس و درراستاي رسيدگي به شکايت هاي مردمي مبني بر ايجاد مزاحمت و شيوع جرائم توسط اين سفره خانه ها براي ساکنان اين مناطق، موضوع در دستور کار پليس نظارت بر اماکن عمومي اين شهرستان قرار گرفت .

فرمانده انتظامي شهرستان چالوس افزود : ماموران ضمن بررسي و بازرسي از سفره خانه هاي اين شهرستان 8 سفره خانه سنتي را که به نوعي محلي براي شيوع انواع جرائم و بزهکاري هاي اجتماعي تبديل شده بودند شناسائي کردند و با هماهنگي مراجع قضائي از ادامه فعاليت اين واحد ها جلوگيري شد.

سرهنگ طبري درادامه با اشاره به اينکه معمولا سفره خانه ها به لحاظ قرار داشتن در ميسرتردد خانواده ها، داراي مزاحمت عمومي هستند، تصريح کرد : بايداز سوي مسئولان ذيربط براي ادامه فعاليت سفره خانه ها فکري اساسي شود.
 
 محموله هاي قاچاق در شهرستان آمل متوقف شدند

 ماموران انتظامي پاسگاه آغوزبن شهرستان آمل حين اجراي ماموريت به يک دستگاه خودروي نيسان با بار چوب مشکوک شدند.

ماموران خودروي مورد نظر را متوقف و در بازرسي از آن 3 تن چوب جنگلي قاچاق کشف وضبط کردند.

همچنين ماموران انتظامي پاسگاه امام زاده عبدالله با همکاري کارکنان اداره بازرگاني اين شهرستان موفق به شناسائي يکي از عاملان توزيع آرد قاچاق در اين منطقه شدند.

  ماموران در يک اقدامي عملياتي موفق شدند متهم را درحين حمل آرد قاچاق دستگير و دربازرسي از خودروي وي 16 تن آرد قاچاق کشف وضبط کنند.

عاملان اين دومحموله قاچاق پس از تشکيل پرونده به مراجع قضائي معرفي و موضوع در دست بررسي است .

 چشمان الکترونيکي عاملان ايجاد ناامني را در چالوس به دام قانون انداخت

 چهار نفر از عاملان شرارت وناامني در چالوس که با تعقيب و گريز يک دستگاه خودروي سمند راننده خودرو را مجروح و متواري شده بودند، از طريق دوربين هاي پليس راه شناسائي و دستگير شدند.

فردي به نام "محمود رضا- م " با مراجعه به پليس آگاهي شهرستان چالوس اظهار داشت ؛ زماني که با خودروي سمند خود در محور چالوس به مرزن آباد در حال حرکت بوده ، سرنشينان دو دستگاه خودروي با تعقيب نامبرده خودروي وي را متوقف و با تخريب خودرو وسرقت اموالش، خود وي را نيز مجروح کردند و متواري شدند.

  با توجه به اينکه برابر تحقيقات به عمل آمده ضربان ضمن انجام حرکات خلاف مقررات موجب بي نظمي ، ايجاد رعب و وحشت و تشويش اذهان عمومي شده بودند، موضوع در دستور کار آگاهان پليس آگاهي قرار گرفت .

ماموران با انجام تحقيقات فني و از آنجائي که نامبرده موفق به شناسائي ضاربان نشدده بود، با استفاده از دوربين هاي مدار بسته پليس راه موفق به شناسائي يکي از مالکان خودروهاي مزاحم به نام " ميثم - م" شناسائي و در اقدامي غافلگيرانه دستگير شد.

درادامه اين گزارش آمده است ، ساير متهمان به نام هاي" مجيد- ن"،" حميد – م"و"هادي – پ" ابراهيم نيز در ادامه رسيدگي به پرونده شناسائي و دستگير شدند.

اين گزارش همچنين حاکي است، متهمان ضمن اعتراف به ايجاد اخلال در نظم عمومي ، ضرب وجرح، تخريب خودرو و سرقت اموال شاکي طي حکمي از سوي مراجع قضائي با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.

 باند سرقت از کارگاه هاي ساختماني در ساري متلاشي شد

با تلاش ماموران کلانتري 12 ساري باند سرقت از کارگاه هاي ساختماني در اين شهرستان شناسائي ومتلاشي شد.

سرهنگ يارعلي نيازي گفت: در پي کسب خبري از منابع اطلاعاتي مبني برفروش اموال مسروقه توسط فردي به نام " محمود – ق " موضوع در دستور کار ماموران انتظامي کلانتري 12 اين شهرستان قرارگرفت.

فرمانده انتظامي شهرستان ساري افزود: ماموران با انجام تحقيقات پليسي و هما هنگي با مراجع قضائي متهم را دستگير کردند .

وي در ادامه گفت: متهم در تحقيقات به عمل آمده به همکاري با 3 سارق ساختمان هاي در حال احداث و کارگاه هاي ساختماني اعتراف کرد.

سرهنگ نيازي تصريح کرد : ماموران در اقدامي غافلگيرانه ودر مراجعه مجدد به محل فروش اموال مسروقه موفق شدند سارقان به نام هاي" علي - م"،مرتضي- م" ومجيد- پ" شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان ساري افزود: در بازرسي از اين واحد صنفي فروش اموال مسروقه تعداد 200متر کابل برق و مخابرات، 10 دستگاه دريل برقي و دستگاه سنگ بري سرقت شده از کارگاه هاي ساختماني، تعداد 100 دستگاه کابينت و لوازم کابينت، دستگيره و قفل منازل،20 عدد کيبورد، اسپيکر و ساير تجهيزات رايانه و مقادير قابل توجهي لوازم سرقتي مربوط به موتور سيکلت کشف شد .

نيازي در خاتمه افزود : متهمان ضمن اعتراف به سرقت از ساختمانهاي نيمه کاره در شهرستان ساري به صورت يک باند، پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي و موضوع در دست بررسي است.



    ©2013 APG.ir