تعداد بازدید: 4039

توصیه به دیگران 2

يکشنبه 4 خرداد 1393-23:19

ترس از تفکر اصلاح طلبی/آقامیری:پیامبر شلاق نداشت

انتقاد عضو شورای شهر ساری از لغو مراسم دوم خردادی ها/آیا صدور مجوز این همایش، بدون هماهنگی انجام شد که لغو آن باید با هماهنگی ویژه انجام شود؟/چه شده است که بعضی ها آرای مردم را مصادره می‌کنند.


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، کلثوم فلاحی: سید محمد آقامیری امشب در جلسه علنی شورای شهر ساری اظهار داشت: این روزها شاهد فضای لغو مراسم در بعضی از شهرهای کشور بودیم و هجمه سریال دلواپس‌ها به مسئولان مرکز استان رسید و مطلع شدیم که همایش دوم و سوم خرداد ساری که قرار بود  توسط جوانان اصلاح‌طلب مازندران، گرامی داشته شود، برگزار نشد.

عضو شورای شهر ساری ادامه داد: چرا بعضی از تفکر اصلاح‌طلبی در هراس هستند و چه شده است که بعضی ها آرای مردم را مصادره می‌کنند و در کجای دنیا آرا و نظرات مردم را پس از انتخابات، مهندسی می‌کنند؟

 وی با اشاره به اینکه آیا صدور مجوز این همایش، بدون هماهنگی انجام شد که لغو آن باید با هماهنگی ویژه انجام شود، گفت: دولت مشکلات عدیده‌ای دارد و انتظار است مجموعه دستگاه‌های اجرایی و سیاسی به دنبال تحقق خواسته‌های بحق قشرهای مختلف مردم در گردهمایی‌های سیاسی باشند.

آقامیری با ابراز امیدواری نسبت به این که دولت تدبیر و امید پاسخگو باشد، افزود: چرا افرادی که در ستاد‌های انتخاباتی رقبای آقای روحانی به صورت آشکار و پنهان خیمه زده بودند امروز از بروز جلوه‌های نشاط سیاسی دولت پاک، مانع‌تراشی می کنند؟

وی خاطرنشان کرد: مگر مسئولان استانی سخنان رئیس جمهور را همین دو روز قبل، گوش نکردند که گفتند: مردم را بر سر مسائل کوچک و جزئی، بی‌خود و بی‌جهت و به دلیل واهی که در واقع اسمش را دلیل هم نمی‌توان گذاشت، نگران نکنیم، بگذاریم مردم راحت باشند، بگذاریم مردم در سلامت روحی باشند، این‌قدر در زندگی مردم مداخله نکنیم ولو به خاطر دلسوزی، بگذاریم مردم راه بهشت را انتخاب کنند و به زور شلاق نمی‌شود مردم را  به بهشت برد.

این عضو شورا با بیان اینکه پیامبر هم بشیر بود و هم نذیر، ادامه داد: پیامبر شلاق در دستش نبود، مردم را بشارت می‌داد، امید می‌داد و راه حق را نشان می داد.

 آقامیری تصریح کرد: فصل هفتم قانون اساسی و تشکیل شوراها از دستاوردهای حماسه دوم خرداد است.

*موضوع را بررسی کردیم

جمال باقری در راستای سخنان آقامیری، اظهار داشت: موضوع صدور مجوز برگزاری همایش بزرگداشت دوم و سوم خرداد و همچنین لغو آن را بررسی کردیم.

رئیس شورای شهر ساری ادامه داد: شهردار ساری به همراه شهرداران تبریز و اصفهان به عنوان اعضای شورای سازمان، سازمان همیاری‌ها و دهیاری‌های کشور انتخاب شد.

* انتظارات مردم از مسئولان شهری

فرامرز نقیبی در این نشست گفت: اعضای شورا فارغ از جناح‌بندی‌ها و دسته‌بندی‌های مختلف به عنوان منتخبان مردم،  خدمت به مردم را در ذهن دارند و بر اجرای برنامه‌ها با سیاست مردم‌محوری تاکید دارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه گردشگری به عنوان صنعتی درآمدزا با اشتغال‌زایی بالا شناخته شده است، گفت: شوراها با همکاری شورای عالی استان در اندیشه گسترش و تقویت  گردشگری برای جذب گردشگران داخلی و خارجی تلاش کنند.

عضو شورای شهر ساری خاطرنشان کرد: تکمیل و توسعه بزرگ‌راه‌ها و کمربندی برای روان‌سازی ترافیک خسته کننده شهر ساری، تعریض معابر، به سازی معابر، نوسازی بافت‌های فرسوده‌ای که در ساری فراوان وجود دارد، بهسازی مناطق حاشیه‌ای شهر و جلوگیری از گسترش بی‌رویه شهر، رسیدگی به مناطق کمتر برخوردار و اجرای طرح‌های مهندسی ترافیک و زیباسازی شهر از جمله انتظارات مردم از مسئولان شهری است.



  • چهارشنبه 7 خرداد 1393-7:2

    چشم حسودان كه نميخوان سربلندي مردم شهرم ساري راببينند كور ساري به همت عبوري كلان شهرشد
    حالا چي گني

    • چهارشنبه 7 خرداد 1393-8:36

      جمعیت شهر ساری بر اساس نتایج سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۱۳۹۰، ۲۹۶٬۴۱۷ نفر بوده است که از سال ۸۵ تا به حال ۲٫۵۵ درصد رشد داشته است.[۲۰] ولی طبق قانون کشوری شهرهای بالای 500هزار نفر کلانشهر محسوب میشن البته شاید قانون عوض شده من نمیدونم عرشیا جان جوگیر نشو عبوری از این حرفا زیاد میزنه

    • سه شنبه 6 خرداد 1393-0:23

      هر چی نظره از عرشیا ، برا مازند نومه نظر دیگه ای فرستاده نمیشه ؟؟؟؟

      • سه شنبه 6 خرداد 1393-18:12

        آخه از میان کامنت نویسها فقط اونه که جیره و مواجبش رو شهرداری تامین می کنه! به ما هم چیزی بماسه کامنت می گذاریم! شهرداری همه رو خریده الا مازندنومه رو! داد عرشیا از همینه که دراومده!

      • دوشنبه 5 خرداد 1393-14:37

        عرشیا خوتو نکشی یه وقت؟
        سکته می کنی برادر!

        • دوشنبه 5 خرداد 1393-13:3

          من از اين آقاي آقاميري كه از حق طرفداري ميكنه خوشم مياد كلا آدميه كه در كارش عقلانيت هست كمتر دچار احساسات ميشه و همين خردورزي ها نتيجه اش اين است كه در تصميم گيري ها كمتر اشتباه ميكنه البته در بعضي جاها سوتي ميده و روي اعصابه ولي سر جمع بودن در كنار نخبگان شهر در طول ساليان زياد در تيزهوشان ايشان را آبديده كرد . دوز شجاعتش هم بالاست مثلا بعد از قضاياي 88 هم ايشان با شجاعت و صراحت از حماسه دوم خرداد صحبت كرد . نظراتشان در مورد مديركل احمدي نژادي اداره ارشاد را فراموش نكنيم و يا درگيري لفظي و اصرار بر نظراتش در حضور فرمانده نيروي انتظامي استان قابل توجه بود . قطعا اگه ريگي توي كفشش از لحاظ مالي و اخلاقي بود زبان در كام مي كشيد و رد صلاحيتش در شوراها رو بي جهت مستند كرده بودند به عدم التزام عملي به اسلام و ولايت فقيه كه همگان ميدونند كه از اساس اين انگ ها به اون نچسبيد و در نهايت هم تاييد شد . به شدت مستقل عمل ميكنه و تحت تاثير هيچ جرياني نيست كه كله شقيش هم معروف عام و خاصه. حساب ايشان هم از خانواده اش و البته برادرش كاملا جداست .

          • دوشنبه 5 خرداد 1393-10:48

            جناب آقامیری خلاصه نفهمیدیم که شما اصولگرا هستی یا اصلاح طلب. چون تا همین چند وقت پیش شما در رکاب اصولگرایان بودید حالا مدافع جوانان اصلاح طلب عجیب است اما باورش سخت نیست......شاید هم 4سال دیگراصولگرا........

            • دوشنبه 5 خرداد 1393-11:13

              اتفاقا آقامیری شجاع ترین اصلاح طلب هست.در زمانی که همه می ترسیدند در تریبون علنی از خاتمی بگویند او از خاتمی می گفت و می گوید.او علنا از روحانی حمایت کرد.در زمانی که برخیها می ترسیدند جلسه سالگرد دوم خرداد بگذارند و حتی در این جلسات شرکت کنند او بدون مجوز در مسجد محل سکونت جلسه می گذاشت و یادمان اصلاحات را گرامی می داشت.تحمل او برای اصلاح طلب نماها سخت است.او حزب باد نیست.او شجاعانه و مردانه حرف هایش را می زند.

              • چهارشنبه 7 خرداد 1393-7:28

                حمايت از شجاعي مشخص ميكنه مواضعش رو

                • چهارشنبه 7 خرداد 1393-12:10

                  در انتخابات مجلس قبل آقامیری ابتدا از آقای دکتر یوسف نژاد حمایت کرد.بعد در بین سایر گزینه ها آقای شجاعی را اصلح تر دید.ولی متاسفانه سایر اصلاح طلب نماها و فرصت طلبان پشت یوسف نژاد را خالی کردند.رفتند از آقای دامادی که گزینه اصولگرایان بود حمایت کردند.بماند اینکه آقای دامادی در انتخابات ریاست جمهوری از آقای قالیباف حمایت کرد و این اواخر تغییر موضع داد و به دیدار بزرگان اصلاح طلب رفت و الان اصلاح طلب شده.این دوره انتخابات مجلس حامیان واقعی اصلاحات و اعتدال پیروز انتخابات مجلس خواهند بود.خلاصه اینکه انتخاب آقامیری انتخاب درستی بوده است.کاش خود آقامیری کاندید شود.یک مطهری دیگر به مجلس اضافه می شود

            • ساروی ریکاپاسخ به این دیدگاه 5 4
              دوشنبه 5 خرداد 1393-10:2

              باسلام خداقوت حرف حق را بشنوید خواه اصلاح طلب باشد یا اصولگرا کاملا بانظر اقای اقا میری موافقم اما عرشیا جان که در امارت نشسته ای این چند تا سوالم رو جواب بده ... در امور فرهنگی جز چند تا المان و کنسرت که همه اینها تبلیغاتی است کجا کار زیر بنایی با اون بودجه کلان انجام داد ؟؟ایا بالادزا و تنگ لته و مهدشت جز شهر ساریه که اقای شهردار اونجا خرج میکنه ؟میدان ابن شهر اشوب به ساختمان تبدیل شد این مغازها با کدام پول وبرای چه کسی داره ساخته میشه؟؟؟

              • دوشنبه 5 خرداد 1393-12:34

                دستاوردفرهنگي تراز ندارد پروژه كه نيست پل خزركه نيست ديده شودهمايشها جشنها مطالب اما خودت ميداني خانه فرهنگ وهنر درپارك شمس خانه تداوم دربلواركشاورز
                شما همون مثال خود را به خواب زدن ه...
                اينهمه كارتو ساري را نميبيني نظرسنجي بذار ببين مردم چي ميگن شماها نميخواي ببيني الحمدا...خدا را شاكرم عبوري مخالفيني مثل توداره
                بروپارك تجن بروسطح شهرنهصت پياده روسازي نهضت آسفالت ازمردم سوال كن

              • دوشنبه 5 خرداد 1393-8:53

                متاسفانه خود زني برخي ها باعث شده كه سمنان سمنان شدمازندران مازندران ماند!!
                عبوري عضور شوراي سازمان شهرداريهاي كشورشد
                آيا به نفع ساري هست يانه !!؟؟
                درحضورشهرداران مشهدشيراز اصفهان تبريزتهران اهوازو...ايشان راي آوردتا بحال خبردارين عبوري بارايزني حدودچهل ميلياردتومان از پايتخت براي ساري آورده درتاريخ شهرداري ساري چنين چيزي نبود
                آيا اين بداست

                • چهارشنبه 7 خرداد 1393-9:2

                  فعالیت‌ها، میزان جمعیت پذیری و حوضه نفوذ شهر در کشورهای گوناگون با یکدیگر یکسان نیست.[۲۵] اما در ادبیات رایج کشور ایران اصطلاح کلان‌شهر معادل مادرشهر (متروپلیس) است و به شهرهایی اطلاق می‌شود که حداقل یک میلیون نفر جمعیت داشته و واجد مرکزیتی اقتصادی - سیاسی که در مقیاس ناحیه‌ای یا ملی از موقعیتی مرکزی برخوردار باشد.[۲۶] تعریف کلانشهر در سال ۱۳۸۷ توسط محمد سعیدی‌کیا وزیر وقت مسکن و شهرسازی در شورای عالی معماری و شهرسازی اصلاح شد و طبق آن شهرهای با جمعیت بیش از ۵۰۰ هزار نفر کلان‌شهر محسوب می‌شوند.[۲۷] به دلیل نداشتن تعریف حقوقی واحد از کلان‌شهر در ایران فقط شهرهای بالای یک میلیون نفر می‌توانند از مزایای قانون مالیات بر ارزش افزوده بهره بیشتری ببرند. با تصویب شورای عالی معماری و شهرسازی شهرهای زیر یک میلیون نفر می‌توانند به صورت قانونی و رسمی کلان‌شهر شوند اما نمی‌توانند از قانون مالیات بر ارزش افزوده بهره بیشتری ببرند. در حال حاضر شهرهای تهران ، مشهد ، اصفهان ، کرج ، تبریز ، شیراز ، اهواز ، اراک و رشت به صورت رسمی کلان‌شهر محسوب می‌شوند.[۲۸]

                  • دوشنبه 5 خرداد 1393-9:13

                    از این 40 میلیارد ما که چیزی ندیدیم در شهر. آسفالتها که همه شکسته شده دوباره. پول فرهنگی هم که معلوم نیست کجا خرج میشه. 400 هنرمند نامه نوشتند و در همین سایت هم درج شد که ماتیس تعطیل نشه، از اون بودجه فرهنگی که برای کنسرت محسن یگانه و شلوغ بازی در استادیوم متقی خرج میشه، خوبه این جا هم خرج بشه. شاید بار تبلیغاتی اونجا بیشتره...نمیدونم!

                  • دوشنبه 5 خرداد 1393-7:40

                    به به جناب اقامیری بزرگ باد الان کدوم سمته
                    اها سمت شماس
                    اقا بی خیال مردم شما وداداش شما رو می شناسند دم از اصلاح طلب نزن...
                    کسانی اصلاح طلب هستند که خونه نشینند
                    حاج مجید< عشوری ها واحمدی فولائی ها و علی اسدی و....
                    اگر اعتراضی هست اونا باید بکنند نه شما... مازند نومه از شما میترسد و الان ایمان دارم اسمتون رو نقطه چین میگذارد
                    اقای اقا میری یه دوره عشقت حجازی بود الان شد عبوری شما که....
                    به من چه ربطی داره......بی خیال

                    • دوشنبه 5 خرداد 1393-7:34

                      بزودي ساري كلان شهر ميشود
                      اعضاي محترم شورا با انتخاب عبوري بعنوان شهردارساري افتخارمازندران وكشورشد.
                      مژده به شهروندان ساروي

                      عبوری عضو شورای سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور شداین انتخابات با رای شهرداران منتخب استان های کشور، سه عضو اصلی شورای سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور برگزیده که مهدی عبوری شهردار ساری بهمراه شهرداران تبریز و اصفهان به عضویت این شورا انتخاب شدند.با اين انتخاب وهمت عبوري جوان اول ساري ومحبوب القلوب سارويها كه پيگيري كلان شهرشدن ساريه كه باعث ديده شدن ساري درتخصيص پروژه هاي ملي ودريافت اعتبارات ملي ميشود

                      • دوشنبه 5 خرداد 1393-13:24

                        اقای مواجب بگیر سکوت کن
                        بسه

                        • دوشنبه 5 خرداد 1393-8:36

                          این ... تازه به دوران رسیده که این سایت رو محملی برای پاچه خواری خودش می دونه سریع جابجا کنید و... یه پستی بهش بده...


                        ©2013 APG.ir