تعداد بازدید: 4261

توصیه به دیگران 3

سه شنبه 6 خرداد 1393-22:53

همایش اصلاح طلبان بابل

11 عضو شورای مرکزی اصلاح طلبان بابل انتخاب شدند

اصلاح طلبان خواهان تعالی جامعه هستند و می خواهند در چهارچوب قانون اساسی و در پناه قانون فعالیت کنند.


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، داود لطیفی: در روز بعثت نبی مکرم (ص) و در پاسداشت حماسه دوم خرداد و سالروز آزاد سازی خرمشهر، همایش اصلاح طلبان بابل برگزار شد.

دراین همایش ابتدا احمد سرخپر -یکی از فعالان سیاسی و عضو شورای موقت اصلاح طلبان بابل- طی سخنانی بعثت حضرت محمد(ص) را مبدع تحول تاریخ بشریت توصیف کرد و به تشریح مهمترین پیام بعثت یعنی کرامت اخلاق پرداخت.

این فعال سیاسی سپس به تاریخ انقلاب وشکل گیری نهضت اسلامی به رهبری امام خمینی اشاره کرد ودر مورد نقش اصلاح طلبان گفت: اصلاح طلبان همیشه پیرو امام از خرداد 42 تا اکنون بوده اند، آنها پای انقلاب اسلامی ایستادند، با طاغوت مبارزه کردند، به زندان رفتند، اعدام شدند و به شهادت رسیدند.

سرخپر افزود: پس از به ثمر رسیدن انقلاب نیز اصلاح طلب ها درعرصه های گوناگون همچون دفاع مقدس باز هم از انقلاب دفاع کردند و این بار هم شهید شدند و اسیر دادند و به درجه جانبازی رسیدند، اما لحظه ای در دفاع از اهداف و آرمان های امام راحل پا پس نکشیدند.

این فعال سیاسی تاکید کرد: این طیف درعرصه های مدیریتی با اخلاص وارد شدند و با پاکدستی به مردم ونظام خدمت کردند.

عضو شورای موقت اصلاح طلبان بابل حضور در عرصه سیاسی را بخش دیگری از اعتقاد اصلاح طلبان به را ه و خط امام توصیف نمود و در این مورد گفت: اصلاح طلبان خواهان تعالی جامعه هستند و می خواهند در چهارچوب قانون اساسی و در پناه قانون فعالیت کنند، بنابراین علی رغم تمامی ناملایمات، مسیر اصلاح طلبی را پی می گیرند .

گفتنی است در ادامه جلسه تعدای از حاضران دیدگاه ها ونقطه نظرات خود را درمورد مسایل مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی مطرح کردند و در پایان با رای حاضران 11 عضو شورای مرکزی اصلاح طلبان بابل انتخاب شدند.


  • سلام ایران و ایرانیپاسخ به این دیدگاه
    پنجشنبه 15 خرداد 1393-8:57

    باسلام
    تعدادی از فرزندان این استان کنار هم جمع شدند تا اثبات کننده حضور مداوم انقلابیون در عرصه باشند ، پسندیده و مطلوب است .
    اما برادران مازندرانی بد نیست برای آگاهی ملت اگر شیوه نامه ، نظام نامه ، اساسنامه و یا هر دستورالعملی که بیان کننده رفتار سازمانی شماست، آن را در سایت قرارداده تا به سمع و نظر همه برسد .
    در واقع این خبر درون سازمانی بوده و برحسب اتفاق این بخش خبر به دست مازند نومه رسیده است .
    آیا میدانید در یک رفتارسازمانی در عرصه سیاسی بقا با رعایت قانون تضمین میگردد .
    مازندرانی سربلند بودی و هستی

    • چهارشنبه 7 خرداد 1393-21:1

      اصلاح طلبان ترسو واقعا که ترسویید!

      • چهارشنبه 7 خرداد 1393-18:31

        درود بر اصلاح طلبان و اعتداليون. تداوم جلسات مايه اميدواري مردم خواهد بود.حضور شما موجب سرخوردگي اصولگرايان خواهد شد. در خط امام و انقلاب و ولايت از چيزي نهراسيد.

        • چهارشنبه 7 خرداد 1393-12:51

          این چه خبریه آقای صادقی؟ اسامی؟

          • مازندنومهپاسخ به این دیدگاه 2 1
            چهارشنبه 7 خرداد 1393-19:11

            درود، خبر را يکي از حاضران در نشست براي ما ارسال کرده و خبرنگار ما حضور نداشته که اصل خبر، شسته و رفته تنظيم شده باشد، جلسه در منزل يکي از اصلاح طلبان بوده و علاوه بر سرخپر، نريمان و ميري هم صحبت کردند. 11 عضو اصلي و 5 عضو علي البدل انتخاب شدند که اين فعالان نخواستند اسامي فعلا رسانه اي شود.

          • تیزبین استان مازندرانپاسخ به این دیدگاه 11 3
            چهارشنبه 7 خرداد 1393-3:32

            سلام مبارک است این انتخاب بعنوان پیش نهاد بتوانید دامنه اصلاح طلبی را کسترش دهید دنبال انحصار طلبی نروید بافکر باز بتوانید سال بد چند هزار اعضا داشته باشید می توانید تحول بزرکی در بابل بلکه استان وکشورداشته اکر به همان یازده نفر فکر کنید وبگویید ما هستیم ودیکران هیچ ونتوانید نیرو اصلاح طلب را شناسایی کنید خیانت به خون شهدا وامام شهدا کردیدولاغیر......................

            • حسن محمدی آملیپاسخ به این دیدگاه 3 0
              چهارشنبه 7 خرداد 1393-13:18

              با نظر و نگاه "تیزبین" کاملا موافقم. بنده هم انحصارطلبی را آفت جدی و خسارتبار همه طیفها و جریانهای سیاسی - فرهنگی می دانم.


            ©2013 APG.ir