تعداد بازدید: 3144

توصیه به دیگران 4

جمعه 16 خرداد 1393-16:33

دلواپس تا برزیل

من هم دلم می خواهد به برزیل بروم!

اظهار نظر نمایندگان مردم ساری و میاندورود درباره سفر یک دلواپس به برزیل


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، کلثوم فلاحی: حضور حمید رسایی -نماینده عضو جبهه پایداری و از مخالفان سرسخت دولت روحانی-در مسابقات جام جهانی برزیل، خبرساز شده و بسیاری از رسانه ها با انتشار یادداشت هایی درباره سفر بی مورد این دلواپس، موضع گیری کرده اند. از نماینده های مردم ساری و میاندورود در مجلس در مورد این سفر سئوال کردیم:

*دامادی:می رود که تشویق کند!

من هم دلم می‌خواهد مثل هر ایرانی که قلبش برای می‌تپد که با افتخار کشور عزیزش را از روی سکوها تشویق کند، به برزیل بروم و تیمم را از روی سکوها تشویق کنم  اما ترجیح می‌دهیم پای تلویزیون بنشینیم و خانوادگی بازی‌های فوتبال کشورمان را تماشا کنیم. موضوع سفر رسایی را به برزیل، من هم در سایت‌ها دیدم. چه اشکالی دارد؟ او هم برود، عضو کمیسیون اصل 90 است. رسایی هم یک ایرانی است و قطعا می‌رود که تشویق کند!
 
*شجاعی:مرتبط نیست

رسایی دارد می‌رود حساب و کتاب‌های مالی کل مسابقات دنیا را رسیدگی کند! او عضو کمیسیون اصل 90 است و همکارانش به وی ماموریت دادند، اما به نظرم مرتبط نیست. 


  • يکشنبه 18 خرداد 1393-22:9

    آقایون نماینده ها، اداره های خدمت رسان (گاز، برق و آب و فاضلاب) برای احداث خط انتقال به تولیدی های خارج از شهر و روستا مثل دام داری ها که زیرشاخه های کشاورزی هستند می گویند پول نداریم و از تولیدکنندگان می خواهند با پول شخصی شان اقدام کنند؛ آن وقت برای پرت کردن یک توپ، این قدر از بیت المال خرج می کنند؛ کمیسیون اصل 90 آیا نباید به این ها رسیدگی کند؟ چون سفرهای خارجی یا منافعی ندارد؟

    • از خدا چه پنهانپاسخ به این دیدگاه 3 3
      جمعه 16 خرداد 1393-20:45

      جناب شجاعی ورود به وام و تشکیل ستاد زودرس انتخاباتی در ... هم مرتبط نیست . یعنی چه ؟ پول مردم رو خرج میکنند کسی به جام جهانی برود که نمیداند توپ فوتبال چند گوش دارد !! با همه ناراحتی ام از علی دایی فکر میکنم این کار را باید به عنوان اسطوره فوتبال ایران و گل زن ترین بازیکن جهان به علی دایی می سپردند .


      ©2013 APG.ir