تعداد بازدید: 3726

توصیه به دیگران 5

شنبه 24 خرداد 1393-11:23

جامعه خواهان اعتدال و عقلانیت است

بیانیه ستاد سابق انتخاباتی دکتر حسن روحانی آمل در محکومیت برهم زنندگان مراسم جشن میلاد امام زمان و اولین سالگرد استقرار دولت تدبیر و امید+عکس


مازندنومه، سرویس سیاسی: در پی ایجاد اخلال در مراسم ويژه 24 سالگشت 24خرداد، بیانیه ای از سوی فعالان ستاد سابق دکتر روحانی در آمل منتشر شد که متن کامل ان در پی می آید:

اقدام پلشت عوامل فشار و آشوب در برهم زدن و اختلال در برگزاری مراسم  جشن پرشکوه و چند هزار نفره مردم شریف آمل و حامیان دولت تدبیر و امید دربزرگداشت میلاد امام زمان و اولین سالگرد استقرار دولت تدبیر و امید، نشانه ضعف و زبونی عوامل آن و کینه توزی هایی است که دولت مردمی تدبیر و امید رانشانه رفته است.


 آشوبگران افراطی بدانند دیگر تاریخ مصرف خشونت گرایی و افراطی گری بر ضد دولت تدبیر و امید در میان مردم بیدار گذشته است.


ورشکستگان سیاسی بدانند این گونه اقدامات عقیم تر از آن است که بتواند اراده دولت دبیر و امید در خدمت به مردم و حمایت گسترده مردم از دولت تدبیر و امید را خدشه دار سازد.


حضور گسترده مردم آمل در این مراسم و حمایت پرشور آنان از دولت تدبیر و امید و استاندار محبوب و مردمی آن در مازندران نشان از این واقعیت دارد که جامعه خواهان اعتدال و عقلانیت است .


ستاد سابق انتخاباتی دکتر حسن روحانی با محکوم کردن این اقدام وحشیانه که منجر به صدمه دیدن تعدادی از زنان و کودکان آملی حاضر در مراسم شده است ، قاطعانه اعلام می دار این گونه آشوب گری های و خشونت طلبی ها قادر نخواهد بود عزم و اراده ملی در حمایت از دولت تدبیر و امید را خدشه دار سازد.



 بار دیگر با حمایت کامل از دولت تدبیر و امید و دکتر ربیع فلاح استاندار مردمی دولت تدبیر و امید در مازندران و تقدیر و تشکر از مردم همیشه بیدار و قهرمان شهر هزار سنگر آمل و حضور حماسی آنان در این مراسم، از مسوولین امنیتی ، سیاسی و قضایی شهر آمل خواستار پی گیری قاطع برای شناسایی و مجازات عوامل این آشوبگری و بی احترامی به استاندار مازندران و مردم شریف آمل بوده و از همه حامیان دولت تدبیر و امید در آمل نیز دعوت می شود تا با شکیبایی و عقلانیت و اعتدال ،زمینه های مناسب اقدامات قانونی از سوی مسوولین آمل برای انجام وظیفه خود در راه پیگیری های قانونی در شناسایی و مجازات آشوبگران کوردل را تسهیل سازند.



 درود بر دولت تدبیر و امید. درود بر ملت شریف ایران. درود بر مردم شریف و قهرمان آمل.
ستاد سابق انتخاباتی دکتر حسن روحانی – حامیان مردمی دولت تدبیر و امید شهرستان آمل


                                                  24 خرداد 1393


  • دوشنبه 26 خرداد 1393-18:25

    بر هم زدن تجمعات چه قانونی و چه غیر قانونی( تا جایی که تهدید امنیت ملی نباشد) ناپسند است. اما آقایانی که امروز لباس اعتدال به کرده اید. آن روزها را به یاد دارید که سوار بر اسب افراط چنان مستانه ، تازانه بر رقیب فرو می آوردید؟ چطور اغتشاش در عاشورای 88 را نادیده گرفتید و ده ها از این پلشتیها در هرصورت زشتی را زشت ندیدن خود زشت است

    • شنبه 24 خرداد 1393-19:9

      اقایون عقلانیت 8ماه فتنه 88 را بیانیه دادید یانه والسلام

      • شهروند مازندرانيپاسخ به این دیدگاه 5 2
        شنبه 24 خرداد 1393-14:45

        درود بر دولت تدبير و اميد و استاندار مازندران ربيع فلاح

        • شنبه 24 خرداد 1393-12:36

          عاملین کروی فشار وتکفیری در امل به انکشتان دست است شب نامه نویسان برهم زدن مراسمها 15 الی 20 نفر اند همه املی وتمام مسولین انها رامی شناسند اکر واقعا قسط حمایت از دولت است جمع اوری انها متل اب خوردن است انهاطالبان تکفیری باید شناسای و مجازات شوند تا درس عبرت برای همکان کردد ما از استاندر عزل فرماندارامل را خواستاریم

          • شنبه 24 خرداد 1393-14:27

            هم وطن معمولا ابتدایی که بودی املا چند می گرفتی؟


          ©2013 APG.ir