تعداد بازدید: 5944

توصیه به دیگران 0

پنجشنبه 29 خرداد 1393-12:30

دامادی: مجوز احداث 5 پارکینگ ویژه هواپیما صادر شد

گزارش+عکس از افتتاح برج مراقبت پرواز فرودگاه دشت ناز


مازندنومه؛ سرویس اقتصادی: برج مراقبت پرواز و ترمینال ورودی پرواز های داخلی فرودگاه دشت ناز ساری، صبح روز پنج شنبه با حضور مدیرعامل شرکت فرودگاه های کشور، استاندار مازندران و محمد دامادی -نماینده مردم ساری و میاندرود- افتتاح شد.

بر اساس توضیحات مسئولان حاضر در جلسه، پروژه مذکور در 18 ماه با زیربنای 2000 متر مربع و ارتفاع 31 متر به بهره برداری رسیده است.

این برج با هزینه‌ای بالغ بر 5/5 میلیارد تومان از اعتبارات استانی و یک میلیارد تومان اعتبارات شرکت فرودگاه‌های کشور احداث شده است.

 CIP فرودگاه و تجهیزات فرودگاهی از دیگر پروژه هايي بود كه افتتاح شد

*دامادی:مجوز احداث 5 پارکینگ ویژه هواپیماها  در فرودگاه دشت ناز صادر شد

 نماینده ساری و میاندرود در این مراسم با اشاره اهمیت فرودگاه دشت ناز برای مازندران افزود: «یادم هست ده ساله بودم که برای افتتاح این فرودگاه به همراه پدرم به این مکان آمدم. آن روز هنوز شیشه های سالن فرودگاه را نصب نکرده بودند، اما اضطرار برای افتتاح و راه اندازی فرودگاه موجب راه اندازی هرچه سریعتر آن شد.»

عضو کمیسیون عمران مجلس افزود:«هر کمکی که بتوانم در کمیسیون عمران برای بهبود و ارتقای سطح فرودگاه ساری، نوشهر و رامسر انجام خواهم داد. در حال حاضر برای این فرودگاه نیازمند دستگاه های آی ال اس در بحث امنیت پرواز و به پی آر وی در بحث افزایش دید و افزایش سیستم های آتش نشانی برای امنیت فرودگاه هستیم.»

دامادی با اشاره به اینکه نگاه ما به فرودگاه ها نباید صرفا مکانی برای جابجایی بار باشد، افزود:«این طبیعت زیبا می تواند گردشگران بسیاری را به سمت مازندران جذب کند. این دشت همچنان می تواند ناز بودن خود را داشته باشد به شرط اینکه توجهی درخور با آن شود.»

*فلاح:نباید یک بارندگی کوچک فرودگاه ما را تعطیل کند

استاندار مازندران در ابتدای صحبت های خود با اشره به تلاش عزت الله دامادی در راه اندازی فرودگاه ساری، نماینده فقید مرکز استان را «دوست دیرینه » خود و از «بانیان فرودگاه ساری» خواند و یاد آور شد:«فرودگاه مرکز استان اهمیت بسیار بالایی برای ما دارد. مازندران استانی شناسنامه دار در گردشگری کشور است و نباید اینطور باشد که با یک بارندگی عملا فرودگاه ساری تعطیل شود.»

ربیع فلاح وضعیت فرودگاه نوشهر را عجیب توصیف کرد و افزود:«یک آپارتمان آنجا ساخته اند در کنار فرودگاه که روی دید تاثیرگذار است و معلوم نیست چطور این امر تحقق پیدا کرده است.»

استاندار مازندران سپس افزود:«در همین فرودگاه ساری هم هیچ وقت همه چیز کامل نبوده، خاطر نشان کرد:« فرودگاه ساري هرچند رشد و توسعه مناسبي داشته است ولي در شان و جايگاه استان مازندران با ۳ ميليون جمعيت و رويكرد گردشگري نيست و بايد براي توسعه آن برنامه مناسب ارائه شود.»



*ایلخانی:حرکت بر اساس طرح جامع

محمد علی ایلخانی -رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه های کشور- با اشاره به ضعف های فرودگاه مرکز استان، حرکت های آینده در این فرودگاه را بر اساس طرح جامع فرودگاه ها توصیف کرد و افزود:«فرودگاه دشت ناز در بحث جابجایی زائر نقش بسزایی دارد و به همین خاطر لازم است تا هرچه سریعتر نواقصش برطرف شود.

 وی با قدردانی از توجه و تلاش دامادی در کمیسیون عمران یادآور شد:«جابه جایی سه دکل برق موجود در این منطقه و گسترش ای پورت فرودگاه در اولویت برنامه های ما قرار دارد.



  • شنبه 31 خرداد 1393-13:46

    هر هفته یه خبر از عملکرد یا پیگیریهای مهندس دامادی رو تو رسانه ها میبینم که نشاندهنده ای عزم جدی این نماینده برای رفع محرومیت زدایی از این شهر عزیزمون ساری می باشد به ایشان خسته نباشید میگویم و به نوبه ای خودم از ایشان تشکر میکنم

    • شنبه 31 خرداد 1393-13:45

      سلام وسپاس
      مرد بزرگ
      پرتلاش
      خستگی ناپذیر ازت تشکر می کنیم

      • شنبه 31 خرداد 1393-12:7

        دامادی مچکریم

        • شنبه 31 خرداد 1393-11:47

          يك خبر عمراني خوب ازنماينده شهرمان شنيديم باتشكر ازآقاي دامادي لطفا هميشه اينجور خبر بدين از خبرهاي سياسي زده شديم


        ©2013 APG.ir