تعداد بازدید: 4494

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 18 تير 1393-21:44

بابایی کارنامی ابقا شد

مدیر کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی مازندران در سمت خود ابقا شد/علی بابایی کارنامی: متاسفانه سهم تعاونی ها در حدود 5 درصد است.


مازندنومه، سرویس اقتصادی:علی بابایی کارنامی -مدیر کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی مازندران- با حکم وزیر در سمت خود ابقا شد.

وی پس از ابقای خود در این سمت، در گفت و گویی خاطرنشان کرد: با توجه به سیاست های ابلاغی مقام محترم وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در خصوص ترویج فرهنگ تعاون و فراهم آوردن بستر مناسب برای گسترش فعالیت واحدهای صنعتی و تولیدی در کشور،در نظر داریم تا ضمن بازدید و رایزنی با نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی هر چه بیشتر، نظر انها را به اثر بخشی نقش تعاونی ها در اقتصاد کشور که متعاقب ان به کاهش بحث اشتغال نیروهای مولد و تحصیل کرده خواهد انجامید، سوق دهیم.

بابایی کارنامی افزود: روند توسعه و دست یابی به اهداف طرح برنامه پنجم که مقرر شده بود تا پایان مدت طرح سهم تعاونی ها به 25 درصد برسد، امروز این سهم متاسفانه در حدود 5 درصد ارزیابی می شود و انتظار داریم تا با تدوین لوایح با قید فوریت، دستور العمل و راهکارهایی برای شتاب بخشی به توسعه فرهنگ تعاونی را در کشور شاهد باشیم.

این مسئول هم چنین خبر داد: با حضور کشتی گیران 25 کشور جهان در مسابقات بین المللی اسپانیا، کاروان کشتی کارگران مازندران با کسب یک طلا ، یک نقره و دو برنز ، عنوان سومی این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.

بابایی کارنامی در این باره گفت: جای تبریک دارد که کارگران استان در میان 25 کشور جهان به مقام سومی دست پیدا کردند که البته این مهم نشان دهنده برنامه ریزی دقیق برای رونق ورزش های کارگری در استان توسط اداره کل و هیئت های ورزش کارگران است.

 


  • يکشنبه 22 تير 1393-15:42

    ... از دولت اعتدالی که به آن با هزار امید رای داده ایم انتظار میرود خام لابی های سیاسیون نشود.
    مازند نومه عزیز لطفا منعکس کن. تشکر

    • شنبه 21 تير 1393-7:7

      آقاي بابائي اگر مي خواهيد با همين مديران شهرستانها ادامه بدهيد كه فاتحه كار و صنعت بايد خوانده شود مگر اينكه در همراهي با سياستهاي اشتغال زاي دولت جديد از مديران فسيل شده استفاده نكنيد.

      • شنبه 21 تير 1393-0:24

        علی عمو نظر منو نذاشتی.خیلی بی معرفتی .هر کاری بکنید حاج محمود ما میاد

        • پنجشنبه 19 تير 1393-10:22

          اقای بابایی بفرمایند غیر از ورزش کارگران استان تو چه وضعیتی هستند کارگران نساجی کارگران خوش نوش در چه وضعیتی هستند انقدر که به ورزش اهمیت می دهند آیا به وضعیت معاش و بیکاری اونها هم اهمیت می دهند مگر مقام آوردن تو ورزش واسه خانواده ی کارگرا نون و آب می شه آقای بابایی یکم به وضع کارگرایی که حقشون ضایع شده بیشتر اهمیت بده نه این که با کارفرما رفیق شو و جلوی شکایتهارو بگیر!!!!


          ©2013 APG.ir