تعداد بازدید: 3742

توصیه به دیگران 12

پنجشنبه 19 تير 1393-1:12

لطف الله آجدانی خبر داد:

اداره کل آموزش و پژوهش استانداری، میزبان هم اندیشی با رسانه ها

لطف الله آجدانی: در شرایطی که استاندار دولت تدبیر و امید در مازندران- همه ی تلاش دلسوزانه خود را برای حل مشکلات و تنگناهای توسعه ای مازندران به کار گرفته است، باید از او حمایت کرد، هر چند این حمایت نافی حق منتقدان برای نقد نیست.


مازندنومه، سرویس اجتماعی: لطف الله آجدانی -مدیرکل آموزش و پژوهش استانداری مازندران- در گفت و گو با ما، از برگزاری مراسم هم اندیشی بزرگ با مدیران و سردبیران و اهالی رسانه های مکتوب ، مجازی و خبرگزاری های مازندران خبر داد.

به گفته آجدانی این مراسم، مرداد 1393 در محل سالن همایش ساختمان معاونت مدیریت و برنامه ریزی استانداری مازندران به میزبانی دفتر آموزش و پژوهش استانداری برگزار می شود.

مدیرکل آموزش و پژوهش استانداری مازندران با تاکید بر اهمیت نقش رسانه ها در تنویر افکار عمومی و پیشبرد فرایند توسعه در جامعه، نقد سالم و آزادی بیان و قلم را حق قانونی ومدنی رسانه ها دانست  و تصریح کرد: باید با افزایش تعامل میان مسوولان و رسانه ها با یکدیگر و رعایت حقوق و احترام متقابل، زمینه های همکاری های هرچه بیشتر برای اطلاع رسانی درباره خدمات مسوولان به مردم و نقد سالم و سازنده مسوولان با هدف مشارکت در اصلاح و بهبود عملکرد آن ها را تسهیل و تسریع کرد.

وی همچنین با اشاره و تاکید بر سیاست های دولت تدبیرو امید در راستای پیشرفت و توسعه ی هرچه بیشتر کشور، وفاق و همدلی و حمایت  و همکاری متقابل  مسوولان و اهالی رسانه ها را یک ضرورت دانست و خواستارتلاش هرچه بیشتر مسوولان و رسانه های مازندران برای تحقق این ضرورت در استان شد.

آجدانی با تاکید بر اینکه عملکرد مدیران و مسوولان  در حوزه های مختلف با درجات مختلفی خالی از امکان نقد نیست، نقد را یک ضرورت برای اصلاح برنامه ها و عملکرد مسوولان و حق صاحب نظران حوزه های مختلف از جمله رسانه ها دانست و خاطرنشان کرد میان نقد سالم  با تخریب و بد اخلاقی ها تفاوت وجود دارد و منتقدان باید تلاش کنند از حب و بغض ها اجتناب کنند.

وی آموزش مسوولان و نیز رسانه ها در زمینه ی آگاهی های بیشتر به وظایف و حقوق متقابل مسوولان و رسانه ها را یکی از راهکارهای مهم در راستای بهبود مناسبات مسوولان و رسانه ها دانست.

مدیر کل آموزش و پژوهش استانداری مازندران در بخشی دیگری از این گفت و گو افزود: در شرایطی که دکتر ربیع فلاح -استاندار دولت تدبیر و امید در مازندران- همه ی تلاش دلسوزانه خود را برای حل مشکلات و تنگناهای توسعه ای مازندران به کار گرفته است، باید از او حمایت کرد، هر چند این حمایت نافی حق منتقدان برای نقد نیست ، اما نباید به بهانه نقد، به تخریب و تضعیف روی آورد.

آجدانی همچنین با اشاره به این که درحوزه آموزش و پژوهش در تلاش است تا با استفاده از فرصت ها وظرفیت های موجود و فراتر از آن ایجاد فرصت ها و ظرفیت های جدید آموزشی و پژوهشی در مازندران، برای توسعه ی مطلوب و هرچه بیشتر گام بردارد، تصریح کرد: ما در این حوزه ها حرف برای گفتن داریم، برنامه و چشم انداز داریم ومهم تر از آن برای تحقق برنامه ها و اهداف توسعه ای خود در زمینه آموزش و پژوهش در مازندران عزم جدی داریم؛ لذا نه تنها از نقد  سالم برنامه ها و عملکرد خود در حوزه آموزش و پژوهش حمایت می کنیم، بلکه داوطلبانه از صاحب نظران دانشگاهی و فرهنگی و رسانه ها می خواهیم ما را نقد کنند و به ما پیشنهاد و راهکار ارائه دهند تا با کمک یکدیگر و توان بیشتر در تحقق ضرورت توسعه و پیشرفت مازندران سهیم باشیم.

مدیر کل آموزش و پژوهش استانداری مازندران، انگیزه اصلی برگزاری هم اندیشی با مدیران و اصحاب رسانه های مازندران را تلاش برای تعامل هرچه بیشتر مسوولان و رسانه ها با یکدیگر و تجلیل از اهالی قلم و رسانه در آستانه روز خبرنگار دانست.

وی همچنین تاکید کرد که از سوی دفتر آموزش و پژوهش با رئیس هیات مدیره ومدیر عامل خانه مطبوعات مازندران، رییس انجمن صنفی رسانه های مجازی استان و انجمن صنفی خبرنگارن شهرستان آمل برای دعوت از کلیه ی رسانه های تحت پوشش آنان هماهنگ شده است تا این دفتر میزبان مهمانان رسانه ای خود از سراسر استان باشد.

آجدانی افزود: در تلاش هستیم در این هم اندیشی بزرگ در مازندران که با حضور جمعی از مدیران ارشد استانی برگزار خواهد شد، حضور و سخنرانی دکتر ربیع فلاح استاندارمازندران و مهندس حسن خیریانپور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری را هماهنگ و نیزبا دعوت چند تن از مدیران و اهالی رسانه ها برای سخنرانی و ارایه دیدگاه های آنان ، تحقق ضرورت همفکری و همدلی هرچه بیشتر مسوولان و رسانه ها برای توسعه و پیشرفت هرچه بیشتر مازندران را تسهیل و تسریع کنیم.

گفتنی است این مراسم ساعت 18 روز یکشنبه 12 مرداد 1393 در سالن همایش ساختمان معاونت  مدیریت وبرنامه ریزی استانداری مازندران برگزار خواهد شد.


  • دبیر ریاضیپاسخ به این دیدگاه 2 0
    يکشنبه 22 تير 1393-16:55

    آرزوی مو فقیت برای استاد آجدانی عزیز امیدواریم با تلاش شما همدلی بین مدیران ایجاد شود تا شاهد پیشرفت روزافزون در استان باشیم.

    • شنبه 21 تير 1393-10:47

      اصلا تحمل نظرات مخالفو نداری و نظرات مخالفو حذف می کنی

      • اصلاح طلبپاسخ به این دیدگاه 7 0
        جمعه 20 تير 1393-15:58

        مدیر کل آموزش و پژوهش زیر نظر معاون استاندار کار می کند. آقای آجودان باید پستی می گرفت تا مستقیم با استاندار ارتباط داشت. اگر این بود آقایان این گونه بند آب نداده و از خبرنگار شکایت نمی کردند.

        • جمعه 20 تير 1393-12:36

          بهار جان نام اداره ،آموزش و پژوهش است ،کمی دقت کن .مگر رسانه احتیاج به آموزش و پژوهش ندارد؟! .در نظرات هم داشتن اطلاعات خوبه .استاد آجدانی نهالی که کاشتید قطعا با تلاش تان ثمره پرباری خواهد داشت ،مواظب آفت ها وآسیب ها باشید .شما برام قابل احترام و ارزشید

          • رحمت عباسیپاسخ به این دیدگاه 1 6
            جمعه 20 تير 1393-1:22

            بنظر میرسد پیگیری امری که آقای آجدانی اشاره فرموده اند ربطی به حوزه کاری و اختیارات سازمانی اش ندارد...متشکرم

            • شهروند مازندرانیپاسخ به این دیدگاه 5 0
              پنجشنبه 19 تير 1393-17:4

              باید یاد بگیریم که در عین برخی اختلاف نظر با یکدیگر تعامل و گفتمان و همکاری داشته باشیم. به امید تعامل بیشتر مسوولین و رسانه ها و نقدهای سالم و همکاری و حمایت بیشتر و متقابل مسوولین و رسانه ها.

              • پنجشنبه 19 تير 1393-14:24

                خو که چی؟واسه استان نون میشه؟آب میشه؟...

                • پنجشنبه 19 تير 1393-14:8

                  هر چه فكر كردم دليل نيافتم كه خودم را قانع كنم كه دفتر آموزش و پژوهش استانداري در راستاي افزايش تعامل مسئولان و رسانه ها چه نقشي دارد ؟ !!! مگر اينكه بخواهد ضعف اداره كل ! روابط عمومي استانداري را پوشش دهد يا به رخ همگان بكشد . . .

                  • خدا قوت ته خسه تن بلارهپاسخ به این دیدگاه 7 0
                    پنجشنبه 19 تير 1393-13:14

                    نکاه سراسر محبت به رسانه از دیدکاه روشنت است. بی علت نیست .که نظرشما برای همکان موردحمایت وتاییدوعلاقه است. مخصوصا رسانهاواندیشه مندان و ازاداندیشان

                    • آشنا-آملپاسخ به این دیدگاه 29 8
                      پنجشنبه 19 تير 1393-9:22

                      تشکر جناب آجدانی. برای شما تندرستی ارزو میکنیم

                    • صاحب جمعپاسخ به این دیدگاه 33 8
                      پنجشنبه 19 تير 1393-9:21

                      از مساعی دکتر آجدانی برای پایداشت حریم رسانه و اهالی قلم ممنونیم. باالاخره یکی در سیستم استانداری درد قلم و رسانه دارد. ما شما را از خودمان می دانیم و به این اقدام درود می فرستیم

                      • پنجشنبه 19 تير 1393-8:53

                        بهتر است توان این اداره کل در محدوده کاری هزینه گردد.به چه دلیل برگزاری چنین همایشی توسط این اداره کل برگزار می گردد؟؟

                        • بهار خانمپاسخ به این دیدگاه 4 1
                          جمعه 20 تير 1393-16:16

                          بهار جان گلي كه ته دايني براي فروشه نشان بهار نيه...
                          ...

                          • پنجشنبه 19 تير 1393-9:36

                            اتفاقا یکی از وظایف دفتر آموزش و پژوهش ، پژوهش در زمینه های مختلف است. مطبوعات و رسانه ها هم در چنین هم اندیشی کارشناسانه میتواند مد نظر باشد. این اقدام جای تقدیر و حمایت دارد


                          ©2013 APG.ir