تعداد بازدید: 4654

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 26 تير 1393-1:54

نیازآذری: پیگیر مطالبات هنرمندان هستیم

گزارش+عکس از بازدید حسین نیازآذری -نماینده بابل- از نمایشگاه انجمن خوشنویسان این شهر


 

مازندنومه؛ سرویس فرهنگی و هنری، بابک ابهرزاد: نماینده بابل در مجلس، عصر چهارشنبه از نمیشگاه انجمن خوشنویسان واقع در خیابان مدرس این شهر بازدید کرد.

 غلامعلی فرضی -عضو شورای انجمن خوشنویسان بابل- در حاشیه این بازدید گفت: مشکلات هنری شهر و استان بسیار زیاد است، از همان بالا که اداره کل ارشاد استان است، مشکل وجود دارد و این مشکلات به شهرستان ها سرایت کرده است .

وی ضمن اشاره به صبر زیاد هنرمندان، از نماینده بابل خواست با توجه به پتانسیل بالایی که در این شهر وجود دارد، از هنرمندان پشتیبانی کند.

فرضی با بیان این که ساختمان انجمن خوشنویسان بابل را اجاره کرده ایم، افزود: هیچ پشتیبانی از سوی اداره ارشاد بابل صورت نگرفته و متاسفانه اتاق خوشنویسان این شهر در محل ارشاد بابل در حال خاک خوردن است!

در ادامه این دیدار محمد زمان فراست -رییس سابق انجمن خوشنویسان ایران- از نیت خیر نماینده بابل استقبال و ابراز امیدوار کرد که پیگیری های نیازآذری، پاسخ خوبی برای هنرمندان داشته باشد.

وی از نماینده بابل خواست گره های کور این عرصه هنری را از بین ببرد تا مشکلات خوشنویسان کم رنگتر شود .

در پایان نیز نماینده بابل با بیان این که مطمئنا ما نمایندگان پشتیبان شما و پیگیر مطالبات به حق شما خواهیم بود، گفت: باید شرایطی فراهم شود که مردم با فرهنگ هنری و مفاهیم آن آشنا شوند.



 


  • يکشنبه 29 تير 1393-11:46

    بد نيست نماينده محترم سري به زمينهاي كشاورزان بدبخت وحال وروز انها بزنند ناسلامتي ايشان عضو كميسيون كشاورزي هستند ...

    • يکشنبه 29 تير 1393-9:50

      عجبا! نمایندگان اگر به دیدار هنرمندان بروندتبلیغاته واما اگر به نمایشگاه آثار آنها نروند نسبت به فرهنگ و اهالی هنر بی تفاوت هستند. عجب دوره و زمانه ای شده است.

      • جمعه 27 تير 1393-9:53

        اينها مانوراى تبليغاتيه، جدى نگيرين. نماينده هاى ما الحمد لله زرنگتر از اونن كه وقت ارزشمندشونو براى مقوله بى ارزش هنر تلف كنن! تفريحى- تبليغاتى ميان يه دورى توى اين محافل ميزنن تا از اهالى هنر دلربايى كنن. بيننده بايد عاقل باشه

        • پنجشنبه 26 تير 1393-19:31

          بازدید ها برای رای اوردن فراوان ولی اقدام عملی برای پیشرفت بابل صفر


          ©2013 APG.ir